Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FlashLock Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57545

Az OBD is egy diagnosztikai eszköz.

Előzmény: amator11 (57544)
amator11 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57544

nem kell diag a skandinav modhoz. Eleg egy telo es bt-s obd.

Előzmény: FlashLock (57541)
Gabocza555 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57543

Sziasztok,Renault Senic I. 1999-es.A km órám megállt.Pár napja nem ment le húsz alá megálláskor,hazáig 20-at csalt.Hazaérve gyújtással kalibrálás,mozog,rendbejött.Tegnap megint előjött,kalibrálás után megint jó lett.Viszont ma egy megállás utáni indulástól kezdve meg sem moccan,kalibráláskor sem reagál.A km számláló működik.Valami ötlet merre induljak el,mit nézzek át?Köszi előre is:Gabócza

autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57542

Csatlakozom az előttem szólóhoz,skandináv mód,vagy ha az sem tetszik akkor teljesen kikapcsolni az automata módot,és akkor marad a kézi ki-be húzás.    

Előzmény: gyuszi1976 (57540)
FlashLock Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57541

Egy egészen bonyolult áramkör van abban a dobozban, a funkcióját nem tudod kiváltani egyszerű relézgetéssel és nem is szükséges. A dobozon belül van egy elektronikus nyomaték mérő, ami arra a menetes tengelyre van csatlakoztatva amit a kis elektromotor forgat és ami végülis a bowdent húzza. Innen van neki információja arról, hogy mikor húzta be eléggé. Továbbá az autó dőlését is figyeli, hogy lejtőn áll-e éppen. Ha igen akkor ez az infó alapján kicsit mégjobban meg fogja húzni. Ha ennyi még nem elég akkor ott van az, hogy a kézifék "emlékszik" az előző állapotára, tehát ha te tetszőlegesen belenyúkálsz külsőleg akkor folyamatosan hibaüzeneteket fog dobni ("check parking brake" és "parking brake fault"), mert nem olyan állapotban lesz a kézifék ahogy őszerinte kellene lennie. A praktikus megoldás a skandináv üzemmód bekapcsolása (diagnosztika kell hozzá), ami után teljesen rád lesz bízva a kézifék működtetése a kormány melletti kapcsolóval.

Egyébként a facebook-os renault-os adás vételi csoportokban néha szokott lenni bontott modul 20e-ért, valamint néha javíthatóak is, sokszor csak valami mechanikus bajuk van.

Előzmény: gyuszi1976 (57540)
gyuszi1976 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57540

Ezért kérdezlek titeket, megoldható-e. Nem tudom, milyen motor mozgatja a bovdent, ha jól sejtem, a motor mindig ugyanannyit forog, a meghúzás mértéke a bovden beállításától függ. 

Előzmény: autóbuzéria (57539)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57539

Elméletileg,hogy oldanád meg,hogy addig huzzon amig kell?

Előzmény: gyuszi1976 (57537)
Manóúr Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57538

Szia,

Nem a "skandináv" üzemmódra gondolsz? Nekem is ki van kapcsolva az automata üzemmód. Én húzom a kéziféket amikor szükséges. A kioldás ilyenkor is megmarad automatikusan vagy manuálisan..ami tetszik.

Előzmény: gyuszi1976 (57537)
gyuszi1976 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57537

Sziasztok!

 

Elméleti kérdésem lenne az elektromos kézifékkel kapcsolatban: mivel egyre nehezebb beszerezni, és a bontók a bizonytalan állapotú példányokért is horribilis összegeket kérnek, a következő jutott eszembe: az automatikus üzemmód helyett kézi ki-be kapcsolásra alakítanám át: egyszerű gombnyomásra egy relé segítségével indítanám a bovden mozgató motorját. Természetesen a hirtelen befogást ellensúlyoznám egy 8 V-os feszültség stabilizátor áramkörrel. Nem tudom, van-e köztetek valaki, aki már próbálkozott hasonló megoldással, szívesen fogadnám tapasztalatait, véleményét. Az autóvillamossági szerelőm szerint nem lenne semmi védelme a féknek ezután, mivel az eredeti megoldás a megszorult bovdent is figyelembe veszi.

 

Előre is köszönöm segitő jellegű hozzászólásaitokat!

userka1 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 57536

Kérdésem lenne, 1.5 dCi 106LE manuális (6seb) motor váltójába milyen olaj kell? Azt tudom, hogy szintetikus API GL-4 75W-80, viszont NFJ vagy NFP? (ELF Tranself mindegyik kinézett). Renault ajánlás szerint NFJ, de erősítsétek meg. (Váltó tömítés csere lesz, csöppenik.)

 

Köszönöm!

Manóúr Creative Commons License 2019.08.15 0 0 57535

Sziasztok!

