Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A Kovács Creative Commons License 2011.11.09 0 0 40684

Szia!

 

Ha még aktuális a kerékeladás, kérlek, ide írj egy emilt a pontosítás végett:

 

schmieder.1@gmail.com

 

Köszönettel:

Tibor barát

Előzmény: zsocc (40617)
kazibodo639 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 40683

Volt swifttem 6évig az is hiba nélkül működöt de azért a kétt autó nem lehet összehasonlitani magassan a jazz nyert,azért hozzá teném,hogy árban a jazz  1millával drágább volt 2002-ben.

http://www.youtube.com/watch?v=K8x8Ac4Ao_Y

 

Előzmény: Piet 52 (40675)
wastegate Creative Commons License 2011.11.09 0 0 40682

Mizujs, minden Ok?

 

w

Előzmény: jazzking (40681)
jazzking Creative Commons License 2011.11.09 0 0 40681

Ok, köszi!

Előzmény: wastegate (40680)
wastegate Creative Commons License 2011.11.09 0 0 40680

Nem fordítva akartad mondani, hogy szűk 0,20 és laza 0,25 ???

 

De!

 

Nagyon érzékeny az állító csavar picit kell csak mozdítani.

Ha tökölősen, beszélgetve állítod akkor hidegen állítsd.

 

:O)

w

Előzmény: jazzking (40677)
konfráter Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40679

Ennek is felesleges nyugdíj járulékot fizetnie.

Nagyon elítélem ezeket a sofőröket.

Előzmény: jazzking (40676)
gyanta ati Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40678

Mintha csak magamat látnám Sajószenpéter és Barcika között a 26-oson a sok bóklászó között. :)

(Három helyen hatvanas tábla, a sok fogalmatlan meg azt hiszi, hogy az egész útvonalra vonatkozik)

Néha elgondolkozom, nem kellene-e bevezetni a kötelező megújító KRESZ-vizsgát, mondjuk kétévente.

Előzmény: jazzking (40676)
jazzking Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40677

Most akkor mégjobban elbizonytalanodtam!

 

"Laza 0.20 szívó

Szűk 0.25 kipuff"

 

Ezek még meszebb vannak a gyáriaktól:

Szívó: 0,15-0,19 mm -

Kipufogó: 0,26-0,30 mm-

 

Nem fordítva akartad mondani, hogy szűk 0,20 és laza 0,25 ???

 

 

Előzmény: wastegate (40672)
jazzking Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40676

Ezért szeretjük!!! :):)

 

Én konkrétan a Népítélet alapján választottam, sajnos nem az ereje és a formája miatt! De vmit vmiért! :)

Ezt láttátok már:

Nem tudom mit tankol az ürge? Uránt? 

 

Előzmény: kazibodo639 (40673)
Piet 52 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40675

A régi Swift meglepett a lista előkelő helyezéssel.

Előzmény: kazibodo639 (40673)
ronintilla Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40674

A 2002-es évjáratúmnál hasonló a helyzet. A mutató majdnem a legalacsonyabb szinten állt(de még nem villant a sárga alacsony szintet jelző LED) és 25 litert toltam bele, de még fért volna, azaz lett volna még "vésztartalék"benya a rendszerben.

Előzmény: coopergery (40670)
kazibodo639 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40673
wastegate Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40672

Laza 0.20 szívó

Szűk 0.25 kipuff

 

Ha teljesen hidegen állítod akkor mehet a 0.15 és laza 0.25.

 

Simán alá fog esni mind a szívó mint pedig a kipuff alá 0.20 és a 0.25.

Kontra anya fellazit majd lapos csavihúzóval piciket mozdítva szűkíteni a hézagot (mérő legyen alatta és mozgatva érezni fogod mikor Ok).

 

Mikor meghúzod a kontramutert akkor minimálisat szűkül a hézag ...

Állítás befejeztekor mind a 8 kontra anyát ellenőrizni.

Szelep fedél tömítést töröld le és a felfekvő felületet szintén szárazra.

Paszta 2 pötty kell a vezdekli összeresztéséhez.

Fedelet minden esetben átlósan lazítani és meghúzni.

Távtartós a csavar ezért minden csavart egyformán készre húzni több lépcőben.

 

Szívó csövet hátul is rögzíti 2db 6-os csavar! (fojtó szelep mögött)

 

w

Előzmény: jazzking (40671)
jazzking Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40671

WD barátunk!

 

Gyors kérdés.

Szelephézag SzervízM. szerint:

 

Szívó: 0,15-0,19 mm -

  Kipufogó: 0,26-0,30 mm-

 

Rákerestem, te viszont mást javasolsz (szívó 0.20mm - kipuff 0.25mm)?

 

Oka? Gondolom, tapasztaltad, hogy a kip. felöli gyorsabban tágul, nade most akkor melyik a jó?

 

Egr szelep tömítést nem kaptam, ill. csak sokára és drgán jött volna, de azért mégis megpróbálom óvatosan levenni, majd szerelőpasztával javítom.

 

Kösz

Előzmény: wastegate (40669)
coopergery Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40670

Sziasztok !

 

Érdeklődni szeretnék hogy tapasztalt már valaki korábban problémákat a benzinszint mérővel?

 

( Évj:2006-os 1.4 ES )

 

Rátankoltam legutobb a félig üres tankra és belecsúszott 30 liter, azóta elmentem már vele 510km-t és még mindig a fél fölött mutattja picivel a Benyát.

Az átlag fogyira 5.5 öt ír a comp ki.

Attól tartok a műszer nem mutatt valódiszintett.

Korábban akkor mentem tankolni ha a sárgalámpa kigyulladt és mindig 33 és36 literel tellet meg.

Kb 2hete volt Akksi cserém de nem hiszem hogy ez befolyásolná....

Várom az ötleteket köszi 

 

Szépnapot Mindenkinek!

wastegate Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40669

Olcsó vs drágának mondott ill. gyári minőség.

Nem csak az árban van eltérés az egyes szűrők között hanem tudásban is.

JAPANPARTS ...

ALCO ...

CHAMPION ...

HONDA ...

 

Én ezeket használom.

 

Ne a legolcsóbbat vedd meg ...

