Keresés

Részletes keresés

amicus Creative Commons License 2005.12.21 0 0 210898

inga volt, Szilivel, és BDt-vel a két végén

 

Az igen! Győr két kézzel szórja a vezérlőket! :-)))))

Ha inga volt, akkor tehát győri szerelvényre tippelek, így most már kevesebb, mint 60 Bhv-ból kell kitalálni, melyiket láttad :-)

Előzmény: Hernyofan (210895)
by-169 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 210897
Akkor Székesfehérvári kocsi lehet vagy Győri. Köszi.
Előzmény: Hernyofan (210895)
m61019andras Creative Commons License 2005.12.21 0 0 210896

De jó lenne róla a gyári tábláról valami, ami a lépcső alatt van.

Én utóljára 2001 környékén utaztam ilyenen. Füzesabonyba érkezett egy egri vonattal, le is kameráztam.

Előzmény: Hernyofan (210895)
Hernyofan Creative Commons License 2005.12.21 0 0 210895
Ilyen volt, és volt benne üveg is rendesen, menetrend szerint kint volt forgalomban... A kocsi mindkét végén volt egy-egy ilyen ajtó. Kelenföldön száltam fel arra a vonatra, amiben volt, egy inga volt, Szilivel, és BDt-vel a két végén. Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha Mrtonvásárból jött volna, nem emlékszem pontosan.
Előzmény: by-169 (210894)
by-169 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 210894

Úristen ilyenekre vadászok vagy 3 éve. Legutóbb Apv-n láttam ilyen ajtót még 4 éve. Hol utaztál vele számok vagy valami adat?

 

 

ilyen volt? Ebben már nincsen üveg.

Előzmény: Hernyofan (210892)
sosiforda Creative Commons License 2005.12.21 0 0 210893

Hasonló, bár nem ennyire rossz a helyzet a Szatmárnémetibe közlekedő Szamos IC-vel is.

Egy kicsit az is későn érkezik, de mindenképpen nagyon korán indul vissza, bizonyára a kocsik minél jobb kihasználása, minél kevesebb külföldi tartózkodása, vagy ki tudja milyen más vasúti ok miatt

Előzmény: gabor144 (210887)
Hernyofan Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210892

by-169!

 

Nem tudom, hogy szokványos dolog e, de tegnap utaztam olyan Bhv kocsiban, amiben az átjárók ajtajai Bh ajtók voltak! Sajnos nem volt nálam fotómasina, de azonnal eszembe jutottál!...

Előzmény: by-169 (210890)
buvarok kundja Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210891
Ez vagy Gergő... Vagdalódzol és nem ismered a részleteket, a sajtóban megjelentek alapján alkotsz véleményt az Ady esetéről! Az eset a román vasutat "dícséri", annak a volt hibája, amit azok a mai nap folyamán el is ismertek.
Előzmény: Andó Gergely (210843)
by-169 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210890

Szerintem is a baj hogy sosem lesz hely rajta:( Ráadássul ezek a kocsik kevesebb embert tudnak befogadni.

 

Előzmény: myroka01 (210889)
myroka01 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210889

Szerintem nem az a probléma, hogy mikor indúl, meg érkezik, mert ha nincs is tömegközlekedés akkor a taxi 300 (azaz háromszáz) forintért bárhová elvisz a városon belűl! Én is csak lestem, mert itt még be sem szagolhatsz az autójába ennyi pénzért!

Az a gond, (ahogy az alsóbb képet láttam) adott egy emberi körülményekre való utazás egy IC vonaton, csak nincs rá hely mert a MÁV nem hajlandó több helyet biztosítani.

Nem elég gond szegény Erdélyieknek, hogy a határon b****ák, hogy legyen náluk akármennyi euró, még ahogy átlépik a határt álljanak fel a helyükről mert a MÁV nem képes egy ennyit biztosítani a számukra!

