Bár mostmár Peugeot 206 boldog tulaja vagyok mint volt Suzukis felajánlanék pár dolgot eladásra, hátha érdekel valakit.
A járgányból megmaradt 4 db kemény sárfogó (első-hátsó) és egy krómozott díszrács, a II. sorozathoz jó. Ha valakit érdekel dobjon egy levéllel, mondjuk a 4 sárfogó 4500, a krómozott bigyó meg 5500 pénz. Ha érdekel hogy néztek anno ki, a weblapomon az autós részre klatty. http://www.bunny.hu
Áhh! Megírtam ide az üzit, elkezdtem készülődni, megvártam a Dacia tulaját és mikor nyitottam neki az ajtót, akkor hívott az ürge, hogy 4-re mehetek a gépért és minden frankó... :)
Akartam jattott adni, bár nem érdemelte, de bárhogy erősködtem nem fogadta el, mert nem ezt ígérte...Jó hogy nem akartam előbb kócolgatni!
Elfogyott a türelmem! A Dacia még mindig nem vizsgázott le és a srácot sem lehet elérni, úgyhogy most néhányadmagammal megyek és összekócolom a bajuszát a műhelynek ;(
Utálom az erőszakot, de van aki megpróbál csúnyán hülyének nézni...nem jött be...
Onnan mar csak par km az E...:) Nekem legalabbis marhara nem linearis a jelzo. Az elso 55 km-en meg se moccan a pocok, utana hirtelen leszalad kb. 2/3-ig, majd olyan 200-210 km kozt elkezd zuhanni, kb 1/3-ig (300 km), ott is sokat pihen, aztan hirtelen vonal, E, es mar allhatok is a kuthoz. (430-450 km), 30-33 l. :(
Ki tudja megmondani, hol lehet venni spoilereket, szárnyakat és hasonló üvegszálas csodákat swiftre ?
Fejér megyei cim érdekelne elsösorban Szfvár-on esetleg ?
Suzukis találkozókon esetleg ?
Esetleg valakinek van saját tapasztalata a felszereléséröl ?
Nincs. Mafrancnak. Alig fogyaszt. Sot, inkabb visszatermeli a benzint a tankba. :) Amugy eleg zavaro, de tulelheto. Az E betu kozepeig is le lehet engedni a benzinszintet (allitolag, a suzuki listan volt errol szo tavaly nyaron), ennekem az E tetejenel 30-33 l megy bele.
Gondolom nem akarod valamibe (legalábbis nem Suzukiba) beszámíttatni, mert akkor ennyiért ott kellene hagynod. Pláne most.
Az igaz, hogy télen (értsd: augusztustól márciusig) mélyen repülnek az autó árak, de meg kell költségvetni, mi éri meg jobban: most olcsóbban adni, vagy várni-várni, ki tudja meddig, esetleg csak néhány ezer forintért.
Az alább írt esetem szerint nem volt értelme várni. Tavalyelőtt szeptemberben 900-ért elvitték volna az Oriont, de én mindenáron 950-et akartam érte. Ami egyébként akkor nem volt irreális elképzelés. De rajtam maradt. Aztán egy évvel később, egy csomó javítási-gumivásárlási-műszakiztatási költség után bárkinek odaadtam volna 830-ért a szabadpiacon, ezért amikor azt mondták 800-ért beveszik, persze, hogy azonnal bótoltunk.
Ha összeadom, hogy egy évvel korábban egy százassal többet kaptam volna érte, meg még ráköltöttem a normál futáson túl kb. 150-et, ebből pont kijött volna a WagonR egy évi (kölcsön törlesztési + szervíz) költsége. De legalábbis nagyon közel van hozzá. És akkor már egy éve új autóban lötyögtetném a hátsóm.
Szal sosem elég okos az ember, nem tudod mivel teszel jót magadnak.
A nokia 540-et kevesen használják, emiatt extra összegre ne számits, ettől függetlenül árban körülbelül. Ez felszereltségtől függ. Nekünk a 98.06 havinak az eurotaxja volt ennyi, de az nem 4wd. Elektromos ablak, tükör. Mi az az ál-GLS? Hamar beleszaladt az a 90... :) 3 rendszám??? Mi lesz helyette?
Kép nincs róla, hirdetés vhol van, a hely passz.
1998. X., 90E km, 3 ajtó, metálzöld, ál-GLS, horog, 3. rendszám, téli gumi, tetőtartó, Nokia 540 telcsi kihanggal. 1,3 körül szeretnék kapni érte. Álom?
Nyár elején már volt eladó a gép, egy 100-assal többre hirdettem, nem érdekelt senkit. Gondoltam, majd télen
Igaz hogy ez 4wd ettől függetlneül télen minden autó ára mélyrepül! Egyébként fent van neten valahol? Szivesen megnézném, csak mert érdekelt mindig is a 4wd suzy. Mennyiért árulod milyen felszereltséggel, mennyi idős? Nem venném meg csak izgat.