Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

István1370 Creative Commons License 2009.11.01 0 0 22731

Csak a hideg miatt lenne sűrgős, mert minnél hamarabb kész, annál kevesebbet fagyoskodnom az elektromosbiciklivel napi 20 km-t oda és 20 km-t vissza.

Volt egy Kymco robogóm, aminek beált a motorja sajnos, ezért döntöttem, hogy szerzek egy először 3 kerekű, aztán 4 kerekű Aixamot. Eladtam a 3 kerekű AMICÁT 50ccm piaggio zip motorja volt, meg ami nélkülözhető volt. Távcső, laptop, stb..

és megvettem 240.000 Ft-ért az Aixamot. 82.000 Ft-os tanári fizetésből, nem tudtam olyat venni egyből ami tökéles, szuper, hibátlan. Én mint villamos mérnök, még soha nem láttam eddíg ilyen kis autókat. Ezért megkértem Gázos Sanyit, hogy segítsen rendbe hozni. Sajnos baromi messze van, de holnap trélerre pakoljuk és az egyik tanítványom apja segít elvinni Szegedre. 7-800 km között lesz a túra, hát így is egy kisebb vagyont fizetek az üzemanyagra, de lehet hogy ez lesz az olcsóbb, mert ha ithol monyákolva, tönkre teszek valami fontosat, szétszedés közben akkor az lesz igazán drága. Így holnap végre szakember kezébe kerül a sorsa a picinyemnek.

 

Azért döntöttem emellet, amikor kinyiffant a motorom, mert:

11000 Ft a bérletem, ebből kifizetnek 8000 Ft-ot. mellette még ha valamit hozni,

vinni kellett akkor legtöbször motorral mentem ami robogó létére megzabálta a 4-5 liter benzint, ha hajszolva volt.

Az Aixammal nap 19x2=38 km 3 literes fogyasztással, napi 320 Ft a bejárás, a munkahely kifizeti 9 Ft-al ami 342 Ft. Így 22 munkanap alatt +484 Ft-nál vagyok a bérletes -3000 és még a motor tankolással szemben.

És nem ázok-fázok, nem nyomorgok a tömött buszon, amire vagy felfér az ember reggel, vagy nem. a munkáltatónál ebbe beleegyeztek, már a bérletet nem fizetik, csak ezt a 9 Ft-ot, amíg nem lesz kész addíg járok biciklivel, csak nagyon hideg van már. Ezért sürgős, nem másért.

Köszönettel  István

Előzmény: Bakancs4 (22729)
Bakancs4 Creative Commons License 2009.11.01 0 0 22730

Mi az , hogy tönrement a lengéscsillapító ? Ha csak az olaj folyt ki belőle apránként -- ami a egyik leggyakoribb hiba --  akkor fúrd meg és tölsd fel . Én ezt csináltam a CB400-as Hondámmal . Belül , ott ahol már nem jár a dugattyú ott fúrtam bele egy 3-as lyukat , majd belemetszettem egy 4-es menetet . Injekcióstűvel feltöltöttem olajjal ( fáradt motorolajat kapott)  és egy csavarral lezártam . Bár keveset használom a motort , de az elmúlt másfél év igazolta a javítást , semmi gond vele .

Új lengéscsillapítót  www.ligier.hu  nál vehetsz , de barátságtaalnul drága , nekem akkor kellett volna amikor karambol miatt az egyik elgörbült , akkor féláron vettem egy felújítottat , így egy hibás , de komplett ilyen alkatrészem azért még van . A fékbetét nem pótolható más ( gépkocsi) alkatrésszel , de a legtöbb mopedautó fékbetétje megegyezik . Viszonylag jó áron vehetsz Érden azt is . Egyes felújítók vállalják a felújítást ( felragasztás , szegecselés ) , az én gépeimben is ilyen van , de nem mindenhol vállaják és nem sokkal olcsóbb az se .

Előzmény: horvcsaba (22711)
Bakancs4 Creative Commons License 2009.11.01 0 0 22729
5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet

a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról

Forgalomba helyezés előtti vizsgálat

10. §(2) A forgalomba helyezés előtti vizsgálat elvégzésére kitűzött időpontra szóló értesítés a telephelyről a vizsgálat helyére, illetőleg onnan a telephelyre való közlekedéshez egy alkalomra szóló forgalmi engedélyt helyettesíti.

