Hátha valaki tudja miért ? Jeep Grand Ch. 5.2. Menetközben megáll a motor. Gáz nélkül nem indul. Ha nagy gázzal indítok, felpörög, leáll. Gyújtókábelt trafóból kihúzom 1 cm-re, jó nagy szikrát húz, beindul és rendesen megy. Visszadugom, egy-két nap múlva (~100 km) megint leáll. Mostanában kezdte, megvan vagy 10 éve. Trafót cseréltem, ua. . Gyertyák 8 E km. ???
Sziasztok!Egy 98as csirke,jelenleg nem túl boldog tulajdonosa vagyok.Boldogtalanságom a jelenlegi üzemi állapotából fakad.4.0L-es LAREDO -ról van szó,4 éve felkészítettem off-road-ra.Nem kellett volna!Lehet vele terepen közlekedni,de ahhoz a brutális erőforráshoz,brutál gyenge hajtást terveztek!Itt sorolnám a problémákat:
-Mind a kettő féltengely csukló bánta a "vandálkodásomat".Ismeretlen okból megadta magát a vízfok mérő és a 3 verseny nap alatt többször is megrottyant a víz.Ha szerencsém van megúsztam egy tömítéssel,ha nem...:/A váltóval sincs minden rendben.Előre megy,a rückvercet elfelejtette!Hobby autóról van szó,de mivel már sok százast rádurrantottam így helyre pofoznám!Egy bontót ha tudna valaki ajánlani,esetleg szakmai tanáccsal ellátni azt nagyon megköszönném!Továbbiakban vásárolnék 16"os erre az évjáratra való lemez felnit.Tel.számom.:06204349042
Van egy 99 es Jeep Cherokee 4,7 V8 as Limited 4x4 es amit az USA bol hoztunk haza. Be szeretnenk iratni vagy benzines uzemmodbol mas uzemmodra alakitani vagy esetleg eladni. Tudnatok valamit ajanlani?
Az autoban megtalalhato extrak: Bor ulesek, ulesmelegites, klima, fedelzeti computer, napfenyteto stb. Az auto kb. 170 e Km ben van (110e MPH) automata sebvalto. A vamkezeles megvolt.
Nekem is van egy 89-es offroad csirkém 4.0 benzin nem rég vásároltam. Tegnap elmentem kipróbálni és ugyanazt csinálja mind a tiéd csak annyi a különbség, hogy 3-ezertől már megy.Nem mindig csinálja általában emelkedőn és akkor durrog, megállok alapjárat nincs. Új a benzinpumpa tank kitisztitva új gyertyák,elosztofedél,rotor.Azon gondolkodtam,hogy nem a trafó vagy az elosztó a baj,ill a benzinnyomást kellene megmérni menetközben.Ha tudsz valamit írj vagy hivj. (06309570877)
Van egy Jeep Cherokee-m, (1990, benzines, 4000-es, 183 LE-erős, autómata).
A probléma a következő vele:
Indításkor, alapjáraton dadog, elindulni is nehezen indul, mert folyamatosan fulladozik gázadáskor. Viszont ha elindul, és csak felezőben, akkor kb 3500-4000-es fordulaton (ha nagy nehezen eljut odáig) akkor meg megy mint állat!
A következőkkel próbálkoztunk már:
- Tankcsere AC pumpával együtt. (az előző tank lyukas volt)
- Porlasztó fejek átnézése, tisztítása.
- Benzin nyomás ellenállás cseréje.
- Benzin és levegő csövek tisztítása.
- Gyergyák és kábelek cseréje.
- A stekerek lehúzásakor fel pörgött, de nem dadogott.
Az a baj, hogy a körületem lévő autószerelőknek nics tapasztalata amerikai autókkal kapcsolatban.
Ha valaki tud valami ötleted addni, szívesen veszem.
Szia!! Nekem van egy nagyon normális szerelőm aki idáig minden hibáját megtalálta az autónak bármi is volt...nekem is 1997-es 5.2V8 csirkém van!! Lelkiismeretes,nem pénzéhes,és addig nem nyugszik még meg nem van a baja az autónak!! Olyan dolgokat is megoldott amire más csak a kezeit tárogatta szét!! Ha érdekel akkor dobj egy mailt nekem az szkaresz27@gmail.com-ra és adok elérhetőséget!!!
egy 1995-ös 5.2 kanadai összeszerelésű verdát nyúzok már jó régen. Amerikából hoztam egy "hogyan javítsd a jeep-edet" kiadványt, amiben tényleg miden benne van, és eddig el is boldogultam vele, helyi szerelők segítségét igénybe véve. Ellenben most már van egy csomó olyan apró hibája, amihez olyan szaki kell, aki érti is az autót, és van bőven tapasztalata. Nos, ez az amit keresek.
Tudtok valakit / valakiket ajánlani?