Saját véleményem és nem vitaindítónak szántam :O)

 

w

Előzmény: labiscsak (40667)
wastegate Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40668

Azt is néha karban kell tartani ... pici fehér zsír vagy egyéb kenőanyag csodákra képes.

 

w

Előzmény: ms.toideus (40666)
labiscsak Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40667

Ki milyen markat javasol olaj, leg es pollenszurore? Jakoparts pl elegendoen jo minoseg?

ms.toideus Creative Commons License 2011.11.08 0 0 40666

Nemrég ültem egy másik jazz-ban és meg kellett, hogy állapítsam, az kocsim mind a négy ajtajának határolója tökéletesen rossz. Eddig is zavart, de gondoltam szériahiba lehet. Most, hogy látom, milyennek kellene lennie, kimondottan idegesítővé vált. Nálatok mi a helyzet vele?

üdv

almacsiga Creative Commons License 2011.11.07 0 0 40665

Írtam infót a email-edre.

10000 Ft volt.

Előzmény: calamites (40664)
calamites Creative Commons License 2011.11.07 0 0 40664

hol csináltattad? és mennyiért?

Előzmény: almacsiga (40662)
Ptom71 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 40663

Én meg most vettem az üléshuzat mellé háttámla védőt, mert a kislányom a háttámláról nyomja magát az ülésen a helyére.

Előzmény: Jazzig (40661)
almacsiga Creative Commons License 2011.11.07 0 0 40662

Hétvégén megvolt az EGR csatorna tisztítás és szelephézag állítás 149000 km környékén. Azóta nem ég a motordiagnosztikai ellenőrző lámpa :-)

A szerelő azt mondta, hogy annyire koszos EGR csatornát még nem sokszor látott, mint ami ebben volt. Haza felé kb. 19 km-es távon kíváncsiságból nullázás után néztem egy átlagfogyasztást félig országút, félig város (nem dugóban)  és újra a régi szép időket idéző 4.7 l/100km-es fogyasztás kaptam nyugis stílusban vezetve :-)))

 

Jazzig Creative Commons License 2011.11.07 0 0 40661

Nálam sem.   (Még a kutyám sem...  igaz, Neki volt egy plédje.)

Szerintem a legveszélyesebb a hóesés... :-?  Élelmiszer adományokat hordtam szét tavaly, és közben a szállingózó hópelyhek becírkáltak az üléshuzatra, mindegyik helyén egy folt lett, és mind a mai napig ott is vannak.

Előzmény: nopánick (40660)
nopánick Creative Commons License 2011.11.07 0 0 40660

...hát nalunk, a két gyerekből egyik sem koszolta össze soha az autót.

Előzmény: mohasurf (40658)
Hom-R Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40659

Azt lehet tudni, milyen évjáratot, motort érint a dolog?

Előzmény: wastegate (40639)
mohasurf Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40658

Köszi az infot! bár kicsit sokallom a 15-25öt arra, hogy majd lerókázza a baby :) de holnap felhívom, hátha van már sablonja és nem kerül ennyibe...  Köszi!

 

15-ös 9küllős alufelnije továbbra sincs eladó senkinek?!? ;)

Előzmény: wastegate (40634)
gyanta ati Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40657

Hozzáértőt vigyél magaddal...

Mindenesetre inkább őszinte 220ekm, mint visszapörgetett 120. (Szrintem)

Én a nyáron egy 290ezres Panda Multijetet vettem.

12ezret tettem bele, semmi baja sem volt eddig. Holnap viszem szerelőhöz, valószínűleg nagynyomású szivattyú.

Ugyanez előfordulhat egy 100ezres autónál is.

Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy ami el akart romlani, az valószínűleg el is romlott 220ekm alatt, és ha jó gazdája volt, ki is cserélte.

Az a váltógomb viszont nagyon fáj!!!

Előzmény: Piet 52 (40654)
jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40656

Pü. ment!

 

Előzmény: wastegate (40653)
jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40655

Köszi, ilyenekre gondoltam!!!

 

Szerintem menni fog. Szerdán lesz a napja!

 

Előzmény: wastegate (40653)
Piet 52 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40654

Ehhez mit szoltok lehet ennyi km-el még  sokáig jó?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/jazz/honda_jazz_1.4_ls_my._2005-5245872

wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40653

120e km nél kell ... 2 liter a befogadó képessége! (gyárit használom de nincs literes kiszerelésben csak hordóban)

 

Komplett műa házat kell cserélni abban van a szűrő ... HONDA.

Az AC-t kell átszerelni.

Az alsó fő szűrőt lehet UH tisztítóval takarítani.

 

w

Előzmény: jazzking (40649)
wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40652

Nem feltétlen kell szerelő paszta ... max 2 pötty a szelep fedél tömítéshez a vezdekli találkozásához.

 

EGR- vedd le és takarítsd ki - talpát drótkefével tisztára- vegyél hozzá új tömítést.

 

12-es kis méretű dugó kulcs csuklós szárral ami befér a műa szívócső csavarokhoz ...

10-es kis racsnis dugókulcs ...

Kombinált fogó ...

Teleszkópos mágnes (nem árt ha van kéznél)

 

Hűtő vízet nem kell bántani ... fojtó szelepet 4 csavar rögzíti, komplett vedd le és hagyd a helyén.

 

Vákum és egyéb gumi csöveket húzd le ... vigyázni a műanyag csöcsökkel mert törhet.

 

Szelepet hidegen max36 °C motoron állítsd vagy vedd figyelembe a hézagmérő választásnál.

 

Nem kell alúlról csinálni semmit.

Főtengely fordítást NE a LÁNCKERÉKNÉL hanem alul vagy tedd sebibe és keréknél forgasd (másik kerék földön).

 

w

 

 

Előzmény: jazzking (40643)
wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40651

Indító kuplung csere ... nem időben cserélt váltó olaj vagy nem megfelelő minőség miatt megy csak tönkre.

 

w

Előzmény: baszabi (40647)
ottato3 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40650

Szia zsocc!

Engem érdekelnek a kerekek.Kérlek írd meg az elérhetőségedet!

A címem:ottato58@freemail.hu

Köszi, szia!

 

 

Előzmény: zsocc (40617)
jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40649

Váltóolajat cserélt már vki???? 

100 után érdemes? Nem egy nagy tétel, 1,5 L, csak milyet érdemes?

