Keresés

Részletes keresés

Fester Creative Commons License 2008.05.17 0 0 179
Hát a Concept most 50e körül van a louisban.
Előzmény: Freeman18 (177)
CsA Creative Commons License 2008.05.16 0 0 178
Előzmény: CsA (175)
Freeman18 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 177
Nah köszi h segítettetek.
Nézegettem a márkákat, szerintem a nekem való árkategória az a AGV.
Max. 80k-t fizetnék 1 bukóra, AGV Stealth-et nézegettem 1ellőre ez tetszik a legjobban.
stealth
Kb 85 000 FT
Fester Creative Commons License 2008.05.15 0 0 176

Szerintem először el kellene dönteni mire szeretnéd használni.

Én a zárt sisakra esküszöm, de meg kell vallanom vannak hátrányai.

Előnye: könnyebb, biztonságosabb.

Hátránya: le kell venni ha megállsz valamiért (tankolás stb) ha nincs hangszett lekell venni telefonáláskor is.

Egyébként ha sok lóvéd van vegyél valami márkásat azzal nem lőhetsz mellé. Shoei, Arai, Schuberth, stb.

 

Előzmény: Freeman18 (174)
CsA Creative Commons License 2008.05.15 0 0 175

"És milyen a jó bukó?
Légyszives segítsetek."

 

Szerintem:

- Biztonságos (nem noname, kínai),

- Jó minőségű (ua.),

- Kényelmes (nem elkapkodni a felpróbálást és bekalkulálni, hogy kicsit bővülni fog),

- Állvédős (hülyén néz ki valaki szétment állkapoccsal - egy ismerősömre alig ismertem rá a Jet-sisakban túlélt balesete után),

- Felnyitható az állvédő (szemüvegesek előnyben, de ha beszélni akarunk is jól jön),

- Csendes (Schuberth) :-)

 

Én most vettem ilyet, a kifutó széria (Concept) akciós...

 

Előzmény: Freeman18 (174)
Freeman18 Creative Commons License 2008.05.15 0 0 174
Sziasztok.
Holnap már elkezdem a rutint és bár a bukót azt kapnék de szerintem inkább veszek magamnak 1 et.
Tudnátok mondani 1-2 jó márkát?
És milyen a jó bukó?
Légyszives segítsetek.
Fester Creative Commons License 2008.05.12 0 0 173

Sziasztok,

kicsit eltüntem, de nem is történt velem semmi érdekes. Most 940-nél tartok, azt hiszem így megyek 1000-es szervízre. Ha megvolt írok tapasztalatokat.

Üdv: Fester

 

arniy Creative Commons License 2008.05.12 0 0 172

Szia Freeman!

Még nem volt idoom utánanézni a 250-es Suzukinak. Bár fórumokban azt hiszem már hallottam róla, úgy is szokták hívni, hogy kis Bandit.

Ami  a kollégámat illeti, neki nem ilyen van. Az ové 650 kobcentis, bár tavaly vette, de 2006-os évjárat, ami a Banditnál, pontosabban Suzuki GSF650S Bandit-nál, annyit jelent hogy léghutéses, karburátoros, soros négyhengeres. Most már, vagyis 2007-tool, van EURO3-as verzió, ami katalizátoros, injektoros és vízhuutéses. Ez nekem is tetszik, e felé kacsingatok mostanában.

Na ennyi, heló.

Előzmény: Freeman18 (171)
Freeman18 Creative Commons License 2008.05.10 0 0 171
Szia Arniy.
Nézegettem pár motoros fúrumot és megtetszett a 250 es Suzuki bandit.
Úgytűnik, h ha nem lessz pénzem YBR re akkor azt fogom választani.
Nagyon szép moci vastag kerekekkel , és nagyon jó hangja van. :)
Bár a legújabb is 9 éves és hát a 4 henger + vízhűtés kicsit több hibalehetőséggel jár mint a léghűtéses 1henger.
Említetted régebben h az 1 ik ismerősöd is ilyesmit vett tudnál róla mondani volamit?
Tudom h off de kiváncsi vagyok rá és legalább van valami téma :)
Előzmény: arniy (170)
arniy Creative Commons License 2008.05.05 0 0 170

Jol atbuheraltak.

