Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Musty Creative Commons License 2002.02.09 0 0 1586
hali:minden rugot at lehet alakitani v a magassagat v kemenyseget sot lehet mindkettot is.ezt dbjat 7e ft ert csinaljak vhol Pest kozelibe a te gyari rugodbol.nekem a magassagat csinaltak mert a rugo tobb mint 4cm ultetett.
de a te elavult rugoidat is fel tudjak javitani es adnak 1 ev garit.persze csak az olajosat v a gazosbol is olajosat csinalnak.

A terkihasznaltsagrol jut eszembe hogy ha mar ultetek regi ford scorpioba az vmi csoda mekkora hely van hatul.Sajna a 323 ban eleg picike de hat ez nem is egy nagy csaladi kocsi.

Törölt nick Creative Commons License 2002.02.09 0 0 1585
screeny,

az allithato lengescsillapito gyarilag szallitott dolog, nem tul gyakori, ahogy en tudom. Az enyimben ilyen volt gyarilag, csak aztan az elozo tulaj simara cserelte, amikor cserere szorultak, mert a gyari allithatonak igen huzos az ara (~80ezer/db. asszem), utangyartottban meg csak sima mezei van.

Amugy tok hasznos dolog, van neki soft modja, amikor olyan "daewoos-an" lagy a rugozas, de nem is stabil annyira, van neki sport modja, amikor bekemenyit, es van normal mod, ahol a szamitogep kapcsolgatja 80 alatt soft-ra, 80 felett sport-ra. Harom kis nyomogomb van ezekre a modokra bal oldalt a muszerfalon, szervomotor allitgatja a lengescsillapitok belsejet kivulrol.

Előzmény: screeny (1583)
sirk Creative Commons License 2002.02.09 0 0 1584
speedy-gee:

Oho, koszikoszi :)

Mondjuk sztem keprol sem ronda... :)

Előzmény: speedy-gee (1582)
screeny Creative Commons License 2002.02.09 0 0 1583
Sziasztok!

Lengéscsillapító ügyben: nekem is lassan cserélni kell őket, de mivel nem étek hozzá, ezért mondjátok már meg légyszi, hogy ez valami választható dolog (soft/normál/sport) és külön szólni kell a szervizben, hogy milyet rakjanak bele, vagy minden típusnak megvan a sajátja. Az MX-3-am rugózása elég kemény, de nem szeretnék mást, mert így jó vezetni, és inkább nem megyek macskakőre.

speedy-gee Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1582
Pont a héten mutatta meg nekem Sirk ezt a neonzöld rx7-est. Fényképen rondának találtam, de élőben nagyon dögös járgány. Főleg mikor beleül az ember, és csak azt a bazi nagy elejét látja. Cool járgány, főleg a korához képest. Sirk, ezt vedd bóknak!
Előzmény: SzaboZE (1512)
sidespin Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1581
szia, akkor keress nekem mán 1 jó éps olcsó 626-ost:) (92 után)
Előzmény: somSom (1577)
netudGI Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1580
Hi somSom !

Köszi a jó híreket MES ügyben !

Részemről Mazda hívő vagyok, és nem azért mert ide tévedtem be. Visszatérő vásárló gyanánt alkotok véleményt. Amikor ellopták a 626-osomat, barátaim, akik nem értették, hogy mit kajálok a jellegtelen japán szappandobozon, meg akartak győzni, hogy a német autó legalább olyan megbízható. Két kísérletet is tettem, mindkettő prémium márka, azon belül is prémium osztály volt, az eredményt röviden lesulytónak tudom nevezni. Nyilván egyedi eset volt mindkettő. :-)))

Barátnőm Renault-ja miatt soxor fordulok meg ennek a márkának a szalonjában, sokkal többször, mint szeretném, vagyis nem 10 ezrenként, mint ahogyan a Mazda service-t látogatom. Ott már többször ültem be az új Lagunába, mert tetszik. A fényezése elég cudar, narancsos. (Renault betegség ?) Tényleg szép autó, nagyobbnak tűnik a 626-osomnál, de sosem akartam feltűnősködni collstokkal. Örülök, hogy Te megtetted, és olyan eredményre jutottál, amit nagy örömmel olvastam.

Összegezve: az a Mazda minőség, amit Te is említettél, nekem nagyon fontos. És a jót hamar mexokja az ember, utána nehéz mással beérni. Én örömmel ültem vissza a 626-osba.

netudGI :-)))

Előzmény: somSom (1577)
somSom Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1579
Ha magyarországi az autód és rendszeresen volt márkaszervizben szervizelve és még nem múlt el 10 éves akkor az assistance érvényes.
A külföldi autókat még nem tudom szerintem ha a szervízkönyv vezetve van akkor OK.
somSom
Előzmény: netudGI (1576)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1578
:( Ez ránk nem vonatkozik, hiszen "A szolgáltatást az a Mazda tulajdonos veheti igénybe, akinek az autóját Magyarországon helyezték forgalomba"...

