Az önrész viszont a dieselnél magasabb, azt se kell elfelejteni, és a valamivel költségesebb szervízt sem. Ha jól értem, a számításodat az 1.6-os dízelnek a havija több 6200-al, a kalkulált üzemanyagfogyasztás kb átlag 7000 ft-al kevesebb?
Ez évi 10ezer ft megtakarítás lenne, nem számolva a fentebb említett kiadásokkal.
Igen, az áremelésnek csak részben (20e) volt oka a gari bővítés. Egyébként a Carens esetében plusz befizetéssel a régebbi tulajok is megvehették az 5 év km korlát nélküli garanciát. Itt erről sajnos nem hallottam :(
Végeztem egy egyszerű és elég visszafogott számítást és arra köv-re jutottam, hogy havonta kb kb 5-8000 ezer forinttal tankolnék többet (inkább 8), mint a 1.6 dizellel, viszont a havi törlesztő részlet 6200ft-tal több. Asszem mindenképpen a dízelt kell vennem. Ja és ez aza ajánlat még tartalmaz egy tempomatot is amai a 1.4-eshez nincs.
Nekem nem jött be speciel a zöld szín 5 ajtósban és ezt meg is írtam. Az hogy fikáztam volna, elég erős túlzás... Maradjunk a tényeknél ha lehet. Köszi
Ott , ahol a 170 lovas automata vasam visszatette eggyel a sebességet, 140 nél úgy gyorsul ötödikben emelkedőn, az M3on (a gödöllőin például), hogy lenyűgöző. (el se tudom képzelni milyen lehet a diesel, ha ez ennyire rugalmas..:-))
140 nél még egyáltalán nem hangos a motor, szélzaj csak akkor van, ha viharos szembe-vagy oldalszél van.
én maximálisan és azon is túl megvagyok elégedve az erejével, és a kultúráltságával.
Nekem az 5+2, meg a év egy kutya, de szerintem ez felhasználás kérdése...
ne feledjük el ugyanis, hogy az első 3 évben van csak km-korlátozás nélküli, utána már 150000km-ben limitált... ergó ha a futásteljesítményem ilyen marad, akkor a 150e km-et cca 3-4 éves kora közt érem el... innentől pedig érthető, miért is mondtam a fentieket... ;)
Meg tenné valaki, hogy beírja ide a az 1.4-es valós, tapasztalati fogyasztási adatait. Leginkább a tiszta autópálya 130-160km/h között illetva a túlnyomóan budapesti városi használatban alakuló értékek érdekelnének, mivel azt szeretném eldönteni, hogy megéri-e nem dízelt venni. Esetleg jöhet az 1.6-os is ha valaki nem rest és beírja. Előre is köszi
Szia ! Segítséget szeretnék tőled kérni ablakemelő ügyben. Lx-m van és a kereskedő beválalta, hogy a riasztóval együtt megoldják az ablak felhúzást is. De,a beépitő nem volt hajlandó megfúrni az ajtón lévő gyári csatlakozot. Kérdésem az lenne, hogy ezt megfúrás nélkül meglehet-e oldani. Válaszodat előre is köszi.
Az 1000km azért túlzás, de általában az akksira csak 1 év, klímára talán 2. És megnézném azt az embert, aki a fényszóróizzókra érvényesíteni tudja a 7 év garanciát.
Ma voltam a gödöllői szalonban, ahova délután érkezett egy SW 1.6 benyás LX+ metál sötétzöld és szegénynek egyelőre nincs gazdája! Azonnal elvihető! Megnéztem az udvaron és SW-ben szerintem nagyon jó szín ez (nem tudom de valaki fikázta itt a fórumon, bár az nem SW volt), pláne az ezüst tetősínekkel.
Aki gyorsan szeretne autóhoz jutni, szerintem csapjon le rá.
Sajna az enyém még nem érkezett meg, de remélem a jövő héten az is megjön a szalonba!
Én 5 ajtós CRDi LX ből ültem át CRDi SW EX Sport ba. Nekem 10% a bukta de nincs kedvezmény az újból valamint jó 3.95% hitel. Ott áll csorban kocsija mellett 6000 km-rel 3.800.000 ért. Még a szine is stimmel.
Már rég hozzá akartam szólni az 5+2 vs 7 év gari témához. Szerintem, nem lehet lényeges különbség a kettő között. Biztos le van bontva évekre, hogy mire mennyi garancia van. Az "S" betűs márkánál is csak marketing a 3 év garancia, ott is van olyan alkatrész, ami 1000km-ig vagy csak 1 évig garanciális.
Ne értsd félre, de valahol jogos hogy visszamenőleg nem érvényesítették a garanciát. Nem véletlen emelkedett 50.000 Ft-ot a Ceed ára. Igazságtalan lett volna hogy megemelik 50.000 Ft-tal az árát és azok akik az emelés előtt vették ugyanúgy megkapják automatikusan, mint akik már a megemelt áron veszik. Az persze megint más kérdés, hogy miért nem lehet megvenni mondjuk pont 50.000 Ft-ért a garanciakitejesztést, ami az 5+2-ről 7-re bővíti...
ha van a yen alapu konstrukciobol változo futamideju, fix havi reszletu akkor nem biztos hogy rossz dolog. valtozo havi torlesztesre biztos nem kellene. amugy autohitelre is van ilyen vagy csak ingatlanra?
Ezen, ne csodálkozz, elvégre ha valaki bemegy a szalonba az EX limited árából kb 200e-et le tud alkudni igy még kell engedni pár százezret, ha valaki a féléves kocsiját el akarja tudni adni és ne a zsir újat vegyék meg helyette. Ráadásul az 5+2 év garis tulajokkal (igy velemi is) eladás szempontját nézve jól kitolt a KIA azzal, hogy a 7 év teljes körű garit visszamenőleg nem adta meg, ez ugye méginkább a 7 év teljes garis kocsik felé dönti el a mérleg nyelvét sajnos.
Korábban már volt róla szó, hogy amint kihozod a szalonból egyből kb. minusz 300e a kocsi értéke, de ez minden új autónál igy van.
2006-ban pl. hogy lett első a Clio, amikor a 3-as BMW, 5-ös Mazda volt az ellenfele? Esetleg a 2004-es Fiat Panda jobb, mint a Mazda3, a Golf, Avensis, vagy a Nissan Micra? Azt meg végképp nem hiszem el, hogy 2003-ban a Megane jobb volt, mint egy Mazda6-os, csak akkor sokaknak tetszett az az idétlen forma, ami miatt én végképp kizártam a lehetséges következő autók közül a Megane-t. Satöbbi, satöbbi, satöbbi.