Hello! Feszültség szabályzó hiba! Azonban nem érdemes külön cserélni.Maga a fesz szabályzó közel 60ezer. Felújított 1 év garanciával Fervillnél 100.000Huf gyári austausch 180.000Huf. Beker áron is 130.000. Fervill felújítottat ajánlom,ezt szoktam feltenni én is.
Ez olvastam az egyik népítéletben (E60, 530d): "A motor a szívótorokból beszívta a négyes csappantyú ajtót, 135 000 km futásteljesítmény után. A javítás költsége elérte a 800 000 -.ft. Sajnos csak később tudtam meg hogy ez a 2003-2004 -es tipushiba."
Kérdésem lenne, hogy ezt meg lehet valahogy előzni, vagy valami ?
én E39 nél jártam így azokban soknál állt a víz a fékrásegítőnél és a másik oldalon a computernél.... ebből fakadóan nekem most lett kipucolva a pollenszűrőház alatt a víz elfolyó lyuk .... tele volt falevéllel, ha eldugul akkor tuti megtalálja az utat be az utastérbe
Üdv! Én egy hasonló esetről tudok ami egy barátnőm vadi új Nissan Almerájával történt pár éve..Az ő autója is ugyanígy ázott,visszavitte az autót a Nissanba értetlenül álltak a probléma előtt,ismerősöm meg csak mondta garancia új autó több milliós új autó hogy van ez?Na mondták hagyja ott az autót megnézik hol ázik be.Napokon keresztül mosták,locsolták hmm víz sehol sem ment be:)..Mondták neki nemtudják megmondani mi lehet,de lehet csak egyszeri alkalom volt.Ó persze...Hazavizze a kocsit következő héten eső a kocsi ismét tocsog bellülről a vízben ismét Nissan locsolás semmi.Mire rájöttünk a megoldásra...Az autóval a ház előtt ugy szokott megállni hogy az autó emelkedik és jobbra dől na ilyen pozícióba folyik be a víz de sehogy máshogy...Na irány Nissan emelés locsolás és jön a víz...Fasza!És röviden a megoldás!(Nissan részéről)Ha tudod hogy eső lesz ne állj ugy ott meg:):):)Remélem tudtam segíteni.
Tegnap reggel nagy sokk ért, első csalódásom az E60-amban.
A hétvégi nagy esőzések után a jobb oldali teljes szőnyeg+padlólemez (elöl is hátul is) tocsogott a víztől, gyakorlatilag állt benne a víz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az ülések, oldalkárpitok nem vizesek, az ablakok fel voltak húzva, az ajtó be volt csukva. Ami még furcsa volt, hogy a motortérban szintén a jobb torony volt vizes, a bal tök száraz volt.....
Van valakinek ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a beázás oka? Szétvet az ideg, még most is hajszárítóval szárítgatom a szőnyeget, remélem alatta is megszárad a lemez rendesen.....
Volt már, hogy esőkor ez E30 asom is beázott, de annak a taposólemeze, váznyúlványa rohadt volt, ott jött be az eső, de egy ilyen autó hogyan ázhat be???????
Sziasztok! 530d vásárlás elött állok, 2004-2005-ös évjáratut szeretnék. Tudnátok nekem segíteni mire figyeljek oda vásárláskor???? Elöre is köszönöm a segitségeteket!
Nem feltetlenul kellenek a versenykorulmenyek.En tavaly nyaron jartm igy.Kanikula 2,3 intenziv fekezes(!) 150-60-rol a kamionok miatt az M3-on es mire haza ertem mar utott a fek.Es csak egyre rosszabb lett.Igaz,azokban a tarcsakban volt mar par 10ezer km.
Nem feltetlenul kellenek a versenykorulmenyek.En tavaly nyaron jartam igy.Kanikula,autopalya,2-3 nagyon intenziv(!) fekezes 150-60-rol a kamionok miatt az M3-on.Mire haza ertem utott a fek.Nem nagyon,de egyre rosszabb lett.Igaz,azokba a tarcsakba mar volt par 10ezer km.
Köszi a tippet,de nem versenykörülmények között használom a paripát:)) Gondolom,ez csak extrém használat mellett valószínű.De sosem lehet tudni,mindenképpen megnézetem.
