Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.13 0 0 491
http://gportal.hu/portal/rigavalrigaba/
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.13 0 0 490
A főtengelyszimering mérete 35X15X7 mindkét oldalon, és lehet kapni. Javaslom a gyújtásoldalra porvédőset tegyél, tovább tart. Az a "tömitőmadzag" azbesztzsinór. Kondenzátort nem kapsz eredetit, de a Simsonéval kitünően működik. A leirt tünetek alapján gyújtáshiba szerintem. A K35-ös karbi tűszelepje még új korában sem zárt 100%-osan, , ez nem probléma. Inkább hogy nyomás alatt nem tudja leadni a szikrát, és ezért a sok rugdosástól (tekeréstől :-)) teliment a forgattyúsház benzinnel. A szimeringek az állásban is tönkremennek, ezt mindenképpen cseréld ki ha nem akarsz meglepit. Az előgyujtás pontos értéke 2.6-2.9mm. A henger és kipufogókönyök közé elvileg nem kell tömités, de tekerhetsz az asztbesztzsinórból. A könyök és dob, ha hollanderes, akkor oda kell, ha bilincses akkor nem. Ha nem akarod hogy szeleljen, akkor FBS nevű tömitőpasztával (ez olyan mit a sziló, csak hő és olajálló, és tubusos) kend körbe, illetve azzal rakd össze.
Előzmény: 1laciapu (487)
Skodri84 Creative Commons License 2008.03.13 0 0 489
csepel1951 Creative Commons License 2008.03.13 0 0 488

Sziasztok!

R-4-es Rigámhoz keresek hátsó lánctányér csőtengelyét,jó menettel,anyával.

Cserebere is lehet,sok cuccom van.

thotpeti@gmail.com

1laciapu Creative Commons License 2008.03.11 0 0 487
Köszönöm a tanácsokat, ennek a tömítőmadzagnak utánajárok, a kipufogó teljesen tiszta, múlt 7VG-n szedtem szét, takarítottam ki, de nem is volt tulképpen koszos, szelel rendesen. A furulyán alig volt valami lerakódás. Ha legközelebb jó idő lesz, újra próbálkozom :)
Előzmény: EMZEPERIKSZ (486)
EMZEPERIKSZ Creative Commons License 2008.03.11 0 0 486

Olaj: rossz szimmeringnél inkább az olaj hígul be a keveréktől a blokkban tapasztalatom szerint (nyomáskülönbség). Amúgy hihetetlen sok olajat képes a keverék összetrutymákolni a hengerben is, elég ha látod a dekompresszor mit köp ki magából egyenesen a gyertyára...

Mindenesetre ne zárd ki a szimmeringet, de az utolsó legyen, mert sokat kell hozzá bontani (kuplung balon vagy lendkerék jobbon). Ha befolyik az olaj, már brutálisan át kell eresztenie.

Füst: valami hőálló kócmadzag (gondolom teflon) rátekerhető a találkozási pontra, a könyöknél én is láttam a nyomait, de meghúzva a dob/könyök rögzítő gyűrűt nem füstöl rossz felé. A hengernél lehet tömítő pasztát vagy a kályháknál használatos hőálló "madzagot "használni. Vagy alufólia csíkot besodorni és rászorítani a cuccot. A kipufogó amúgy szelel? Komoly lerakódások lakhatnak benne...

Előzmény: 1laciapu (485)
1laciapu Creative Commons License 2008.03.11 0 0 485
csak egy gondolatmenet, ami a rigás honlap hsz-i olvasása alapján és az én problémám összevetéséből fogalmazódott meg, amit meg fogok nézni:

Indítási próbálkozások közben, amikor egyet-egyet pöffent a gép, azt láttam, hogy a henger és a kipufogó találkozásánál olajat köpköd ki a motor, ami szépen csorgott lefelé a könyökön. Na mármost honnan jön ez az olaj? Arra tippelek, hogy a főtengely-szimmeringem igen csak kivan, és onnan szívja be a motor, és ezért /is?/ nem akar beindulni. Utólag visszagondolva a gyertyán is látható volt egy fényes bevonat, amit mindig automatikusan letöröltem,azt hittem a sok be nem gyulladt keverék az. Ez részemről egy elvi eszmefuttatás, bevallom, még soha nem láttam a baloldali dekli nélkül a motorblokkot, nem tudom, mi van alatta :((( Csak sejtem :)))
Hozzáértők szerint valós lehet a vázolt problémám, vagy csak egy selejt szellemi termék ? :)