 

Elvileg 120e Km, vagy 8 évente, de ha nem drága én kicserélném.

"Minden esetben Honda kézi sebességváltó-folyadékot használjon. Motorolaj használata keményebb kapcsolást eredményezhet, mert nem tartalmazza a megfelelő adalékokat. "

 

Üzemanyagszűrő!

Lehet csere helyett tisztítani?

Egy kicsit bonyodalmasnak tűnik a kiszerelése, de biztos megérné!

 

jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40648

eBayen egész jó cuccokat lehet találni,

pl. 2 amit már rég rendeltem és tökéletesen bevált:

Kb. 9e-re jött ki, tökéletesen passzol, csavarozni sem kell

erre nagyon vágytam, kb 12e volt+ festés 5!

 

 

Ezeket meg most rendeltem, hamarosan jönnek:


Helyzetjelzőnek tuti, (600 huf)

 Bluetooth ODB II csati + Android Tel, remélem hasznos lesz!! :)


baszabi Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40647

Sziasztok. 2004-es évjáratú cvt váltós Jazzem van. Induláskor berezonál az auto, de nagyobb sebességnél simán fut. Ha volt már vkinek hasonló problémája , kérem írja meg.

jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40646
jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40645

OK, köszi, Szép időt nektek! 

Előzmény: wastegate (40644)
wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40644

Du megírom a saját tapasztalataimat ... most vár a család és a kutya, irány a természet!

 

w

Előzmény: jazzking (40643)
jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40643

Hozzád szivesen vinném W.

ÉS JAVASLOM IS MINDENKINEK AKI BP. KÖRNYÉKI!

 

...de az a mintegy 200 km távolság kettőn között ellehetetleníti ezt, a helyi autoszerelő felhozatal meg inkább felejtős, sajnos nem szivesen bízom rájuk, idáig többet ártottak neki mint használtak. 

 

Én azt vallom, hogy inkább szöszölök vele egy napig, de magamnak csinálom és az tökéletes lesz! :)

 

Szóval, fórum sokszáz oldala megvolt, SzervízManual pipa, DE biztos vagyok benne, hogy merülnek majd fel érdekes dolgok menet közben!

 

Pl:

-Milyen szerelőpasztát érdemes vennem?

-Egr szelepet valóban le se vegyem? Nagy rá az esély, hogy szakad a tömítés, tényleg nincs értelme azt is takarítani?

-kell e vmi célszerszám a logikus, kulcsok, hézagmérőn kívül

-Serv.Man. megemlíti a hűtővizet, lehet, hogy az is utban lesz, nekem nem tűnt úgy hogy azt bántani kellene!

-A vákumcsöveket, simán le lehet venni?

-Minden megoldható felülről, ugye nem kell alámenni az autónak?

-a többin még agyalok...


Jó lenne, egy összefoglaló féle tőled Waste, azt szerintem mindenki megköszönné!

 


Előzmény: wastegate (40640)
wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40642

Szia ...

 

Mi a kérdés ?

 

w

Előzmény: jazzking (40641)
jazzking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40641

Szia W. és Többiek!

 

Napi rutinom 3 éve ezen fórum olvasása, megnyugtató hogy ekkora itt az élet, rengeteg infót kaptam tőletek.

Köszönöm(MINDENKI NEVÉBEN)

Aki a Jazzét szereti, rossz ember nem lehet! :)

 

Hamarosan szeretnék belevágni, egy gyertyacsere-szelephézag-EGR tisztítás kombinációba, 100e Km, amúgy panaszmentes, zakatol, mint egy varrógép, de szeretem rendben tudni!

 

Lenne 1-2 kérdésem!

 

 

Előzmény: wastegate (40639)
wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40640

Szelephézag ellenörzés helyett állítani kell ...

EGR csatornát ki kell takarítani a dzsuvátol mert eltömődik ...

 

w

Előzmény: Kara_kán (40636)
wastegate Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40639

Ha visszaolvasol akkor megtalálod ...

Csapszeg nem kopog hidegen ...

Dugó igen ...

Szervíz infóban jött le a hiba ismerete és annak leírása ...

Van akinek komplett motor cseréltek ...

Késöbb csak alsó részt HF nélkül ...

 

HH nem verte nagy dobra érthető módon ...

Sumákolnak gari idő alatt utána "szívesn" megcsinálják fizetősen ...

Vagy azt mondják ne foglalkozz vele, nem lessz semmi baja ... használd.

 

Kb ennyi ...

 

w

Előzmény: konfráter (40637)
Kara_kán Creative Commons License 2011.11.06 0 0 40638

Elnézést, egy dolgoról megfeledkeztem: a szerelő 5k-s díja számomra egy barái ár volt (törzsügyfél évek óta stb.), de ha pl. 50%-kal több, akkor is megéri.

Előzmény: Kara_kán (40636)
konfráter Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40637

Ezt honnan tudod ilyen pontosan. Egyébként én voltam a nagyon hülye, vagyis Pató Pál. Annyira mondták, hogy a Honda motorok hallhatatlanok. Először azt mondták klíma kompresszor csapágy, javítva 20 ezer.

Majd lekötöttek mindent a motorról és akkor vált bizonyossá, komolyabb a baj.

Mondtam nekik, hogy nem szeretnék így járni vele, nehogy nagyobb legyen a kár.

Sikerült meg ijeszteniük, avval, szétszedik a motor, de nem biztos, hogy a hiba kiderül és fizethetek x százezret. Elvittem a fáy utcába, (ott tippelték a csapszeget) összeírják az alkatrészeket és beszélnek a HH- val. Kb;30-40% engedményre (méltányosságra) lehet számítani. Most itt tartok.  Vagyis 60-70 ezret bele raktam a kopogás felfedezése óta. Szerintetek, nem lenne jobb egy bontott motor?

2006. márciusi a kocsi 168 000 km.

 

Előzmény: wastegate (40632)
Kara_kán Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40636

40.000 km-es szervizen voltam ma, igaz Honda City-s vagyok, de az a topik kicsit le van ülve.

Beírom ide a tapasztalataimat.

