Noncsi:
Tankolásnál nem a likas beöntőn tankolsz?
Másrészt hiába nem tankolod tele, benzingőz is van ám. Ha dízel lenne, engem sem izgatna, de a benzin más, az eléggé illanékony és robbanékony ahhoz, hogy féljek tőle. Amúgy persze a Te dolgod!
atompyka,
Sajnos meg nem voltam, annyi munkam volt a 7en, hogy meghalni sem volt idom. :-( Remelem a jovo 7en eljutok oda...
Miert nem halogatnad a beontot? Nem tankolom tele...
Múltkoriban kerestem ismerősöm 1.3-as központi injektoros Swiftjéhez befecskendező rendszer kapcsolási rajzot. Még mindig nem tud senki? Infót a mail-emre kérek.
Háááát nem néztem meg az oktánszámát( max amit kiírtak a benzinkúton), de gyak 2-3 kútnál tankolok rendszerességgel, és az utolsó is egy ilyennél volt... De bízom abban, hogy igazad van:), és a következő tankolásnál már eltűnik ez a hang:))
Nem valószínű... Ez olyan gyűrühang... olyan mikor a rossz előgyújtás miatt felcsörög a motor:(
valószínű, hogy ilyesmi a hiba, de hátha van valakinek egy "olcsóbb" megoldása is:))
Tud e nekem valaki segíteni?
Van egy Suzukim, mint ahogy már tudjátok... Az a gondom, ha kis fordulatszámtól lassan gyorsítok akkor, elég szépen hallani valami csörgést a motorból, valahogy úgy, mint a Wartburgnál amikor rossza az előgyújtás... Eddig ezt nem vettem észre a Suzukinál... Szerintetek?
Koszi, de pont 1 hete lett a fekbetet cserelve, jobb elso lengokarral egyutt, mar csak a kipufogodob es a benzinbeonto cso van hatra, de ezeket csak akkor, ha lesz "kedvem"... kicsit sokat kellett koltenem ra mostanaban, ami maradt, az nem veszes, raer talan kesobb is, tavasszal remelem mar tul leszek rajta.
Futóműre tippelnék. Vmi olyan dolog lehet, ami bizonyos frekinél ráz, satunál azért nem, mert a feszítés miatt nem "kotyog", vagy ilyesmi.
Ha a közelben vagy, menj el vele a Pátkaihoz a Jászberényi útra, aránylag értenek hozzá.
"Féktárcsa felszabályozás, futóműbeállítás, centírozás megvót?"
Új féktárcsák, tehát szabályozni nemigen kellhet. A téli garnitúra új szerelés, ki van centirozva. Ha ez lenne a probléma, feltehetőleg nem csak fékezésnél jelentkezne. Futóműállitás? Nem rossz ötlet, de nincs rendellenes gumikopás, megy egyenesen stb... A "szakszervizben" a végén már azt mondták, én vagyok a hülye, mert ha mindig satut fékeznék, nem jelentkezne a probléma... Lehet, de nem hinném, hogy 2002-ben egy "korszerű" autónak igy kell viselkednie. Még néhány ötletem van. Féknyereg még nem volt szétszedve, illetve lehet hogy valami mókás oknál fogva a hátsó fék a problémás, és onnan "kerül" valami oknál fogva előre a hibajelenség. Engem nagyon idegesit, valamit kezdeni akarok vele. A végén még átülök egy másikba...
Ha már ebben a topicban foglalkozik vele más is (744), akkor én is itt folytatom.
Zoka haverom Swiftjén volt hasonló, nála a tárcsa csere segített. Nálam az Orionban ez sem oldotta meg a dolgot. Három szerelő feküdt ki rajta, (próbaút, miegymás), az egyik kifejezett futóműves. Én meg pénzeltem. Na nem a "mekkelek" szindróma volt, amit kicseréltek valszeg egyébként is kellet volna előbb-utóbb. A motor rögzítő bakoktól kezdve mindent vizsgáltak (fékrendszer felújításon kívül szilent cserék is voltak, a motor bakok nem, azt nem kellett), mégis előbb-utóbb előjött a dolog. Nem volt mindig egyforma erősségű, de volt, mikor úgy rázta kormányt, hogy zsibbadtak az ujjaim. Nekem 100 alatt kezdődött, 80-nál volt a legerősebb, 60 alatt pedig eltűnt. Három évig volt nálam az autó, jó, mindjárt az elején még nem rohangáltam vele szerelőhöz, de úgy adtam el, hogy nem jöttünk rá, mi okozza. Persze minden csere, vagy javítás után kicsit mintha jobb lett volna, de a rázás az volt továbbra is. Egyedül főfékhenger csere nem volt, az nem jött be a képbe sosem. Pedig abban is van valami szelep, aztán ha az hülyéskedik... Persze nem vagyok szakember.
