Én a helyedben kiszerelném a zárat, kimosnám az összeállt kemény, zsírnak már nem nevezhető kövületet a szerkezetből.
Ezt követően lehetne normális kenőanyaggal megkenni az érintett részeket. Nem WD40-el, mert az eredetileg tisztításra lett kitalálva.
A külső kenés/olajozás kb. annyit ér, mint ha a szomszéd macskáját a bal hátsó lábánál fogva, az óramutató járásának megfelelően, könnyed de határozott mozdulattal, néhányszor megpörgetnéd s fejed fölött.
Ez így mondjuk nem teljesen igaz, ugyanis az olaj vagy bármi, soha nem jut el oda ahol a hatását kifejthetné, cserébe a mikrokapcsolónak pont betesz, hiszen alatta van. (macskapörgetésnél nem károsodik a kapcsoló)
Tehát kiszed, kimos, beken, (kapcsolót cserél, hogy később ne legyen meglepi) visszaszerel.
Ezek a zárak nagyon masszív szerkezetek. Még akkor is jól működnek, ha a ráfordulós reteszről már lemálott a műanyag.
Az is lehet, hogy állítani kellene a külső kilincshez csatlakozó bowdenen. (zárbetét kiszerelése után látható)
Lehet, hogy pont a határon van. Amikor emberesen megtéped, még pont kinyitja. Volt már szerelve? Sokan nem figyelnek a normális beállításra.
Én is hasonló műveletre tippeltem, de ez az amit soha az életbe nem fogok tudni megcsinálni. Valami célszerszám kellene hozzá. Jobban járok ha veszek egyet 1500-ért :) Nem fogom tudni össze rakni
A rugót a két kiálló fülénél meg kell feszíteni, össze kell hozni egymással egy síkba, majd még egy picit túl is ezen, és úgy kell rárakni a pöcökre, hogy amikor vissza akarna tekeredni akkor a két réz érintkező ezt ne engedje. Vagyis a piros nyilak irányába kell megtekerni a rugót, ezután a zöld nyilak irányába próbálna visszatekeredni, de nem engedik az érintkezők.
Meg olajoztam,semmi változás.Tehát amikor a kilincset rendesen lassan meghúzom akkor nem nyílik az ajtó,nem úgy mint a többinél,hogy amikor ha nagyon lassan húzom a kilincset akkor is gyönyörűen nyílik az ajtó és lehet hallani azt a nyitási hangot.Ennél az ajtónál ha lassan húzom gyakorlatilag semmi nem történik tehát nincs az a nyitási hang se mint a többinél,de ha akár két ujjal határozottan húzom meg a kilincset erősen akkor nyílik az ajtó.
Ha mikro kapcsoló ment volna tönkre akkor a zárszerkezet nem nyitna tehát erősebben sem tudnád kinyitni. Szerintem is olajzás... Amit én évente csinálok...
Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?
Feltehetően csak meg kell olajozni a zárszerkezetet.
Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?Ha igen mennyire macerás kicserélni otthon?
Egyedül azzal van problémám, hogy a rugót hogyan kell belerakni. Sehogy nem akar működni :D
Egyébként ez a kesztyűtartó világítása.
A minap történt ugyanis, hogy tök sötétben kellett kocsiban várakoznom. Bezártam a kocsit gondoltam hunyok egyet :D Erre látom, hogy a kesztyűtartóból fény szűrődik.
Nem kapcsolt le... Se a kocsi bezárásával sem a kesztyűtartó bezárásával... A fene tudja mióta világít folyamatosan...
Na gondoltam ha nem is tudom megcsinálni, de ki veszem az izzót. Erre amikor vettem ki szétugrott.
Szóval lassan már úgy vagyok vele, hogy 1500 ft ért megveszek egy egyben lévőt. Racingen vagy valahol találtam amikor kép alapján próbáltam összerakni :D
Szóval hiába kevéske db... Egyébként az mind megvan mi hova csak a RUGÓ :d
Egy robbantott rajz segítene, de ugye azt nem találtam.
Képről nekem nem megy, de szerintem sok verzió nem lehet, lévén kicsi az elemek száma
:-)
Az izzós elemen lévő függőleges tengelyre kell felfűzni a rugót ill a kalapácsszerű műanyagot és az egészet beleforgatni a búrába úgy, hogy a tengely szabad végét a búrában kiképzett fészek fogja.
A SuperbII-nél elég szerencsétlenül van megoldva a "B" oszlop kárpitrögzítése. Maga a gumi fogja oda és elég sok autónál látom (az enyémnél is ilyen volt), hogy kijön a kárpitrész. Szerintem ez lesz a zaj forrása, max. neked még nem jött ki teljesen a kárpit.
Skoda SuperB II. A vezető oldal felöli első ajtónál valami nyekereg/zörög. Leginkább kátyúknál, illetve elindulásnál fékezésénél. Olyan mintha a B oszloptól jönne ez a nyöszörgés. Valakinek volt már ilyen?! Kérlek segítsetek, mert megőrjít.