 

Időszakos vizsgálat

12. § (5) Ha az időszakos vizsgálatot a forgalmi engedély érvényességi határidejének lejárta után kérték, az értesítés a vizsgahelyre történő közlekedéshez egy alkalomra szóló forgalmi engedélyt helyettesít.

 

 

35/2000. (XI. 30.) BM rendelet

a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról

A forgalmi engedély

80. § (9) A forgalomba helyezés előtti vizsgálat elvégzésére kitűzött időpontra szóló, az NKH regionális igazgatósága által kiadott értesítés az adott napon a lakóhelyről, telephelyről a vizsgálat helyére, illetőleg onnan a lakóhelyre (telephelyre) való közlekedésre jogosít.

 

Hát egyrészt én szemrebbenés nélkül bemennék vizsgára a járgánnyal lábon úgy ahogy van , a fentebb idézett jogszabályok per pillanat is hatályosak , hogy elfelejtették-e őket törölni vagy tényleg alkalmazni akarják engem nem érdekel , benne van a rendeletben és passz , tanuljanak meg olvasni és törvényt alkalmazni -- tény : a közlekedési hatóság bölcseinek mindkettő nagyon nehezen megy...

Azonfelül én nem kapkodnék ezzel vizsgával . Mi olyan sürgős ? Azonnal kell a járgány ? Nincs másik verdád ?  Ennél rosszabb feltételekkel aligha lehet egy ilyen autóimitációt forgalomba helyezni . A műszaki követelmények (L6e) nem változhatnak , a jogiak se -- kell igazolni a jármű jogszerű birtoklását és a biztosítást .  A regadós cikket most elolvastam , nem vagyok ugyan szakértő ebben , Brüsszel szempontjait sem ismerem egészen pontosan , de hogy az európai joggal erősen ütközik a magyar regadós gyakorlat azt én is meg tudtam volna mondani minden különösebb vizsgálat nélkül . Hogy csökken-e ennek hatásárára kies hazánkban a regadó ( netán -- óh , magas ég -- eltöröljék !!!)  azt nem tudom , reményleni azt merem : nem emelik . Vagyis ez nem sürgeti a forgalomba helyezést . Amúgy a regadó lényegében csökken az idő múlásával , egyrészt nő az avultatási szorzó , és ha összegszerűen nem emelik akkor az infláció folytán tkp. kevesebb lesz .
Annyival egészíteném ki a regadós híreket ;  ami számomra eddig is nyilvánvaló volt azt pár hete itt a TC-n írta meg egy cikkében Csikós Zsolt : a regadó ilyentén megalkotásában nemcsak az állam pénzbeszedő gyakorlata játszott szerepet , hanem az újautó eladásban érdekelt kereskedők és a velük szorosan összefonódó bankpénzszféra >>>>akkora nyomást gyakoroltak a jogalkotóra , hogy ez a lehetetlen szabályozás született . Amikor Brüsszel megkifogásolta a pár éve az áruk szabad mozgását gátló sarcot , akkor első olvasatban még elég elfogadható változat volt , aztán beleszóltak az újautó piacot a konkurrenciától féltő lobbik .

Amúgy a vizsgán feltétel jármű üzemképessége , függetlenül attól , hogy a biztonsági berendezések ( futómű -- ami tartalmazza a kormányt , fékrendszert és felfüggesztéseket is) vizsgálhatók . Mellesleg ha csak lassulásmérést végeznek --ehhez üzemképesnek kell lennie gépnek -- akkor biztos megfelel , de ha görgős fékpadra teszik akkor már lehetnek gondok . Ha nagyon sietsz a vizsgával akkor kérj kölcsön valakitől agy akármilyen szekunder variátort , bár az Aixamnél sajnos meg kell billenteni a cseréhez az egész motort , de azért hamar ki ( illetve vissza ) lehet cserélni . Ha sikerül valami bontott alkatrészt szerezni vagy esztergáltani akkor is pár nap alatt lábra leeht állítani egy ilyen gépet . Ettől függetlenül én nem kapkodnék ezzel a vizsgával , a saját gépeim is még rendszámtalanul várják az idő múlását ; a Ligiert ikerkerekesítva naponta hsználom , az Erad pedig tető alatt várja a virradatot . Ami aggodalomra ad okot : szeptember 18-án ( lás az akkori hozzászólásomat) szembesültem azzal , hogy a KRESz-ből egyszer s mindenkorra eltűnhet a 4 kerekű segédmotor fogalma , és én ezt nagyon aggályosnak tartom -- a többiek ezt az álláspontomat kevéssé osztották . Szóval ha végra valaha beüt a KRESz-módosítás akkor esetleg előállhat egy kedvezőtlenebb helyzet .

