Keresés

Részletes keresés

m62-265b Creative Commons License 2012.05.04 0 0 994

Vicces írás, 1. Nem ugyanazon Bz mot jár egész nap, 2. több Bz áll Zegen munkanélkül szóval ez nem akadály...

Előzmény: kemenyadam (992)
Bz189 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 993

6 pár vonatot is le lehetne közlekedtetni egyetlen bz motorral...

Kinga néni elég nagy böszme sajnos....

Előzmény: kemenyadam (992)
kemenyadam Creative Commons License 2012.05.04 0 0 992

Folytatódik a nép etetése és szívatása:

 

http://zalaihirlap.hu/fokusz/20120504_egyetlen_eszkoz_maradt_vonalon

Bz189 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 991

Ezek az utasmérések kb arra voltak jók,hogy a Völnerék által előre  megmondott számokat beírogassák a papírra...

Előzmény: Aln 663 1189 (990)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 990

Megmondták. Azokat a vonatokat hagyták meg, amelyek leginkább kihasználtak voltak. (vicc)

Előzmény: Bz189 (989)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.30 0 0 989

A ritkítás óta a napokban volt szerencsém kétszer is utazni a vonalon. ( mindkétszer oda-vissza) 

39037-es vonatot külön kiemelném.

Ha jól számoltam, Rédicsen 6, Lentiben 8, Lentiszombathelyen 4 Iklódbördőcén 2, Csömödéren 5, Ortaházán 1, Gutorföldén 9, Rádiházán 1, Tófejen 3 Bocföldén pedig 2 felszálló  volt,mindenki Zegig jött. Szóló motor volt,amin ez 93%-os kihasználtságot jelent.

39016-osra is Lentiben kb. 18-20 ember szállt fel, már rég nem láttam ennyi embert Lentiben az állomáson.

( mindkét vonaton hétköznap tapasztaltam a leírtakat)

Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 988

OFF

Ne légy már ennyire hülye! Hosszabb hozzászólásokat ne írj! Nehéz felfogni!? Ehhez még diploma sem kell! Ha írsz akkor meg van az Isten verte Jegyzettömb és hasonszőrű programocskák mire valók? Oda beírod aztán bemásolod ide. Gond van a fórummal már lassan egy éve, többször meg lett írva.

On

 

Előzmény: SuedBahn (983)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 987

Van még valaki,aki ezeket elolvassa ?

SuedBahn Creative Commons License 2012.04.23 0 0 986

Ki akart volna cselezni ez a kis huncut rdsz, de ezuttal NEM jott be neki: Bevetettem a valaszomat vele!

SuedBahn Creative Commons License 2012.04.23 0 0 985

Na vegre, ezt bevette!

 

Akkor most KemenyAdam -nak is a valaszom:

 

OFF

 

> Nem csak én értek itt a vasúthoz, sőt biztos van itt olyan, aki még nálam is jobban ért a maga szakterületéhez (én igazából még most kezdem tanulni a területem gyakorlatát). Az már más kérdés, hogy mivel úgy tapasztalom, más > pályás hátterű ember nem jár erre a fórumra (hanem főleg mozdonyvezetők, gépészek, startosok), ezért próbálom elmagyarázni néha hogy vannak odalent a dolgok.

 

OK.

 

> Bevallom, hogy nem jártam még Hódoson túl, sem másfelé.

 

Kar, de akkor majd idovel.

 

> Nem is titkoltam ezt soha. Viszont ha elolvastad és értelmezted volna az írásaimat akkor tudhatnád, hogy soha nem is próbáltam szakérteni olyan témához, amit nem ismerek, vagy esetleg max egy-kétszer láttam, max ötletellés

> szintjén.

 

Erdekes, en is epp ezt elmondhatom: Otleteim, megjegyzeseim vannak, sot kritikaim is boven (plane a 25-osre), de soha sem mondtam, hogy tudom mi az az ETCS, vagy hogy ...., csak megjegyeztem, hogy nem vili, miert kell szaz torpe tolatasjelzo es guritodomb es miegymas, no meg helikopterleszallopalya nagysagu peronok olyan helyekre, ahol 300-an elnek ma, de 290 mar abbol is oreg, a maradek 10 meg ugyis autoval rendelkezik, stb... 

