nos, ha kérhetem kérdésemmel kapcsolatban, hagyjuk a végletes versenyzési adatokat. Én finoman mennék 626-al. Az más kérdés, hogy néha csak 5 kmt, aztán órákig szünet. Fazon, kitől érdeklődtem aszonta, hogy autómata szivat max 1 percig dolgozik.
És még 1: ez télleg valami spéci darab lehet a maga 130 lóerőjével 1.8-hoz. Vagy 1szerűen nem igaz.
turbos, 186loeros motorral ne sirjal, hogy sokat eszik ;))
Ami a varosi kozlekedest illeti, az tenyleg nagyon relativ. Egesz mas a budapesti belvarosban, ahol egyest-kettest kell valtogatni, neha harmast(!) :), mint ahol lehet menni rendesen otosben.. Meg ugye nem csak a fovaros varos, hanem van meg nehany az orszagban, es ott is van "varosi fogyasztas" :) Arrol nem is beszelve, kinek milyen a talpa, mert en pl. imadok kettesben 100-zal menni, csak aztan a tankolasnal a vakuum berantja a kutfejet :)
Urak!
Meghatottságtól fátyolos szemmel olvasom a fogyasztási adatokról szóló sorokat... ;-)
Valószínűleg én vagyok a topic szégyenfoltja 15 literrel; de mentségemre szóljon, hogy egyszer sikerült üres úton egyenletes (90-100-as) tempóval valamivel 10 liter alatti értéket produkálni. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy egy "igazi" autózáshoz 30 l kell 100km-enként.
'89-es évjáratú 121-essel is 8-10 literrel sikerült járni.
A 22 fokra állított klima télen tulajdonképpen csak fűtést jelent, ez tehát nem többlet. A városi közlekedés számomra a dugóban közlekedést jelenti. Nagyon viszonylagos a fogalom takarnivalója, mert pl napközben közlekedni jobb városban mint a reggeli és délutáni csúcsban. Én speciel pont a csúcsokban közlekedem, a hungária krt-n, szerintem nem kell bemutatni a helyet... :) Ezen az úton a tizes garantált lenne.
Ez bíztató... de azért ha belegondoltok, 1 1.6 feletti autóban 9 alatt nem nagyon szok lenni városi fogyi sose. mi ez a 626? valami mágia? kezdek hinni benne:))
Nekem volt '92-es 2 literes 626-osom. Az is simán elment 8 literrel télen városban. 10 ezrenként vittem service-be, soha semmi gondom nem volt vele. Úgy gondolom, hogy a vezetési stílustól függően a fogyasztása 7,5 és 15 között bármi lehet. A két literessel alacsonyabb fordulaton lehet kocsikázni a nagyobb nyomaték miatt szinte alapjáraton. De ha kell, ötösből húzod vissza kettőbe, és meglódul szépen az autó és a fogyasztás egyaránt. Ekkora dobozba az 1,8-as motor szerintem kicsi. Folyton pörgetni kell, hogy ne erölködjön. A Svájcból jövő példányokban vannak 2,0 és 2,5-ös V6-osok. Az még fincsi lehet.
A mostani 626 2.0i GT-m a télen városban 22 fokra állított klímával 7,9 és 9,1 között kajált, az eltérés csak a talpamtól függött, hogy milyen kedvem volt éppen.
Ja es raktam az olajba meg csere elott Protec motortisztitot, eleg jo sztem, sokkal csendesebb lett a motor. Bar ez lehet, hogy csak a tiszta olajnak koszonheto..
Hetvegen volt egy kis idom, lecsereltem az olajat, a hutovizet, injektortisztito a benzinbe. Utana nem birtam ellenallni a joidonek visszaraktam a konnyufem felniket a 205-os gumikkal (ezt lehet, hogy meg megszivom :) es felzavartam a gepet Dobogokore. Vegre sikerult a katalizatorbol a lerakodott vizparat kifustolni.
Eleinte akkora parafelho volt mogottem, hogy nem lattam hatra :)) Nagyon jo kis kanyargos az ut arrafele, lehetne a kovetkezo tali ott :)
Az a 8 liter téli város engem is érdekelne... Nekem 1.5 323F van, igaz én full tötyörgés üzemmódban használom de most 7.9. Nyáron nemtom mennyi, majd megláttyuk. Nemtom milyen széria lehet, de az 1.8-hoz nekem nem a 130 ló párosul agyamban. Lehet hogy kihagytam valamit?
Már 1x segítettetek nekem. Javíthatatlan vagyok, akkor is 626 92-96 (kb) generációja tetszik nekem legjobban!!!
Akkoriban többé kevésbé le lettem beszélve comprex dieselről, végül kb 10-ből 7-en azt mondták, hogy nem túl megbízható konstrukció.
Azonban itt van ugyanebből a generációból 1.8-as 130 lóerős benzines. 16 szelepes, 2 vezérműtengely. 1 tulaj aszonta, hogy bebizonyítja nekem, hogy télen városban 8 litert eszik. na erre íváncsi vagyok. Meg, hogy az övé valami ritka széria, nem a sima 1.8-as. ti bizti jobban ismeritek 626 ezen generációját. Segítsetek! Érdemes?????
Köszi sp.
ui. 137 ezer van benne ha igaz és 93-as és 1,6 milla. de nem csak ez a példány érdekel, hanem az egész széria. köszi.
Na, örömmel látom,hogy beindult a történelem óra!! :)) Akkor majd én is beszállok. Pl. itt van szerintem a valaha volt egyik legszebb Mazdi!! Hiába, digó karosszéria!!
Amúgy hogysmint? Én jól, csak a múlthéten volt egy féltengely-törésem :(( Előfordul...
Igaz, felvetettük GangstaBoyjal ezt is tegnap, ha jó marad az idő szerintem bejátszhatna! Csak nehogy úgy járjunk mint már nemeccer... Addig napsütés aznap meg fagy :)
Kistalalkozo! Hat ez nagyon tetszett! :-))
Hja, jot dumaltunk, megegyszer koszi, a leirast!
A kepeket termeszetesen leszedtem, es kint lesznek az oldalon!
Hja, kepzeljetek, irtak nekem a TotalCar-tol, hogy kiraknak a klub-infot az oldalukra, mert mar tobben is kerestek rajtuk a klubot! :-) Visszairtam nekik a kert infokat!