 

Előzmény: István1370 (22724)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.01 0 0 22728
"A regadóról egy illetékes azt nyilatkozta hogy ebben a gazdasági helyzetbe nem engedhetik meg azt ,hogy csökkentsék............ "

Ehh, látszik, hogy nem tudnak józan paraszti ésszel goondolkodni: a sűrű fillér elvéről még nem is hallottak.
Feltenném én is néha azt a kérdést egy-egy illetékesnek, ami egy barátom apja szavajárása: Hát ezért járatott anyád ennyi ideig iskolába ? :)
Előzmény: laci1961 (22726)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.01 0 0 22727
http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/10/29/meg_mindig_rosszak_a_regadoszabalyaink/

Én is kíváncsi vagyok hogy oldják meg, mert ha így maradna, nagy seggberúgás jöhet Brüsszelből.
Előzmény: István1370 (22725)
laci1961 Creative Commons License 2009.11.01 0 0 22726
lassulást mérnek,tehát üzemképes kell legyen a járgány.A regadóról egy illetékes azt nyilatkozta hogy ebben a gazdasági helyzetbe nem engedhetik meg azt ,hogy csökkentsék vagy eltöröljék.Tehát pici az esélye annak,hogy változzon.
Előzmény: István1370 (22725)
István1370 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22725

Olvastam róla, hogy December 1-től változik a törvényi előírás.

Azt is beszélik, hogy megszünik, vagy csokken a regisztrációs díj.

A nagy kérdés másik fele, hogy sietnem kell-e a levizsgáztatással

mert dec 1-től romlik a jogi helyzet, vagy várni kellene és dec 1-től olcsóbb

lesz a vizsgáztatás, a regdíj miatt.

Várjak, vagy siessek vele? Vélemény, vagy konkrét infó ez ügyben?

István1370 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22724

Egy fontos kérdés!

Ha én most szétszedem a variátort, aakor ugye járóképtelen lesz teljesen.

Hétfőn be akarom jelenteni vizsgára az NKH-nál.

Oda mindenképpen trélerrel visszük, mert csak így szabályos, hogy ne keljen

útvonal engedély. Mi van akkor ha a vizsgán nem járóképes a cucc.

Minden működni fog, fék, világítás, el is indul majd csak ne lesz rajta szíj.

Így is levizsgáztatható szerinted?

Előzmény: Bakancs4 (22720)
Bakancs4 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22723
Ezek a kedvező fogysztási értékek gondolom Kubotára vonatkoznak . És az LDW502-esekből mennyit szoktál kihozni ; mert az én Ligierem ennek a másfél-kétszeresét eszi , 3 liter alatt soha nem volt ; pedig kísérleteztem : sík uton , hosszútávon egyszeméllyel félgázon 40-45-ös tempó , akkor jött ki 3,3 liter . Szóval mi az , ami a tapasztalatod szerint reálisan elérhető ? KiWi is az kocsimtól nagyon távoleső , kedvező értékeket írt .
Előzmény: Gázos Sanyi (22683)
apafej77 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22722



Szia Csaba
Azt hiszem egy kő okozta a balesetet a külső oldalán látom a lyukat köszönöm a tanácsot remélem ez be fog válni, mert eléggé folyt a víz belőle!
Bakancs4 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22721

egyébként én is előbb jutottam hozzá a Ligierhez , csak később lettem fórumtag

 

  Most megnéztem : Mentségemre megemlítem , hogy mikor ezt a fórumot vtibiv elindította akkor én már egy éve mopedautó tulajdonos és használó voltam , túl voltam :

  • a rendőri huzakodásokon -- az enyém volt az első mopedautó a megyében
  • egy szekunder variátor megtervezésén és kiesztergáltatásán a 46 kg-os(!) vastömbből . A tervezésről annyit : a karambolasan vett járműből eleve hiányzott a szekunder variátor , és a környéken senkinek nem lévén mintám se volt amit megnézhettem volna
  • az elfüstölt feszszabályzón
  • az önindító felújítatásán
  • szíjszakadáson
  • a fogyasztás vártnál jóval magasabb értékén
Előzmény: Bakancs4 (22720)
Bakancs4 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22720

A műszaki hibák általában orvosolhatóak -- ahogy a honlapotokat elnézem ez szíjhajtás se lesz ellenfél .

