Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.19 0 0 74
Ez a Beremendi Cementműből jött?
Előzmény: mdbz (28)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.19 0 0 73
Mekkora emelkedő van ott, és milyen gép húzta?
Előzmény: mdbz (70)
hármasbakter Creative Commons License 2005.10.19 0 0 72
Hát igen nem mindenki indult volna neki az bíztos...
Előzmény: mdbz (70)
FOMA Creative Commons License 2005.10.18 0 0 71

88613 sz. vonat ma. Rakomány fa, homok, kő.

 

Kb. 6 Mbyte.

 

 

mdbz Creative Commons License 2005.10.18 0 0 70

Szia!

 

nem tonna versenyt kivántam elindítan, (bár így sem rossz) csak jelezni akartam, hogy kicsi a bors de erős! Neked tudnod kell értékelni, hogy mit jelent Pécsudvarra felhúzni az 1260 tonnát.

Előzmény: hármasbakter (29)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 69

Gondoltam ilyen okai lehettek.

 

Köszi.

Előzmény: Operator (68)
Operator Creative Commons License 2005.10.17 0 0 68
Azokból részben a képek eltűntek.

A hétvégén behalt az egyik szerver, most nézd meg a képeidet, most meg kéne lenniük. Én nem töröltem képeket.
Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 67

Köszi!

 

Remélem tonnás, meg más vonathosszos adatokat is sikerül megtudnod.

 

Mégegyszer köszi.

 

103 ason átmenő teherforgalom, ez igen!

 

 

Előzmény: mvjeno (66)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 66

 

Nem!

1-es vonat:Bükkábrány Mezőkeresztes Fabony-Tiszafüred-Karcag-Püspökladány-Biharkeresztes (M62-es el vontatva)

 

2-es vonat:Bükkábrány Mezőkeresztes Fabony-Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen-Püspökladány (Gépcsere)-Biharkeresztes (V43/M62)

Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 65

Útvonala?

 

Bükkábrány Mezőkeresztes Fabony

 

Utána 108-103-100 vagy Miskolc felé 80-10c -100 visszamegy végig drót alatt?

Előzmény: Fakopi (63)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 64
MÁVTI elküdve!
Előzmény: Fakopi (63)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 63

Nagyon jó, nem hittem volna!

Meg is találtam az állomási fordulásokat a MOFI-ban, a többit valahogy kiszámítom, hacsak nincs valakinek egy szolgálati menetrendje ;)

 

Biharkeresztes indul: 7:28 (65411)

Füzesabony érk: 12:27 ind: 13:24 (56411)

Biharkeresztes érk: 21:22

 

Persze kérdés, hogy időben megy-e... Az 'abonyi forgalmista azt mondta, ha nem jön meg a szerelvény, akkor lehet, hogy magában megy el...

Előzmény: mvjeno (56)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 62

 

Utánna fogok nézni igérem!

 

Sőt jön egy vonat onnan Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen -Pladány- Bkeresztes útvonalon is!

Nem semmi forgalom zajlik a 101-es vonalon!!!

Előzmény: Törölt nick (61)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 61

Nem semmi!

 

Bükkábrány a vasútnak egyik leghasznosabb fuvaroztatója!

 

Örülök, hogy a 103 ason is megy tehervonat átmenőben.

Hány kocsival (Eas) megy? Hány tonnás vonat?

Milyen hosszú, esetleg bizonyos szakaszokon túlhosszú vonatként közlekedik?

 

Köszi

 

Előzmény: mvjeno (60)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 60

 

Hali!

Nos még a 101-en is közlekedik Romániába!

Előzmény: Törölt nick (58)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 59

 

Találtam egy képet az onnan érkező vonatról.

 

Előzmény: Fakopi (46)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 58

Kedves mvjenő!

 

Püspökladányba lignitet a 108,103  vonalokon át?

 

Ki használ fel ennyi szenet Pladányban?

Előzmény: mvjeno (56)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 57

Témaátfedés is lehetséges.

 

Hogy ON is legyek, megkérdezem a BÜKKÁBRÁNY-VISONTA szénvonat terhelése hány tonna, vagy épp a 87 en a 12-es terhelési szakaszon Felnémet és Eger Rendező közötti tehervonaté, esetleg Szergellyel mennyi?

Hány tonnát vihet ott a Szili és a remot M43?

 

Köszi

Előzmény: Mariazellerbahn (54)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 56

 

Hali! Nem értettél férle semmit!!!

Pontosan, minden nap közlekedik ez a vonat.

 

Előzmény: Fakopi (46)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 55

Kedves Operátor!

 

Magam is alapítottam topikot anno.

 

Azokból részben a képek eltűntek.

 

Miért volt ez?

 

Ha vissza lehetne hozni azokat a képeket örülnék neki.