SzaboZE

Előzmény: GangstaBoy (1575)
somSom Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1577
Jól mondod a tengelytáv és az utascella elhelyezése nem áll szoros összefüggésben. Jó példa erre az Audi A4 aminek közel azonos a tengelytávja a 626-al és a hátsó lábtér mégis elég vicces, ezért mondtam hogy ez nem olyan fontos paraméter. Kíváncsiságból tegnap beleültem egy Lagunába (2745mm teng.táv) és megmértem a lábteret hátul, úgy hogy az első ülést beállítottam a saját méretemre az eredmény +3cm a Mazda javára!! Az autóvásrás elég nehéz dolog, nyilvám mindenkinek megvannak a döntő szempontjai és ezeket próbálja a sajnos elég szűk pénztárcájához igazítani. Így sajnos a minőséget amiben a Mazda az elsők közt van elég kevéssé szeretik megfizetni.
Amúgy tényleg kereskedő vagyok!

somSom

Előzmény: netudGI (1567)
netudGI Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1576
Sziasztok !

Jó hír, bár ránk majd akkor vonatkozik, ha ismét Mazdát veszünk. Itt a megerősítés:

másik forrás


netudGI :-)

Előzmény: GangstaBoy (1575)
GangstaBoy Creative Commons License 2002.02.08 0 0 1575
Hali!

Hmmm... Erdekes hir, Mazdaek megmozdultak, hogy meg jobb szolgaltatasokkal kedveskedjenek a Mazda tulajoknak... azaz Nekunk is...! :-))

Totalcar Hirek

GangstaBoy

netudGI Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1574
Szerintem az autó tervezésekor el kell mélázni azon, mennyit szánunk a futóműre. A rendelkezésre álló összeg meghatározó. Viszont ezen belül is van mozgástér, hogy a tervezett futóművet sportosra vagy komfortosra hangolod. Ezek természetesen egymás ellen működő elvárások, és minnél több pénzt szánsz rá, annál inkább fogja a futómű mindkét elvárásodat kielégíteni. Az 5-ös BMW alu futóműve más világ, mint ami a Mazdám alatt van. Viszont IMHO az a bömbi mégsem ér két Mazdányi lóvét. A most kapható 626-os diesel alá tett futómű sokkal komfortosabb, mint a 626 GT, pedig csak a hangolása más.

Általában - ennyi pénzért - olyan futóművet kap a vásárló, amivel lehet kanyarodni, de cserébe ráz. A köztudomásúan rossz minőségű amerikai utakra nagyon puha futóműveket tesznek USA-ban, amivel viszont nem lehet kanyarodni. Ami ezt is azt is tudja az horror összeg, és az is szétverődik a pesti kátyúk sokaságában.

netudGI :)

Előzmény: Törölt nick (1572)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1573
Hát a japán módi a kemény rugózás... De egy 10 év körüli autóba előbb utóbb bármilyen tipus bejátszik egy lengéscsill csere.
Ettől függetlenül a 97es F ég és föld a 85ös 323hoz képest. És nagyon jó az úttartása.

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (1572)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1572
Emberek, ha mar kenyelemrol is szo van, meseljetek mar nekem a Mazdak rugozasarol. A tietek is kemeny, pattogos, erzekeny az uthibakra, vagy csak nekem voltak eddig mind a 4 Mazdamban kipurcanva a lengescsillapitok?:)

Na es akinek allithato lengescsillapitoja van (soft/(normal)/sport), ott a soft az kenyelmes rugozast biztosit, vagy ott is kemeny picit? Erosen gondolkodom, hogy az enyimbe ('88 626GT) ujbol allithatot kene rakni (az elozo tulaj simara cserelte oket, es ez mintha a sportfokozatra hasonlitana jobban), de nemtom, erdemes-e, kenyelmesebb lesz-e tole a macskako pl., ha atkapcsolom softra...

GangstaBoy Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1571
Hali!

Na, ujra itt vagyok...! :-)

Caris, SzaboZE: Reszemrol oke a dolog! :-)

Mazda, mint csaladi auto:
Mivel nekem is egy 2.0-s 626GT volt az elozo Mazdam, igy nyugodtan kijelenthetem, hogy az egy igazi csaladi auto! Az enyem egy 5 ajtos (hatchback) tipus volt es egyszer hazavittem benne 50m2 almenyezetet es egy mosogatogepet dobozban! Lecsuktam a hatuljat es hajra! :-)) A kenyelem egyertelmu! Ha oten ultunk az autoba es megceloztuk a Balcsit, nem osszegemberedve szalltunk ki belole! A 323F-em sem rossz, de azert hatul mar joval kisebb hely van es a csomagter sem tul nagy. Viszont ez az auto egy kategoriaval kisebb, tehat nem is varom el tole egy 626-os tudasat!