Még olyan tipp volt, hogy megpadkáztam, aztán az agy görbült el, az még okoz rázást. De csak fékezésnél? Különben (azt sem) padkáztam meg.
Szal szívtam vele rendesen, sose derült ki, mitől ráz.
*HTaSV*
Ja, még egy: mielőtt először jelentkezett, nem volt valami fék, vagy futómű javításod? Mert mikor visszarakják a tárcsát, tök le kell tisztítani mindent, mert a rozsda alászorul, aztán ha egy tizedet eltart, attól bizony már ráz. Erre mindig felhívták a figyelmemet.
atompyka,
Ok, felreertheto voltam, csak en abbol indultam ki, hogy azt irtam legutobb, megnezem a kocsiban a cuccot, es utana uzletelhetunk... ezt folytatvan leptem be, es irtam, hogy megneztem, es nem tudom eldonteni, hogy jo-e... mindegy, ne ragozzuk. :)))
Ez a randi-lehetoseg a kalaptartora korlatozodott, a szamitogepes segitseg ezennel eluszott. Van meg 2 lehetosege: kozonseg vagy a telefon?
Noncsi:
Bocs, azt írtad, "Megnéztem a kalaptartót...". Ebből azt hittem, voltál a boltban, és nem tudod eldönteni, jó-e a gépedbe.
De, mint írtad, most már mindegy.
Persze a randi nem kalaptartó-függő...
:-)
Ti nagyon felreertettetek valamit HMMswift-tel, vagy en nem voltam egyertelmu... :)))
Szoval nem tudtam eldonteni, hogy amit te ajanlottal nekem (KALAPTARTO UGYBEN), az jo lenne-e az en kocsimba. Azt szerettem volna, ha osszefutunk, es megnezzuk egyutt a szegecset... stb. De most, hogy mar eladtad igy a randi ervenyet vesztette!
Jaj fiuk, Ti mindig felreertetek es ketertelmunek vesztek mindent! :)))
Azert koszi, hogy segiteni probaltal, marad a Csomori uti telefonszam, amit a multkor irtal...
Gondoltam felteszek nektek egy kérdést. 2 éves Swift 1,3 GLX. 18k km. Jól megy, kicsit zörög, nincs (sok)probléma. Csak egy. A fékrendszer. Lassitofékezés országúton, 90-100 környékéröl. Lassul. 80-nál enyhe vibráció, tovább lassulva 70 körül felerősödik, 60 alatt kezd nem érezhető lenni (vagy ezt már észre se veszem az elözöhöz képest...) Erős fékezésnél semmi. Szerintem nem normális. Fékbetétcsere gariban. Továbbra is csinálta. Tárcsacsere gariban, csak folytatja. Felnik jók, gumik jók (téli és nyári gumival is csinálta!). Mi itt a probléma??? Megjegzyem BOSCH fékrendszer!!!
Mégegyszer bocsika...(rohadt kontroll C kontroll V- be belezavarodott a csodálaros vindóz... meg én is...)
vazika válasz erre | adatok | e-mail 2002.02.21 14:44 (3478)
Sziasztok!
Gondoltam feltesyek nektek egy kérdést. 2 éves Swift 1,3 GLX. 18k km. Jól megy, kicsit zörög, nincs vazika válasz erre | adatok | e-mail 2002.02.21 14:44 (3478)
Sziasztok!
Mennyire precizek a Suzukik? Erre hadd mondjak egy példát. 2 éves Swift 1,3 GLX. 18k km. Jól megy, kicsit zörög, nincs (sok)probléma. Csak egy. A fékrendszer. Lassitofékezés országúton, 90-100 környékéröl. Lassul. 80-nál enyhe vibráció, tovább lassulva 70 körül felerősödik, 60 alatt kezd nem érezhető lenni (vagy ezt már észre se veszem az elözöhöz képest...) Erős fékezésnél semmi. Szerintem nem normális. Fékbetétcsere gariban. Továbbra is csinálta. Tárcsacsere gariban, csak folytatja. Felnik jók, gumik jók (téli és nyári gumival is csinálta!). Mi itt a probléma??? Megjegzyem BOSCH fékrendszer!!!