Amit vettem a Japanparts.hu-nál (XIV. Füredi 72):

1. 8 gyertya: 8.000 ft

2. egy motorolajszűrő: 1500 ft

3. egy levegőszűrő: 2500 ft

A Gyömrői út 38-ban vásárolta:

4. 5 l Mobil Super 3000 FE 5w-30-as motorolajat*: 9250 ft-ért

5. A fenti cseréket és a szervizkönyvben előírt ellenőrzéseket - fényszóróbeállítás, felfüggesztés tesztpados ellenőrzése és szelephézag-ellenőrzésen kívül - a XVI. ker. Anilin utcában lévő maszek autószerelőnél (Durkó Lajos, Tel. 20 414-4107) ) végeztettem el nagyon korrekt áron: 5000 ft-ért.

A gumikat nem ellenőriztettem vele, mert amúgyis mentem nyári-téligumi cserére.

______________________

Összesen: 26.250 ft.

A márkaszervizek ehhez képest az Androméda galaxisban vannak, ha nem tévedek.

 

Megj.:

* A motorolajat ebből a katalógusból kerestem ki. Azon jót nevettem, hogy 5000 km-enkénti olajcserét írnak elő. Ki cseréli ilyen gyakran? Szerintem senki.

gyanta ati Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40635

Úgy látszik, Amerikában az autószerelőknek nem oktatnak ilyen alap dolgokat.

Ellenben kicsit más aspektusból nézve van igazság abban, ahogy hozzááll a motorszereléshez.

Egy ilyen Civic odaát két heti átlagfizetésbe kerül, de biztos vagyok benne, hogy egy hetiért is ki lehet fogni.

Megnéztem, a Hahu 8 találatot adott két heti magyar átlagfizura.

Szarrá hajtott Kispolák, Trabi, Zaszti, Samara, A-Corsa a felhozatal.

Gyanítom, ha Pista bácsi beáll a szervízbe egy ilyen hulladékkal, (ami a kinti Civic VTEC, de bármi más tizenhúsz éves kocsi itthoni megfelelője)

nem fogják előtte kiporszívózni a műhelyt.

Arra sem fognak nagy hangsúlyt fektetni, hogy ne villáskulccsal húzzák meg az anyát.

Más kérdés, hogy lehet, nem csak az 1-2e$-os autót "javítja" így.

Viszont még mindig legyen inkább kicsit lenyalva a kontraanya lapja, mint kötelező szervíz alkalmával Tesco gazdaságos olajcsere, valamint nem kicserélve az olajszűrő, csak letisztítva!

(Saját itthoni tapasztalat)

Előzmény: wastegate (40625)
wastegate Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40634
Előzmény: wastegate (40633)
wastegate Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40633

Piroska néni ... :O)

 

Nem vicc!

Szűcs Piroska

Bp. XIII. ...

Előzmény: mohasurf (40630)
wastegate Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40632

Nem csapszeg ... dugó van "összeseve" és amíg be nem "dagad" üzemi hő közelében addig a terhelt oldalra odaverödve kopog.

Gázadásra erősödik, alapjáraton semmi hang.

Rohadék a HH mert tudnak a hibáról és miután lejár a gari xarnak bele :O(

Vagy arra hivatkoznak, hogy nem esik bele a szerintük hibás szériába DE A HIBA UGYAN AZ!

 

Nyilván végig lehetne vinni szakértői véleménnyel, ügyvéd, stb de az hosszú procedúra.

Tőlünk nyugatra kissé más a hozzá állás ... forumokon olvasni hasonló esetekről.

 

Egyébként egy darab dugót kell kicserélni addig amíg nincs nyoma a henger falon.

A két középső 2-3 henger közül szokott kopogni valamelyik.

 

w

Előzmény: konfráter (40627)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40631

"Csak egy dugó 50"    Azért nem kell elhinni minden hülyeséget amit a "szakszervízek" mondanak....

A jó édesanyjuk koporsószögét is velünk akarják megfizettetni!!!

Előzmény: konfráter (40629)
mohasurf Creative Commons License 2011.11.05 0 0 40630

sziasztok! van valami jó ötlete valakinek jazz-be üléshuzatra?!? jön a baba... nem szeretnék gagyit, de horror árat sem, értitek :)

köszi a segítséget!

 

illetve vennék 15" gyári 9küllős alufelni garnitúrát (nyárra kéne majd, de hátha most valaki eladná) üdv, zsolt

konfráter Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40629

Igen, márkaszerviz. A motor felújítás sehol sem olcsó.  Alkatrész a drága.  Csak egy dugó 50 ezer. 

Előzmény: nopánick (40628)
nopánick Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40628

Javítási költség kb. 400-800 ezer.

 

Ez a márkaszervizes ár gondolom.

Kétlem, hogy ennyi lenne egy normális, pláne vidéki műhelyben is...



Előzmény: konfráter (40627)
konfráter Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40627

Nekem pont ilyen típusom van és van pár hibája. Fél műszerfal nem világít, valahol az A oszlopnál fügyül a szélzaj. De a legdurvább, kb.90-110 ezernél. Kopogást hallottam a motorból. Most 168 ezer van benne és egyre hangosabb, ércesebb, intenzivebb a hangja. Mint egy dízel. Főleg hidegben. Nem rég derült ki, hogy valószínűleg csapszeg lesz. Javítási költség kb. 400-800 ezer. Fogalmam sincs, hogy mit csináljak. Ennyit nem biztos, hogy költenék rá. Eladni így nem akarom. A szervízekben csak annyit mondanak: -" Volt ilyen fajta típushiba de én már kivül esek. A javítás összege horror, tekerd fel a zenét és használd így tovább."  Hozzá teszem első tulaj vagyok, végig szakszervizbe hordtam. De még így is azt mondom, a jazz cvt a világ legjobb városi autója

Előzmény: nopánick (40592)
Kara_kán Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40626

OK, de ha ő rosszul csinálja, akkor hogy kell jól csinálni?

Apropó, a kis bakikat leszámítva, a többi jó, nem?

Előzmény: wastegate (40625)
wastegate Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40625

Ennek nem sok köze van a Jazz állításhoz ... másrész törném el a kezét :O)

 

Szelep fedelet leveszi és megfordítva ráteszi a nyitott motorra (por, dzsuva szoródik bele) :O(

Visszafelé forgatja a motort (vezérlésnek nem tesz jót) :O(

Villás kulcs vs kontra anya ... :O)

 

Jujujujuj

 

w

Előzmény: Kara_kán (40624)
Kara_kán Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40624

Köszönöm!