 

Ez itt sokaknak (pl. neked is) nem tetszett, es innen jott a fellengzoeseg, hogy bezzek ti, a nagy vasuthoz ertok, szemben a SuedBahn-nal, aki meg csak itt pattog ...

 

Hat elegge rosszul latjatok, mert itt nem errol van szo!

 

> Jártam. Most már nem.

 

OK, akkor hat gratulalok a vegzesedhez!

 

> És az ETCS nincs nekünk a tananyagunkban.

 

Az enyemben sem volt bent ...:-)

 

> De az én végzetségem nem is arra való, hogy megállapítsam, mennyi potenciál van egy vonalban (erre inkább keress egy közlekedésmérnököt).

 

Az enyem sem, megis alkottam velemenyt! 

Ahogy te/ti is!

 

A kulonbseg csak az, hogy mig te/ti lenezitek az enyemet, addig en nem a tiedet/tieteket!

Itt hivatkozik sok illeto erre meg arra, hogy o ETCS profi, meg tudom is en, de ez meg arrol nem szol, hogy Bp - Lokoshaza vonalra kellene az az ETCS vagy inkabb a Hodos-ira... 

(Tudom, is is, hisz az EU fizeti ....)

 

> De nem is kell egyetemi végzetség ahhoz, hogy lehessen látni mennyien ülnek a vonaton, milyen a vonzáskörzet infrastruktúrája. És ahol a 60-40-es pálya ellenére van annyi utas, hogy egy szóló Bz nem elég, ott van még

> potenciál a vonalban, még ha sosem fog itt tízkocsis személy vagy gyorsvonat járni. De mellékvonalként igen is van értelme.

 

En soha sem mondtam, hogy a 23-asnak NINCS ertelme, mellekvonalkent!

Sot, en meg nalad/nalatok is tovabb mentem, hogy meg regionalis vonalkent is lenne ertelme, meg tan teher is menne rajta, nem csak ketto kocsi feladott fa havonta egyszer, stb... 

De ez csak ugy menne, ha nem Redics lenne a vegpont, hanem Lendava (es tan Csaktornya, mint anno, ahogy Ukk-rol epitve is lett).

Persze ez meg csak az en velemenyem, nem tobb.

 

> Az érveléses szakaszon már rég túl vagyok veled kapcsolatban. Bocsánat, hogy nincs kedvem Don Quijote harcot vívni veled.

 

Semmi gond.

En meg sokat tanultam a 25-oson sok sok embertol (szerintem toled is), revidealtam csomo velemenyemet (pl. az eredetit, hogy a 25 vesszen, minek az, stb.) azota, de ettol meg mindig az alapveto ellentmondas az koztunk (no meg az egyeb ZEG kornyekiek es 25-os partiak kozt), hogy mig en ugy erzem 9de nem tudom bizonyitani persze), hogy 25 nagyjabol elerte a fenypontjat, innen neki mar jobb nem lesz/nem lehet, epp ezert kar tovabb olni bele a garast, addig ti ezt maskepp latjatok!

En meg nem gyozom irni (de en is feladtam mar a szelmalom harcot veletek), hogy az egy labon allas (Hodosra es Koperre mindent) meg veszelyes lehet, tobb labon jobb allni, leszoritja az arakat a konkurencia, stb... 

 

Persze ez gondolom hogy nem esik jol egy olyannak, aki onnan valosi, esetleg epp azon a vonalon dolgozik, de sajnos ez attol meg (szerintem) igy van es lesz is...

Klaszikus utiranyokat csak ugy kinyirni, hosszu tavon, allatalaban nem szokott menni (habar van ra ellenpelda azert)...

 

A 25-os alapveto baja min HUN mind SLO eseten, hogy NEM erint nagyobb varost, hoszabb, es CRO-t kihagyja, pedig Adria NINCS CRO nelkul, stb....

