Jogszabályilag előírt, hogy egyenes vészfékezéskor ABS működés esetén maximum 120 fokot szabad a sofőrnek korrigálni. Az ABS rendszerek fő funkciója nem feltétlen a fékút csökkentése, hanem a fékezés alatti irányíthatóság megtartása. Különböző terepviszonyokra készültek speciális szabályzó algoritmusok, havas-jeges úton, vagy terepen például ezeket alkalmazva a rendszer képes lehet szándékosan blokkoltatni a kerekeket, mivel ilyenkor a kerék előtt felgyülemlő hó-, vagy homokbucka jobban lassítja a járművet, mintha a hagyományos ABS működne
Hát azért nézz utána egy kicsit:) Ha fütyülnek az álló kerekek, akkor már csökken a tapadás, míg abs-el, mivel nem blokkol a kerék, a nagyobb tapadás rövidebb fékutat eredményez. Télen számtalanszor megmentett már..
Biztos,hogy ABS hiba miatt volt? Mert,azt nem írtad,hogy a baleset előtt is világított volna! (vagy csak nem figyeltem) Ha előtte nem világított,akkor "elméletben" müködnie kellett volna! :-((
Cuba vazzee!:-)) Te gondolatolvasó vagy???:-)) Ezt a szépséget 5 perce vettem a Vaterán! Passzol a hátsó lámpákhoz ez a szépség: Nekem ez kell.:-)) Nem tetszik már annyira a piros-fehér rendszámtartó. Szürke kell, csakis.:-))
A forma lehet... De ha valaki nagyon nem szerette a márkát, az én voltam. Aztán vezettem egy 124-est, és eladtam a 2003 végi Corollámat és vettem egy '94-es 124-est... Egy próbakörre a vendégeim vagytok Bp-en, hátha mást gondol az asszony :D
Az asszonynak szeretnék jövöre cserélni autót. De lehet elég egy Mercedes a családba? Ennyit tudnék össze rakni, de nem hiszem hogy bele ülne egy 124esbe. Öreg neki a forma.
Szerintem 2 mill.-ért már fiatalabb "kereklámpást " lehet kapni. . 15 éves autóknál nehéz a múltat "megbecsülni ", nagyon, nagyon ritka a jó állapotú gép. Természetesen akinek van müszaki érzéke, szeret "barkácsolni ", annak más az igénye, mint az "úrvezetőknek " akiknek mindennel szerelőhöz kell menni.
Ja, igen, ez nem légzsákos még és az a lámpa nálam üres, nincs rá írva semmi. Az adott szituban, az abs lámpa világítása érthető. Az tényleg a túlfeszszabályzó hibája, és valszeg az emelkedett alapjárat is. Majd kihúzom a műszerfalat, és meglátom van e benne izzó, vagy csak az ABS fénye ment át. Bár eddig mindig fényesebben világított. Ami biztos, az az, hogy tegnap a visegrádi u-ból elém jött egy citroen a Victor Hugora, és ha jó lett volna az abs, tutti, hogy meg tudtam volna állni. Így leromboltam a jobb elejét... Irány Ürömre bontózni....