Sziasztok. Jobb első központi zárat szedett már szét valaki HardTop landin? Zárni zár, nyitáskor a hangot adja, valami mozog benne, de az ajtózárat nem nyitja. Holnap szétszedem, aztán meglátjuk. Addig az ötleteket fogadom :)
A segítségeteket kérném. Land Rover 2.0td4-es cserélve lett főtengely ékszíjtárcsa+szíj. Csattog csörög, látni hogy a szíjfeszítő nem a legjobb. A szerelő mondta, hogy ezt képtelenség kicserélni. Van ötletetek, hogyan lehet cserélni????
Megoldódott? Nálam a felsö, a szívósorra futó csö repedt el. Jó erösített szilikon csövel helyettesítettem. Elöször magam váltóra, majd késöbb, mivel az alfám már csinált ilyet, turbóra gyanakodtam, de ez lett a megoldás. Az emisszió csökkentö csövet is meg kell nézni meg az EGR szelepet is, nem akadt-e ki kinyitott állapotban. Ugyanis ott is elmegy a turbonyomás.
Jó lenne ha látnád elérhetőséhét tudsz nekem adni ? Vagy csorges es vissza hivnálak 06305755254 küldenék viberen videót stb nem lennék hálátlan ! Vagy ha nem túl messze vagy el is vinnem az autót neked !
Kőszi a választ a aleko via megnéztem kicsit kacsát a jár de szerelő szerint nem az adja a hangot más tkp esetleg mert itt ilyeszgetnek hogy ezekbe a dugó szokot eltorni én nem hinném mert nagyon könnyen indul es egy szikra füst sincs es nagyobb fordulaton kb 2300 bal mar nincs hang 😕😕
sziasztok segítséget kérnék 2001 es 2.0 td4 motoros landom van kb 1 hónapja a mai nap folyamán 140 es tempó után alapjáraton kattogó hangot de ha adok fordulatot ki simul könnyen indul én porlasztóra gondolok előtte gyönyörű lágy disel hangja volt előzményekhez annyit hogy kb 1 hete lehúzott légtömeg mérő csatival jártam!egy haver tippje miatt mert rádugva lassan pörgőt ki meg köszön nem mielőtt szerelőhöz viszem hogy volt re mar valakinek hasonló probléma!
A turbónak az állítóműve szokott tönkremenni rajtuk. Maga a turbó mechanikailag szokta bírni. De ilyen távolról nem fogunk tudni semmit mondani. Akár egy lyukas turbócső is lehet a ludas.
Nem rég vettünk, egy Freelander 2-őt 2008-ast. Tegnapi nap folyamán volt szervízben "kisebb" hiba miatt (kipufogógáz visszavezető cső(nem tudom hogy hívják hivatalosan) a légbeömlőhöz, elvált tőle, ezért ezért megállásnál mindig a motorház alól jött a füst)
Utána indultunk volna egy hosszabb útra (Németország-Magyarország) , viszont kb. a fél úton elkezdett hirtelen lassulni az autó, annak ellenére hogy a gáz nyomva volt, és kiírt egy motor teljesítmény csökkenés hibakódott. (autópályán 140ről a végén egyenesben is a max 70 volt dombon még annyi se, egy öamtc-s jött ki, aki egy gépre rádugta, és megnézte, szerinte a turbó mehetett tönkre, majd miután újra indítottuk, már amikor a turbó rákapcsolt volna, rángatott az autó és sípoló hangot adott ki. Ma el lett vive egy szerelőhöz akinél már két hiba kódott írt ki (motorteljesítmény csökkenés és váltóval kapcsolatos problémát), viszont sajnos keddnél előbb nem tudják vállalni. A kérdésem az lenne, másnak is volt hasonló problémája?Tényleg a turbó mehetett tönkre, vagy esetleg csak egy eltőmődés okozhatja? Nagyon aggaszt minket, hogy nem jutottunk el a célunkhoz, és haza is kellett vontatni ez miatt.