No meg Koper mereteiben korlatos, meg lehet epszilonokat hozza toldozni, foltozni, de nagyot dobni mar nem fog. (Igy a 25-oson jelzett ZEG-i nagy terminalnak sem latom ertelmet, en magam, mindenfele szaktudas nelkul.)

Ez utobbirol tan Koller Andor velemenye iranyadobb lehetne, csak o meg eltunt, mostanaban, innen legalabbis...

 

ads 1.: Én stílusomnak feléd csak egy oka van: a TE STILUSOD.

 

Konkretabban egy kicsit? Mi a baj a stilusommal? (Azon kivul, hogy mas velemenyen vagyok sok mindenben, mint te/ti?)

 

> ads 2.: Én sosem gondoltam, hogy a Sopron-Szentgothard majd olyan nagy üzlet lesz, ahogy gondolom még többen is itt, max leírtuk a tényt, hogy a GYSEV mit gondol (vagy legalább is mit publikál a nép felé). Mindenesetre a

> fuvarozok-fuvaroztatok nem hülyék. Majd ha olcsóbban/gyorsabban el lehet jutni a GYSEV vonalain, mint az Semmeringen keresztül, akkor majd erre jönnek.

 

Sok sok ember a 25-oson (koztuk tan Aln, stb.) anno pedig gunyolt engem, hogy Semmering BasisTunnel marpedig nem lesz, majd a Sporon - Szentgotthard az majd az OEBB-nek jo transit lesz, stb... 

Hat en nem tudom, most sem, de hulye lenne OEBB ezt hosszu tavon hagyni! (Ha maskepp nem, akkor mesetrseges fuvarpolitikaval addig, amig az a nyomi BasisTunnel tenyleg meg nem lesz.)

 

Ilyen is csak Magyaro.-on fordulhat elo, hogy valaki komolyan elhiszi azt, hogy OEBB lemondana a nagy aruforgalmarol, es azt Magyaro.-on at korridoroztatna, hosszu tavon... Ez szemellenzossegre vall, sajnos!

Nem baj, a Sopron - Szentgotthard is fel lett ujitva, milliardokert, stb., igaz kihasznalva mar nem lesz, ahogy a Hodos-i lift sem!

 

(Mar megbocsass, de Hodos-on legalabb teher van MOST, mig a 21-esen nem tudom mennyi, de erzesre nem tul sok lehet ...)

 

> ads 3.: Remélem emlékszer Koller Andorra?

 

No meg szep! Mindenkire emlekszem, rad is, Aln-re is, Szutyi-re is, stb...

 

> Ott dolgozik az egyik cégnél akik használják a 25 vonalat teherfuvaroztatásra vagyis van valamennyire rálátása a hogy-miért kérdésekre. Leírta nem egyszer, hogy nem csak a vámhatár a probléma számukra, hanem a horvát

> vasutak-vasutasok hozzáállása is. És leírta már párszor, hogyha nem változik meg az utóbbi, akkor hiába szűnik meg az előbbi, nekik akkor sem éri meg arra menni.

 

Nem hinnem, hogy egy HZ-s vasutas egyen szintjen (mint ember) gazemberebb/roszabb vasutas lenne, mint egy SZ-s!

A baj valszeg azzal van, hogy SZ korabban kapitalizalodott, mint HZ, az utobbi meg le van maradva, nem igazan erti a szolgaltatas lenyeget es miben letet: A fuvarozoert kell legyen a vasut, nem a vasutert a fuvaroztato, stb...

 

En magam szerint BIZOK ABBAN, de nem tudom persze, hogy HZ-nel is lesz szemleletvaltas, no meg halozatfejlesztes, stb., es akkor bizony valodi konkurenciaja lesz (ismet) a regi utirany(ok) a mostani Hodos-inak, stb...

 

Persze itt meg az is kerdes, hogy Rijeka-val mi lesz, stb... Mert ugye Koper prosperal, azt latjuk, Rijeka meg csak lasan jon meg, egyenlore...