Steeef,neked is köszi,orvosolom a hibát mindenképpen:))
Nem e60-ra való, csak itt elég sok a 30d és megkérdeztem, hátha valaki 17-es lemezkereket használ. Egyébként et47-esek a kerekek(azt hiszem e46-osé), én is az e90 320d-n, e46-os lemezfelnit használtam télen, csak kicsit érdekesen nézett ki, mert eléggé bent volt a kerék. Szóval akkor az mindegy, hogy alu vagy lemezfelni? A 17-es lemezfelni fel fog menni a fékek miatt?
Navigációról jut eszembe. 2007-es Business navinál nem probléma, ha folyamatosan benne van a lemez? Vagy minden indításkor beolvassa és koszolódik a fej? Vagy ha nincs benne akkor is koszolódik? Melyik a legjobb megoldás?
Évekig iGO-t használtam én is. Egyik legjobb navigációs software. Ha külön megoldható az irányítás ahogy írtad, az biztosan nem rossz. Az új gyári navit ha láttad már azért biztos észrevetted a különbséget a régebbi gyárihoz képest. Hamar rászokik ill. megszokja az ember. Mikor vettem az autót úgy terveztem, mellette használom az iGO-t is. Aztán valahogy ez elmaradt, elvagyok a gyárival. 1 éves használat után látom az előnyét hátrányát mindegyiknek. Ha világgá mész, a kettő együtt használva, meg mellette egy térkép a kézbe a tuti. : ) Úgy vettem észre a bmw olyan vincsit rakott be, ami valamennyire tolerálja a rázkódást. Persze az hogy még nem volt gondom vele, nem jelenti azt hogy nem is lesz, ez majd kiderül. Egy 30 gigás háttértároló csak nem lehet olyan drága. Ennyi erővel valami memóriakártyát is használhattak volna. Aki esetleg szerelgetett ill. látott ilyet, szabványos 3,5” vagy 2,5" –os vincsi van beépítve?! Sata-s, IDE-s vagy egyedi csatlakozófelülettel?!
Sziasztok Használ itt valaki 530d-n télikeréknek 17-es lemezkereket? Most lenne egy garnitúra téli gumi 17-es lemezkerékkel, de nem tudom, hogy felmegy-e az autóra. Igaz nekem e92 330d-re kell, de gondolom az e60 530-d-n is ugyan akkorák a fékek! 16-os téli garnitúrám van, de az nem megy fel a fékek miatt, ezért 17-est kell vennem, csak nem vagyok benne biztos, hogy a 17-es lemezkerék felmegy-e a fék miatt. Vagy az mindegy, hogy alufelni vagy lemezfelni, csak az a lényeg, hogy minimum 17-es legyen?
robincook5: "A vincsin lévő gyári navis megoldást (2008.11. hótól gyártottaknál, (az eleve nagyfelbontású)) nézd meg mielőtt ilyen kotorászós navigációt akarsz. Egyetlen előnye a frissitési lehetőség, semmi más. De hogy könyökig bent vagy a műszerfalban adatmegadás közben, ez nagyon béna megoldás."
A kotorászás csak a küzdelmek árán elérhető opció. Alapban az ilyen navigációk (iGo limuzin, Garmin GVN53) rádiós távvezérlővel rendelkeznek. A Garmint használtam, a navi kezelésére még jobb is, mint az iDrive. Hátránya, hogy egy bigzó, amit valahová le kell tenni, vagy rögzíteni.
Azért lehet előnye más is a nem gyári navinak, a gyári messze nem tökéletes, arról nem is beszélve, hogy a kezelés értékelése eléggé szubjektív. (Arról nem is beszélve, hogy egy HDD autóba szerelésétől én félek. A hdd nem szereti a rázkódást, nem szereti a túl hideget, túl meleget és élettartama is rövidebb, mint az autóé.)
Én is nem gyári navit akarok beszerelni, gyári képernyőre.
nekem régebbi autóimon (nem BMW) akkor éreztem remegést fékezéskor de ütött a kormány is, ha vagy a tárcsa volt utángyártott sz@r, vagy a betétek nem voltak megfelelőek a tárcsához. (Deformálták a tárcsát) Ha minden gyári, akkor nehéz elképzelni hogy ez a gond nálad is, de nekem ezek a problémái kb 3x volt ilyen, kivétel nélkül mindig újabb tárcsa cserétől gyógyultak csak meg.