Ez a tudás nagy kincs, tudom én, ezért ha valaki ad egy VALÓBAN használható és jó, valamint elfogadható áron működő dunántúli műhely elérhetőséget, annak felajánlok egy grátisz fóliázást a kocsijára. Nem fogja megbánni... ígérem!
Azt akartam írni igen :) Nekem anno azt mondták BMW324TD-hez nem lesz alkatrészem. Lett. Mitsubishi L200-hoz azt mondták nem lesz. Lett. Jeep Cherokee-hoz azt mondták sehol sem csak Pesten és lett. Aki keres az talál. Aki lusta az meg menjen Pestre.
Köszi a választ! Azt írtad, hogy "Alkatrész forrást kell keresni, de szerintem nem lehet találni mindent". A "nem" helyett nem "meg"-et akartál írni véletlenül?
Szerintem Grand Cherokee. 4.0i kell neked ha elvetemült vagy akkor gázosítod és elég jól jösz ki. Szervízelés nem vészes, olajcsere sem. Alkatrész forrást kell keresni, de szerintem nem lehet találni mindent. Automaták jobb állapotban vannak szerintem mert megvédi az emberi barbárságtól a motort. :)
Szeretnék egy összkerekes családvédős terepjárót amibe a 2 méteremmel elférek és mögöttem is marad azért még valami hely+pakolni is lehet bele. Így került a képbe az Explorer (erről már érdeklődtem is és a fórumon nagyon segítőkészek voltak), a Grand Cherokee és a 4runner. Nincsenek off roados terveim, az összkereket főleg télen értékelném és az esetleges síelésekkor az odavezető úton. Nagyon nem szeretnék öreg autót, viszont sajnos sok pénz sem áll a rendelkezésemre, ezért már hajlanék 10+ éves kocsira is. Abban kérném ki a véleményetek, hogy ajánlanátok e/mi a véleményetek a Grand Cherokee-ról? Milyen szervíztapasztalataitok vannak? Milyen árak repkednek szervízeléskor (olajcsere meg hasonlók)? A fogyasztása 15l körül mozog ugye? És elfogadom, ha tudtok alternatívát javasolni a 4 runner, Explorer, Grand Cherokee hármas helyett. Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!
Kérdés az hogy terepen akarod használni vagy főleg városban? Ha ilyen autót veszel nem hiszem hogy a fogyasztás a lényeg. Terepre a 4.0 is elég. Nem hiszem hogy felezővel szükséged lenne 100LE-nél többre.
Sziasztok! Gondolkodom ,hogy vegyek Jeep-et,1995-1999 évjáratút.Szerintetek melyik a jobb a 4.0literes vagy az 5.2 V8-as, ja és kb. mennyi a fogyasztása? Volt egy 5literes Fordom az alsó hangon bekajált 13litert. Válaszotokat előre is köszönöm::::..........
Hello! Van egy 2.5CRD Cherokeem (Liberty). Szervizeltetnem kellene, de senki nem nyúl hozzá, mert európain szerelőnek túl amerikai, amerikai szerelőnek meg túl európai. Ehhez a fránya VM gyártmányú motorhoz azt sem tudom, hol keressek alkatrészt. SZóval tud valaki hozzáértőt ajánlani?
Egy '96-os limited V8 csirke gazdija vagyok, előtte volt egy négyezres laredom és egy orvisom. Szerintem a legjobb kocsik a világon. Szinte mindenre használható és megbízható vasak.
Van 1 csirke a családban. 89-es 4.0i. Kicsit sokat zabál, 20 liter úgy hogy nem nyomom. Találtam 2 lambdaszondát :) Egyik bekötve a másiknak nem találom a csatlakozóját. Az egyik a kipufogó csonkban van a 6 leömló végén a másik meg a váltóval 1 vonalban. Úgy mondom hogy kb a gázpedállal 1 vonalban. Ha lemenne a fogyasztás olyan 16-ra az jó lenne, de szerintem ezt csak akkor érhetem el ha mind2 szonda üzemel.
Kérdéseim: 20 liter sok úgy hogy nem nyomom neki? 2 lambaszonda kell? Ha igen hova dugjam a másikat? :)
szoval az lenne a kerdesem, hogy 120ezer km-nek megfelelo merfold van a kocsiban es a szervizkonyv es a szamlak alapjan nem lett meg vezermuszij es vizpumpa cserelve benne. de ami az erdekes, hogy a szervizkonyve nem is irja, hogy a vizpumpat ki kell cserelni ennyinel. van valami elojele ha mar kezd szarakodni es ideje van a cserenek? nem szeretnek ezen sporolni, ha azt tanacsoljatok, hogy csereltessem ki ezeket, akkor inkabb megteszem es nem foglalkozok vele, hogy mit ir a szervizkonyv.