Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10307
Megfogtál :)))
Előzmény: Doki50 (10306)
Doki50 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10306
Igen, kávét, főleg az M7 újonnan átadott szakaszának egyik benzinkútjánál - gondolok a völgyhídtól, a sztráda vége felé tartó szakaszra!
Előzmény: adamax (10304)
adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10305
Az első autómon Construct volt, a másodikon Defend-Lock. Mindkettővel meg voltam elégedve.

adamax
Előzmény: hge1.3 (10299)
adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10304
Vagy, megiszol közben egy kávét a benzinkúton :D

adamax
Előzmény: Doki50 (10302)
KiberLovag Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10303
Ez jó... kényes... igénytelen csataló ez kolléga, nem kell feélteni, tolni kell neki, megy is, szereti is... :)))))))
Előzmény: ProgiBee (10300)
Doki50 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10302
Természetesen, erre már rég gondoltam, - amikor hallottam a törvénytervezetet, - de azért elég macerás lenne utána hosszú ideig poroszkálni, sztrádán, a szélső sávban. Kivéve, ha csak egy rövid ideig száguldozol.
Előzmény: adamax (10298)
vlevi Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10301
Melyik a jobb? Amit nagyon akarnak, azt elvisznek. Ha áll egymás mellett két szürke autó, és az egyikben nincs semmi, a másikban van váltózár, vagy egyéb szirszar, akkor az elsőt fogják elvinni.
De olvastam valahol olyat is, hogy ha nagyon el akarják vinni a váltózáras kocsit, akkor alul szétakasztják a váltórudazatot, beteszi kettesbe, és kész. Persze azzal már babrálni kell a helyszínen, tehát az előző mondat lép életbe.
Előzmény: hge1.3 (10299)
ProgiBee Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10300
A véleményem az, ha a Cee'd annyira kényes ahogy sokan tapasztalják, nem kell megvenni! Astrát és Focust kell, mert azok nem kényesek és megbízhatóak. Én nem gondolkodnék akkor a helyedben a Cee'd-en!
Előzmény: Brian63 (10283)
hge1.3 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10299

Én eddig a Bear-lock-ot néztem, de ez is tetszik. Ember legyen a talpán aki eldönti melyik a jobb, mindenesetre hamarosan döntenem kell nekemis.

 

Tapasztalattal rendelkezők segítségét szívesen veszem :)

Előzmény: G4b0 (10293)
adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10298
Hi!

Ettől még lehet 160-al is menni, majd lassítani :D

adamax
Előzmény: Doki50 (10297)
Doki50 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10297
Helló!

Az nagyon jó érzés, hogy 150-el is megy a kocsi!

Én is kipróbáltam egyszer az 1,4-es benzinest, 160-ig, még volt benne szufla, de visszavettem a gázt.

Arra reagálnék, hogy mint írtad, eljön az ideje, a 150 km-nél nagyobb sebességnek is, mivel bejáratos az autód.

Nem biztos, hogy eljön az ideje, ha januártól bevezetik az autópályákon, a matrica figyelő kamerák által történő sebesség mérést is!!
2 kamera közti távolság megtételének idejéből kiszámítják a sebességet, és jön a NAGY büntetés!

A robbanékonyság jó lesz majd az előzések gyors véghez viteléhez.

Előzmény: adamax (10290)
adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10296
Úgy látom, cee'd-hez még nincs...
Előzmény: adamax (10295)
adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10295
Én megyek majd a Defend-Lock-hoz, a Stilomon is ez szolgált, megbízható darab. De az egyik autósújságban olvastam egy komplex védelemről, ami a sebváltózár bezárása esetén egyidejűleg több rendszert is élesít.

http://soostoth.uw.hu/motorterzar_cerberos.htm

adamax
Előzmény: G4b0 (10293)
Doki50 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10294
Helló!

Májusban én ezzel a defend lock váltózárral szerelve vásároltam a kocsit, ajándéknak kértem és kaptam.

Könnyű kezelni: hátramenetbe kapcsolva, csak benyomom és kissé elfordítom a hengert. Nyitáshoz a kulccsot elfordítom benne, oszt jó napot-nyitva is van!

