Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bnorci71 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 57563

renault brosúrába jobban bízok

 

és van a táblázat alján

 

2) For more information, please refer to Renault technical note NT6012A on the gearbox oils

Előzmény: userka1 (57562)
userka1 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 57562

Köszönöm szépen, de tovább bonyolódik, az oldal szerint az összes K9K kódos 1.5-ös (esetemben 2006-os) dízel váltójához API-GL-5-ös 75W-90-es olajat ír.

Webshopok a legtöbb esetben GL-4-es és 80-as olajat hoznak fel. Melyik akkor?

 

http://autokotua.com/sebessegvalto/renault/scenic.html

 

Előzmény: bnorci71 (57560)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 57561

lehet elment a gáz, el kel vinni klímáshoz nézze meg

Előzmény: kelger2 (57554)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 57560

NFJ kel a TL4 váltókba

az NFP a PK-s váltóba való

Előzmény: userka1 (57553)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57559

Én ma állítottam skandinávról vissza automatára,mert besz@rt a kézi behúzó.

Előzmény: konyak76 (57555)
Gabocza555 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57558

Sziasztok,óracsoport csere lenne,de nem stimmelnek a szériaszámok.Az előlap és a csatlakozók egyformák.1.4 a mostani 1.6-ban volt a kiszemelt darab.A teljes képen az új.Szerintetek működne rendesen?A computer számok stimmelnek...

Előzmény: Gabocza555 (57556)
kelger2 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57557
Sajnos képet nem tudok felcsatolni (mobilon nem latom hioy hogy lehet) de ha a kocsival szembe állok akkor a a bal oldalon jön fel és megy a szelvedomosotol hatra a szélvédő felé.
Köszönettel Gergo
Előzmény: kelger2 (57554)
Gabocza555 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57556

konyak76 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57555

Még működik skandinávon van. Nekem automata a vas a P reteszeli a motort azt szoktam sima felületen csak emelkedőn szoltam bekapcsolni . Csak hát eccer minden beszarik kérdés kinél?

Előzmény: amator11 (57549)
kelger2 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57554
Sziasztok

Ma délután elment a klímánk egy esemény volt mondjuk (kicsit murvás úton a kocsink felült egy párszor olyan 40 m en).
A motortérben a jelölt klíma cső ha be is van kapcsolva a klíma akkor is kézzel megfogható meleg.

2007 1.5 .dci Grand scenic.
Tippek ?

userka1 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57553

Senki nem tudja?

Előzmény: userka1 (57536)
Gabocza555 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57552

Hello,köszi.ma volt egy kis időm szétkaptam az órát.megjárattam a mutatót a tengelynek adtam egy kis kenést.Összerakva megint megy a kalibráció,viszont a nullát így sem leli,jóval alatta áll meg.valszeg óracsoport csere lesz....

Előzmény: bnorci71 (57551)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57551

műszeregység hibára gondolnék, ha a számláló megy jelt kap

Előzmény: Gabocza555 (57543)
bnorci71 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 57550

kapcsoltasd át skandinávba, én biztos nem buherálgatnám, egyébként nyomatékhatároláson működik ha jól tudom, azt meg áram felvételből tudja, de képes ráhúzni is ha mozdul a kerék, tehát ABS jelet is figyel leállítás után valameddig

ha beszarik "vargamunka" javítja

vagy barkácskedvűeknek van youtubon videó talán oroszul

Előzmény: gyuszi1976 (57540)
amator11 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 57549

Par szazezer. De ha nem mukodik mukodik meg lehet vele jarni. Hacsak a megfordulashoz nem kell.

Előzmény: konyak76 (57547)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.17 0 0 57548

Gondolom amennyibe a 15 éves scenicem :)))

Előzmény: konyak76 (57547)
konyak76 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57547

Amúgy ha beszarik mennyi lenne egy új nézte már valaki? Mármint az elektromos kézifék?

Előzmény: amator11 (57546)
amator11 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57546

Akkor igen. De az inkabb akad mint gyari vagy univerzalis diag szoftver

Előzmény: FlashLock (57545)
FlashLock Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57545

Az OBD is egy diagnosztikai eszköz.

Előzmény: amator11 (57544)
amator11 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57544

nem kell diag a skandinav modhoz. Eleg egy telo es bt-s obd.

Előzmény: FlashLock (57541)
Gabocza555 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57543

Sziasztok,Renault Senic I. 1999-es.A km órám megállt.Pár napja nem ment le húsz alá megálláskor,hazáig 20-at csalt.Hazaérve gyújtással kalibrálás,mozog,rendbejött.Tegnap megint előjött,kalibrálás után megint jó lett.Viszont ma egy megállás utáni indulástól kezdve meg sem moccan,kalibráláskor sem reagál.A km számláló működik.Valami ötlet merre induljak el,mit nézzek át?Köszi előre is:Gabócza

autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57542

Csatlakozom az előttem szólóhoz,skandináv mód,vagy ha az sem tetszik akkor teljesen kikapcsolni az automata módot,és akkor marad a kézi ki-be húzás.    