 

Sajnos nem mentettem le őket, illetve géphiba miatt törlődött a gépemen.

 

Köszi.

 

 

Előzmény: Operator (53)
Mariazellerbahn Creative Commons License 2005.10.17 0 0 54
Szerintem ez rövid idön belül úgyis kiderül hogy mennyire van felkapva egy topik és akkor még mindég lehet dönteni a továbbiakrol! Ez ugye személytöl függö: van, akinek a téma fontos, van, akinek nem. Csak azt nem értem hogy a nyitás után az elsö hozzászólások általában nem valami pozitív hangulatot sugároznak, viszont ha valakit a téma nem érdekel, megvan a lehetösége NEM a topikra klikkelni. Üdv, Mick
Előzmény: Operator (53)
Operator Creative Commons License 2005.10.17 0 0 53
Ha nem nagy kérés, akkor adjuk meg egy új topiknak is a lehetöséget "élni" és maradjunk az adott témánál az elejétöl kezdve.

Ezzel egyetértek. De ugye ha nagyon elsüllyed 1-2 ilyen új topik, azért mehetnek egy szakosított gyűjtőbe?
Előzmény: Mariazellerbahn (12)
Beni14 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 52
Szép vonat :-)
Előzmény: 2M62U-0386 (49)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 51

OFF

 

válasz mail ment!

 

ON

 

Előzmény: Fakopi (43)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 50

Ugye itt nem arra gondolsz, hogy a teherkocsik saját lábon mennek a bontóba? :-)))

 

 

Nem.

 

 Bár az is megtörtént állítólag friss fővizsgás kocsikkal is sajnos.

 

Ha már témánál vagyunk Eger Rendező tele van T kocsikkal.

Máshol is látni ilyet.

 

Ócskavas:

Felnémeten van  egy MÉH telep /maszek ami független a régi Észak Magyarországi MÉH től/

 

A papírt például kamionnal szállította Dunaujvárosba.

 

Ezt a küldeményt Felnémet (Eger Felnémet) állomáson adják fel.

 

A másik MÉH a Kistályai felé van azt IFÁ-val viszik be a személy pu-n levő rakodóra.

 

Felvételi épületttel egy vonalban a Hadnagy u felé van.

 

Két helyen adnak fel ócskavasat.

 

Eger személy gázosabb mert be kell vinni teherautókkal, tovább tart a rakodás, meg költségesebb.

 

Felnémeten az egykori ,talán HÁÉV rakodó is megvan, aminek a telephelyén van a maszek MÉH.

 

 

Előzmény: RhB (48)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 49

65xx tonna.Szerintem én vezetek.
RhB Creative Commons License 2005.10.17 0 0 48

>Mondjuk az ócskavas szállítás is többnyire vasúti...

 

Ugye itt nem arra gondolsz, hogy a teherkocsik saját lábon mennek a bontóba? :-)))

Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 47

A leveled is megkaptam, köszi, és tényleg szeretnék is rá válaszolni, csak a hétvégén Egerben és Szentendrén voltam. Este talán lesz időm...

 

Köszi, nagyon várom!

 

Felnémet bejárat előtt van egy 250 m es ív, a régi HÁÉV telepre gyalogút visz.

 

Utána egyenesbe jön a vonal a Fairwaynál először egy R500 m ív majd egy R300 következik.

 

A Tesco utáni emelkedő 13,1 ezrelék, én még azokra az időkre emlékszem, amikor Szergely kevés volt ide kellett a tológép, ami többnyire M43 esetleg M47 volt.

 

 

Ezt még mindig jobbnak tartom, mint a kamionos szállítást, szerencsére a por alakú szállítás elég jól meg van oldva. Mondjuk az ócskavas szállítás is többnyire vasúti, csak a Bélapátfalvi Cementgyár 3 tehervonata hiányzik a vonalról.

 

Az OMYA eléggé felfutott amióta az iparvágány kimegy a hegy alá csökkentek a költségek a drótkötélpálya lebontása után.

 

Én az egri  ipari Park beli szállításokat látnám még szívesen vasúton.

 

 

 

 

Előzmény: Fakopi (43)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 46

Volt egy kis érdekesség szombaton Füzesabonyban is... Járó motorral M62 272 állt a hátsó tehervonati vágányokon. A forgalmista szerint Bükkábrányból vár egy szénszállító szerelvényt, hogy aztán azt Tiszafüreden és Karcagon át Püspökladányba vigye. Nem semmi, nem is hittem, hogy arra ilyen vonatok járhatnak (esetleg valamit félreértettem??).

 

talán mvjenő tudja a választ :) ...

1047 005-2 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 45
Pik-pak.De nem egy átlagos V43 volt (akkor).
Előzmény: czzf50 (40)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!