Helyzet annyi hogy mar ket hete stabilan jarok meloba motorral, bar reggelente eleg hideg van, nem akar igazan joo ido lenni.

Talan majd most a hetvegen. Gyorben lesz gyorsulas oda elmegyek, bar nem biztos hogy a motorral.

Előzmény: Freeman18 (169)
Freeman18 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 169
Nem sikerült pfff :D
FAZER R2
r2
Előzmény: Freeman18 (168)
Freeman18 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 168
Valamit alkossunk emberek mert eléggé megállt a fórum :(

Kissé meg csinálták nekem tetszik:
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/6/9/9/8/THM_0004246998.jpg
Átalakított YBR
CsA Creative Commons License 2008.04.18 0 0 167
Akkor az az elsők közül való?
Előzmény: arniy (166)
arniy Creative Commons License 2008.04.17 0 0 166

Heló.

Tavaly augusztusban vettem.

Előzmény: CsA (163)
CsA Creative Commons License 2008.04.16 0 0 165

Nálam ez hozzátartozik a hobby-hoz, hogy minden tankolásnál mérem a fogyasztást... :-)

(Ez addig, amíg hozza az elvárásokat, pozitív élmény... :-)

Ez az OFF GS500 esetén egyben kényszer is, mivel nincs :-( üzemanyagszintet mérő műszer... A megvásárlást követően 18,5 litert tudtam beletölteni, még mennem kell 200-300 kilométert, hogy érdemben tudjak mérni is valamit...

Üdv:

CsA

Előzmény: Fester (164)
Fester Creative Commons License 2008.04.14 0 0 164

510 :)

 

Még nem mértem fogyasztást és szerintem nem is fogok. Nekem ez hobbi, úgyhogy nem nézem 2 vagy 10 litert fogyaszt-e.

Eddig 2x tankoltam és mindig meglepődtem, hogy 3000 HUF körül fizettem, amikor autóval ritkán fizetek 15e-nél kevesebbet.

 

 Üdv: Fester 

Előzmény: CsA (160)
CsA Creative Commons License 2008.04.13 0 0 163

arniy

A Tied is érdekelt... :-)))

Mennyi idős is a Tied?

Előzmény: arniy (162)
arniy Creative Commons License 2008.04.12 0 0 162

Bocs elnéztem.

Nem nekem szólt a kérdés. Most már mindegy.

Heló.

Előzmény: CsA (160)
arniy Creative Commons License 2008.04.12 0 0 161

Heló!

Most 5100 km korul.  

Fogyasztásaim 3,5 - 3,8 l/100 km.

 

CsA Creative Commons License 2008.04.12 0 0 160

Fester

Mennyi van már a gépezetben...? :-)

Milyen fogyasztásokat mértél eddig?

Üdv:

CsA

arniy Creative Commons License 2008.04.06 0 0 159

Sziasztok!

Ma voltam gurulni Magyarországon.

Csináltam egy 190 km túrát a Bakonyba.

Útvonal  Gyoor - Zirc - Bakonybél - Pápa - Gyoor, meg persze Gyoorbool haza.

Fóti Gyula Creative Commons License 2008.03.31 0 0 158

Meghívó



A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre. 

A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka 

A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.

A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van  30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.

Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)

Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés.

Fester Creative Commons License 2008.03.26 0 0 157
Köszönöm!
Előzmény: Freeman18 (156)
Freeman18 Creative Commons License 2008.03.25 0 0 156
Hát ez nagyon jól sikerült !!! :D
Előzmény: Fester (152)
Fester Creative Commons License 2008.03.22 0 0 155

Köszönöm!

A hülyeség az egészben az, hogy valamennyire ismerős voltam arra felé, kocsival jártam arra már néhányszor és mindig sóderes volt, egyszerűen nem tudatosodott bennem. Ha megállok és szép lassan bekanyarodok, akkor elkerülhettem volna az egészet. 

Előzmény: arniy (154)
arniy Creative Commons License 2008.03.22 0 0 154

Hát részvétem az esés miatt.