Biztonságosnak tűnik.

Ezen kívül 24 helyre gravírozták, - csak UV fénnyel láthatóan - az alváz számot. Ezt matrica jelzi, a rafináltabb tolvajoknak, így aki bontásra lopja-lopatja, esetleg könnyebben lebukhat.

A kocsi sajnos csillag garázsban tartott!

Üdv.
Előzmény: G4b0 (10293)
G4b0 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10293

Kérdés:

 

Gondolkodott valaki közületek kiegészítő mechanikus biztonsági védelemben? Mondjuk ilyenben?

 

http://www.defend-lock.hu/pinlock.htm

 

http://www.defend-lock.hu/nagykep.php?mi=66

 

 

 

 

karesz2 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10292

Ezt mondom, nem minden a hosszú váltó, sőt.

(És ha 6 sebességes, nem mindíg kell bekapcsolni.)

Előzmény: adamax (10290)
karesz2 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10291

Így van, ki kell próbálni.

(Amúgy 1 úton nagyon bántó, hogy a másik gép 2l-rel kevesebbet eszik, nekem 1 hosszú 7vége 700 km, akkor 14l, több mint 3000 csak a különbség.)

 

 

Előzmény: G4b0 (10288)
adamax Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10290
Szerintem mg világ a világ, és lesznek benzinesek és dízelek, no meg cee'd fórum, mindig menni fog a vita a "melyik jobb?" témában?

Én ma hajnalban jöttem vissza a Balatonról, most már kemény 430 km van az autóban. A hosszú ötödikkel rendelkező Stilomhoz képest amit tapasztalok: mivel rövidebb az ötöse, picivel többet pörög 150-nél, viszont bármilyen furcsa is, egyszer sem váltottam vissza. A zaj nem zavaró 150-nél sem, tovább egyelőre nem mentem, eljön annak is az ideje. Viszont szélérzékenyebb, de majd megszokom (a Stilo 3 ajtós volt). A váltó hál'istennek ugyanolyan pontos, mint a Stiloé volt.

Na majd írok, egyelőre ennyi fért bele a 2 napba.

Ja, ki tudja, hogy lehet megnézni, pontosan mikort gyártották le az autómat?

adamax
KiberLovag Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10289
Ahogy olvasom, az adagolás 40l-ig van leírva... ez kb jó is lehet, ha úgy tankolsz... kérdés, mennyibe kerül ez a folyékony cucc, mert az lenne igazán érdekes, bár a leírás inkább benzineshez van kihegyezve...
Előzmény: Törölt nick (10286)
G4b0 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10288
Értem az érveidet. Mindössze arra akartam rávilágítani, hogy szerintem ne csak az alapján döntsön valaki, hogy megéri vagy sem. Nyilván a legfontosabb a pénztárca, ez határoz meg mindent lényegében. De emelett még sok tényező is ott van, ahogy Te is említetted: nyomaték, fogyasztás, hang, pörgethetőség, szervizköltség... Bármelyik mellett is dönt az ember, előtte próbálja ki mindenképpen. :)
Előzmény: karesz2 (10287)
karesz2 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 10287

Persze, igaz.

De elég nagy az árkülönbség, másrészt nem mindenkinek jön be a szűk használható fordulatszám.

(2-3000 között húz igazán. a benzines meg ha kell, pörgetni és visszakapcsolni kell, esetenként többet is, valamint a fogyi szempontjából hímestojás.)

Amúgy sokan az itt említett mértékű dízelesedést és felszereltséget sajna anyagi okok miatt nem engedhetik-jük meg. És lehet sosem térül meg. Csak 1* üt be valami...ha nem garis, iszonyat árak...)

És a zaj (kia a legcsöndesebb dízelek egyike ugyan).

A 140 lovas Leon azért ütősebb volt...még szűkebb használható tartománnyal, igaz 6 seb.  És szégyenletes traktorhanggal.

 

És ami miatt Cee'd-I30-at vennék, elsősorban alapár-6 légzsák-biztonság. (pl Skoda-Suzuki mennyibe kerül így, és jóval kisebb, 4*,stb.) Minden csak utána levő ok: 7 év gari(Kia), szépség, erő, motoros ablak-fűtött tükör kevésbé 6 meg. És ez is sok, 3-3,5 m-ért nincs távkpzár, ajtóvédő gumicsík. Pitiáner spór.