Előzmény: gyuszi1976 (57540)
FlashLock Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57541

Egy egészen bonyolult áramkör van abban a dobozban, a funkcióját nem tudod kiváltani egyszerű relézgetéssel és nem is szükséges. A dobozon belül van egy elektronikus nyomaték mérő, ami arra a menetes tengelyre van csatlakoztatva amit a kis elektromotor forgat és ami végülis a bowdent húzza. Innen van neki információja arról, hogy mikor húzta be eléggé. Továbbá az autó dőlését is figyeli, hogy lejtőn áll-e éppen. Ha igen akkor ez az infó alapján kicsit mégjobban meg fogja húzni. Ha ennyi még nem elég akkor ott van az, hogy a kézifék "emlékszik" az előző állapotára, tehát ha te tetszőlegesen belenyúkálsz külsőleg akkor folyamatosan hibaüzeneteket fog dobni ("check parking brake" és "parking brake fault"), mert nem olyan állapotban lesz a kézifék ahogy őszerinte kellene lennie. A praktikus megoldás a skandináv üzemmód bekapcsolása (diagnosztika kell hozzá), ami után teljesen rád lesz bízva a kézifék működtetése a kormány melletti kapcsolóval.

Egyébként a facebook-os renault-os adás vételi csoportokban néha szokott lenni bontott modul 20e-ért, valamint néha javíthatóak is, sokszor csak valami mechanikus bajuk van.

Előzmény: gyuszi1976 (57540)
gyuszi1976 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57540

Ezért kérdezlek titeket, megoldható-e. Nem tudom, milyen motor mozgatja a bovdent, ha jól sejtem, a motor mindig ugyanannyit forog, a meghúzás mértéke a bovden beállításától függ. 

Előzmény: autóbuzéria (57539)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57539

Elméletileg,hogy oldanád meg,hogy addig huzzon amig kell?

Előzmény: gyuszi1976 (57537)
Manóúr Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57538

Szia,

Nem a "skandináv" üzemmódra gondolsz? Nekem is ki van kapcsolva az automata üzemmód. Én húzom a kéziféket amikor szükséges. A kioldás ilyenkor is megmarad automatikusan vagy manuálisan..ami tetszik.

Előzmény: gyuszi1976 (57537)
gyuszi1976 Creative Commons License 2019.08.16 0 0 57537

Sziasztok!

 

Elméleti kérdésem lenne az elektromos kézifékkel kapcsolatban: mivel egyre nehezebb beszerezni, és a bontók a bizonytalan állapotú példányokért is horribilis összegeket kérnek, a következő jutott eszembe: az automatikus üzemmód helyett kézi ki-be kapcsolásra alakítanám át: egyszerű gombnyomásra egy relé segítségével indítanám a bovden mozgató motorját. Természetesen a hirtelen befogást ellensúlyoznám egy 8 V-os feszültség stabilizátor áramkörrel. Nem tudom, van-e köztetek valaki, aki már próbálkozott hasonló megoldással, szívesen fogadnám tapasztalatait, véleményét. Az autóvillamossági szerelőm szerint nem lenne semmi védelme a féknek ezután, mivel az eredeti megoldás a megszorult bovdent is figyelembe veszi.

 

Előre is köszönöm segitő jellegű hozzászólásaitokat!

userka1 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 57536

Kérdésem lenne, 1.5 dCi 106LE manuális (6seb) motor váltójába milyen olaj kell? Azt tudom, hogy szintetikus API GL-4 75W-80, viszont NFJ vagy NFP? (ELF Tranself mindegyik kinézett). Renault ajánlás szerint NFJ, de erősítsétek meg. (Váltó tömítés csere lesz, csöppenik.)

 

Köszönöm!

Manóúr Creative Commons License 2019.08.15 0 0 57535

Sziasztok!

Nem apróhirdetés célból.. ha valakinek szüksége van egy 2007es SC II jobb első ajtóra,keressen bátran.Már nincs szükségem rá,ablakemelő,zárszerkezet,nyomógombos kilincs,fix háromszög üveg,vezetékköteg benne van.Képen van a színkódja,picike horpi a jelölt részen.Bp 18.kerben van,5ezer forintot kérnék érte.

Köszönöm!

Fater850 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 57534

Köszönöm!

Előzmény: autóbuzéria (57533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!