Amúgy a dolog nem egyedi ( nem arra gondolok : előbb vesz valaki járgányt , aztán fut bele a fórumba >>>egyébként én is előbb jutottam hozzá a Ligierhez , csak később lettem fórumtag ) , a szekunder variátorok jelentős részén -- legalábbis a korosabb ( kórosabb ...hehehe )  olcsóbb példányoknál . Két éve Bakaliban a mopedautós találkozón mentem olyan Microcarral , amelyiken minden elképzelésen túl  és menthetetlenül be volt rágva az alu az aluba  a körömhiány miatt -- ugyanakkor a váltó kifogástalanul működött ; nem csörömpölt , nem zörgött , kitűnően gyorsult , motorféknél is eszményien viselkedett . Szóval ez a körömtörés és az ebből adódó problémák nagyon gyakoriak ; ha egy kezdő , aki életében nem látott ilyen technikát netán lyukra fut egy ilyen hibával az nem számít különösebben cikinek .

Előzmény: István1370 (22719)
István1370 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22719

Nem közlekedtem vele, hanem valahogy muszály volt hazahoznom, hogy vissza

jusson az országba, a külföldi szervíztől, 20 km. Most hogy végre haza került,

szétszedem és kiderül, mi a baj igazán.

Sanyi! Néztem a hozzászólásaid között, hogy készítettél egyedi lehuzatót ha simán nem jön le a sekunder tárcsa. Holnap megpróbálom levenni, hátha szerencsém lesz és nincs rárohadva. Lefotózom, majd minden porcikályát és megvitatjuk, hogy mi lehet. Próbállak telefonon elérni, eddíg sikertelenül, de majd csak sikerül és akkor megbeszéljük az szükséges alaktrészek megrendelését stb..

Előre is köszönöm  István

 

Ha ezt előbb megtalálom ezt a fórumot, biztos nem veszek meg egy ilyen " roncsot, hanem tőled vettem volna!!!!! Késő bánat, most már ebből kell egy jót csinálnom!

Csak ne lennél olyan messze!

Üdv István

Lukácsháza

30-6590056

Előzmény: Gázos Sanyi (22717)
Gázos Sanyi Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22718

Ez így igaz . Egy kivételével nekem is az összes a K&H-nál van . Az meg természetes hogy utólag kapod meg a matricát vagy egy hónappal .

 

  -Szerződés kötés

  -Csekk kiküldés

  -Csekk befizetés

  -Csekk beérkezés

  -Matrica és élő kötvény kiküldés 

Előzmény: trach (22709)
Gázos Sanyi Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22717

Lehet hogy a vastag seger gyűrű leesett . (a nútja szét van gyilkolva , de lehet hogy az ék is kivan ). Ugyan is nem nagyon szabadna normál esetben át ugrani a sinen körmök nélkül sem . Tehát hátrébb kellett menni a sineknek , és az csak abban az esetben tud ha a seger nincs ott, vagy a közepét esztergálták hogy összébb birjon menni a tárcsa a kopástól . Ezután nem hézagolták rendesen össze .

 

EZZEL ÍGY NE JÁRJ .

 

Lekell venned és rendbe kell hozni . Ha nem tudod hogyan csináld jelezd és leírom .

Előzmény: István1370 (22707)
Gázos Sanyi Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22716

Az Aixamnál valóban konstrukciós hiba . De csak azért mert az a légterelő műanyag alsó részébe végig (közepe de főleg a sarkaiba bele veri a ventilátor a hangszigetelő anyag darabjait , falevelet stb. )Ezek folyamatosan nedvességben vannak és ott rothadnak . Ezért az aluminium szulfátosodni kezd és ezálltal elfogy az anyag és így kilyukad .Én mindég még ha a helyszínen is de elhuzom a hűtőtől a terelőt és óvatosan slaggal kiveretem úgy hogy ne görbigesse össze a nyomás a bordákat . Egy acél lemez "U"-ba hajlítva tartja össze a kettőt .

