Ma beinditottuk. járt kb 1 percig és leállt. utánna ujara indult ismét leállt. Utánna már ujra sem indult el fogyott az ksi szufla. nem lehet hogy az aku meg halt?
Surgos segitség kellene. A transitom leállt az ut szélén minden elozmény nélkul. megnézettem szerelovel számitogép kiirta hogy az uzemanyag ellátással van a gond.
Mi lehet a baj es hogy tudom tesztelni az ac pumpát?
Most nem transit de kisáruszállítóval kapcsolatos a kérdésem.
Nem világít a tompított fényszóró. Helyzetjező és refi van. Kölcsönvolt adva a kocsi és azóta nem jó. előtte nem volt vele gond.
Biztosíték jó és izzók jók.
Merre keressem a hibát? Amikor a szgk-nál a bajúszkapcsoló ment tönkre azért azt észre lehetett venni mert nem egyik pillanatról a másikra adta meg magát.
Ja ma még azt vettem észre, hogy műszergal világítás sincs. Vagy háttérvilágítás. Mert a visszajelzők és a számláló világítása jó. Fura. :/
2006 Peugeot boxer 2.2HDI
lehet, h nincs összefüggés de a generátor is most halt meg. Azt ki is cserélték potom 430euro-ért. de ilyen árak mellet nem bíztam rájuk ezt a hibát :-O
Sziasztok! nincs valakinek ötlet leált a tranzitom mert villogot az izzítás. erre szerelő hivatalos szervíz magas nyomású szivatyú ill. porlsztó felújít valamint a nyomás szabályzó új. Erre szerelő autó nem indul ha beindul ugyan az a baja. Erre én akkor mit csináljak ő nem tudom feladom!!!!
Az újabb Transitokból mennyire megbízhatók a benzinesek?
A lányomék egy furgont akarnak venni, és azt mondják Londonban valami extra adót kell jövőre fizetni a diesel motoros kocsikra, ezért benzinest szeretnének. Pl. egy ilyet:
Urak , lenne egy kérdésem: a 2002- esen lehet e cserélni külön csak a külső jobboldali féltengelycsuklót? Vagy csak egyben lehet az egészet?már megint recseg kanyarban. ..... :(
Vettem ma 4 db injektort a 94-es 2,5 TD Transitomhoz, a csomagolásra nagy betűkkel rá van írva a Stanadyne felirat, apró betűkkel meg a Made in China.
Én eredeti Stanadyne injektorokat rendeltem, most nem tudom, hogy ezek kínai másolatok, vagy az "eredeti" is kínai már?
Mert ha másolatok, akkor nem volt jó üzlet 33500 Ft-ért darabja. Kínai injektorokat sokkal olcsóbban is lehet rendelni az ebay-en.
A boltos azt mondta, nem jó injektorokat rendeltem, mert a barna színkódúakat csak a 97 után gyártott motorokba szerelték. De gondolom attól még jó lehet...
Történetem a következő! ford transit connect 1.8tddi 2005
Menet közben kigyuladt a töltés visszajelző! leszedtem a generátort megcsináltattam!
Ráfért 11éves!
Visszaszereltem, csatiknál kontakt spray meg ami kell, cseréltem szijjat ha már leszedtem plusz egy görgőt!
A töltés lámpám indítás után 1perc kb és ujra világít! Aksin mérve fesz 12.45 szoval nincs töltés!
Valakinek lenne vmi tippje? Vagy járt már így? Reggel mikor teszteltettem padon a generatort azt mondták hogy tipikus ford hiba, vezeték! előre is köszi ha valaki tud valami értelmeset mondani, természetesen viszem a szerelőhöz, persze ha csak azt nem mondja vki hogy van ötlete!
Ha teljesen mechanikus ( Bosch) lett az adagolód és az egyetlen elektromos csatlakozás rajta a hátulján lévő elektromágneses szelep a leállitáshoz/ müködéshez , akkor meg kellene méretni a háznyomást (beérkező üzemanyagcső melletti a két oldalán lelapolt csavar aminek a közepében lévő kis dugóval állitható a nyomás. Minnél lejjebb van annál nagyobb a nyomás) . Ha túl nagy a nyomás akkor több nafta jut a motorba és máris dől a fekete füst , illetve a nagyon betekert "füstcsavar" okozhat még fekete füstöt. Az adagoló kifolyó ágban is érdemes megnézni , hogy a hatlapú "távtartóban" lévő kis fúvóka nincs-e eldugulva. Lehet még esetleg az adagoló tetején a membrán . Egy adagolós biztosan be tudja hangolni megfelelően.
Lent-hátul az önhordó kaszni baloldali hossznyulványa mellett van egy kábelköteg vég ledugózva egy négyszögletes műanyag zárókupakkal. Tudja valaki, hogy arról levehetők-e az elektromos fogyasztók a pótkocsihoz? Kössz!
5 éves korától van nálam a transit, minden évben kétszer fújkálom wd40 és zsírspray-vel a zárakat, pedig távirányítós központi záras...
Ma eljött az idő hogy hibázzon az egyetlen dolog amit mechanikusan használok, a tanksapka tipikusan kinyílik, de vissza már nem zárod soha.
Lehet venni(nem drága) más szerkezetűt, megbízhatóbbat, így az eredetit is típushibának említhetjük.... időt szántam rá, nullára szétszedtem kíváncsiságból.
A lamellái és a kis hengerrúd anyaga kritikán aluli puhaságú anyag, bár más autókban láttam már közepesen kemény rézből is, biztos megvan az oka.
Lamellát lehet venni bele, nem tudom utána hogy fog szuperálni...
A lényeg hogy aki mazoista próbálkozzon vele, de vagy kiveszed a hengerrudat és onnantól bármilyen kulccsal nyílik vagy javasolnám mindenkinek hogy inkább vegyen bármilyen másikat :)