Hmm a Wabinál van egy kis mozgolódás ma épp 1 szerelvény fordult ki a gvadányi útról a fogarasira és ment ki a vasuti felüljárón a 16 ker fele:) nemtudom mit kereshetett itt zugloban:)
Én jó multkor egy Wabis soförtől a mellényt szerettem volna megvenni, nem adta el:-( Azt mondta, hogy két éve kapta, nem tudja, hogy aki most megy oda az kap-e mellényt! NAgyon jól is néz ki, melleg is, egy próbára megkaptam, de semmi többre
Na ha már ilyen kérdezős nap van akkor én is kérdezek. :D
Feltűnt, hogy a forgózsámolyos autók ( főleg kabonás és darus) nagy része f2000-es MAN. Ennyire strapabíró lovak azok, vagy súly/raktér térfogat miatt szeretik annyira?
kasuka: nem, szerencsére csak jövőre lesz a visszaindulás. Csapat egyik fele megy vissza 2-án erre-arra EU-ba. Másik fele pedig majd 7-én
nemÍROKmár: persze, bizniszelhetünk táska ügyben. :) Nekem hátitatyót hozott a céges Jézuska. Színe miatt nekem nemannyira gyere be, a hímzés rajta jó, de akkor már inkább még egy tavalyi törölközőt inkább. ;)
És persze leszek január 2-án, indul vissza pár emberem, úgyhogy el kell lássam Őket szabis papírral.
Jah, tényleg. H. Barnabás neve nem ismerős? Szintén ott hagyta a kocsiját, ahol Te és szintén Tarjáni a srác. Olyan én korosztályom.
xf: vinni vittem én is ilyen motyókat természetesen, csak furi elsőre az utasítás.
Csütörtökön megyek fel csupán 1 napra. 4-en vagyunk vezénylők az irodában és szétdobtuk magunk között a 2 ünnep közötti napokat. Muszáj felszaladni, mert meg kell csinálnom a munkaügy számára a szokásos adatokat a srácokról (munka - szabi/táppénz). Ugye ez alapján kapják az alapfizujukat. Jah meg a leadott menetlevél hegyeket is el kell kezdenem leellenőrizni. ;)
Múlt hét szerdán kezdtél el a srácokat beirányítva a parkolókba. Volt aki már rögtön tudott is menni, volt aki megtudta ekkor, de másnap du. parkolt le, mert még csinálta a melóját. De úgyis a darabszám érdekel igazándiból, az pedig kb. 10 kocsi.
Használ valaki laptompon navi programot? Ahogy olvasgattam a mapfactor pc navigator 10 nem olyan rossz csak a térképek régebbiek. Egy ismerősöm kért meg hogy keressek neki valamit az igo 8 mellé "kiegészítőnek".
Eleve ha az ember úgy gondolkozik, hogy " kell egy pót traktor" akkor biztos, hogy le is fog robbani.
Az új pót is hülyeség, csak körbe kell nézni és egy jót megvenni. A traktorból is ki lehet fogni egy rendben tartott kulturált példányt ( bár én ha kezdenék biztos, hogy nem MAN-t vennék ) de lehet neki az tetszik.
Én azon dőltem ki /egyrészt/, hogy két traktor kell. A szar mellé egy fos is. :))) Mert ha nem tud kiállni... Mintha segítene egy hamburgi lerobbanáskor az, hogy a Nyírségben parkol ám az udvaron egy póttraktor. :D
Na meg egy autóhoz egy saját speditőr. 5 milláért. :D
Én azt látom ez is olyan, hogy kiszámolom elgondolom de sose csináltam nem lehet nehéz fuvarozni simán csak vezetsz.
Saccra 2004-2006 közötti számolás (98as 413as és a 400ati árából kiindulva), pót kissé drága (7milla körül volt az alap). Én pont fordítva venném, ugye póton kevesebb a hibalehetőség. Shellnek minek kaukció?, simán lehet kp vagy bankkártyával fizetni bárhol. Speditőrvétel 5milláért?, akinek fizetsz a melóért az csak átcseszhet. az álló autó a legdrágább, minek 2 gép 1 pót?? Mi 1 kanyar? Lehet elég 1 "hosszú"karika, de az legyen jól megfizetve (pl kazakh). Én örültem volna havi 400nak is, pedig heti 2-3kanyart mentem.
2000 környékén még volt pár jólfizető munka, ha azokat megcsípted 1 szerelvény kitermelte magát és kis hasznot is. De ugye akkor még 8Eur-ból átvágtattam labancokon és németeken is (most kb 100-100 egy eu5nek)
1szerűbb nagycégnél alvállalkozni, lehet pót se kell (pl dsv, freja).
Jó fórumokat olvasol:) Ha esetleg sűrübben megosztanál íly gyöngyszemeket, többször mosolyoghatnék (bár inkább sírnom kellene)
attól függ mit szok meg az ember. én már 12-13 éve nem nézek szinkronnal filmeket, arról nem is beszélve, hogy ezzel is igyekszem szinten tartani az angol tudásom. mondtam is a kollegáknak a parkolóban, hogy velem nem járnak jól filmcsere ügyben, mert nálam nem lesz szinkronos film :)
Figyelj csak, Kisunoka! Ha esetleg úgy van, hogy hátyit kaptál, én meg bekecset kapok, akkor cserélhetnénk. Mondjuk 2.-án reggel úgyis találkozunk. /gondolom/ Tudod hogy van ez, Cilikének mindig az kell, amit pont nem adnak. :)))))))))))))
Hát nem tudom. Például a Jóbarátok utolsó része egy összefoglaló, csak feliratozva. Joey eredeti hangja botrány. A többi se jó, de az övé kiemelkedően fura. /már ugye a megszokott Holl Nándorhoz képest/
Véleményezést kérek. Főleg Xf kollégától, de senki ne fogja vissza magát. Azt illik ilyenkor mondani, hogy ez egy nem megtörtént dolog, a szereplők csak kitaláltak, ha esetleg izé az csak véletlen, bla bla. Sajnos nem. Ezt egy fórumon olvastam, annyira tetszett elraktam emlékbe.
"sziasztok valamikor én is álmodoztam ilyen válalkozósdin de hamar fölébredtem belőle akkor még így számoltam vállalkozás elindításához 50millió ft kellett volna na szóval kell egy fuvar eszköz ami akkori számítással egy MAN 410 silent lett volna ára használtan 4,5millió évjárat 1998 a pót egy rolótetős schmitz lett volna teljesen uj akkori árra 8,5milla ha jol emlékszem aztán föl eszméltem mivan ha elromlik a vontató és nem tudok időben kiálni akkor a megoldás még egy vontató egy olcsó DAF 400 ati ban gondolkoztam az lett volna 2-3 millió akkor a shell nek kaukciót kell letenni kb 2millió ft ahoz hogy saját jó speditőrőm legyen kb 5millio és indulhatlhat a válalkozás és akkor 21milliónál tartunk ebben még nincs benne a két vontató és a pót kötelezője stb egyhónapban legalább 4kanyar kell mert az első három az aútó és a fuvar költségeit fedezi a negyedik kanyar a válalkozó é már ami marad belőle de ha lizingeben gondolgodunk akkor mostani számolással egy Renault prémium havi díja kb 450ezer ft az euro árfolyam fügvényében plusz még az üzemanyag pót bérlés stb itt is kell a 4kanyar kb ami a zsebben marad az 400-500ezer ft között lehet ez a fuvar díjtól függ hát ennyit a válalkozásrol szép nagyon de ha nincs aki támogasson akkor bele sem kezdj