Szégyen!!!

by-169 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210888
Sajnos régen volt egy olyan vonat ami délután indult onan aszem claudopolis neve volt a vonatnak. De visszafele is jól ment késő este ért oda Tirgu Mures-be.
Előzmény: gabor144 (210887)
gabor144 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210887
Én meg azt tartom tragikusnak, hogy van Marosvásárhelyre egyetlen pár közvetlen vonat, de az a nem ottani lakosoknak (vagy ottani rokonnal nem rendelkezőknek) teljesen használhatatlan a 0.36-os érkezés miatt, és a szintén agyament 5.06-ös indulás miatt. Hogy találhat ki valaki olyan abszurd dolgot, hogy késő éjjel, tömegközlekedési üzemidőn kívül érkezzen a napi egyetlen vonat? Mintha direkt akarná rontani valaki, hogy elmondhassuk, hogy van, csak értelmesen használni nem lehet. Ennyire gyenge a MÁV a CFR-rel szemben? Miért nem mehetne 4-5 órával korábban és jöhetne 3-4 órával később?
Előzmény: myroka01 (210868)
sosiforda Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210886

Mielőtt valaki rámpirítana, hogy nem IC, hanem EC, a mondat helyesen:

 

Én nem vasútmániás átlagutast csak és kizárólag a Budapest-Berlin közvetlen EC-vel küldenék, vagyis Pozsony-Brno-Prága útirányon át.

 

 

Előzmény: sosiforda (210882)
by-169 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210885

Volt hely a coronán?

Előzmény: gw (210881)
by-169 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210884

Ilyen kocsik közlekednek az Ady endrén:

 

Előzmény: myroka01 (210883)
myroka01 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210883
Legalább valami normális IC kocsik közlekednek az Ady Endrén?
sosiforda Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210882

"Sürgős segítséget kérnék! Két nőrokonom utazna Berlinbe 23-án. 67 és 44 évesek. Tud valaki, valamilyen kedvezményes jegyről?  A MÁV Direkt által bemondottról (Berlin 49 Euró) a Keleti pénztár nem tud."

 

Ezzel a MÁVDirekt megint jól leszerepelt, mert ez a 49 EURO-s kedvezményes jegy csak 2005. december 10-ig élt:(((

 

Kár, hogy más országok hasonló Call-Centereitől (pl. Ausztria, Németország, Hollandia) eltérően nálunk nincs arra lehetőség, hogy az utas nemzetközi menetjegyet rendeljen a vasúti Call Centertől.

Ez egyrészt főleg a vidéken élőknek lenne igen nagy segítség, még postaköltséggel együtt is jóval olcsóbb lenn sokaknak, mint a legközelebbi nagyvárosba utazás nemzetközi jegyért, másrészt megszűnne az az állapot, hogy a MÁVDirekt úgy ajánl nemzetközi jegyárakat, hogy nem ajánlja hozzá azt  pénztárat, aki annyiért ki is adná azt a jegyet, vagyis az árajánlatuk nem számonkérhető:(

 

A lényegre térve:

 

Budapest-Berlin vonattal:

 

Én nem vasútmániás átlagutast csak és kizárólag a Budapest-Berlin közvetlen IC-vel küldenék, vagyi Pozsony-Brno-Prága útirányon át.

KÖZVETLEN vonat, szép vonat, tiszta vonat, nappali vonat, 2 hölgynek ideális.

Ezért az árat is erre az útvonalra számolom:

 

1./ teljesárú menettérti jegyár: 54.500,- forint, ezt csak összehasonlításként írom, mert ennél kedvezőbb:

 

2./ vesznek egy-egy RailPlus “igazolójegyet”, ami egy éven át 25 % kedvezményt ad a teljesárú nemzetközi jegyárakból.

Az ára: 60 év felett: 15 EUR = 3.750,- Ft , 60 év alatt: 25 EUR = 6.250,- Ft

Ezzel, végig 25 %-os kedvezménnyel a menettérti jegy ára: 40.900,- Ft

A helyjegy nem kötelező, de váltható, ára 3 EUR = 750 Ft/út

 

3./ Ezt egy kicsit még olcsóbbá lehet tenni, ha két részletben veszed:

 

Veszel egy Budapest-Bratislava (Pozsony)-Budapest (Szobon át) menettérti jegyet: 15 EUR = 3.750,- forintért és szigorúan egy másik nemzetközi jegypénztárnál (mert hivatalosan ezek a kedvezmények nem kombinálhatóak váltásnál - a kalauzt már nem érdekli, mindig az adott szakaszra érvényes jegyet kell mutatni, Pozsonyt meg megismerik, hogy onnantól kel a másik jegyet mutatni) kiváltjátok a RailPlus-t és vesztek 25 %-os RailPlus kedvezménnyel egy Bratislava-Berlin-Bratislava menettérti jegyet, aminek az ára 32.800,- Ft. Így a teljes menetjegyár: 36.550,- Ft menettérti útra (ehhez jön még a RailPlus igazolványok ára).