Közben nézegettem, például Youtube videóka0t is, amelyek bemutatják ezt a bonyolult műveletet. A kukcskifejezés, amelyre keresni kell: Honda valve check/adjustment.

Előzmény: wastegate (40622)
almacsiga Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40623

Ez sajnos valóban így van. Saját tapasztalat márkaszervízben: 120000 km-nél mikor jeleztem, hogy még soha nem volt szelephézag ellenőrzés és állítás, akkor is ezt mondták. Szerintük elég meghallgatni és nem kellett állítani. Gondolom túl időigényes munka és sokallnák az ügyfelek a magas szerelési költséget alkatrészbeépítés/csere nélkül.

Na de most vasárnap ez is meglesz máshol.

 

Egyébként 1 hete nekem is feléledt a motordiagnosztikai lámpa 148000 km-nél. A szerelő szerint EGR csatorna tisztítás kell. A kilolvasás szerint "gyújtáskimaradás a 3. hengerben". Egyébként az utóbbi időben mintha sok is lenne a fogyasztás. Városban 8.5/100 km, pedig még nincs is igazán hideg, régebben ez kb. 1 literrel kevesebb szokott lenni. Hosszú távon nem ilyen jelentős a különbség de mintha ott is pár decivel több lenne a megszokottól. Régebben simán 5 liter alá ment, most viszont ez nagyon ritka, inkább kicsivel felette szokott lenni.

 

Szintén szerelő vélemény: a Jazz-be ha 15000 km-ként le van cserélve az olaj, ami szerinte ajánlott, akkor bőven elég a 10W-40-es olaj is. A teljesen szintetikus 5W olajok szerinte, csak a 20000 km-es hosszú olajcsereintervallum miatt kellenek. De ha valaki 1 év alatt max. 15000-et megy akkor felesleges a drágább olaj.

Előzmény: wastegate (40622)
wastegate Creative Commons License 2011.11.04 0 0 40622

HONDA szervizben ... fülre azt mondják nem kell állítani.

 

w

Előzmény: Kara_kán (40620)
ronintilla Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40621

 

 

Third generation (1984–1987) European-spec third generation Honda Civic Shuttle (wagon) Main article: Honda Civic (third generation)

The third generation was released in 1984. The separate five-door hatchback and wagon models were merged into a four-door "shuttle wagon" or "wagovan" sometimes referred to colloquially as a "breadbox" due to its appearance. An additional two-seat coupe style—labeled CRX—was introduced, noted for its compact dimensions and light weight. The third generation Civic saw the introduction of the long running four-cylinder D series engine including a new 1.5 L (91.5 cu in) CVCC engine. 1984 also saw the release of a high-performance Si model for the Japanese market, featuring upgraded suspension and the 1.6 L (97.6 cu in) DOHC ZC engine which was rated at 130 PS. Si models were offered in the US as a 3-door Civic Si hatchback and the CRX Si variant with a 91 horsepower (68 kW) fuel injected SOHC 12-valve engine. A 4WD engine with different transmission mounts was introduced for the first time in 1984, and later upgraded in 1987. It delivered a fuel economy commensurate with today's AWD SUVs of around 28 mpg highway. The AWD system was push-button operated and called "realtime" because it could be engaged and disengaged while driving. The manual transmission featured a synchronized 6th gear, called "SL", which was used for very low speeds.

 

http://www.youtube.com/watch?v=OeLJAfUwR9M

Előzmény: K.Tib (40619)
Kara_kán Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40620

40k-s szerviznél mit takar a szelephézag-elenőrzés? Tudja valaki?

K.Tib Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40619

Szervusztok!

Nem tudja valaki hogy Honda Shuttle 4w-n hogyan kell kapcsolni az összkereket? A kocsi 1984 körüli, tehát nem a folyamatos összkerekes változat. Előre is köszi ha valaki segíteni tud!

gyanta ati Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40618

Igazad van, én csak az 5W30-at néztem.

Akkor viszont nem értem a Castrol árpolitikáját.

Miért van közel egy árban a 0W40 Sport  az 5W30-cal (2420 vs.2400Ft Árgép)?

A külső környezeti hőmérséklet minimálisan befolyásolja a motor belső hőmérsékletét.

http://www.olajinfo.hu/index.php/motorolajok/1-a-motorolajok-es-az-uezemanyag-takarekossag

Előzmény: frey7 (40615)
zsocc Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40617

Sziasztok!

 

Megmaradt, mert a Jazz elment, 4db 175/65 R14-es Goodyer Ultragrip 7+ téligumi acélfelnre szerelve tehát 4 komplett kerék. A gumik egy szezont futottak, mégpedig a tavalyit. Kb 10 000 km van benünk.

Az acél felnik 5 évesek. A 4 kereket kompletten 44 000-ért eladnám. Érdeklődni mailben vagy itt a fórumban.

 

üdv:

zsocc

 

Stanc Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40616

Sziasztok! A Jazzemet eladtam a nyárom, de a téligumik megvannak  hozzá:
2 db Dunlop SP Winter 185/55 R15 21-26eFt (egy defekt miatt a tél végén lett vásárolva párban, kb. 2 hónapot volt a kocsin, ennek megfelelően újszerű állapotú! (eredeti ára legolcsóbban is kb. 23eFt/db) A két újszerű gumit együtt 20.000 Ft-ért adom az első jelentkezőnek. (És adok hozzá tartalékba 1db Barum Polaris II.  185/55 R15, legalább 80%-os abroncsot, mert nem tudok mit kezdeni vele. )

2004-es évjáratű Honda Jazz 1.4-esen volt.

frey7 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 40615

Az EDGE Sport 0w40 is "SM" teljesítményszintű. Tény hogy az Eneos olcsóbb(kb. 2000 Ft a különbség, attól függően, hol veszed). És japán!:)

A 20-as melegoldali viszkozitás mit jelent a gyakorlatban a 40-hez képest? A 40-é jobb melegen, nem? A hidegoldali meg ugyanaz, 0w.

Előzmény: gyanta ati (40610)
ckerti Creative Commons License 2011.11.02 0 0 40614

Wastegate!

Írtam neked emailt az itteni címedre.

