Én még csak kétütemü keveréket tankolok (amint látom, ti nem) és 2x is volt, hogy MOL-os tankolás után besült a dugattyú a mociban.
Lehet véletlen egybeesés, de nem fogom kipróbálni mégegyszer.
Herr X!
Okay, nem azt akartam eldönteni, hogy hagysz-e borravalót vagy sem, de szvsz azért 10 Ft-ra kicsit erös kifejezés a borravaló, vagy nem?
Ha minden nap tankolsz és otthagysz 10 Ft-t, akkor 10 év alatt jön ki 36520 Ft. Ebböl a pénzböl (ha 240 Ft a benzin - ami nem annyi - akkor 152 l benzint vehetsz. Hú bazzeg, az rohadt sok. De tényleg, mostmár én sem fogok borravalót adni:))
Nekem 152 l benzin kb. 5000 km-re elég.
Belátom utólagosan, hogy igazad van!
nekem is ez volt a tapasztalatom az OMV -vel! mindig egy kutnal tanlkoltam, majd 1x egy ujonan megnyitott szinten OMV -nel. rogton jobb lett a fogyi vagyis tobb benzin ment bele a tankolaskor 2x is. egyertelmu, hogy az ujonan nyitott kutat meg nem tudtak manipulalni!
azota Aralozok,es csak neha OMV. nem akarok altalanositani, de az a kut ....!!! a k...rva annyukat!
Úgy tűnik, tapasztalataink nagy részben azonosak. Már írtam korábban is, hogy az OMV-benzinből az én autóm mindig 1 literrel többet evett, mint MOL-benzinből. Ugyanazzal a tempóval, ugyanazzal az autóval, ugyanazzal a mérési módszerrel (tehát teletankolás, és a kút szerinti mennyiség és az előbbi teletankolásnál nullázott kilométerszámláló adatából számolva).
Nem tévedés, többször is megismételtem a számítást más-más kutaknál tankolva, és teljesen bizonyos, hogy az OMV-benzinnel valami gond volt. Legalábbis a régebbivel, ugyanis egy jó ideje nem tankolok már OMV benzint (pedig van SuperShop Maestro kártyám).
Abban is hasonlítunk, hogy én is kerülöm a Shellt, bár nem minőségi problémák miatt. Az én tapasztalatom szerint a Shellnél kapható benzin (jelenleg 95-öst használok, de előző autómba, egySierrába mindig 98-ast tankoltam, nem egyszer a Shellnél), szóval a Shell-benzin nagyon jó minőségű.
Végül az Aral-lal meg a MOL-lal nekem sincs semmi bajom. Előbbivel azért, mert nagyon ritkán kerül utamba Aral benzinkút, utóbbival azért, mert nem próbálkoztak még semmivel, és korrektek. Leggyakrabban az Árpád fejedelem úti MOL-kúthoz járok, mindig ott mosatok és legtöbbször ott tankolok (mivel nagyon közel van a jelenlegi munkahelyemhez). Ott szerintem mindig korrektek. De a Herceghalmi MOL-kútnál ios gyakran tankolok, és ott is korrektek. Szóval egyelőre nekem a MOL jön be. Ez van.
Valakit sérthetett valamelyik itteni hozzászólásom, mert kaptam egy levelet magánba, hogy véletlenül nem vagyok-e benzinkutas. Nem. Nem vagyok a MOL marketingese sem, sőt nem is dolgozom egyetlen olajtársaságnál sem. Programozó vagyok.
Hali.
Lehet, hogy én vagyok az egyedüli, akinek nincs különösebb baja a Shellel...
A környékünkön két kút is van, nem emléxem semmi problémára.
Persze mindig hiperaktivan figyelek a visszajáróra, tanulva az itt olvasható sztorikból...
Olyat viszont én is tapasztaltam, hogy 1 társaságon belüli 2 kútnál eltérő árak voltak. :-o
Üdv
KZG
Shellnél télleg nem stimmel valami a gázolajjal.
Unokaöcsém escortja is fulladozott tőle.. Azóta csak mol tempo :)
És a dobozos merci se húzott valami jól.
Volt a minap egy érdekes esetem az Aralnál. Mosatok a Lágymányosi pesti hídfőjénél, a legjobb mosás 899 píz. Ezután közvetlen véletlenül bementem az Ecseri úti kúthoz, ott meg 1250 volt ugyanaz, de mindegyik fajta sokkal drágább volt. Láttatok már hasonlót?
Mol: én, mint Mol-részvényes, ha tehetem, mindig a Molnál tankolok :)))))
Én csak a Shellt zárom ki egyértelműen a tankolásból. Még dízeles koromban 2x olyan szutykot sikerült adniuk, hogy 1x megállt az autó, 1x pedig eltűnt a fele lóerő..... A benzinből meg állandóan próbálkoznak a V-Powerrel. A kutak többségénél nincs levegő, nincs kirakva ablakmosó stb.
