Holnap este érkező Brüsszel - Budapest járat ( elég kurrens idő a 23-án este ??), ára 1 azaz egy euro.
Oda - vissza 9, azaz kilenc euro. + összesen 9470 FT.- illeték.
Tehát egy 2x1400 km-es út , fejenként 9470+500 = 9970 Ft.-ba került."
Bodecsabi:
Mikor teccett ezt foglalni? Tegnap este megnéztem, 116 euró plusz illeték a jelzett út ára. A két ünnep közötti visszaúttal a 2x1400 km-es út ára illetékestül 253 euro, azaz kábé 65000 forint volt.
A fapadosok minden járatra adnak el olcsón jegyet, különben nem lehetnének fapadosok. Viszont nem a szerencsés utasok jegyárából kell kiindulni, hanem az átlagárból, ami ilyenkor magasabb. (vagy ha nem hiszed, akkor magyarázd meg, hogy hogyan bonyolítják le a csúcsforgalmat)
Az viszont szerintem is igaz, hogy mostanában mintha alacsonyabbak lennének a fapad árak.
Szerintem olyan sok fapados társaság van, hogy most bőség van repülőkből. Így nem minden viszonylaton lesz 100%-os telítettség. Más kérdés az, hogy a repterek mennyire bírják a megnövekedett forgalmat kapacitás szempontjából.
pihenés képpen- Ennyi energiát értelmes ember csak értelmes dologba invesztál... Már nem is haragszom rá -akármilyen minősítései vannak- inkább sajnálom...
Miért nincs tartózkodó? A Lajosmizsei ingák mv-inek is kell valahol pihenniük. Nem igaz, hogy a mai létszámleépítéses időben az állomásépületben (Tényleg, az hol van ott?) nem lehetne részükre egy szobát meg szociális helyiséget biztosítani.
Mi a szösz, ha Bp-Szeged-Miskolc-Bp irányba utazok a Hülyeség IC-vel, akkor 2 x 220 + egy díjmentes IC pótjegy kell, a másik irányba meg 1x220 +3 díjmentesl? Na meg Debrecenben miért is vágta ketté a pénztáros az utat, holott Miskolc-Szeged táv egy vonatnak számít?
Na ja, egész nap az ETCS vizsgámra készültem. Nagy és nehezen áttekinthető, kismillió egymásnak olykor ellentmondó "elv" összegyúrásával alakult ki a "nagy" "európai" Train Control System... Na az erről szóló 104 oldalas leírást tanultam egész nap. Kellett a pihenés! :))
Egyébként a némi vasúti alapismerettel megérthető, Internetről le is tölthető leírást olvasva elgondolkoztam azon, hogy milyen súlyos műszaki és biztonsági következménye, és milyen "vérrel írt" előzménye van benne egy-egy mondatnak! Mi lett volna, ha az ETCS magyar atyjai is a Személyszállítási Üzletág Marketinges nagyágyúinak színvonalán alkották volna meg az ETCS leírását? Mi lenne, ha rosszul, félreérthetően, hozzáértés nélkül alkották volna meg a magyar szabályokat, ahogy teszik azt személyszállító kollégáik nap mint nap?
Mit szólna a magyar társadalom, hogy a hetente bekövetkező közfeltűnést keltő balesetek kapcsán csak egy vállát vonogató Mosóczit kapna, hogy "erre nem gondoltunk", "ez eszünkbe sem jutott", "más vasutak is...", "észrevételét köszönjük" stb.
Akkor vajon a Devecz-Bíró-Matéczné hármas vezette Személyszálltási Üzletág "szereplői" miért vannak vérig sértve és főleg meglepve, ha munkájukat szó éri?
A minapi Keletis attakra már meg is jött a MÁV ZRt "hivatalos" álláspontja: "észrevételét köszönjük". Ez a TELJES levél volt ám!
Ja azt is írták, hogy az a tény, hogy a mav.hu állományai, hirdetményei egy speciális betütipust használnak nem probléma, mert "az állomány megnyitható". Ja, hogy a karakterkészlet hiánya miatt nem MÁV-os gépen annak tartalma "módosul"? Az a MAV ZRT ügyfélszolgáit nem érdekli... Hülye utas, miért akar tájékozódni! Hivhatja a MÁV Dezinformációt is!
PETya press 15:29-kor, csak nem vettem észre az SMS-t:
a 12.35-kor indult Szolnok - Hatvan személy (5715) gépe Jászfényszaru előtt elhagyta a szedőjét, a felsővezetékesek az sms írásának időpontjában értek ki.
Még mielőtt mindenki értetlenkedni kezd, nincs szó másról, csak arról, hogy az adott honlap gazdája összegyűjtötte a netről azokat a kifejezéseket, amiket a legtöbben keresnek a neten, és ezt beírta honlapjának fejlécbe, hogy minden kereső őt dobja ki elsőnek.
Erről írt is egy történetet:
"Ja egyébként írtam egy történetet a leggyakoribb kifejezésekből, amikre rákeresve lapomra navigáltak az egyszeri netezők. Íme:
Egyszer volt, hol nem volt, a veszett jó puncik(?)-on túl, a faszverés-en is túl, ott ahol a bizar fasz(??)-ú animálpornó túr, ott éltek a kibaszott kurva leszbikusok(???) . Egyik nap a kopasz puncik egyike úgy döntött, meglátogatja a nagymuttert, aki a bon hemingway sűrű erdejében lakott egy kicsiny házban, olyan messze, hogy oda még a Menyország Turiszt sem indított járatokat. Fogta is a kosárkáját és megtömte minden jóval. Voltak benne gyorséttermi berendezések, szarról képek meg minden egyéb jó. El is indult piroska, mert az írónak ebben a pillanatban baszott be a három feles a jóféle erdélyi áfonyapáleszből. Egyébként volt még a kosarában nitrogén kén hagyma is, bármit is jelentsen ez. Útközben meg ráflesselt a prodidzsi szmek máj biccs áp klipjére, de ő valamér McHawer-t hallott közben. Közben láta kissg-t a híres bloggert is, amint Verdi nagy fasz kis pina hu című operáját adta elő egy helybéli pincérlánnyal. Egyszer csak kiugrott egy fa mögül Andó Gergely.
"Dugáás(???) hörögte, és piroska tudta, hogy meg akarja baszni.(Gyerekek, ti is szerettek baszni?) "Látom, hogy lucskos a puncid." "Á nem. Csak pocsolyába léptem." "Akkor ez nem is pisi?" "Nem, te bizar köcsög, és bukkake sem lesz." De hogy ne legyen szomorú, kapott képeket a Kísértés szereplőiről És lett is nagy sürgés forgás az erdőben. Aztán játszottak tront a puncikon, meg volt cum on her face is, de ez egy másik történet. Végül szerencsére kiderült, hogy Solymosi Eszter egészséges, csak kellett ide valami faszság."
Egyébként egy vonatra (vonatszámra) egy utasnak miért adtak ki két IC pótjegyet? Mondjuk az árat nem befolyásolta... Ha a jegyet megveszed a múlthéten, még kupont is kaptál volna!
Jól sejtem, hogy ezt ezt egy nőnemű lény írta, mégpedig nem más, mint közös ismerősünk kedvese? :-)
Üdvözlünk a topikon, és szívesen látunk, ennél az egy hozzászólásnál többre is! Kérlek ne húzd fel magad ezeken a fiúkon. Csak idegesek, mert alig látnak itt lányt, de gondolom most többük szíve is megdobbant érkezésedre :-)