Köszönöm szépen, de tovább bonyolódik, az oldal szerint az összes K9K kódos 1.5-ös (esetemben 2006-os) dízel váltójához API-GL-5-ös 75W-90-es olajat ír.
Webshopok a legtöbb esetben GL-4-es és 80-as olajat hoznak fel. Melyik akkor?
Sziasztok,óracsoport csere lenne,de nem stimmelnek a szériaszámok.Az előlap és a csatlakozók egyformák.1.4 a mostani 1.6-ban volt a kiszemelt darab.A teljes képen az új.Szerintetek működne rendesen?A computer számok stimmelnek...
Sajnos képet nem tudok felcsatolni (mobilon nem latom hioy hogy lehet) de ha a kocsival szembe állok akkor a a bal oldalon jön fel és megy a szelvedomosotol hatra a szélvédő felé.
Köszönettel Gergo
Még működik skandinávon van. Nekem automata a vas a P reteszeli a motort azt szoktam sima felületen csak emelkedőn szoltam bekapcsolni . Csak hát eccer minden beszarik kérdés kinél?
Ma délután elment a klímánk egy esemény volt mondjuk (kicsit murvás úton a kocsink felült egy párszor olyan 40 m en).
A motortérben a jelölt klíma cső ha be is van kapcsolva a klíma akkor is kézzel megfogható meleg.
Hello,köszi.ma volt egy kis időm szétkaptam az órát.megjárattam a mutatót a tengelynek adtam egy kis kenést.Összerakva megint megy a kalibráció,viszont a nullát így sem leli,jóval alatta áll meg.valszeg óracsoport csere lesz....
kapcsoltasd át skandinávba, én biztos nem buherálgatnám, egyébként nyomatékhatároláson működik ha jól tudom, azt meg áram felvételből tudja, de képes ráhúzni is ha mozdul a kerék, tehát ABS jelet is figyel leállítás után valameddig
ha beszarik "vargamunka" javítja
vagy barkácskedvűeknek van youtubon videó talán oroszul
Sziasztok,Renault Senic I. 1999-es.A km órám megállt.Pár napja nem ment le húsz alá megálláskor,hazáig 20-at csalt.Hazaérve gyújtással kalibrálás,mozog,rendbejött.Tegnap megint előjött,kalibrálás után megint jó lett.Viszont ma egy megállás utáni indulástól kezdve meg sem moccan,kalibráláskor sem reagál.A km számláló működik.Valami ötlet merre induljak el,mit nézzek át?Köszi előre is:Gabócza
Egy egészen bonyolult áramkör van abban a dobozban, a funkcióját nem tudod kiváltani egyszerű relézgetéssel és nem is szükséges. A dobozon belül van egy elektronikus nyomaték mérő, ami arra a menetes tengelyre van csatlakoztatva amit a kis elektromotor forgat és ami végülis a bowdent húzza. Innen van neki információja arról, hogy mikor húzta be eléggé. Továbbá az autó dőlését is figyeli, hogy lejtőn áll-e éppen. Ha igen akkor ez az infó alapján kicsit mégjobban meg fogja húzni. Ha ennyi még nem elég akkor ott van az, hogy a kézifék "emlékszik" az előző állapotára, tehát ha te tetszőlegesen belenyúkálsz külsőleg akkor folyamatosan hibaüzeneteket fog dobni ("check parking brake" és "parking brake fault"), mert nem olyan állapotban lesz a kézifék ahogy őszerinte kellene lennie. A praktikus megoldás a skandináv üzemmód bekapcsolása (diagnosztika kell hozzá), ami után teljesen rád lesz bízva a kézifék működtetése a kormány melletti kapcsolóval.
Egyébként a facebook-os renault-os adás vételi csoportokban néha szokott lenni bontott modul 20e-ért, valamint néha javíthatóak is, sokszor csak valami mechanikus bajuk van.
Ezért kérdezlek titeket, megoldható-e. Nem tudom, milyen motor mozgatja a bovdent, ha jól sejtem, a motor mindig ugyanannyit forog, a meghúzás mértéke a bovden beállításától függ.
Nem a "skandináv" üzemmódra gondolsz? Nekem is ki van kapcsolva az automata üzemmód. Én húzom a kéziféket amikor szükséges. A kioldás ilyenkor is megmarad automatikusan vagy manuálisan..ami tetszik.
Elméleti kérdésem lenne az elektromos kézifékkel kapcsolatban: mivel egyre nehezebb beszerezni, és a bontók a bizonytalan állapotú példányokért is horribilis összegeket kérnek, a következő jutott eszembe: az automatikus üzemmód helyett kézi ki-be kapcsolásra alakítanám át: egyszerű gombnyomásra egy relé segítségével indítanám a bovden mozgató motorját. Természetesen a hirtelen befogást ellensúlyoznám egy 8 V-os feszültség stabilizátor áramkörrel. Nem tudom, van-e köztetek valaki, aki már próbálkozott hasonló megoldással, szívesen fogadnám tapasztalatait, véleményét. Az autóvillamossági szerelőm szerint nem lenne semmi védelme a féknek ezután, mivel az eredeti megoldás a megszorult bovdent is figyelembe veszi.
Előre is köszönöm segitő jellegű hozzászólásaitokat!
Kérdésem lenne, 1.5 dCi 106LE manuális (6seb) motor váltójába milyen olaj kell? Azt tudom, hogy szintetikus API GL-4 75W-80, viszont NFJ vagy NFP? (ELF Tranself mindegyik kinézett). Renault ajánlás szerint NFJ, de erősítsétek meg. (Váltó tömítés csere lesz, csöppenik.)
Nem apróhirdetés célból.. ha valakinek szüksége van egy 2007es SC II jobb első ajtóra,keressen bátran.Már nincs szükségem rá,ablakemelő,zárszerkezet,nyomógombos kilincs,fix háromszög üveg,vezetékköteg benne van.Képen van a színkódja,picike horpi a jelölt részen.Bp 18.kerben van,5ezer forintot kérnék érte.