Az OMV-vel nekem is rosszak a tapasztalataim.... Kb. 1 literrel többet evett az autóm mindig, mikor a Hungária Krt. Semsey utca sarkán lévő OMV-nél tankoltam....
Azóta Aral vagy MOL, a Mollal semmiféle rossz tapasztalatom nincs, sem kezelői, sem benzinoldalról. Persze csak nagy kutakhoz állok be, a kicsi 1-2 oszlopos városszéli kutakat kerülöm.
Én a leírtak fényében azt nem értem, miért tankolnak az emberek a Shell-nél? Smart kártya miatt, meg ilyesmi?
Épp erről szólna a kompetitív piac, hogy ha valahol akár csak árnyéka is felmerül, hogy át akarnak ejteni, akkor annyi, oda többé nem megyek.
Személy szerint amikor csak tehetem, egy adott MOL kútnál tankolok, ahol eddig semmi problémám nem volt sem a benzinnel (ezt nem is értem, szvsz minden benzin jó közelítéssel egyforma), sem a kiszolgálással.
Ha lett volna, azóta már máshol tankolnék.
Az szentendrei úti Esso kút nekem is több mint gyanús.
Egyrész iszonyatos árak vannak a shop-ban. (pl: kommersz borok ezer Ft-tól ..hö! )
A pult mögött szolibarna kigyúrt srác. (civilben)
Fizetéskor hozzá sem nyúl a pénztárgéphez (...cö!...)
Ráadásul esténként felettébb gyanús arcokkal lehet ott találkozni... (3ajtós szekrények)
A borravalóról annyit, hogy hadd döntsem el én, hogy akarok-e adni és ha igen, akkor mennyit!
A MOL-lal nem tudom, hogy mi bajod van. Szerintem korrektek. És a gumit szinte mindig fel lehet náluk fújni, vagy csak nyomást ellenőrizni, mert ott van az eszköz.
Az új OMV benzinhez nem volt szerencsém, de a régi igen vacak a MOL tempóhoz képest. (Most jön a gyilkolászásom, hogy bedőltem a MOL-nak stb. A kocsim motorja 1000-es, karbis és tényleg lehet érezni.)
Nem vagyok benzinkutas, nem is a védelmükre akarok kelni, de tényleg azért az 1-10 Ft-ért nem tom mit görcsöltök.
Fizettek 2000-15000 Ft-ig és nekiálltok 5 Ft-on cigányolni. Azért valahol ez is nagyon primitív.
Okay, azt tényleg bunkó, amikor 10e vs. 5e elöáll, vagy x ezer Ft-t nem akar visszaadni.
Ha meg annyira fáj, hogy lenyúlta azt az orbitális összeget (1-10 Ft), akkor, jelezd neki, hogy:
- Még x forint visszajárna, de "tudod mit?", vegyél belöle fagyit, turbó rágót...stb!
Ha valaki ezekután még hajlandó segíteni nekem, akkor itt áll egy kérdés:
Mely kutaknál nem szabad semmilyen körülmények közt tankolni (a benzin (keverék) minöségének a tükrében)?
Én sokáig Shellnél tankoltam, de mostanában áttértem az Aral-ra. MOL-tól távol kell maradni, mi van még amit a lehetö legnagyobb ívben kell kerülni?
Nos ezért nem szoktam senkinek megengedni, hogy a belsejét takarítsa. Azt kizárólag én csinálom.
Ha meg kívülről törölgeti, nem igazán tudhatja, milyen védelem van benne. Mondjuk az enyémen ott virítanak a matricák, hogy aszongya: "Műholdas követőrendszerrel ellátott jármű" meg "European Satellite Car System" (nem pontosak az idézetek, persze lehet tippelni, van-e műholdas követő egy Toledóban :)))
Viszont van benne LaserLine, ami nem a legrosszabb.
Hm, akkor elmagyarazom.
A mosas alatt jol szemügyre veszi az autot. Az elejen meg csak disztarcsakat loptak, most mar mereszebbek. Egy: nem kell messzire menniük, meg tudjak pontosan, hol keressek az autot. Altalaban a környekröl jarnak az emberek mosatni, az esti müszak meg 22 oraig van. Nem is kell sokat varni, hogy nagy csend legyen. Masik: amig törölgeti, esetleg belülröl takaritja, meg tudja figyelni, milyen adott riasztorendszer van a kocsiban (fel tud keszülni a deaktivalasra), esetleg keresi a titkos kapcsolokat, ilyeneket. Ez elegseges? Nem?
