Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Steeef Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15106
Kedves Gaborec! Olvass vissza pár oldalt (esetleg 100at) és sok információt találsz ami segít abban hogy megtaláld a járművet!

üdv Steeef.
Előzmény: gaborec (15093)
Steeef Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15105
Hello! Az euro3-as 218le (lefelé kanyarodó kipufogóvégűek) az érintett modellek.
Az euro4 218le már nem esett bele ebbe a problémába.

üdv Steef.
Előzmény: Lugi-001 (15100)
Steeef Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15104
Hello! Az euro3-as 218le (lefelé kanyarodó kipufogóvégűek) az érintett modellek.
Az euro4 218le már nem esett bele ebbe a problémába.

üdv Steeef.
Előzmény: Lugi-001 (15100)
Steeef Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15103
Hello! Feszültség szabályzó hiba! Azonban nem érdemes külön cserélni.Maga a fesz szabályzó közel 60ezer. Felújított 1 év garanciával Fervillnél 100.000Huf gyári austausch 180.000Huf. Beker áron is 130.000. Fervill felújítottat ajánlom,ezt szoktam feltenni én is.

üdv Steeef.
Előzmény: Törölt nick (15101)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15102
2005 előttin csak szívósor cserével,ha jól tudom.
Előzmény: Lugi-001 (15100)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15101
Steeef!Te mit javasolsz generátor hibára /pillanatnyi túltöltésre/,cserén kívűl?Egyébként mennyibe kerül az új?Köszi.
Lugi-001 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15100
Sziasztok!

Ez olvastam az egyik népítéletben (E60, 530d):
"A motor a szívótorokból beszívta a négyes csappantyú ajtót, 135 000 km futásteljesítmény után.
A javítás költsége elérte a 800 000 -.ft.
Sajnos csak később tudtam meg hogy ez a 2003-2004 -es tipushiba."

Kérdésem lenne, hogy ezt meg lehet valahogy előzni, vagy valami ?

Lugi
Andrasow 535d Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15099

Sziasztok!

 

Van 2 db 0km-es 225/55 R16-os michelin pilot alpine gumim eladó, ha valakit érdekel! DOT200933

 

Képek a 7383-as hozzászólásban!

Bazsa 525d Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15098
Én egyszer hallottam, hogy valakinek rosszul rakták vissza a pollenszűrő házat, és a szélvédő összes vizét bevezette a jobb egy elé. Tuti ez lesz!
Előzmény: Tonyo3 (15094)
Consens99 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15097

 

Sziasztok!

 

E60 530D-hez keresek gyári, hibátlan 17"-es alufelnit gumiabroncs nélkül ( téli gumihoz szükséges).

Amennyiben tudtok ilyent kérlek jelezzétek!

 

Elérhetőségeim:

 

E-mail: consens99@hotmail.com

Mobil: 06703386050

 

Üdv,

János

Chris530i Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15096
én E39 nél jártam így azokban soknál állt a víz a fékrásegítőnél és a másik oldalon a computernél.... ebből fakadóan nekem most lett kipucolva a pollenszűrőház alatt a víz elfolyó lyuk .... tele volt falevéllel, ha eldugul akkor tuti megtalálja az utat be az utastérbe
Előzmény: Tonyo3 (15094)
Geri525D Szhely Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15095
Üdv!
Én egy hasonló esetről tudok ami egy barátnőm vadi új Nissan Almerájával történt pár éve..Az ő autója is ugyanígy ázott,visszavitte az autót a Nissanba értetlenül álltak a probléma előtt,ismerősöm meg csak mondta garancia új autó több milliós új autó hogy van ez?Na mondták hagyja ott az autót megnézik hol ázik be.Napokon keresztül mosták,locsolták hmm víz sehol sem ment be:)..Mondták neki nemtudják megmondani mi lehet,de lehet csak egyszeri alkalom volt.Ó persze...Hazavizze a kocsit következő héten eső a kocsi ismét tocsog bellülről a vízben ismét Nissan locsolás semmi.Mire rájöttünk a megoldásra...Az autóval a ház előtt ugy szokott megállni hogy az autó emelkedik és jobbra dől na ilyen pozícióba folyik be a víz de sehogy máshogy...Na irány Nissan emelés locsolás és jön a víz...Fasza!És röviden a megoldás!(Nissan részéről)Ha tudod hogy eső lesz ne állj ugy ott meg:):):)Remélem tudtam segíteni.
Előzmény: Tonyo3 (15094)
Tonyo3 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 15094

Sziasztok,

 

Tegnap reggel nagy sokk ért, első csalódásom az E60-amban.

