Keresés

Részletes keresés

KicsiHuszár Creative Commons License 2001.10.04 0 0 95
Dehogy! Ne viccelj! Te vagy a példakép!!! :-))
Előzmény: sallustius (94)
sallustius Creative Commons License 2001.10.04 0 0 94
Nem... de nincs erőm meghalni sem. A vodka-tequila-sör trió megtette a hatását. És ráadásul, mivel tanár vagyok, egész nap tanítanom kellett :(((((. Sajnos ott nem ülhetek ki a klotyóra alukálni. Talán munkahelyet kéne változtatni?
Előzmény: pipacsmező (92)
mont Creative Commons License 2001.10.04 0 0 93
Részemről: light-os sörözést tartottam, úgyhogy csak fáradt vagyok, de nem másnapos. :)
Előzmény: pipacsmező (92)
pipacsmező Creative Commons License 2001.10.04 0 0 92
Minnyá fél négy és sehol egy hozzászólás. Mi van, tegnap mindenki erkölcsös éjszakát játszott?
KicsiHuszár Creative Commons License 2001.10.03 0 0 91
De azért írtam a partira, hogy giga, mert egész hétvégén fog tartani. Ergo, hétfőn élvezhetem áldásos hatását. Hopp, mégsem. Mégsem lesz élménybeszámoló. Kedden kell megvédenem a diplomámat Pécsen és hétfőn otthon leszek. Az ördögbe, vissza az egész! Basszus, pedig azt hittem, hogy hétfőn az állapotom miatt gúnyt űzhettek belőlem.
Előzmény: Ralph Lauren (88)
KicsiHuszár Creative Commons License 2001.10.03 0 0 90
Kizárólag eredeti termékeket fogyasztok, mivel a kannás változatoktól állandóan a WC-re kell rohangálnom másnap. Ez munkahelyen felettébb cudar tud lenni, különösképpen, ha van valami maratoni tárgyalás is aznap.
Előzmény: pipacsmező (87)
mont Creative Commons License 2001.10.03 0 0 89
Nono! Jöttem én már be szombaton dolgozni, mondanom se kell másnaposan. :))
Előzmény: Ralph Lauren (88)
Ralph Lauren Creative Commons License 2001.10.03 0 0 88
Sajnos a pénteki-szombati piálás nem tartozik a topic témájába, hiszen ugye akkor nem kell másnaposan melózni :O)
Előzmény: KicsiHuszár (86)
pipacsmező Creative Commons License 2001.10.03 0 0 87