Remus (eleg nagy marka), Walker, Bosal, van valami M betus is, nem ugrik be, de ha beballagsz egy tuningceghez, mutatnak majd 6-8 fele katalogust. Felirkalod, megnezed az interneten is van par tuningos lap/cegek honlapjai, rengeteg infot osszebogaraszhatsz.
Egeszseges ketkedessel nezd a sportlegszurok, sportgyertyak, sportgyertyakabelek, stb loeronovelo %-os erteket!!!!
A startlapon talalsz autos oldalt is, ott vannak tuningcegek lapjai is (magyar es kulfoldi), korulnezhetsz az autos portalok linkajanloin is.
Ne ugorj bele azonnal, olvasgass (itt is van autotuning topic, ott kerdezhetsz is), kerd ki masok velemenyet is, aztan donts.
Esetleg tudsz pár márkát javasolni?
Gondolom a REMUS is ilyen márkás gyártó!
Nem szokásom üveghangon hajtani az autót!
Normál tempo-normál körülmények!
Szoval akkor egy jo kipufogoval megoldhato a megoldhatatlannak tűnő problémám!?
Ja, es ha lehet, ne valami "univerzal" dob legyen, hanem ami illik is az autora (ra van terevzve mind meret mind parameterek tekinteteben). Az univerzalokat utolag hegesztgetik ide-oda, csovet toldanak stb, mind egy-egy hibaforras. (a kipu/kipucso mindig a hegesztes mellett lyukad ki eloszor - tapasztalat).
Attol fugg. Ha csak a garazsbol allsz ki-be, akkor nem. :)
Ha valami normalis gyarto normalis minosegu cuccat teszed fel, es nem folyton uveghangon ordittatod az autot, akkor nem szamottevo a motor elettartam kulonbseg (amugy pl. taxisok alatt 300 ezret is siman elgurul a $uzuki motor varosban, de ok egy masik vilag, van, hogy ki sem hul az auto motorja napokig). Ha joskapista kokany kiherelt sufnituning dobjaval megteszed a Bp-Balaton tavot, mar akar iktathatod is a cuccot.
Valami ismert es elismert markat valassz, legyen mubizonylata, hogy Mo-n forgalmazhato, vallaljanak ra garanciat, ha kell, akkor a sajat muhelyukben szereltesd be. Ha meg gyari garancias az autod, akkor elotte kerdezz ra a szalonban, ahova hordod, hogy a garanciat nem veszted-e el. Nezz be par tuningceghez, kerj ajanlatokat, kerdezz ra a fentiekre. Kb ennyit tudsz tenni.
Szoval ha csak egy hátsó sport-dobot rakok fel hátulra, akkor kevésbé (lassabban) nyirom ki a motort?
Teszem-azt egy év alatt ki tudom nyirni vele?
Mert azt azert nem akarom hogy egy év után generálozni kelljen!
Már bocs hogy ilyen érthetetlen vagyok, de új madár vagyok még a pályán!
Ne azt vard, hogy 2 het alatt szethull, de jot nem tesz neki, es a fogyasztas is tuti noni fog. (ha mas nem, azert, mert elvezkedsz, hogy milyen jol ordit 4000-5000-stb-nel, meg hany riasztot indit be a plaza parkolojaban)
De az nem tul jo húzás ha kiherélem a kipufogot(gyárit) mert azzal a folytást meg mindent megbolygatok és azzal nem igazan teszek jot a motornak!
Ez a baj a hátsó sportdobbal is!
Nem igaz hogy csak az a megoldás hogyha az egész kipuf-rendszert kicserélem sportra akkor lesz kóser!
Nagyon hazavágja a kocsit ha a gyári hátsó dobot kicserélem egy sport REMUS dobra?
Mert annak bazi jó hangja van!
maxx304-nek maximálisan igaza van, de azért nekem a 206-os is teccik, csak semmi pénzért nem cserélnék olyanra.
heréld ki a hátsó dobot, s buherált lesz a hangja:)
egy made in hungary sportdob kb 25ropi egyébként (nem gagyi, csak nem írták rá, hogy remus meg sebring...)
a gyári sportülés hiánycikk, lehet venni magyar racingot (elég szutyok 25körül), a márkásak meg 60-nál kezdődnek, per darabja.
Próbálkozz az Üllőin a "bontóban", bár nem hiszem, hogy lesz.
A hagyományos anyósülés azért jobb, mert ki lehet venni a támlát, és előre döntve kiváló kéztartó hosszú úton.
Nem tudtok eladó kagylóülést?
3ajtós Suzukiban láttam a váci uton hogy kagylóülés van benne és be szeretnék buherálni 2t a GLX-embe!
Szerintem nagyon jol néz ki!
Ugyanugy van befogatva mint a hagyomanyok ülés?
Szasztok!
Nekem az a véleményem a tuninggal kapcsolatban, hogy bármilyen autóról is legyen szó, szerintem jó dolog ha ki van csinosítva, ha Suzuki ha más autó! Mert ugye ami nem Suzuki az nem is autó!:)
Szerintem az csak azt tükrözi hogy a verda gazdája törődik a kocsival és szerintem vannak nagyon jól megtunningolt autók, még a Suzukik között is!Szerintem nem kell mosolyogni azon ha valaki tuning(optikai) Suzit lát!Láttam én már pár frankó Suzukit ami külsőleg hazavágott nagyon sok "márkás tuning autót".Nekem speciál a 206-os marhára nem tetszik!
Na röviden ennyi...
Arra mondjatok valamit hogy sportdob nélkül lehet-e valamivel buherálni a kocsi hangját?!
Gondolok itt valami rezonátorra!
szigetelés: az általában autóhifiseknél kapható bitumenlapok baromi jók a nagy felületekre. Például a hátsó sárvédőre belülről rengeteget felfog a futóműzajból. Érdemes az ajtóba is rakni, meg vannak kenhető szerek (Clarionosoknál a fehérvárin vagy autóhifi stúdió a soroksárin) amik a zeg-zugokba is befolyik. Száradás után ha megkopogtatod a kasztnit, igen komoly hangbeli különbséget fedezel fel (kong helyett puff) :))
Nagy munka, de megéri a tetőt is bitumenlapozni, nekem bejött, az esőcseppeket csak a szélvédőn lehet hallani. Aztán lehet még therwolin vagy mianeve üveggyapotot betömködni a fém és a műanyag közé. Vigyázni kell a nedvesség miatt.
Forintálisan: 2/4ajtó + sárvédő hátul kb 15-20 rongyból megvan, gyapot 1000 ft/1,5 nm2
Én speciel az egész kocsit kibéleltem (padló, tűzfal, motortető:))
üdv,
ja és hajrá tuningosok:)
érdemes meglátogatni az ssgti.com-ot, mert egy kib"+!szott jó honlap, sőt hamarosan a közremüködésemnek köszönhetően magyar stiftekkel fog bővülni!!!
üdv