A hétvégi nagy esőzések után a jobb oldali teljes szőnyeg+padlólemez (elöl is hátul is) tocsogott a víztől, gyakorlatilag állt benne a víz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Az ülések, oldalkárpitok nem vizesek, az ablakok fel voltak húzva, az ajtó be volt csukva. Ami még furcsa volt, hogy a motortérban szintén a jobb torony volt vizes, a bal tök száraz volt.....

 

Van valakinek ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a beázás oka? Szétvet az ideg, még most is hajszárítóval szárítgatom a szőnyeget, remélem alatta is megszárad a lemez rendesen.....

 

Volt már, hogy esőkor ez E30 asom is beázott, de annak a taposólemeze, váznyúlványa rohadt volt, ott jött be az eső, de egy ilyen autó hogyan ázhat be???????

 

Köszi a válaszokat,

 

 

gaborec Creative Commons License 2010.09.12 0 0 15093
Sziasztok! 530d vásárlás elött állok, 2004-2005-ös évjáratut szeretnék. Tudnátok nekem segíteni mire figyeljek oda vásárláskor???? Elöre is köszönöm a segitségeteket!
ardo Creative Commons License 2010.09.12 0 0 15092
Ezekben a tárcsákban,és betétekben kb 2000km ha van.Remélem ,nem a tárcsákkal lesz a gáz....
Előzmény: lupus20 (15090)
lupus20 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15091
Ez a zindex micsoda egy fos,megint....
Előzmény: lupus20 (15090)
lupus20 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15090
Nem feltetlenul kellenek a versenykorulmenyek.En tavaly nyaron jartm igy.Kanikula 2,3 intenziv fekezes(!) 150-60-rol a kamionok miatt az M3-on es mire haza ertem mar utott a fek.Es csak egyre rosszabb lett.Igaz,azokban a tarcsakban volt mar par 10ezer km.
Előzmény: ardo (15088)
lupus20 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15089
Nem feltetlenul kellenek a versenykorulmenyek.En tavaly nyaron jartam igy.Kanikula,autopalya,2-3 nagyon intenziv(!) fekezes 150-60-rol a kamionok miatt az M3-on.Mire haza ertem utott a fek.Nem nagyon,de egyre rosszabb lett.Igaz,azokba a tarcsakba mar volt par 10ezer km.
Előzmény: ardo (15088)
ardo Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15088
Köszi a tippet,de nem versenykörülmények között használom a paripát:))
Gondolom,ez csak extrém használat mellett valószínű.De sosem lehet tudni,mindenképpen megnézetem.

Steeef,neked is köszi,orvosolom a hibát mindenképpen:))
Előzmény: lupus20 (15086)
Steeef Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15087
Hello.Még egy tipp,kibillen a féknyeregből a dugattyú.Nem gyakori de lehetséges.
üdv Steeef.
Előzmény: ardo (15085)
lupus20 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15086
A fektarcsak uthetnek akar azert is,mert egyszer elmelegettek es visszahulesnel deformalodtak.Nem 100%-ig sik a felulete.Szilentek.
Előzmény: ardo (15073)
ardo Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15085
Igen,minden gyári volt,és teljesen zsír:)

Szóval akkor marad az amit Ati ajánlott első körben.

Köszi mindenkinek:)
Ha megtalálták a hibát megírom,hátha valakinek ugyanez a hibajelensége lesz(van)