Előzmény: wastegate (40605)
ebédfuti Creative Commons License 2011.11.02 0 0 40613

Honda Jazz -re való 5 éves acélfelni garnitúra keresi gazdáját 5.5x14 4x100x56,1 ET:45 alkalmi vétel, még 1 napig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stanc Creative Commons License 2011.11.02 0 0 40612

Sziasztok!  Van néhány újszerű téligumim ami 2004-es 1.4-es Jazzen volt fél telet, ha valakit érdekel megnézem a márkáját és a méretét.

ckerti Creative Commons License 2011.11.02 0 0 40611

Köszönöm a tippeket.

Végülis a legegyszerűbb megoldás lesz, elvittem a márkaszervizbe és a munkadíjból lealkudtam a szervizes Castrol olaj és a netes Castrol olaj ára közötti különbözetet :-)

Pénteken csinálják.

 

 

 

Előzmény: gyanta ati (40610)
gyanta ati Creative Commons License 2011.11.01 0 0 40610
Előzmény: ckerti (40604)
gyanta ati Creative Commons License 2011.11.01 0 0 40609

Az Edge bőven sok bele. A gyári előírásokat a Magnatec is teljesíti, de a jobb olajtól még sohasem lett baja a motornak.

Csak kíváncsiságból: ha már csúcsminőségű olaj, miért nem teszel bele inkább Eneos 0W20-at?

Olcsóbb, és jobb.

Előzmény: ckerti (40604)
jgsTom82 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 40608

Hy!

 

Nekem Castrol Magnatec 5w-30 as van a jazzben. Én úgy emlékszem, hogy A1 jelzés legyen az olajon és az jó bele!

Előzmény: ckerti (40604)
ckerti Creative Commons License 2011.11.01 0 0 40607
Köszönöm. Én is így gondoltam, csak nem voltam benne biztos és nem akarok a Jazzen kísérletezni.
Előzmény: wastegate (40605)
wastegate Creative Commons License 2011.11.01 0 0 40606
Előzmény: wastegate (40605)
wastegate Creative Commons License 2011.11.01 0 0 40605

CASTROL EDGE lett a mindenféle hangzatos megjelölésből ...

 

w

Előzmény: ckerti (40604)
ckerti Creative Commons License 2011.10.31 0 0 40604
Sziasztok!
Olajos kérdésem lenne.
1,2-es, 2009-es Honda Jazzbe 5W-30 Castrol SLX Professional után Castrol Edge 5W-30 menne, mert a Professionalt nem találom a neten.
Szerintem jó bele, de nyugtassatok meg. 
A "bármimástcsakneCastrolt"és a "hiperszupermegafolyósplusszmégolcsóbbis" ötletek nem érdekelnek, maradnék a Castrolnál, köszönöm a megértést.
Ptom71 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 40603

A tükröt rögzítő csavarok is a kárpit alatt vannak, így azt mindenképen le kell szerelni a javításhoz.

Előzmény: birooo (40602)
birooo Creative Commons License 2011.10.31 0 0 40602

Köszi. Levágom. A fényezés is kapott és pont ez a tükör volt fényezve, amikor megvettem a járgányt:(

Kiváncsi leszek, hogy mennyi idő lesz megcsináltatni.

Előzmény: wastegate (40601)
wastegate Creative Commons License 2011.10.31 0 0 40601

Szia ...

 

Ajtó kárpit alatt van a csati ... macerás.

Vágd el a vezetéket (késöbb meg lehet csinálni) és vedd le ne karcolja a fényezést.

 

w

Előzmény: birooo (40600)
birooo Creative Commons License 2011.10.31 0 0 40600

 

Wastegate!

 

Egy órája letörték a visszapillantóm:((( Ami a gondom, hogy a vezetékeken lóg és nem tudom leszerelni. A belsejében tört el valami műanyag, maga a tükör "sértetlen" kisebb karcok vannak rajta ugyan, de nem bírom leválasztani a vezetékekről.

Valami ötleted lenne esetleg? Árakban mit kostál egy ilyen szerelése?

Ja a kis ablak is tiszta karc + ott ahol a kocsihoz ütődött a letört visszapillantó:(

wastegate Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40599

 1.4 ES CVT - ben minden benne van ... 2005 MY

 

w

Előzmény: nopánick (40597)
Toxic11 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40598

Jonap.

 

A 2005 MY (igy nagy ipszilonnal) nem egy felszereltségi verzio, hanem egy rovidités: Modell Year 2005.

 

;)

Előzmény: chris:mi (40589)
nopánick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40597

Ja igen, az 1.4-nél van tükörbe integrált index is.

A frissítés utáni LS az, ami a frissítés előtti ES volt.

Hopp, és már hátul is tárcsafékes lett... a finomabb rugozás mellett.

 

Szóval, tartom, hogy az optimális JAZZ a 2005-ös frissítés utáni 1.4 LS 

 

Az enyém (ami volt 3 évig, ismerős evtet meg) immár éppen most 6 éves.

Valahol 145 ekm körül jár, és eddig hibátlan....

 

Ja, nem is hibátlan, hisz 1x kiégett egy műszerfal izzó benne :-)

Előzmény: nopánick (40596)
nopánick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40596

Az LS volt anno az optimum a felszereltségben, már minden fontos benne volt, de még nem volt túlárazva.

A többlet felszereltsége, nagyjából ez ...

 

- oldallégzsákok

- automata klima

- külső hőmérő

- fényszóró visszajelző

...és szerintem szebb a belső tere is.

 

---------

 

Az 1.4 azért megy jobban, mert

- kicsit több LE

- kicsit nagyobb nyomaték

- más váltó áttétele van a 3. 4. és 5. fokozatban

 

Ezért jobban mozog országúton, pályán.

 

----------------

 

Ezt kell tudni az 1.2 kontra 1.4 kérdésről

Anno, a 16898 hozzászólás környékén volt ez soxor téma

 

....az 1.4 azonos sebességnél,

kicsit többet forog, hogy dinamikusabb lehessen.

 

Ehhez úgy méreteztek a váltót, hogy

NAGYOBB nyomatékot tudjon az útra letenni

az AZONOS sebessegeknél...

 

Mert a  gyorsulás a nyomatékkal arányos.

.....a teljesitmény pedig nyomaték*fordulat.