 

Ezek a jegyek 2 hónapig érvényesek, nincs naphoz, vagy vonathoz kötöttség, tehát pl. a visszaút 2 hónapon belül bármely napon történhet.

 

 

 

 

Előzmény: drix (210789)
gw Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210881
Mi lenne?  A múlt szerdán még volt a Coronára ülőhelyes kocsiba, dohányzó részbe csütörtökre pár jegy :)
Előzmény: by-169 (210875)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210880

Utazni viszont sajnos nem lesz időm.

 

Kár, pedig egy környékbeli szakaszon érdemes lenne kipróbálnod, hogy milyen 120-al.

Előzmény: YOSSARIAN (210878)
v_peti Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210879

A MALÉV-nek meg Gyula mondta, hogy szíveskedjen a 65 éven felülieket inygen szállítani.

 

Előzmény: Józsga (210861)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210878

Na igen: mi nem panaszkodhatunk, legalább van valami érdekesség. Utazni viszont sajnos nem lesz időm.

Előzmény: radio100jozsi (210877)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210877

(bár a lényegen nem változtat); 

 

Szerintem sem.:-)))

 

De vasútbarátoknak kötelező program, ha már nekünk kitalálták ezt a járatot:-)))

Előzmény: YOSSARIAN (210874)
nick00 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210876

 

 

"Nem gondoltam volna, hogy valaha egyszer ide írni fogok, de ami ma este a 3328-as vonaton zajlott, az több, mint undorító. Már természetesen a Keletiben sem volt hely, a vezérlőkocsi hátsó része pedig bezárva, bent ül egy hazautazó kaller, és rejtvényt fejt. A fizető utasok meg a peronon állnak. A jegyvizsgálónő kijelentette, hogy ez szolgálati szakasz, és különben is csak akkor mehetnék be, ha bicikli lenne nálam, vagy kerekesszékkel utaznék. Közölte, vegyem úgy, mintha zárhatatlan lenne a mozdonyfülke ajtaja, és azért lenne lezárva. Hiába dörömböltem az ablakon, a rejtvényfejtő géniuszunk fel sem nézett.

Gergőtől kérdezném, van-e az ilyen túlkapások elkerülése ellen valami hatásos védekezési mód az átlag utas számára, azon kívül, hogy autóval jár inkább?"

 

A keljfeljancsi azaz összférhetetlen pattagó nikkel bolha még mindig nem tudott rendet rakni? Levonhatná már a tanulságot.

by-169 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210875
Ugy hogy nem tudom milesz a hétvégén:( a coronát biztos lerohamozzák. Amióta az ady endre ic-s inkább a dácsia személygépkocsi növekedett Biharkeresztesen.
Előzmény: by-169 (210873)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210874
Akkor elnézést (bár a lényegen nem változtat); én ennyit láttam.
Előzmény: radio100jozsi (210870)
by-169 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210873

Igen az ady endre Ic-s lett sajnos. A kocsik változtak benne meg a Budapesti indulása nagyon durván 4 órával későbbre helyezték. És a megszokott nyugati pu helyett  ismét a keletibe indul és érkezik.

Előzmény: myroka01 (210868)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210872

Nem jellemző.

 

Szerintem sem, ma is csak 100%-osan kihasznált Ro-Lákat láttunk a 100-ason és a 140-esen.

Előzmény: 1047 005-2 (210793)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210870

Azért az 5 utas kissé túlzottan kevés, csak mi 3-an voltunk, és rajtunk kavűl még voltak vagy 10-en az első Dezsőben, na meg itt Nyíregyen szállt fel vagy 5 szeszás is még.

 

Előzmény: YOSSARIAN (210869)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210869

Frissítettem a képtáram egy csengeri sorozattal és az Ünnepi IC mai nyíregyházi megállásának képeivel (5 utas).

Új képek innen az album végéig.

 

myroka01 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 210868

Sziasztok! Én még itt új vagyok.

Most, hogy itt olvasgatom a fórumot , egy kicsit fel vagyok háborodva.

Mi van ezzel az Ady Endrével? Azt tudom, hogy IC lett, de, hogy ennyire bonyolult azt nem. Sokszor utaztam ezzel a vonattal, de amióta a menetrend megváltozott azóta nem vóltam. Még örültem is amikór megláttam az új menetrendet, hogy végre normális körülmények között fogok utazni ezen a majdnem hatszáz kilóméteren.

Ezek szerint nem!

Mit akar ez a MÁV? Miért nem veszi már végre észre, hogy nemcsak nyugatra, hanem keletre is emberek utaznak?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!