 

Mindenesetre a CRO EU-s tagsag ezt csak segitheti, hatraltatni csak nem hatraltatja majd!

 

> Egyszerűen túl sok a változó ahhoz, hogy ki lehessen jelenteni teljes bizonyossággal mi lesz itt 5-10 év múlva.

 

Egyetertek!

 

> Ugyanannyi az esélye, hogy Hódos fog uralkodni, mint hogy Gyékényes, de szerintem csak meg fog oszlani a két határátkellő között.

 

Egyetertek, azzal a mellekfeltetellel, hogy uralkodni egyik sem fog, hisz van amire Hodos lesz a jobb, es van amire Gyekenyes, igy nullas forgalmat egyiknek sem josolnek (de meg Murakereszturnak sem, pedig az a leg eselytelenebb (szerintem) a 3 atmenet kozul az Adria fele).

 

> A teherfuvarozok úgy is azt fogják nézni merre tudják olcsón-gyorsan-pontosan leközlekedtetni a vonataikat, a történelmi útirányok meg teljesen hidegen hagyják őket.

> (ads 4.: Most érvelni próbáltam, amit szerinted nem szoktam)

 

Igen, vegre! Jo latni, hogy ervek is vannak!

 

A fuvarozo valoban ezt nezi, szerintem is. 

A baj csak ott lesz es van is, mar ma is, hogy mig Hodos-ra mar elegge fenyes ETCS mit tudom en milyen vaganyok mennek, addig a masik utirany (30-ason es 41-esen is) lassan le-/szetrothad, ergo ha majd Hodos-n 24 ora alatt megy le a vonat Koperbe, mig Gyekenyes fele meg 48 alatt, akkor nehez lesz ezt a ket iranyt valoban versenyeztetni ... (Mintha az elit ettermet (Hodos) akarnam versenyeztetni a kesdobalos fustos kiskocsmaval (Gyekenyes). Vajon mi lesz a kimenetel egy atlag vendeg eseten?)

 

Osszefoglalva: Hodos-nak oriasi nagy elonye lesz meg jo ideig a Gyekenyes es Murakereszturral szemben, hogy Hodos fele relative jol le lehet jutni, mind MAV mind SZ felol, mig a masik kettonel a HZ-s szakasz es a MAV-os is KO-kozeli allapotban van....

Ezen csak az tud(na) valtoztatni, ha EU-nak egy szep magyar-horvat nepmese (hasonloan a 25-osehez, csak az sloven-magyar volt) be lenne adva, hogy az miert is lenne hujj de jo, es ha EU fizetne, mint a katonatiszt! En ebben nem bizom, sok dolog miatt:

- valsag van

- Magyaro. mar letette a voksot az V. folyosojara, sok sok penzt beleolve es EU-tol felveve (Hodos)

- Magyaro. szegeny, mint a templom egere

- Horvato. nem annyira az, de a HZ ugyancsak KO-kozeli allapotban van anyagilag (ahogy hallom)

- stb...

 

 

Ugyhogy lehet, hogy az a revans nem is lesz olyan gyorsan, de egyszer meglesz! Meg kell legyen! (Ennek oka a csillagok veletlen, de nagyon rosz egyuttallasa, ahogy Hodos megszuletesenek az oka meg az akkori csillagok veletlen, de nagyon jo egyuttallasa volt ...)

 

> Kösz, hogy megtisztelsz a fokozattal, de még messze állok attól, hogy ki is érdemeljem.

> Viszont azt hiszem amennyi okítást már kaptunk tőled, inkább neked járna ki ez a Tanár Úr titulus.

 

Ha neked igy jobb, felolem ...:-)

 

ON

 

Előzmény: kemenyadam (903)
SuedBahn Creative Commons License 2012.04.23 0 0 984

A hocipom kivan mar, hogy csomoszor elvesz az iromanyom, de akkor most utoljara!