 

Igy az eredemény végül az, hogy

az 1.4 esetén a lényegtelennek tűnő,

csak +5 LE és csak +9 Nm többlet ellenére is

 

30%-al jobb a dinamika 3.-ban

16%-jobb a dinamika 4.-ben

8%-al jobb a dinamika 5.-ben

 

Az ára a dolognak a magasabb fordulat azonos sebesség esetén

és a cirka 0,5 literrel nagyobb fogyasztás....cserébe "jobban megy"

------------------

 

 

 

 

 

 

Előzmény: chris:mi (40593)
wastegate Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40595

Természetesen elütés lehetett ... ES vagy Sport néven találod a max felszereltséget.

 

w

Előzmény: chris:mi (40593)
wastegate Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40594

Az elektromos kormány rásegítést EPS rendszeresen ESP nek írják :O)

Az, hogy ez tudatos megtévesztés vagy csak simán balgaság az x-akta.

 

Ha valaki VSA val felszerelt autót hírdet akkor az viszont külföldi üzembe helyezés.

Bal oldalon van a kikapcsoló gomb a tükör állító mellett.

 

w

Előzmény: chris:mi (40591)
chris:mi Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40593
Hmm, LS? Nem az ES a jobban felszerelt? Es miert megy jobban?
Előzmény: nopánick (40592)
nopánick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 40592

... a JAZZ  nem német autó, így kb. soha ne m romlik el bene semmi.

Főleg nem a kütyük :-)

 

Ha nem akarsz csalódni, akkor 2005 november utáni 1.4 LS  típust vegyél.

Szebb, jobb, jobban felszerelt.... jobban megy! a többinél.

 

 

Erről a beltérről ismerhető fel.

http://static.mobile.eu/imagegallery/honda/jazz/hon_jaz_05_14es_7.jpg

 

Előzmény: chris:mi (40589)
chris:mi Creative Commons License 2011.10.29 0 0 40591
Arra a kis rancfelvarrasra gondolok ami eszerint a tanacsado szerint 2003-ban volt: www.autonavigator.hu/honda_jazz-42

A hasznaltauton sima europaihoz irtak paran kiporgesgatlot de tartok tole hogy ez nem valid info az eladok reszerol.

Koszi, jobbulok mar :).
Előzmény: Ptom71 (40590)
Ptom71 Creative Commons License 2011.10.29 0 0 40590

2004/10 hóban volt a váltás. Én nem tudok kipörgésgátlóval felszeretl Jazz-ről, bár lehet, gogy az Amcsi (Fit) változetban benne van.

Nyugodtan vehetsz 2005 My verziót nincs minőségbeli változás.

Jobbulást! Tom

Előzmény: chris:mi (40589)
chris:mi Creative Commons License 2011.10.29 0 0 40589
Sziasztok,

Szeretnem lecserelni a jo oreg (89-es) de nagyon megbizhato golfom (210e km). Egy 2003-2005 koruli 1.4 ES jazzre. Szeretnem ha tudnatok tanacsot adni nehany kerdesben.

Azt olvastam hogy 2003-ban tortent egy futomu athangolas. Szeretnek athangolas utani peldanyt. Hogy lehet megtudni mikor volt a valtas? Pontos gyartasi honap vagy barmi mas?

Tobb hirdetesben kinaljak kiporgesgatloval a jazzt, elegge osszevissza. Az nekem nagyon jol jonne (hegyvideken lakom, keservesek tudnak lenni az emelkedok neha telen). De kicsit bizonytalan vagyok a felszereltsegben, van kiporgesgatlos modell egyaltalan? Tudtok ajanlani olyan webcimet ahol osszehasonlithatom a felszereltsegi szinteket? Egy csomot googleztam de nem talaltam.

Vehetnek 2005 My-t is de kicsit tartok a mindenfele plusz kutyuk meghibasodasatol amik belekerultek a My-ba. Jogos a felemem? Egyaltalan ad annyi pluszt a My hogy erdemes legyen azt venni? Nyilvan ha csak abban lenne kiporgesgatlo akkor az megkonnyitene a dontest.

Regota szenvedek hogy valaszt talaljak a kerdeseimre, remelem ti tudtok segiteni :).

Ps bocs az ekezetmentessegert meg az esetleges elgepelesekert, a korhazi agyban csak a mobilom all rendelkezesre :).

Chris
winzist Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40588

Kedves Jazztársak!

 

A héten dugóban araszolgatás alatt, mikor bekapcsolt a ventillátor, párszor hallottam egy furcsa hangot a motortérből. Olyan, mint mikor régen a kazettás magnónál beletekertünk és furcsa, éles "visszatekerős" hangja volt. Többször hallgatóztam lehúzott ablaknál, és egyértelműen a venti beindulásához van köze!

 

Tudnátok segíteni, tippeket adni, hogy mi lehet?

 

Előre is köszönöm!

wastegate Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40587

Amikor megkapja a forgás jelet a kerekektől végez egy nyomástesztet a vezérlő ... nekem is fura volt, "ez ilyen".

 

w

Előzmény: Hom-R (40586)
Hom-R Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40586

ABS-es kocsim viszont volt már, ott nem hallottam ilyesmit. Ezek szerint ez ilyen.

Köszi.

 

H.

Előzmény: wastegate (40585)
wastegate Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40585

Nem haljuk ...

Az ABS vezérlőnek lehet a leírásodnak megfelelő "hangja" ...

Amennyiben egyről beszélünk, normális üzemi állapot.

 

w

Előzmény: Hom-R (40584)
Hom-R Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40584

Üdvözlet Márkatársak!

 

Pár hete életünk egy meghatározó mérföldkövéhez érkeztünk, a családba került egy fitt Jazz. 2002ES CVT. Régóta szemeztem a típussal, de most nem kukoricáztunk, megvettük. :)

Mivel még nem volt CVT-s kocsim - Jazz meg pláne! - egy kérdéssel fordulok a T. Közösséghez: parkolás utáni elinduláskor, az indulás után pár másodperccel - akár előre, akár hátra - 1 másodperces halk "morgást" hallok a motortér felől. Ez ilyen, avagy valamilyen beavatkozást igényel?

 

Üdv

H.

wastegate Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40583

Én tudom az okát ... mivel nyári időszakban EIBACH rugókkal közlekedik a kocsi így a feszesebb rugózásnak köszönhetően nagyobb az igénybevétel.

