Hely kell neki, hogy kihúzd egyenesbe, vagy kitöröd a másik irányba az elejét. Van mindegyikbe kamera így látod a vonófejet, hogy ne törd agyon a pajzsot rajta. Én is fostam tőle, lassan észel kell csinálni és mielőtt belekezdtél a dolgokba pont az ellenkezőjét kellett amire a kezed állt ( a nyerges után). De meglepődtem mert én se bénáztam annyit mint gondoltam. Az első rátolásnál asszem 4x igazítottam.
Kicsit bánom, hogy nem ültem fel vmeikre. Állitólag fix 250-t keresnek, 2-en ülnek a kocsin és csak H-P ig melóznak váltott műszakban.
Tök jól leírtam a dolgokat, hogy jöjjön bátran a wabihoz, erre elküldés után megkverte magát az index és egy üres mező maradt a hsz-em helyén...
Jó az SPAR-os Roadtrain.
Reggelente mikor megyek be a 0-on a melóba szokott jönni velem szemben. Mit mondjak, kíváncsiágból egyszer megpróbálnám. Tuti menne a szenvedés, amire ráütném a seggét a rampára. :-))))
ez csak a 2 spar raktár között mászkál. De van 4-5db cf ami tesco és lidl-t hord azokkal szoktam találkozni össze vissza az országban.De úgy tudom azoknak meg an határozva melyik boltokba járhatnak.
A rossmanos cf dafok is mf cargos gépek, úgy mint az euro combik.
hihi,nekem is volt ilyen a második kanyaromon amikor már egyedül voltam hivott az irányito,hogy elválalom-e a Pori(FIN)-Porto(P) fuvart pont egy 7igy tartott...
hasonlo a keresztűljutás angolban long buckby felé, amikor az A5-ös felöl nem tudsz bemenni, mert egy 3,7-es híd van (a cég közvetlen a híd után van) és Watford felé kell kerülni. Ilyan keskeny utca, csak még kanyarodik és emelkedő. Egy busz és 4 személyautós tolatott vissza miattam. Teszem hozzá, hogy kedvesek voltak és türelmesek.
Igen, de ezek fix fuvarok. A kezdőknek eleinte gyomorsav gerjesztők, aztán belejönnek. De mint ahogy nemírokmár kolléga is pedzette (bár nem írta így le), útálatos dolog 3-4 naponta olyan helyre menni, ahol állandóan azon kell stresszelned, nehogy darúnak kelljen kihozni.
Nálunk úgy szokták, hogy kinti Sparba(Móravárosi krt.) le támassza a pótot, azt a belvárosba csak szólóként megy be(de ide általában tandemes jön).
Lehet eddig nekem nem tünt fel, de egyre több ilyen boltnak van saját teherautója van(7,5t fölöttiek). Coop, Rossmann stb. vagy csak feliratott raktak rá...
Ide áll be orral:
Itt meg tolat egyet az épület végéig:
Halszálka parkoló egy ideje a túloldalt van, ezen az oldalt egy sorban szoktak állni, a tábla ellenére is.
Bocs hazdutam az előbb, 2 napot melóztam zsámolyossal, igaz ez kicsit másfajta volt :O) kanyarodásban és közlekedésben szerintem a legjobb, tolatásnál kell figyelni, hogy másképp máshol csuklik de ha ráérez az ember az ízére akkor a nyerges lesz a furcsa.
gumi és más szempontjából jobb a tolás, de nagyon sokan leszarják azt hogy szarrá nyújtják a levegő csöveket meg a villany kanócot, úgy megforgatják 1 helyben, hogy söpörni lehet a gumit utána.
Én nem mondtam, hogy könnyebb. Sőt, a szakma magasiskolájának tartom a forgózsámolyos manőverezést. De az mindenképp tény, hogy aki tud, az oda is beteszi a pótost ahol a nyergesek világbajnoka sem próbálkozna.