Egyáltalán kapható ilyen szimmering valahol? Vinni kell a régit vagy van mérete?
Még két kérdés:
A kipufogó torokhoz kell-e tömítés, mert ezexerint, ha az olaj kijön, ott a füst is jönni fog, pedig a két anya meg van húzva!
Ahol a kipufogó könyök belemegy a dobba, ott van egy bilincs, alatta is szelel, oda sem kell tömítés?
bhz564 Creative Commons License 2008.03.11 0 0 484
Oka :szerintem a túlnagy előgyújtás, ezért rúg vissza
Előzmény: 1laciapu (481)
EMZEPERIKSZ Creative Commons License 2008.03.10 0 0 483
Gyújtásnál különben alaplap réseit kb. félállásba meghúzni, megszakító kb, fél mm és lehet próbálni...
Előzmény: 1laciapu (481)
EMZEPERIKSZ Creative Commons License 2008.03.10 0 0 482
Csak ne zárjon nagyon...nekem gyakorlatilag át kellett fúrni a főfúvókát (60-as, "új fajta" karbi) de a régi Verhóm is koszos volt rendesen: átfújás, pucoválás minden nagyobb állás után. Előgyújtás 2-2,5 körül, de Rigaklub oldalról le is tölthető a teljes gyári anyag, nagyon jó! Sok sikert!
Előzmény: 1laciapu (481)
1laciapu Creative Commons License 2008.03.10 0 0 481
Szerintem a tűszelep zár, mert nem folyik a karbiból a benzin, ha nyitva a csap. Bár az enyém nem berúgókaros, hanem pedálos, de éreztem párszor , hogy visszarúg. Ezt mi okozza? Nem a helytelen előgyújtás? Az előgyújtás értékét azt tudom, felső holtpont előtt 2,5-3mm, csak a beállítás menetére lennék kíváncsi.
Előzmény: bhz564 (480)
bhz564 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 480

Ugyan előgyújtás értéket nem tudok mondani , de javaslom nézd meg hogy a tűszelep zár-e?

 Indításnál nem rúg vissza?

Előzmény: 1laciapu (479)
1laciapu Creative Commons License 2008.03.09 0 0 479
Sziasztok!

Most vagyok először jelen a topicban.
Van egy Riga 4-esem, teljesen gyári állapotban, bár inkább úgy írom, hogy minden gyári rajta. Az állapota kicsit viseltes, a krómozott részek, mint a felnik, a kormány elég rozsdafoltos. Az első lámpából hiányzik az égő, egyébként mindene megvan. Az ülést kéne újrabőröztetni, mert szétszakadt. Elvileg működik :)
Azért csak elvileg, mert hol sikerül beindítani, hol nem...
Ma is, hogy ilyen szép idő volt, elővettem, leporolgattam, öntöttem bele fél liter benzint, végre találtam /csináltam/ egy tömítést a benzincsap szűrőjéhez, már nem folyik.nagy nehezen beindult, szépen pöfögött, aztán leállt. Utána hiába volt gyertya, megszakító, karburátor takarítás, csak néha pöffen egyet aztán vége. Van szikra, benzin, mégsem megy. Igazi Riga! :)))
Valaki mondja már meg, hogy lehet az előgyújtást pontosan beállítani! Részletesen, ha kérhetem. Milyen értékű kondenzátor való bele? Ez az egy, amit nem cseréltem. Ha valaki tud forrást a hiányzó égőmre, köszönettel venném!
Ja, 3900km van a mociban, még soha nem volt megbontva, én az első tulajtól kaptam! A gumi eredeti orosz, alig van megkopva.
mihaly-david Creative Commons License 2008.03.08 0 0 478
Eladó Verhovina 6!! Mindene megvan sőt rengeteg plusz alkatrészt is adok hozzá. Elkeztem felújítani csak nincs időm hozzá. A új festés van rajta. Irányár: 18000.- Esetleg lehet alkudni ha valakit érdekel. A blokk is megvan.
Akit érdekel az elérhet: Telefonon: 0670/280-38-05
E-mail-ban: mihaly-david@vipmail.hu
Msn-en: velorex350@citromail.hu125346
EMZEPERIKSZ Creative Commons License 2008.03.06 0 0 477
Hali. Verho 6 tankgumi oldalra, esetleg 6-ra oldalsó műanyagok, gyújtás-dinamó-kondi, ilyesmi van?
Előzmény: csepel1951 (476)
csepel1951 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 476

Ja és cserébe esetleg van sok Verho,Riga cuccom!Eladók külön is...

thotpeti@gmail.com

csepel1951 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 475

Sziasztok!

