A régi, 1-es generációs Rióba mennyiért lehet utólag beszereltetni klimát? Nem kell hogy szakszerviz csinálja, jó nekem otthon fusiba is. :) A fene akar százezreket költeni ilyenre utólag. Ha már a gazdája anno klima nélkül vette... mi szeretnénk utólag klimát bele. Válasz jöhet emailben is ha itt "ciki" .
Szia!Gratulálok!Nekem is 1.6-os benzines-em van,de nekem azt mondták a szalonban,hogy 2500-3500km.körül vigyem az első olaj cserére.2700km-nél lecseréltettem.A szomszédom egy hónapja vette a Riót ,neki is 3000-nél kell vinni.
A dízelben elektronikus gázpedál van, abba 95e, a benzinesbe más, szervomotoros szabályzással 75e a tempomat áfásan (érzékelő-vezérlő szerkezet és kezelő-szabályzó elem, beszerelés, tanítás - hangolás.)
Az eurotax persze egy dolog, a piac ettől számos esetben másképp mozgatja a számokat. A garancia nagy ütőkártya lehet, ilyen még nem volt, így nehéz becsülni:
Egy 4-5 éves cee'det 2-3 év garanciával kínálhatunk.
Minden termék magasabb használt piaci árat képvisel ha garis. Legyen autó, kőrfűrész vagy mobiltelefon.
Hallottam ezt-azt a két modell összehasonlításáról kivülállóktól. Valakinek az i30 tetszik jobban, másnak a ceed. Ez egy dolog, ha vkinek a külső ennyire számit, vegye a neki jobban tetszőt. Mást a beltér hoz lázba, ők egyértelműen az i30-at választanák, mert annak a minőségibb a beltere. Aztán van egy harmadik alternatíva is, a kényelem. Az a kényelmesebb rugózás miatt választana i30-ast, holott szerintem csak tesztekben halott róla, hogy mi a kettő közt akülönbség. A tesztek sajnos sokszor előítéleteket szülnek az emberekben. Holott még csak nem is vezettek se i30-at, se ceedet, de a vélemény az már megvan. Én vezettem ceed-et, tökéletesen meg voltam elégedve a komfortjával. Soha ennél rosszabbat! Az i30-ba még nem ültem, sajnos. Aztán hallottam negeydik véleményt is az i30 mellett, a rövidebb garancia idő miatt inkább azt vennék, mert nem akarják, hogy 7 éven át lehúzzák a szakszervizben.
Nekem egyetlen fájó pont az i30-ceed külsejével annyi, hogy sajnos nem lesz sedan, vagy Fastback kivitel (mint amilyen a shuma, vagy OFF octavia. Mindig keverem a Hatchback-Fastback elnevezéseket) tehát ablakkal egybenyíló 5ajtós). Ha a csomagtartó még 10 centivel hosszabb lenne, szerintem kategórián felüli lenne minden téren a helykínálat. Mondjuk van kombi, tehát akinek a nagyobb csomagtér kell, annak ott a kombi. Nekem a sedan és a fastback az álmom :-)
Tényleg, nem lesz új Shuma?? Az úgy tetszik.. sőt problémákról sem hallottam vele kapcsolatban. Miért halt ki a Shuma?
Folytatódik az összeesküvés elmélet. A fórumon hamarosan megoldjuk a Kennedy gyilkosságot. Az importőri és kereeskedői flotta nem mobil raktárkészlet. :)
A piros fehér zöld zászlót se mernék kirakni az antennára.:( A narancs jó lenne mert olyan helyen dolgozok (KTM) ahol az az alapszin,de az is politikai jellegű. Ebbe az országba semmi sem jó valakinek, mind1 is! Az a lényeg,hogy a mi kis cee'd -ünk jó!!!:))
Sziasztok!, és sok balesetmentes km-t kivánok az új Cee'd-eseknek, ugyanis a Cee'd-ek remek autónak tünnek. A szép kis zöld szallag jobban illene az antennánkra, már csak az euro 4 -ért is. Pirost ne!!!, azt hadjuk a vontatókötélre, vagy mögöttünk valamire....
"A negatív oldala,h a szomszéd szovátette a szalag politikai jelentését...." Dejó, akkor a magyar zászló ezentúl ződfehér?
Akkor legyen narancssárga az a szalag. Vagy kék, de az se jó, mert azt hiszik, ENSZ békefenntartó vagy, A zöld meg az arabok "kedvenc" színe, szóval az se az igazi, ha azzal von valaki párhuzamot.
Én hodom!!! De hasznos is,pl egy nagyáruház parkolójában csak elnézek az autok felett és látom hol az enyém. A negatív oldala,h a szomszéd szovátette a szalag politikai jelentését.... Pedig nem szimpatizálok az "EL'kurtuk" oldallal!
Nekem pont tegnap mondták a szalonban, amikor a hitelpapírokat intéztem, hogy 1000 km-nél le kell cserélni az olajat. ( én dízelre várok, tehát akkor arra is vonatkozik)
Ha már le van vizsgáztatva az autó vonóhorog nélkül, akkor gond, mert utólag nem szerelheted fel rá. Úgy kell levizsgáztatni, hogy fent legyen rajta a vonóhorog. Vagy bevállalsz egy ujravizsgáztatási költséget, mert ha viszed a vonóhorgot, hogy te használni szeretnéd, akkor levizsgáztatod újra vonóhorogra. Ja és úgy tudom idén vezették be hogy csak olyan vonóhorgot tehetsz fel az autóra, ami buktatható. Úgyhogy erre ügyelni.
Ez érdekes... Kíváncsi lennék van e erre vonatkozóan valamiféle hivatalos álláspont, elképzelés. Amúgy nem hinném hogy a dízelnél máshogy működnének a dolgok e téren.
Én is szaporítom a Ceed tulajok táborát. :) A héten vettem át a gyönyörű beige színű 1.6 benzines EX Limited modellt. Raktárról választottam, így 2 hét alatt megvolt. Csodás az autó!
Eddig csak tizenéves használtautóim voltak, ez az első új. Vacilláltam az 1.4 és az 1.6 között, tesztvezettem mindkettőt, végül úgy döntöttem, hogy az 1.6 megéri a felárat. Nem is bántam meg, meglepően jól megy, még előző Peugeot GTI-mhez képest is.
Nekem azt mondták a szalonban, hogy 1000 km után cseréltessem le az olajat, mert a gyárban a bejáratáshoz való olajat töltenek bele. Utána megy bele a 15000km-ig jó olaj. Lehet, hogy dízelnél máshogy van.
Apropó vonóhorog! Ötajtós kocsira a megrendeléskor lehet kérni, vagy utólag kell megoldani, ha vonóhorgot szeretnék? Remélem, adják gyárilag is, különben újra le kéne vizsgáztatni.