Szevasz. Nekem van 525i e39 és e60 530d. Az utóbbi 3 éve van meg és semmi bajom nincs vele csak a féktárcsák szarakodnak mindig .110.000 mentem idáig,de le a kalappal azelőtt aki kitalálta ezt a motort! Típushibák: ablakmosó pumpa- : főtengely harditárcsa- : leömlő általában a turbónál eltörik.(ha füstös a motortér bal fele tuti csak az a baja.De akkor már nézesd meg a turbót mert hibásodhatott!!!) Ha dízelt veszel,mondanám ,hogy előbb próbáld ki a 525d mert véleményem szerint nagyon gyenge,és ha már spórolni akarsz akkor a 530 kevesebbet eszik,nembeszélve hogy 2x jobban is megy.535d még jobb!! Általában a turbót hibáztatják hogy tönkremegy,csak sokan nem tudják hogy a megfelelő olaj,és menet után visszahűtés a lelke az egésznek!!Ha ez megvan akkor az életbe nem megy tönkre. Rajtad áll. De szerintem a benzinest felejtsd el,és nem spórolásból mondom,abban nincs semmi erő. De ha benzines akkor M-es!!
Sajna, az nem fog beleférni. 2005-2006-os autók jöhetnek szóba. Most várok egy listát, németben a Sixt most cseréli a flottáját, ott még lehetnek jó ajánlatok.
Én is még csak keresgélem az autót (dízel), de a következő módon gondolkodom: Úgy számolom, hogy a dízel jóval kevesebbet fogyaszt, leginkább városban. Észben tartom, hogy a dízellel lehetnek gondok, DE!. Úgy vagyok vele, hogy tankolni mindenképp kell, tehát a spórolás az állandó. A szervíz gondok, viszont csak előjöhetNEK. Tehát adva van egy fix, folyamatos spórolás (tankolásnál), és a levegőben lóg, nem fixen, egy nagyobb kiadás (szervíz). A kettőt kell mérlegelni, van benne kockázat, az biztos. Azért félek a benzines fogyasztásától, mert látom faterom autóját. Az egy E39-es 525i, autómata. Városban nem lehet 12liter alá vinni, pedig lehellet finoman bánik a pedálokkal. Igaz, viszonylag rövid távokat megy. Ha meg én vezetek, ahogy egy 525i-t kell, az már 13-14 liter. :)
Nem osztom az észt, s nem ismétlem magam, állapotfüggő milyet fogsz ki, és minden majd utólag derül ki. Arra akartam rávilágítani, hogy én nem attól tettem függővé a motorválasztást, hogy melyikbe mi romolhat el. (( Mivel volt már benzines, sima dízel, turbó dízel autóm, összevetve a tapasztalatokat tudtam hogy csakis dízel jöhet szóba, kerüljön bármennyivel többe nem érdekelt. Ha majd pl. részecskeszűrőt kell cserélnem akkor majd fizetek, legfeljebb köpök utána egyet. )) Bármit veszel szeretni fogod. S kifoghatsz olyan dízelt amivel semmivel nem lesz több gondod mint egy benzinessel.
1 éve minden hozzászólást elolvasok és eltárolom a fejembe, már egy éve lassan megvan az 535d-m, eddigi fel fedezett hibalista mióta megvettem és akkor nem tudtam:
-magasnyomású lámpamosómotor
-2db izzitógyertya (mind6ot cseréltem)
-akksi (nem volt 100%-os)
-vákumcsövek a turbókhoz (30e)
-intercooler cső elrepedt(50e)
154.000km-el vettem, most 180.000 járok
tehát mondhatjuk, hogy költöttem Rá, DE jelenleg nincs semmi hibája!
az 5 hibából 3 a dízel számlájára írható, nem tagadom!
Ha most kellene venni egy másikat nem mernék dieselt venni, mert lényegen több hiba lehetséges. A szó mégegyszer: LEHETSÉGES!
Én igazából azt nem értem, hogy veszünk 5-6-7 millióért autót, akkor mondjuk 300.000ft javítási díjat miért sajnáljuk, ezt az összeget erős alkuval félre lehet rakni.
Nekem is érvágás mikor ki kell fizetni az elromlott dolgokat, de az élmény, mikor 1000-es fordulattól hajlik a háttámla hátrafelé, mert úgy húz, mint egy gőzmozdony vagy inkább mint egy anyahajó...
Én jelenleg semmiért nem cserélném el semmire a kis kocsimat, de ha most kellene venni, nem mernék venni mégegyet!
Ha vissza is olvasod a tankolásrol szolo irásokat ,elég szélsöséges válaszokat fox kapni!
Nekem is azt mondták a szerelök ,csak az vesz dizelt BMW-t akinek sok pénze van..
Ebböl gondolhatod,hogy nem a tankolásrol beszéltek. De szerintem nem eszik sokkal többet a benzines. Az enyém 525d és város 9.3! Az alfám 1.7benzin megette a 10-11L!
Az 520d-re azt mondták zakatol,hangos és gyenge. Nekem elég a 25-ös (föleg városban megyek) Joo biztos hogy élvezetesebb egy 1000cm3 vel nagyobb gép ,de én azt nem használom ki (még ezt sem!)
Ha tul vagy a tipushibák elháritásán (talán) nem lessz bajod a dizellel. De ez is csak auto kérdése (ki kell fogni)
De,lehet 530D is. Igazából ami a lényeg h tényleg érdemes lenne e benzinest venni és azt tankolgatni elég szépen,vagy merjek dízellel próbálkozni,reménykedve h nem lesz annyi baja... Érted akérdést il a felvetésemet.... Nyilván jobb lenne a dízel,kevesebbszer tennék kirándulást a kútra... :)
Számomra benzinesben csak az M5 jöhetett volna szóba. De mivel nem akartam zokogni a benzinkúton dízelpárti maradtam. Ha 100 ezer km alatti (tényleges) futásút meg tudsz venni, jól körbejárva (műszakilag) az autót minden téren akkor nem fogod megbánni a dízelt. Az 520D nem egy alázógép. 535D vagy 530D –t próbáltad már? Abban nem gondolkozol? Csak max. 525D? Tényleges fogyasztásokról pár oldallal visszalapozva olvashatsz. De amit jó ha tudsz ennek a szervízelése nem annyi lesz mint a passáté! Ha nincs bajod vele inkább tartsd meg. : )
Sziasztok! Most lessz szervizem (2005 535d), és régebben lattam hogy tudtok olcsobban eredeti gyari BMW motorolajat. Tudna valaki ebbe segiteni? Elöre is köszönöm!