Előzmény: G4b0 (10277)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10286
Benzines nyomatékosabb, robbanékonyabb, pörgősebb.
Problémát nem okoz, van rá garancia, és biztosítás.
Nem gagyi.
Válaszolok szívesen, de mielőtt marketing lenne... na mindegy, ki kell próbálni,és kész.
Előzmény: n.k.i (10285)
n.k.i Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10285
A benzinesben is érezhetőek ezek a hatások,diler?Mióta használod,nem okozott semmi problémát?
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10284
Egyáltalán nem kell adalékolni, nem érzékeny.
A környezet védelem miatt teszem, mert a füstgázok a negyedére csökkennek.

A valóság: jobban megy, ennyi.
Iszonyat, milyet tol.
@drenalin.
Előzmény: Brian63 (10283)
Brian63 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10283

Mondja meg valaki, miért kell adalékolni a ceed dízelt? Miért ilyen kényes? Rángatás az állítólagos rossz gázolajtól. (itt is néhányszor ill. Totalcar tesztben)

Céges fókusz és astra dízelek minden nyekk nélkül mennek iszonyat kilométereket.

3 autót hajtunk kb. tizen. másfél év alatt 150.000km kocsinként....

Bejáratás? Első nap csúcsra járatunk mindent.....

Nem egyszer előfordult, hogy kimarad egy 20000-es szervíz!!!

Motorikus gond egyikkel sem volt. Csak a cég belső szabályai miatt kell leadni 120000km-nél. (jellemző, mire kapunk új autót már 150000km-nél járnak)

Ugyanazzal a magyar gázolajjal járnak mint a ceed

Misztikus "lerakódások" amit tisztítani kellene, vagy rángatásnak nyoma sincs.

 

Kicsit elbizonytalanodtam a dízellel kapcsolatban. (igyazán az 1,6 benzines is jó lenne km alapján) Inkább a csendesebb autópálya, hatótáv, és kellemesebb nyomaték miatt kacsingatok a dízel felé)

Ha viszont ilyen érzékeny, inkább lemondok róla.

 

Véleményetek?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10282
Előzmény: Törölt nick (10280)
Robi73 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10281
Sajnállak nagyon!

Megint egy pitiáner hiba. :( Lehet, hogy nem is a kapcsolóval lesz a gond, én még BCM (karosszéria vezérlő modul) hibát sem zárnám ki. Próbáld meg áramtalanítani a gépet, hátha segít.
Előzmény: Andrew(Ceed) (10202)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10280
MPG tablettát használok már a 3. autóban a családban, és pár haverom is veszi.(tőlem) 2 benyás, ez a harmadik a KIA a dízel.
Ehhez a folyékonyat vettem (MPG Boost)ugyanaz mint a tabletta, csak keni az üza rendszert, befecskendezőt, és felveszi a vizet, ha esetleg van.
A csajom 1.3-as Yarisa 5 l fogyaszt ( nekem többet, mert tolom neki :)
Anyám 1.3-as off Wagonja extrém körülmények közt is csak 6 litert evett. (nálam)
A KIA relatív mennyit eszik, egy tankoásnyit most űzött vad-ként autóztam ki, ma rátankoltam: 6.1l .
Egy biztos: padlózva sem kormol, nem kopog, és 180-nál is csend van.

Az link2] fémnemesítő adalékot most először tettem a Ceed-be, szintén MPG(már vártam)
Szárazon jobban indul, ha meg nyomom neki, mint egy GTi, baromira húz, nincs surlódás, elcsendesedik a motor. Ugyan csendes volt eddig is.

Be tudok regisztrálni bárkit ha kell, hogy nagyker áron rendelhessen magának.
Vita most ebből ne legyen, nem üzleti reklámnak szántam.
Előzmény: Chapi (10271)
G4b0 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10279
Előzmény: gszarkatat (10276)
G4b0 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 10278
Köszi az infót!
Előzmény: gszarkatat (10276)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!