Nem apróhirdetés célból.. ha valakinek szüksége van egy 2007es SC II jobb első ajtóra,keressen bátran.Már nincs szükségem rá,ablakemelő,zárszerkezet,nyomógombos kilincs,fix háromszög üveg,vezetékköteg benne van.Képen van a színkódja,picike horpi a jelölt részen.Bp 18.kerben van,5ezer forintot kérnék érte.

Köszönöm!

Fater850 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 57534

Köszönöm!

Előzmény: autóbuzéria (57533)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.14 0 0 57533

Szia! Jó

Előzmény: Fater850 (57532)
Fater850 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 57532

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ami 2004 és benzines autóba volt kijelző az jó egy2004 1.9 dci autóba?mindkettő scenic II 

BHJ-962 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57531
Talált, süllyedt!
Kölcsönautó volt, én is arra gondoltam, de azt mondták, hogy van világítás és nem halványul el indításkor.
Végül találtak szerelőt, az pikk pakk rájött és megoldotta.
Előzmény: bnorci71 (57530)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57530

fogadjunk szar volt az aksi?

 

Előzmény: BHJ-962 (57529)
BHJ-962 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57529
Megoldódott, happy!
Előzmény: BHJ-962 (57528)
BHJ-962 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57528

Üdv!

Gyors segítség kellene,kint van a fiam Horvátországban,jönnének haza és nem indul az 1,5 DCI Scenic II,meg sem forgatja az önindító,áram van,ha bedugja a kártyát megjelennek a feliratok,semmi service nincs. A kártyában tegnap elemet cseréltek,az inmobilaser ilyenkor nem bolondul meg?Olyan, mintha az tiltaná le az indítást. Egyáltalán elemcserénél kell valami hókusz-pókusz az első indításnál?

A másik: a kereső nem dobja ki,a kéziféket mechanikusan ,hogy lehet kioldani,mert legalább meg kellene fordítani a kocsit,zsákutca és emelkedőn állnak felfele.

Köszönöm.

bnorci71 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57527

biztos, hogy nincs alapból a 2.0dCi az egyetlen amibe alapfelszereltség volt

Előzmény: estzo25 (57525)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57526

Nekem nincs.

Előzmény: estzo25 (57525)
estzo25 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57525
Na,ez az ami erdekes. Nincs kikapcsologombja,de annak igy ugy tudom hogy menetstabilizatornak szokozt ott lenni kikapcsologombja....a kiporgesgatlonak elvileg ABS-ben egyutt van....

Akkor egyszerubb kerdes: mindenkinek van kiporgesgatloja a kocsijaban? :-D
Előzmény: autóbuzéria (57522)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.10 0 0 57524

Nem tudom igazából hogy van,de minden leírásban így szerepel,Kipörgésgátló és dinamikus menetstabilizáló rendszer kikapcsoló gombja.

Előzmény: bnorci71 (57523)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57523

Az nem a menetstabilizálóé? Ezt sose tudom, hogy van. Van csak kipörgésgátló magába meg van menetstabilizáló amibe eleve benne van a kipörgésgátló

Előzmény: autóbuzéria (57522)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57522

És kapcsolója van a bal térdnél?

Előzmény: estzo25 (57520)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57521

fogalmam nincs

Előzmény: estzo25 (57520)
estzo25 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57520
Gyujtaskor megmutatja a kiporgesgatlo ikonjat?
Előzmény: bnorci71 (57515)
estzo25 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57519
Mar varom a szakado esot :)))
Előzmény: amator11 (57518)
amator11 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57518

Erre a vizes fu is megfelel.

Előzmény: estzo25 (57517)
estzo25 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57517

Máris várom a telet :)))

Előzmény: bnorci71 (57515)
Thomasfrentzen Creative Commons License 2019.08.09 0 0 57516
Köszi a segítséget.
Egyenlőre hanyagolnom kell a szélvédő cserét mert valami gáz van a kocsival.
Mostanában éreztem olajszagot az autóban, és benéztem a burkolat alá. Csupa olaj volt minden. A kartergáz cső le volt csúszva. Visszaraktam. Mire odaértem szerelőhöz a szomszéd faluba, akkor megint le volt esve.
Otthagytam nála lemosta a blokkot, vissza lett rakva a cső, bilincsekkel. Tegnap visszamentem kocsiért hazajöttem vele, gyönyörű volt minden.
Ma bementem győrbe. Ott városon belül megint éreztem olajszagot. Megnéztem, hát csupa olaj volt minden.
Fingom sincs hol nyomhatta ki. Cső a helyén. Olaj alig volt benne.
Illetve mindig keveselli az olajat az autó. Gondoltam túrbónál nyomja valahol de ott nem látni semmit.
Előzmény: bnorci71 (57514)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!