 

Kedves KekDroid (no meg hamarosan KemenyAdam), a valaszaim, ime:

 

OFF

 

> Reálisan senki nem akar 160-as pályát, ETCS-t, duplavágányt, villamosítást a 23-asra.

 

Korabban (evekkel ezelott) pedig Hodos kivalto vonalakent (is) volt szo epp itt a 23-asrol, merthogy Hodos (allitolag) gyakran bedugul, es akkor majd Redics - Ljutomer fele, stb...

 

> A szlovén irányba való továbbépítés is inkább afféle rózsaszín ködben úszó álomkép.

 

Kar, pedig regionalis vonalkent CSAK IGY lenne a 23-nak is hosszu tavon eselye, nem ugy, mint most, hogy csak magyar zsak/mellek vonal.

 

> Nem tudom, miért írsz fel a topik közönségének olyan dolgokat, amelyek nem hangzottak el.

 

Peldak???

(Tulozni szoktam, de az alap inditatas mindig a topicbol jon.)

 

> A reális lehetőség, utasként nézve az egy majdani stabil 60-as, 80-as pályasebesség, megfelelő menetrenddel. Utaspotenciál volna hozzá a vonalon.

 

Elhiszem neked.

 

> Más vonalakat, légy oly szíves, ne keverj ide.

 

Osszehasonlitani miert nem szabad?

 

> Én személy szerint nagyon sajnálom a 4-es, 5-ös, 87-es stb. vonalakon közlekedni kívánókat, de egy kicsit a "dögöljön meg a szomszéd tehene is"-szemléletet látom a hozzászólásaidból tükröződni.

 

Szo nincs errol, csak jeleztem, hogy sok sok mellekvonal beszivta es meg fogja is, sajnos. (Es ezek kzoul nehany meg menobb is, mint a 23-as, azaz nagyobb utas es egyeb potencialu...)

 

> Ha részletesebben tájékozódnál, észrevennéd, hogy a mostani járatritkítás minimális költségcsökkenés mellett jelentős utasvesztést hoz. Már ezen a fórumon is leírták, hogy oké, húzzanak ki néhány napközbeni szellemjáratot

> (ezeken csak tucatnyi utas van), de valamiért a jó kihasználtságú vonatok mennek a levesbe.

 

Ez sajnalatos!

Nehogy azt hidd, hogy nekem jol esik, ha barhol Magyaro.-on akar csak egyel kevesebb is lesz a vonatok szama.

 

> De pont tőled kérem számon a tájékozódást?! Hiszen magad írtad, hogy évekkel ezelőtt jártál arra, egyszer.

 

Marmint UTOLJARA, valoban evekkel ezelott (kb. tan ot eve)!

 

> Képzeld, tavaly egyszer utaztam a vonalon, és egyedül voltam rajta, majdnem végig. Mégsem azt a következtetést vontam le, hogy fú, de kihasználatlan vonal, miért nem szüntetik meg? Azt a következtetést vontam le, hogy nincs > még egy hülye, aki Nagyszombat szent napján, késő este utazni akarna.

 

En kb. 10-szer jarhattam retourban a ZEG - Redics szakaszon, majd onnan gyalog Lendava fele Dolga Vas -on at. Akkortajt kb. ugyanazt lattam, mint utso alkalommal, azaz keves utas, de ket kaller (szeru) illeto.

De ezek mind unnepnapok, hetvegek, vagy hasonloak voltak, nem munkanapon munkakezdeskor vagy iskola vegeztekor, ez is igaz.

 

> A vonal buszos kiváltásáról csak annyit, hogy egyszer (rég, ki tudja, mikor :)) autóval próbáltam követni a mittudoménhányas délutáni vonatot Gutorfölde és Rédics között. Direkt mindenhol a megengedett legnagyobb sebességgel > haladtam, a kanyarokban is csak minimálisan lassítva. Iklódnál már lemaradtam a döcögős bézétől, mint a borravaló...

 

Elofordul ez, de hidd el, nem csak a 23-as menten van ez igy, SAJNOS!

 

> Egy falujáró busz a vonathoz képest messze rosszabb eljutási időt produkál majd.