 

NAGYON AJÁNLOM EZT A TAKARÍTÁST FŐLEG MINDEN 500-4-ESNEK , ÉS NEM ÁRT A RÉGI 400-ASOKNAK SEM.

 

Debrecenben forgalmaznak utángyártottat kb 70.000 ft-ért 

 

 

Előzmény: vcs1 (22715)
vcs1 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22715

Szia apafej77

 

Hol lyukadt ki  a hűtőd? A ventilátor oldalon alul a sarokba?

A hűtőn levő müanyag rezgése koptatja ki az aluminiumot. Szerintem ez konstrukcios híba. Akinek még nem lukadt ki a hűtője az még idejében rögzitse a müanyagot a hűtőhőz,mindkét oldalon alul.

 

Ha már kilyukadt akkor: kiveszed a hűtőt ,leveszed rólla a müanyagot és látni fogod a a kifényesedésnél a lyukat.

tisztisd meg fémtisztára és zsirtalanisd,amennyire lehet.

két komponentes ragasztót(mügyantát) kenj a lyukra  jó vastagon.(át is folyhat a tuloldalra a bordák között ,legalább jobban tart)

A hűtőnek a hátsó felénél is látsz kifényesedést akkor oda is kenjél a mügyantából.

Ha megkötött a mügyanta akkor rakd vissza a müanyagot ,de elötte vágjál le a sarkaiból annyit,hogy ne érje el alul a a mügyantát.

Üdv:Csaba

 

Előzmény: apafej77 (22712)
beta9 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22714

Ezt is régen kitárgyaltuk, az NKH is tisztában van már vele. A forgalmiban is feltüntetik a kódeltérést.

A "SAJÁT" tömeg, - németül "Eigengewicht" - az nem egyenlő az "ÜRES", vagy "TERHELTLEN" tömeggel - németül "Leergewicht" - ez rég lerágott csont.

Ha a "Leergewicht" szerepel az eredeti doksidban, s az nem több, mint 350kg, akkor feleslegesen tetted meg az ausztriai súlymérést, - pénzt, időt, fáradozást - ráadásul az semmire nem kötelezi az NKH-t. Az NKH-t kizárólag a "Típusbizonyítványban" leírtak kötelezik de azok pontosan. Egy osztrák "Hiteles (?) mérlegelési jegyzőkönyv" nekik nem hatályos rendeletre alapuló dokumentum. Nem e' miatt fogják elfogadni a súlyt, hanem az NKH-nak is megvannak már a típusok paraméterei, ill. a "Typenschein" adatai a mérvadók. Ha így lenne, sokan trükközhetnének egy kis pénzért egyéb paraméterekkel is...

üdv

Előzmény: István1370 (22694)
beta9 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 22713

Bocs, ez nem kioktatás, de:

 

Ha egy ingatlant, vagy autót akarsz venni, előtte - gondolom - tájékozódsz.

Itt ezt elmulasztottad, bíztál a "ránézős, barkácsos" ösztöneidben.

Ha a vásárlás előtt vetted volna a fáradságot, s itt, a fórumban beleolvastál volna a sok-sok tanácsba, akkor nem jársz így. Tudni kell, h. körmök nélkül közlekedni tilos! (ha fontos a pénztárcád, s az időd.)

A szekunder csúszópályáit lehet, h. véglegesen tönkretetted, - esetleg a szekunder más része is károsodott - így nem lett volna szabad lábon menni vele. Sok pénzt, munkát spórolhatsz meg, ha figyelsz olyanokra, mint Gázos Sanyi - de ne utólag!

Bocs, üdv

 

Előzmény: István1370 (22707)
apafej77 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22712
Sziasztok

Nagyon nagy problémám keletkezett tegnap kilyukadt a Hűtőm. Ő egy AIXAM 400 superlux lenne .98-as .Nagyon megkérek mindenkit ,hogy segítsen nekem másikat kell szereznem ,ha valaki tud nekem eladni vagy hogy honnan szerezzek nagyon megköszönném.Előre is köszi!
horvcsaba Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22711

Sziasztok!