Sziasztok:)
Előzmény: dorog.zultan (15078)
BMW E90 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15084
Nem e60-ra való, csak itt elég sok a 30d és megkérdeztem, hátha valaki 17-es lemezkereket használ. Egyébként et47-esek a kerekek(azt hiszem e46-osé), én is az e90 320d-n, e46-os lemezfelnit használtam télen, csak kicsit érdekesen nézett ki, mert eléggé bent volt a kerék. Szóval akkor az mindegy, hogy alu vagy lemezfelni? A 17-es lemezfelni fel fog menni a fékek miatt?
Előzmény: atiTDI (15081)
kazuár Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15083
Navigációról jut eszembe. 2007-es Business navinál nem probléma, ha folyamatosan benne van a lemez? Vagy minden indításkor beolvassa és koszolódik a fej? Vagy ha nincs benne akkor is koszolódik? Melyik a legjobb megoldás?
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15082
Évekig iGO-t használtam én is. Egyik legjobb navigációs software. Ha külön megoldható az irányítás ahogy írtad, az biztosan nem rossz. Az új gyári navit ha láttad már azért biztos észrevetted a különbséget a régebbi gyárihoz képest. Hamar rászokik ill. megszokja az ember. Mikor vettem az autót úgy terveztem, mellette használom az iGO-t is. Aztán valahogy ez elmaradt, elvagyok a gyárival. 1 éves használat után látom az előnyét hátrányát mindegyiknek. Ha világgá mész, a kettő együtt használva, meg mellette egy térkép a kézbe a tuti. : ) Úgy vettem észre a bmw olyan vincsit rakott be, ami valamennyire tolerálja a rázkódást. Persze az hogy még nem volt gondom vele, nem jelenti azt hogy nem is lesz, ez majd kiderül. Egy 30 gigás háttértároló csak nem lehet olyan drága. Ennyi erővel valami memóriakártyát is használhattak volna. Aki esetleg szerelgetett ill. látott ilyet, szabványos 3,5” vagy 2,5" –os vincsi van beépítve?! Sata-s, IDE-s vagy egyedi csatlakozófelülettel?!

Előzmény: Törölt nick (15079)
atiTDI Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15081
Az ET miatt nem lesz jó az e60 felni.
E60 ET-je ilyen 20 körüli, az e92re pedig előre 34, hátra 37 kell. Hátul beleérhet az ívbe...
Előzmény: BMW E90 (15080)
BMW E90 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15080
Sziasztok
Használ itt valaki 530d-n télikeréknek 17-es lemezkereket? Most lenne egy garnitúra téli gumi 17-es lemezkerékkel, de nem tudom, hogy felmegy-e az autóra. Igaz nekem e92 330d-re kell, de gondolom az e60 530-d-n is ugyan akkorák a fékek! 16-os téli garnitúrám van, de az nem megy fel a fékek miatt, ezért 17-est kell vennem, csak nem vagyok benne biztos, hogy a 17-es lemezkerék felmegy-e a fék miatt. Vagy az mindegy, hogy alufelni vagy lemezfelni, csak az a lényeg, hogy minimum 17-es legyen?
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15079
robincook5:
"A vincsin lévő gyári navis megoldást (2008.11. hótól gyártottaknál, (az eleve nagyfelbontású)) nézd meg mielőtt ilyen kotorászós navigációt akarsz. Egyetlen előnye a frissitési lehetőség, semmi más. De hogy könyökig bent vagy a műszerfalban adatmegadás közben, ez nagyon béna megoldás."

A kotorászás csak a küzdelmek árán elérhető opció. Alapban az ilyen navigációk (iGo limuzin, Garmin GVN53) rádiós távvezérlővel rendelkeznek. A Garmint használtam, a navi kezelésére még jobb is, mint az iDrive. Hátránya, hogy egy bigzó, amit valahová le kell tenni, vagy rögzíteni.

Azért lehet előnye más is a nem gyári navinak, a gyári messze nem tökéletes, arról nem is beszélve, hogy a kezelés értékelése eléggé szubjektív.
(Arról nem is beszélve, hogy egy HDD autóba szerelésétől én félek. A hdd nem szereti a rázkódást, nem szereti a túl hideget, túl meleget és élettartama is rövidebb, mint az autóé.)

Én is nem gyári navit akarok beszerelni, gyári képernyőre.
Előzmény: Törölt nick (15069)
dorog.zultan Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15078
hello

én nem vagyok szaki, csak egy vélemény:

nekem régebbi autóimon (nem BMW) akkor éreztem remegést fékezéskor de ütött a kormány is, ha vagy a tárcsa volt utángyártott sz@r, vagy a betétek nem voltak megfelelőek a tárcsához. (Deformálták a tárcsát) Ha minden gyári, akkor nehéz elképzelni hogy ez a gond nálad is, de nekem ezek a problémái kb 3x volt ilyen, kivétel nélkül mindig újabb tárcsa cserétől gyógyultak csak meg.

üdv
dz
Előzmény: ardo (15073)
Rumcice Creative Commons License 2010.09.11 0 0 15077
Elnézést, nem írtam, hogy a 740d motorja már nem V8, hanem sor6 biturbó, mint a 35d motor.
Előzmény: Rumcice (15076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!