 

Ez lehet, ellenben ZEG belvarosaig visz, a MAV-val ellentetben, sot a falvaknak is a kozepen halad at, nem ugy, mint a MAv allomasok alltalaban.

 

> Ráadásul plusz ember, plusz jármű, plusz mittudomén

 

Miert is??? Kevesebb Bz, akkor kevesebb Bz-vezeto es kaller kell ZEG-re! Ha meg a lokalis Volan jaratok szama nol, akkor tobb buszvezeto kell (kalauz nelkul).

Amit eddig egy Bz-vezeto es egy kaller EGYUTT tudott, azt most egy buszvezeto MAGA fogja megtenni. (Feltetelezem, hogy mara egy Bz-n mar csak egy kaller van...)

 

> - amikor a vasút ezen a téren egy használt és bevált eszköz.

 

Ezt elhiszem, ti latjatok, ti vagytok arra fele (gondolom en).

 

> Diákok szállításán a Volán sem fogja hülyére keresni magát. Az önkormányzatoknál meg biztosan örülnének, ha be kellene szállniuk egy busz üzemeltetésébe.

 

Orulnek, vagy sem, ez a jovo!

Nem pedig az, hogy mindenfele kisfaluban alltalanos iskola 5-10 fos osztalyokkal, nulla szaktudasu tanarokkal, stb...

A jovo az un. Korzeti Alltalanos Iskola, friss, kepzett tanarokkal, jol felszerelt sulikkal (tornaterem, szamitastechnika terem, stb.), amihez a regio falvai fogjanak ossze, bereljenek buszt (vagy vegyenek) es mehet a suliba jaras! 

 

Ha ez a USA-ben pl. igy siman megy, akkor Magyaro.-on miert ne mehetne?

 

> Egy magyarországi mellékvonal topikjában teljesen fölöslegesek a mindenféle bázisalagutas, tranzitvonalas (hogy te is értsd: basis alagut, transit vonal) okfejtéseid. Ennek a vonalnak még áttételesen sincs ezekhez köze.

 

Mint fentebb irtam, ez csak onnan jott, hogy korabban Hodos kivalto interkontinentalis vonalkent is probaltak nehanyan a 23-ast be/eladni. (Korabban = evekkel ezelott, epp ebben a topicban.)

 

> Végül azzal, hogy mennyi helyen jártál és mennyi vasutat láttál, fölösleges és ostoba dolog hetvenkedned. Óvodások "vitatkoznak" hasonlóan.

 

Ez NEM hetvenkedes, hanem csak annak a lekozlese, hogy a vasut helyes, objektiv ismerete NEM CSAK abbol all, hogy XY vagy KZ itt epp egy Bz-vezeto avagy egy kaller (de a 23-ason kivul meg nem is nagyon jart), sot meg nem is csak abbol, hogy WQ itt epp az egyik MAV fo javitomuhely fo technikusa, stb... 

Ez mind mind nagy tudas, elismerem, de objektivitas ebben meg nincs! Minnel tobb helyen jarsz, minnel tobb vasutat megismersz, tapasztalsz dolgokat, annal objektivebb tudsz lenni. 

 

Ettol persze en meg nem ertek a vasuthoz, de aki a 23-ason egy kaller, az sem, ha eleteben meg a 23-ason kivul nem jart, hanem max a 25-oson.... Nehez ugy megitelni, hogy mi a jo es mi a rosz, egy orszagban, vasutilag! 

Sot, tovabb megyek: Meg ha az Andrassy uti MAV palotaban foirnok az illeto, de vonaton sem nagyon ult, akkor is nehez megitelnie es stb...

Mindez szerintem.

 

> -Kékdroid-

 

- En meg SuedBahn voltam. -

 

ON

 

 

Na most KICSELEZEM ezt a nyomi rendszert, ezuttal be kell vegye az irasomat, ha nem most, akkor majd mindjart!

Előzmény: Kékdroid (902)
SuedBahn Creative Commons License 2012.04.23 0 0 983

Igen, mukodik, ugy tunik!