Jó hogy nem lett semmi bajod. Sose lehet eléggé vigyázni.

Itt nálunk is az a gond hogy állandóan felhordják a sarat a szántófoldekrool, így folyton lesni kell hogy a kanyarokban milyen az út.

Néztem a képeket, jól néz ki a bukócsoo. Szépen meg van csinálva, és jól mutat a motoron.

Udv.

Előzmény: Fester (150)
Fester Creative Commons License 2008.03.22 0 0 153

Azért köszönöm az együtt érző szavakat! :)

 

De tényleg nem viselt meg, talán azért mert senkinek és semminek nem lett helyrehozhatatlan baja (a motornak talán azért, mert a lábamra esett, itt megjegyzem azért jól dolgozott a Daytona csizma) és mert én eddig azt hittem, ha valaki borul motorral az minimum totálkár és pár nap kórház (mint ahogy az ismerőseim csinálták eddig). 

Előzmény: Freeman18 (151)
Fester Creative Commons License 2008.03.22 0 0 152

Nálam nem volt depresszió, bár a kabátomat sajnáltam nagyon az biztos.

Nekem semmi bajom sem lett,  a motor két helyen kicsit karcos lett (kilométeróra bal oldala, hátsó spoileren 2db 3cm hosszú karc, ha nem nézem észre sem veszem, a képeken sem látni pedig ott vannak). A kuplung kar lötyögött, de azt 1 óra alatt megcsináltam, úgy hogy jobb lett mint újkorában és még ki is políroztam a kar végéből azt a pici kis karcot. Az oldalsztender kitámaztókarjáról lejött egy picit a festék de azzal nem csináltam semmit, mert az olyan pici hiba, hogy csak tegnap vettem észre. Nagyon szerencsésen megúsztam az egészet.

 

Képek a bukócsőről, ami inkább blokkvédő:

mmm1m2
Előzmény: Freeman18 (151)
Freeman18 Creative Commons License 2008.03.22 0 0 151
Uhh :S
Hát én nem tudom ,hogy mit szokás ilyenkor írni de részvétem a cuccok miatt.
Sztem ha ez velem történik meg kb 1 hét depresszió. :)
Az eséseket sajnos nem lehet kivédeni és a motorozás sajnos ilyen ,hogy előbb-utóbb elesel. :(
Az a bukócső meg sztem nagyon fasza nagyon kiszélesíti a motorblokknál a mocit és az nagyon jól néz ki (ha csinálod a képeket pls csinálj 1-et előrről is mert kiv vok valamire.)
Előzmény: Fester (150)
Fester Creative Commons License 2008.03.20 0 0 150

Jó sok minden történt velem, mióta utoljára írtam!

Vasárnap jót gurultam.
Biatorbágy - Páty - Telki - Perbál - Tinnye - Pilisvörösvár - Bp - Biatorbágy
Sajnos Budapest határában a 10-esről egy mellékútra szerettem volna kanyarodni (balra, nagyívben), aminek az elejére a hegyről lemosta az eső a kis kavicsokat. Szerencsére már lejutottam a főútról mikor kiszaladt alólam a gépezet.
Az egész egy pillanat volt. El sem engedtem a kormányt, úgy döltem mint egy darab fa. Bal könyökre érkeztem, lábam meg beszorult a motor alá. Ennek ellenére semmi bajom, a legfájdalmasabban az érintett, hogy kilyukadt a kabátom, és összekarcolódott a csizmám. A motornak szinte semmi baja sem lett. Kuplungkar tartó kinyilt egy kicsit és lötyögött, de már lebontottam satuba be, puhapofa és vissza. Jobb lett mint újkorában. A kilométeróra eleje karcos lett és az oldalsztender kihajtójáról is lejött egy picit a festék, valamint két kb 3 cm hosszú karc a hátsó spoileren.
Kicsit szomorkodtam, de sose legyen nagyobb bajom.

 

Ennek örömére hétfőn elmentem a bukócsöveshez (kocsival mert cudar idő volt) és elhoztam. 32e HUF. Még aznap este felszereltem, 2 órát elszöszmötltem vele. Majd teszek fel képeket, nagyon jól néz ki. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!