Nekem egy Ligier Ambra 1998- as mopedautóm van. Az első lengéscsillapítók tönkrementek. Kérdésem az lenne ,hogy hol tudnék beszerezni hozzá?Esetleg más típusú jó e hozzá és az milyen?

Illetve az első fékbetétek is már egy kicsit kopottak már villog a visszajelzője,de még bírja. Jó e más típusé hozzá és az milyen? Ennek a beszerzhetősége is érdekelne. Kérlek segítsetek! horvcsaba@freemail.hu-ra írhattok. 

Szilvia-aixam Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22710

Szia!

Köszönöm a választ, nekem már 1.5 éve megvan a mopedem, de nem is hallottam semmiféle matricáról!!! Szerződés és mindenféle papír megvan, matrica nincs! Így aztán  a jövőhéten felkeresem a biztosítóm, és kérem, hogy  felragasszam! Akkor én is maradok a K&H-nál!!

Előzmény: trach (22709)
trach Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22709

Szia! én megnéztem.

 

A gépjármű típusa: segédmotorkerékpár!

 

A segédmotormatrica száma : amit a biztosító a megkötés után megküld, kék színű az enyém, és a műszerfal oldalára ragasztottam, a rendőrök is mindig megnézik.

 

Éves díj: K és H biztosító: 2400 körüli!

Előzmény: Szilvia-aixam (22706)
István1370 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22708

Felvettelek a Skypen partnernek.

vistvan13

Előzmény: Gázos Sanyi (22705)
István1370 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22707

A helyzet súlyosbodott az elmúlt 1 órában!

Már el sem indul, azt hiszem a rugó is el lehet törve!

Plussz még a szemétláda kipufogó is elégette a kezemet!

De azért sikerült nagy keservesen, kerülővel haza jönni vele, mert az első komolyabb dombon vége volt a dalnak, megált és kész.

A motor hajtott csak épp a szekundertárcsa nem csinált semmit!

Előzmény: Gázos Sanyi (22705)
Szilvia-aixam Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22706

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a kötelező biztosítás kiszámításához.

cím: netrisk.hu

 

a gépjármű tipusa: segédmotoros kerékpár - ez nem jó, mert "Kérjük, adja meg a segédmotoros kerékpár matrica számát:" nekünk meg azonosító rendszámunk van, tehát vissza az előző oldalra és a helyes válasz: motorkerékpár

 

A gépjármű gyártmánya: egyéb ( mivel nincs benne aixam tipus)

 

majd kéri a rendszámot is.

 

A tulajdonos melyik évben szerezte a jogosítványát: nos ugye tavaly jó volt az "M" jogsi, de csak idén csináltam a "B"-s jogsit, de én a tavalyit számítom jogosítvány megszerzésére. Hiszen azóta vezetem a brumit!

 

A szerződő 2009-ban érvényes Bonus/Malus fokozata erre a gépjárműre: Én hiába kerestem a szerződésembe, nincs beirva ilyen adat!

K&H-nál kötöttem, de valamit be kell írni a rovatba, így én A0-t írtam be.

 

semilyen kedvezményt nem vehetek igénybe.

 

és kiadja a listát, hogy hogyan változik az éves biztosítás:

 

az eddigi éves 3600 Ft 2010ben: 18 696 Ft-tól indul egészen 120 984 Ft-ig terjed.

Mit csináltam rosszul?? Vagy tényleg az idei többszörösére ugrik a mopedesek kötelezője???

Köszönöm előre is a válaszokat!!

 

 

 

Gázos Sanyi Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22705
Klikk a nevemre .
Előzmény: István1370 (22704)
István1370 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22704

Elárulnád nekem, hogy az ország melyik felén laksz?

Én már sok mindent megoldottam a srácaimmal,

nézd meg:  http://www.puskasteam.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=329958

 

de ilyet még soha nem szereltünk. Tudnál ebben segíteni?

Előzmény: Gázos Sanyi (22703)
Gázos Sanyi Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22703
Természetesen van , mivel láthatod is . A szűrőt meg a 22255-nél találod . De azért nézd meg a 22273-at is mert erre is szükséged lesz .
Előzmény: István1370 (22702)
István1370 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 22702

Megnéztem. Neked nincs véletlen ilyen műanyagod?

Nem tudod véletlenül, hogy melyik Renault típus

olajszűrője jó az én 400-as Kubotámra?

Előzmény: Gázos Sanyi (22701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!