 

 

Megis benyelte a Kekdroid-nak irt elobbi valaszomat VALAMI OK MIATT.

 

Mi ez az ok????

SuedBahn Creative Commons License 2012.04.23 0 0 982

MUKODIK EZ A SZ.R ???

Bz189 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 981

Én meg azt,hogy lesz mire visszaszokniuk!

Előzmény: Aln 663 1189 (980)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 980

Remélem!

Előzmény: Bz189 (979)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 979

Nem hinném.

Ha visszaállítanák a vonatot,ugyanúgy azzal mennének....

Előzmény: Aln 663 1189 (977)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 978

 Csak annyi,hogy a vonatról ismerősö diákfejek már a buszmegállóban is visszaköszönnek.

Előzmény: Aln 663 1189 (975)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 977

Akkor eljött a Kánaán! Változás esetén nehezen fognak visszaszokni.

Előzmény: Carpy (976)
Carpy Creative Commons License 2012.04.21 0 0 976

Gutorföldi.

Köszönik szépen, minden OK.

Előzmény: Aln 663 1189 (975)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 975

Akkor bizony az nem sok. Üzletpolitikai kedvezményekkel lehetne csalogatni az utasokat, ahogy tőlünk nyugatabbra is csinálják.

 

Gutorföldei diákokról mi hír?

Előzmény: Bz189 (973)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 974

De rendes tőled! :-) Elhiszem, hogy sokan vannak, azonban még lehetne ebből többet is kihozni. Persze most teljesen keresztbe tettek. Régebben mintha hosszabb vonatok közlekedtek volna. Vagy nem?

Előzmény: Bz189 (972)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 973

Nem tudom...én ritkán tapasztaltam a kisvasút miatt utastöbbletet,de ha van is,max 1-2 fő.

Ha meg csoport jön,akkor úgyis raknak rá melléket.

Előzmény: Aln 663 1189 (970)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 972

A "csak utas is lenne" részére nem írok inkább semmit sem.

Megveszem neked a jegyet,sőt szállíást is biztosítok,hogy reggel Lentitől tudjál menni,mondjuk csütörtökön rggel a 39029essel.

Utána erre visszatérünk.

Előzmény: Aln 663 1189 (971)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 971

Pedig ilyen csökkenő népességgel nem mindegy sajnos. Se munkahely, se iskolába járó diák, kevés turista a rossz közlekedés miatt.

Előzmény: Bz189 (964)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 970

Az lesz szívás ha beindul a kisvasút és jó idő is lesz. Mellékről gondoskodnak-e majd?

Előzmény: Bz189 (969)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 969

Érdekes volt ma utazni a 39037-en.

Nem gondoltam volna,hogy ilyen menetrend mellett is megtelik a szóló bz.....

Még Lentiszombathelyen is volt felszálló..5 db

Zegig lehettünk olyan 35-40-en

kemenyadam Creative Commons License 2012.04.21 0 0 968

Tiltakoztak előtte is, csak nem kapnak annyi sajtót. Meg sztrájkolni sem lehet már, mint régen.

Előzmény: Lovrin (965)
kemenyadam Creative Commons License 2012.04.21 0 0 967

"De milyen érdekes.... A lenti polgármester meg se mukkan....."

 

Már nem az a polgármester, aki eddig szerette köztudatban tartani a vonalat. Az új polgármesternek meg nem szívügye a téma. Vagy csak egyszerüen hű a jelőlő szervéhez.

 

"Legalább a vsz látszólag tiltakozik..."

 

Mást nagyon nem tudnak csinálni. Gaskó mögött becsukták a kaput.

Előzmény: Bz189 (966)
Bz189 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 966

De milyen érdekes.... A lenti polgármester meg se mukkan.....

Legalább a vsz látszólag tiltakozik...

Lovrin Creative Commons License 2012.04.20 0 0 965

Két nappal a járatritkítás után tiltakozni... Csináltunk is valamit, meg nem is.

Előzmény: Bz189 (954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!