Bocsi, ebedelni mentem. Passzolnom kell, iszonyu mennyiseget gyartottak belole, de hogy ebbol mennyi jutott el odaig...... De ha igy teszed fel a kerdest, akkor nem tul sok, mondjuk 30. Egyebkent a B10M bar gyenge (240-285 loero), de az uton (az alul elhelyezett motornak koszonhetoen) nagyon stabil, es megbizhato, kis szervizigenyu, ezert is huzhatta olyan sokaig. Fo hatranya viszont, hogy mivel alul van a motor, konnyen odajut a viz, es sokszor visit az ekszij.
Viszont javasolhatok egy szabalymodositast? Most ugye nem volt eselye annak, aki pl. tudta volna a valaszt a 3. kerdesre, meg a tobbire is. Ha felteszed a kerdeseket, varhatnal mondjuk egy fel napot a megoldassal, es akkor csak osszejon az osszesre, az alapjan adhatsz pontot.
Egyébként aki nyer tehát az összes FANTOMKÉP megválaszolásával a legtöbb pontot éri el az egy saját általam tervezett IKARUS PAPÍRMAKETTET fog nyerni a Jászkun Volán Rt. színeiben!
Akkor a megoldókulcs: 1. Volvo B10M 65 Távolsági autóbusz jó megoldás 2. kb. 1985-1989 jó megoldás! 3. Ady Endre út rossz megoldás helyes: Jászkun Volán buszpályaudvar 4. 1981 jó megoldás!
Kozben megtalaltam am, 420 loeros a B12B! Az mar barati:-). Es 12.8 hosszu, ugyhogy nem rossz az 54 ules. A 9700-as meg erosebb, 435 paci, csak a buszbol sporoltak le fel metert (11.5m). Szoval az alighanem repul! Ami viszont furcsa nekem, hogy a tavolsagi buszokon (Volvo B10B, Ikarus E95, 256) megengedik allo utasok szallitasat is.
Csak saccolni tudok: Volvo B10M (azaz padlomotoros), 1981-82-es evjarat. A kep szerintem az Ady Endre uton. Gondolom kb. 89-97-ig lehetett kozforgalomban, utana megvette egy maganceg, aki iskolai csoportokat szallit vele. Kerjuk a megoldokulcsot:-)!
Off Szolnokhoz annyi kozom van, hogy megjelentem ott kb. evi 3-4 rovidebb idoszakra, vizsgazni - aztan a diplomamat a KGF bocsatotta ki. De helyes kis varos, szeretem, meg rendes kavet is tudnak kesziteni - csak olyan munkat talalni, amibol meg is elnek, az remenytelen, inkabb maradok itt. On
Ezt mondom, hogy siksagon meg elmegy - nekunk viszont vannak 10 tonnas Volvo Wright midijeink, 125kW motorral, es nem mennek fel a hegyre, csak kb. 10-15mph-val:-(. Tehat Szolnokra tokeletes, Budara peldaul mar halalos.
Alig várom az új midiket és hol fognak közlekedni? 3medve szerintem egyáltalán nem gyenge a Plasma(Enterprise Ltd.) Tiborcsik milyen volt a zászlóshajó(fejtér, kényelem stb.) és mivel úgy láttam hogy még Rába nincs.......
Ez valami midibusz, nem egesz 8 meter hosszu. De Jezusom, 136 loero egy 9 tonnas buszba??? Nem gyenge az egy KICSIT? Meg varosinak is csak siksagon megy el.
Nincs itt v alami félreértés? Amit leírtál, az az EBL- Plasma Midi adatai. És a Generál Service Kft csak az önjáró vázat cicomázza készre, persze az se semmi!
Gyártó General Service Szállítható utasok száma 50 fő
Ülöhelyek száma 21 Összes gördülő tömeg 8800 kg Autóbusz hossza 7800 mm Sebességváltó típusa Allison Rugózása Lég Fékrendszere Knorr Kormányzása ZF Motor típusa Cummins Teljesítménye 100 kW Környezetbarát minősítése E3 Extra felszereltég: ABS/ASR RETARDER