Az index és világítás problémád nagy valószínűséggel az indexkar elkopása. Ez cserélhető, rendelhető hozzá. Az autó leszabályozása az EGR lehet. Hiába tisztítod ki, ha maga az elektronika nem jó benne, de fel is akadhat egy egy pillanatra még tiszta állapotban is ha régi, és a tengely kicsit kopottabb benne.Indításkor az autó teszteli az EGR-t és ha bármi eltérést tapasztal, akkor dobja a környezetvédelmi hibát. Ilyenkor letiltja a turbóvezérlést és 3000-es fordulatszám a max. Ezek a hibák már nálam 2x 3x előfordultak a 400.000Km alatt.
A turbónál már jártam úgy is, hogy a turbón a vákuumos szabályzóban volt a membrán elkopva így fals levegőt szívott és a geometria nem működött megfelelően, nem húzott az autó.
Van egy Peugeot 307 sw-m, 2006-os ráncfelvarrott 1.6 HDI.
Valamelyik nap elaludt a jobb hátsó féklámpám. Áram nem megy ki az izzóhoz
A biztosíték táblákon leírás szerint sem találni féklámpa biztosítékokat.
Tehát sem a motortérben , sem a műszerfal biztosítéktáblán.
Esetleg nem-e tudja valaki, hogy ezeknek az autóknak van-e valahol elrejtve valahol máshol biztosíték.Illetve találkoztatok-e már ilyen jellegű hibával. Számítógépes hibakeresés nem dobott féklámpahibát, csak a szokásos egr-t. Válaszokat előre is köszönöm.
Köszönöm a választ, lehet valahogy ellenőrizni őket? Injektor hídon van egy szelep, ha megnyomom és nem jön belőle a benzin, akkor valószínű visszafolyt?
Párom 1.4 KFW Peugeot 206-osa nem mindig indul elsőre. Indítás után pár fordul és megáll, második vagy 3. indításra meg már egyből indul. Általában reggel a napi első indításnál ill. hosszabb állás után.
Valaki tapasztalt már ilyet, mi lehet a problémája.
Sziasztok! 2014-es P308-asom van , és a hátsó ajtón levő PEUGEOT feliratból hiányzik a G betű ( valami hozzáért és kilazult majd elveszett...) . A magassága szerintem 16-17 mm . A 307-esnek mintha ilyen magasságú lenne a felirata hátul . Valaki meg tudná nézni a méret tényleg ekkora-e ? Esetleg valakinek ilyen nagyságú G betűje lenne baráti áron ? Tudom más lehet egy picit , de szervíz az egész feliratot kb 20 ezer ft-ért cserélné ... Köszi :Sanyi
A távirányító fel lett már tanítva egy autóhoz (elektronikához). Más autóhoz nem lehet feltanítani. Elvileg. Gyakorlatilag ha van rá mód, akkor lehet a távirányító nyákján a chip-et törölni, (vagy újra cserélni) mintha szűz lenne, akkor fel lehet tanítani másik autóhoz, de akkor is csak úgy, hogy először az immo-t kell újratanítani a kulcsokban és utána engedi feltanítani az új(nak hitt) távirányítót.
Sziasztok, Peugeot 307 break 1.6 benzines autóhoz keresek külső váltó kulisszat, amibe csatlakozik a váltó Bowden Bontóban nem találtam. A képen látható típust keresem. Sajnos ki van kopva, es a váltó ez miatt nagyon pontatlan, nagy holtjátéka van. Köszönöm a segítséget
Köszönöm, de nagyon messze vagy, emiatt nem utaznék 500km-t.
Közben akadt másik két gondom.
Egyik, hogy időnként 3000 fordulat fölé nem pörög a motor és elég erőtlen is. Ilyenkor leállítom a motort, néhány másodperc után ujrainditom és minden oké. Ez mitől lehet? Megnéztem delphi ds150-el, hibakód nincs, de az egr-re mindig 99%-ot mutat, alapjáraton meg fordulaton is. Gondolom az sem jó, hogy állandóan azonos értéket mutat, de amiatt állandóan letiltan, nem csak időnként.
Másik, a ulcsból hiányzik a távirányító elektronika. Bontóban vettem használt kulcsot, átraktam az elektronikát az enyémbe, de hiába próbálom tanítani, nem működik vele. Erre van valami megoldás?
Bontatlan gyári alkatrészem: egy turbo druck labda. Biztonságból betárolt, nyilván ki nem bontott.
Egy csomó H1-es izzóm, Philips, és más márkás, nem gagyi egyik sem. Van a ködlámpához is vagy 2 bontatlan izzóm és néhány H7 is.
Maradt gumiszőnyeg szett és nyári szőnyegszett 1-1 garnitúra.
Van egy kerékkulcsom, kihúzható nyéllel, ami a mérete alapján sajnos nem jó az új autómhoz. Ehhez kapcsolódóan van 3 garnitúra kerékőröm is. Az egyik lemezfelnihez jó, a másik kettő könnyűfém felnihez jó, tehát alátétes, közűlük az alufelnisek gyáriak. Kerékre van továbbá 16" mérethez (205/55) egy bontatlan hóláncom is.
Van továbbá néhány vadonatúj ablaktörlőm is elsők és hátsó is, Bosh és egyéb márkák.
Van továbbá egy pár alu Lidl-s kereszttartó rudam is, mivel kicsi, így nem tudom használni.
Gyula-Bp vonalon (még ha girbe-gurba is) találkozhatunk, ha van érdeklődő. Ár megegyezés szerint, nyilván bolti ár alatt.
70perharminc85venöt7harminc7. A nick alatti mail nem játszik.
Egyik, hogy kikapcsolt világítással, jobbra indexeléskor 3 villogás után leáll az index, és bekapcsol a világítás. Bekapcsolt világítással normálisan működik az index jobbra is, csak kikapcsolt világítással csinálja ezt. Balra index hibátlan.
Köszönöm. Ezt kipróbálom. Ha légtömegmérő nélkül jobban megy, akkor miért kell bele ez a légtömegmérő?
Mi más okozhat még ilyen hibát?
Olvastam, hogy a részecskeszűrő eltömődése is teljesítmény sökkenéssel jár, meg az egr és a turbo működtető hiba is. Az egr-t kitisztítom majd. A turbo működtetőt hogyan lehet ellenőrizni?