Vettem egy Verho 4-est.

Keresek hozzá:

-müanyag vázközép dobozokat(még a légszűrő nélküli fajta)

-Összes feliratát-tankra is

-láncvédőt

Valamint 4-es Rigámhoz tanknyílásba szűrőt.

EMZEPERIKSZ Creative Commons License 2008.02.25 0 0 474

Gratula Ricsi!

Láttam a Verhó fórumon a gépedet. A Moto 50 felirat az exportra menő gépeké volt, nem gány hanem ritkaság :) Nyugati minőség...

Remélem a héten nekem is meg lesz a Verhóm (egy évjárat és típus az első mocimmal, 28 év után). Azóta volt MZ(k), Jawa (k) stb. de öregszem...vagy hiányzik a szerelés...  

Amúgy kell most adásvételi vagy valami más papír, vagy elég csak biztosítást kötni a kismotorokra? Nyilvántartás MÉG nem létezik, jövőre jön a rendszám.

Előzmény: Ricsi176 (448)
EMZEPERIKSZ Creative Commons License 2008.02.16 0 0 473

Elég rég volt, de megmaradt talán?

 

Előzmény: vacuola (399)
tatumadar Creative Commons License 2008.02.14 0 0 472
Persze. Besült dugattyúval, valamint szétesett kuplunggal. Esetleg visszapörgetett km-órával.
Komolyra: általában nem véletlenül van ezekben ilyen kevés kiló. Százszor jobban bízom abban a motorban, ami már tizenezer kilométert lefutott, mint ezekben a zsírpapíros csodákban. Képet tudsz róla mutatni?
Előzmény: Slampixxx (471)
Slampixxx Creative Commons License 2008.02.08 0 0 471
Láttatok már 45 km-t futott RIGA 16-ost? Mikor megláttam, majdnem padlód fogtam! :-)
viszita Creative Commons License 2008.02.07 0 0 470
Keresek riga 3-hoz karburátor takaró lemezt illetve láncvédőt, akinek van kérem jellezze!
motor-os Creative Commons License 2008.01.31 0 0 469
Sajnos nincs másik. Köszi az infót, megnézem.
Előzmény: Törölt nick (468)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.31 0 0 468
Az a vetemedés nem jelent semmit, bár ha van másik cseréld le. Üzemileg nem befolyásolja. A felújitásról találsz cikket a Rigavalrigaba oldalon a G-portálon.
Előzmény: motor-os (467)
motor-os Creative Commons License 2008.01.30 0 0 467
Szevasztok.
A segítségeteket szeretném kérni egy K60B porlasztó felújításához. A porlasztó gyári adataira lenne szükségem és ha létezik róla valami rajz, az is jólenne.

Mellékelek egy képet. Az a kérdésem, hogy a fedél görbesége mennyire gáz?

K60B
Liviati Creative Commons License 2008.01.25 0 0 466
Sziasztok! Van egy eladó Riga talán 12-m csepptankos, pedálos teljesen új első gumival. Üzemképtelen, de mikor utoljára néztem nem volt beállva. Gyújtótrafó nincs meg. Ára 15000FT Baján vagyok tel 30/2442299
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.20 0 0 465
http://gportal.hu/portal/rigavalrigaba/
szabi15sz Creative Commons License 2008.01.16 0 0 464
nah megpróbálom mégegyszer!!!:D
szabi15sz Creative Commons License 2008.01.10 0 0 463
áh nem teszi fel a képet:S
szabi15sz Creative Commons License 2008.01.10 0 0 462
ok tatumadár

itt a kép a rigámról

csak még nem indulbe:S

 de azon vok h repüljön:D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!