Erdi emelkedo: Ugy latszik, mindenki itt teszteli az autojat! Mivel Erden lakom, nekem ez mindennapos, de teny, hogy erdemes kiprobalni, mit tud az auto ezen az utszakaszon.
A 323F eloszor nagyon lomhanak tunt es rosszul esett a teljesitmenye, amikor eloszor megmasztam az erdi emelkedot! Azota magahoz tert, es ugy megy, ahogy en azt egy ilyen Mazdatol elvarom! :-)

Bocsesz, hogy hosszura sikeredett! :-))

GangstaBoy

sidespin Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1570
egyet kell értsek. Nekem pl. 3 kölköm van. és baromi nagy csomagtartó kell. Azt gondolom, 5 ajtós 626 elég kellemesen pakolható...
Előzmény: netudGI (1567)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1569
RX8 - 200? :)




"tervezett legnagyobb teljesítmény, 184 kW (250 LE)/8500/perc és forgatónyomaték 216 Nm/7500/perc"

SzaboZE

Előzmény: Caris (1566)
sidespin Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1568
90 és 105 LE-os 1.8-asról ír a histomobile.com. Érdekes, hogy a 90 lóerős nyomatéka, mely kisebb mint a 105-ösé, valóban sokkal alacsonyabb fordulatról működik. Hogy lehet ez???

Meg 1.8 as dieselről tesz említést, ez szerintem tévedés, mert 2.0-ások asszem.

netudGI Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1567
Hi somSom !

Nem egyforma szempontok alapján veszünk autókat. Én rendszerint egyedül ülök az autómban, de ha mégsem, akkor szeretném megtisztelni az utasaimat azzal, hogy odafigyelek a kényelmükre. És ha nyaralni viszem a családomat, csomagtartóból is méretes kell. A tengelytáv önmagában nem minden, mert ha tologatod az utascellát az alvázon, akkor másképp alakulnak a komfort viszonyok, de jó becslés arra, hogy mennyire lesz kényelmes az autó. Elsősorban a hátsó lábtérrel szokás spórolni, mert pl. a G4 és társai (Bora, Octavia, Toledo) elöl kényelmes, hátul gyerek méretű. Ezért én úgy választok autót, hogy megbízhatóság, tengelytáv, csomagtartó. Ez a fontossági sorrend. Vagyis Mazda minőség, min. 260 cm, kb 500 liter. Lehet, hogy én vagyok az egyetlen, aki így gondolkozik ? Ha így van, az sem baj.

Persze lehet még finomítani, mert szempont a csomagtartó alakja is, hiszen pl. az 5-ös BMW-ben akkor tudod kihasználni az 500 litert, ha palacsintával rakod tele a csomagtartót. Nyilván számít az ergonómia is, de ezzel a Mazda jól áll. És van még ezer dolog, amit hetekig, hónapokig fontolgatok, minden autó vásárlás előtt.

Autó kereskedő vagy ? Sajna az emberek többségét kompromisszumokra kényszeríti a pénztárcája. Ha ez a szempont nem lenne, valószínűleg Lexus-al járnék. De akinek számít a pénz, ár/érték arány, annak a Mazda szerintem jó választás.

netudGI
:)

Előzmény: somSom (1558)
Caris Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1566
SzaboZE, Gangsta:

mail ment!

Caris

SzaboZE Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1565
Nem baj, az is 90LE :))))

SzaboZE

Előzmény: somSom (1564)
somSom Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1564
Eeee.. ja nem voltan pontos fogalmazásilag. amúgy pillanatnyilag egy 1.6 BG-s 3 ajtós van.
van egy-két taxis akik ezeket az 1.8 asokat istenítik mert nagyok kényelmesek és tényleg elkocognak 6-7 liter körüli városi fogyasztással.mondjuk biztos tojást tesznek a pedálra :-)))
somSom
Előzmény: SzaboZE (1563)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1563
Igaz, félreértettem az egyik hozzászólásod, azt hittem egy pillanatig hogy ilyen 1.8 626-od van.

"Nem tudom de nekem az 1.8-as valahogy inkább 90LE. "

SzaboZE

Előzmény: somSom (1562)
somSom Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1562
Sajnos nem, csak az importőr tudja lekérdezni japánból.

SzabóZe: nem értem a kérdést

somSom

Előzmény: Koriel (1560)
SzaboZE Creative Commons License 2002.02.07 0 0 1561
Az jó kis nyomatékos motor. Neked elég erős a vashoz?

SzaboZE

Előzmény: somSom (1559)
Koriel Creative Commons License 2002.02.06 0 0 1560
Hali!

somSom, lenne egy kérdésem!! Motor&alvázszám alapján meg tudod mondani egy Mazdiról,hogy mikor gyártották, év,hónap?

somSom Creative Commons License 2002.02.06 0 0 1559
Nem DIN hanem EEC de ez mindegy. az 1.8i nyomatéka csak 143Nm viszont 2500 fordulaton adja le szemben a 2.0i 170Nm 4500-on így elépzelhető az 1.8 nál a városi 6-7 liter körüli fogyasztás
somSom
Előzmény: netudGI (1556)
somSom Creative Commons License 2002.02.06 0 0 1558
Az új Mazda 6 tengelytávja 2675mm ami nem sokal marad el a hasonló méretű autókétól, bár ezt a paramétert még egy autóvásárló sem kérdezte tőlem soha:-)))
somSom (soomSoom)
Előzmény: netudGI (1551)
sidespin Creative Commons License 2002.02.06 0 0 1557
2 literesre 116 lóerőt mondanak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!