Amikor oda jartam mosatni gyakran, az A4-es Audinkrol ketszer loptak disztarcsat, az A3-asrol meg levettek az alufelni fedelet. Lehet, hogy nem ök voltak, de en elkezdtem figyelni, milyen autojuk van (a mosonal), es csodak csodajara ejjel az egyiket lattam cirkalni a környekünkön. Soha többet be nem tettem a labam a mosoba, de megis elmentem januarban egy masik autoval. Az, hogy 1500 Ft-ert nem törölgetik meg a küszöböt is, az mar pofatlansag (kurva nehez, es nagy munka egy haromajtos autonal). Mindig adtam borravalot nekik, nem is keveset, es erre az egyik emlekezett is, de nem ö törölgetett. Mikor vegzett, es megkerdeztem a küszöböt, ö elment szo nelkül. Mondtam, hogy elmehetnek a picsaba.
Hirtelen nem akar leesni a tantusz: mire az neki? Tán hogy honnan lopja el a verdádat? De hát jó autót utcán is lehet kapni, nem kell ahhoz címet gyűjteni!!!
Biztos vgigolvastad az elözö par hozzaszolast... Nem azzal van a baj, hogy ram akarja tukmalni a V-Powert. Hanem azzal, hogy ha nem azt akarok, akkor mar elfogyott a sima, sarkon fordul es nem hajlando segiteni, eseleg a penztarnal nem müködik a Smart kartya olvaso. Ez szerintem eleg vilagos.
Nekem legutobb a Meszaros utcai Shellnel nem volt semmi bajom. Odajött a kutas, megkerdezte, hogy segithet-e, en meg mondtam, hogy köszönöm nem. Olajszint, ablakmoso, guminyomas? Köszi, minden OK. Nem volt semmi pofavagas. Csak mosatni nem szeretek mar odajarni ahhoz a tolvajbandahoz. Felfigyelt esetleg valaki arra, hogy ha valami jobb autoval megyek, es a szamlat benn kerem, akkor bejön mindig egy mosos srac, es figyeli a cimet, amit diktalok?
hetente min. 2x teletankolok (lehetöleg mindig a györi ARALnál) így eléggé ismerem a kocsim benzinmutatóját.
Most elöször sikerült engem is levenni: nagycenki MOL kút - min. 5-6 l volt még a kocsimban és mégis sikerült 61,3 l-t tankolnom (mondeo tank: 61,5 l.) Ilyenröl eddig csak itt hallottam. Pedig ezek a müszerek hitelesítve vannak, ugye ?
Shumacher személyesen reklámozza VPOWER_OPTIMAXOT?
Még nem láttam, mindenesetre nagy blama lenne, ha egyszer véletlenül azt tankolnák a Ferrariba. J.Todt még szigorúbban nézne, mint mikor szegény Rubinho utolsó pillanatban tett eleget a "kérésnek". Ha azt a trutyót tankolnák, tuti utólsók lennének, persze azon a fordulatszámon 15-18000/perc nemis igen rakódik semmi a szelepekre.
Csak MO-n van V Power racing?
Mert akkor igen nagy bolt lehet, hogy megerte a Schumival meg a Ferrarival reklamozni, hogy jobb koridoket ment V Power racinggel mint a "sima" F1 versenybenzinnel.
Egyebkent en meg amikor x999-ert tankolok, sosem akarjak visszaadni az 1 Ft-ot.
-"1 Ft nem forint?"
erre ad egy 2 Ft-ost, hogy bocs nincs 1 Forintosa.
Bravo. (Shell of course)
mert a németeknél ezt a benzint shell optimax néven árulják, és ott ennek a benzinnek az a lényege, hogy a motorban lévő lerakodásokat megszüntesse, illetve némelyi gyártó cég felhívja a tulajdonos figyelmét hogy "ebbe a korszerű autóba" ilyen benzint tegyen.
őket nem hülyitik a teljesítmény növekedéssel.
Bocs. Szóval tájékoztatnék mindenkit akit érdekel, hogy némelyik üzemanyagforgalmazó nem ad fizetést a dolgozóknak, olyan meggondolásból, hogy gazdálkodják ki a bérüket.Továbbá a rátukmálással kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy a kutasokat folyamatosan ellenőrzik, hogy kellőképpen tukmálják-e a kedves autósokat. Ha úgy találják hogy nem, akkor akár ki is rúghatják a dolgozót. Nem vagyok benzinkutas barát, sőt meg van a véleményem is róluk, de azt hiszem van aki rá van kényszerítve a lopásra. Meg különben is mindenki úgy él meg ahogy tud! A politikusokat nem bántjuk, pedig Ők is a mi pénzünkön élnek. Ez az ország kényszeríti rá az embereket a becstelen életmódra.
Nem értem, valaki világositson fel. Én itthon nem tankolok Shell kutnál, de most Németországba mentem, és mivel van Shell tankoló kártyám is a vállalati kocsihoz, Ausztriában és No.-ban is Shell kutnál tankoltam. Biz isten, sehol nem láttam Vpower üzemanyagot, pedig kétszer is megnéztem, mert azt nem fizeti a cég. Ezeknek a nyugatiaknak nem kell a tuti üzemanyag???