 

Kormányzás nem változik ...

Kirugózás alkalmával koppan (fekvő rendőr, stb) ...

Nem nyikorog ...

 

Felemelve egyértelműen látható, érezhető.

Megmozgatva a kereket oldal irányban mozog az egész torony.

 

 

 

w

Előzmény: gyanta ati (40581)
wastegate Creative Commons License 2011.10.28 0 0 40582

Rosszat tudok adni ... van egy pár darab, de viccet félre téve legyártani szerintem nem lehet.

 

w

Előzmény: Ptom71 (40580)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.27 0 0 40581

Ne mondd már!!! Ennyit bírt?

Ez azért érdekes, mert a miénkben is pontosan ennyi van, de még nem tapasztaltam semmi problémát.

Mi a tünet? Nehezedő kormány, nyikorgás, kopogás?

Előzmény: wastegate (40579)
Ptom71 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 40580

Így már ideje lenne kitalálni valamit, hogy hogyan lehet felújítani olcsobban. :-)

Előzmény: wastegate (40579)
wastegate Creative Commons License 2011.10.27 0 0 40579

Viszont ma kicseréltem a 2 első toronygumit ... nekünk is elkopott (52e km)!

 

Előzmény: gyanta ati (40578)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.27 0 0 40578

Így könnyű...

Előzmény: wastegate (40577)
wastegate Creative Commons License 2011.10.27 0 0 40577

A változás joga fentartva :O)

Vettem 60 lityit hordóba az off márkákba és elcsábultam.

 

w

Előzmény: gyanta ati (40574)
wastegate Creative Commons License 2011.10.27 0 0 40576

De jó ... semmi problem vele.

 

w

Előzmény: virágmarcell (40573)
zsocc Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40575

Sziasztok!

 

Lett 4db 175/65 R14-es Goodyer Ultragrip 7+ téligumi acélfelnre szerelve tehát 4 komplett kerék. A gumik egy szezont futottak, mégpedig a tavalyit. Kb 10 000 km van benünk.

Az acél felnik 5 évesek. Jutányos áron eladnám őket mert csak a helyet foglalják. Érdeklődni mailben kellene.

 

üdv:

zsocc

gyanta ati Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40574

" wastegate       2011.04.08 06:59:06 © (39154)

Én is ENEOS ... a motor belső azt hiszem mindent elmond.

Nyílván más márkás olaj is időben cserélve hasonló képet mutat.

CASTROL-t használok sokat, de a Jazz-ban legyen Japán ...:O) "

 

???

 

Előzmény: wastegate (40568)
virágmarcell Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40573

Szia!

Korábban mintha Eneost használtál volna? Nem jó az Eneos?

Előzmény: wastegate (40568)
wastegate Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40572

Mivel a szelep állításhoz eleve le kell venni a szívó csövet így nem kérdés az EGR csatorna.

Tartok tőle, hogy a nézés nem lessz elég!

 

w

Előzmény: frey7 (40570)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40571

Majd csak az utolsó pillanatban veszem ki a zsebemből a kulcsot.

Előzmény: wastegate (40566)
frey7 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40570

80ezres szerviz jön, szelepet mindenképp állítunk, mert még nem volt. EGR-t is meg kéne nézni? Valami tanács?

Előzmény: wastegate (40568)
Mr_Rob Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40569

Köszi, be is rendeltem egy garnitúrát :)

Előzmény: wastegate (40562)
wastegate Creative Commons License 2011.10.26 0 0 40568

Képzeld ha érzékelni is lehetne a különbséget ... :O)

Nyilván a jó felé eltérni nem bűn, a kérdés az hol a határ !?

A tervezett hőtermeléshez lett igazítva a gyári ajánlás, sokkal jobb felesleges de érthető törekvés.

Én MOTUL 300V 5w30-at teszek a rizsrakétába :O))))

 

w

Előzmény: frey7 (40567)
frey7 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40567

Nekem 2-szer Castrol Magnatec 5W 40, legutóbb 0W 40 Castrol Edge Sport, és most is azt tervezek. 5W 30-hoz képest szerintem nem érzékelhető a különbség.

Előzmény: wastegate (40559)
wastegate Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40566

Vigyázz, nehogy egyszer magátol beinduljon ... :O))))

 

w

Előzmény: gyanta ati (40565)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40565

Egyértelmű.

Mindazonáltal, ha a bendix csak hozzáér a lendkerékhez, röffen a motor.

Egyszer használtam három pólusú Bosch-t. 100ekm volt a csereperiódusa, de akkor is olyan volt, mint az új.

Előzmény: Dverez (40564)
Dverez Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40564

Azt ne feledd, hiaba 3 polusu a gyertya, minden esetben csak az egyik poluson keletkezik szikra. A 3 polusu gyertya hosszabb elettartamot kinal csak, tobb szikrat sohasem.

 

Bovebben itt olvashatsz errol: http://ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/spark-plugs/alternative-electrode-designs/

Előzmény: gyanta ati (40563)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40563

Érdemes megnézni a gyártás helyét:

Eredeti, 500Ft-ot szerintem megért.

Nem gondoltam volna, hogy lesz különbség az egy, és a három pólusú között, de van.

Így csak a Trabantom indult anno, mint most a Jazz.

Szinte nem érzékelhető idő az önindító indítása és a motor beindulása között.

Mintha  nagyobb fordulaton dinamikusabb lenne, fogyasztás alakulásáról még nem tudok beszámolni.

 

 

wastegate Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40562

Tökéletes amit kínál ... szőnyegek és csomitálcák egyaránt.

 

w

Előzmény: Mr_Rob (40560)
Dverez Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40561

Koszi szepen!

Előzmény: wastegate (40559)
Mr_Rob Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40560

Sziasztok!

 

Méretpontos gumiszőnyeget szeretnék a 2008-as (régi) Jazzembe. Van valakinek tapasztalata erről: http://www.autoszonyeg.net/Termekek.html

Esetleg van valami más javaslatotok?

 

Köszi,

Robi

wastegate Creative Commons License 2011.10.25 0 0 40559

Saját véleményem szerint maradj a gyári ajánlásnál mind a tipust mind pedig a 40e km futás tekintetében. Az idsi rendszer ezekhez lett tervezve.

 

Maradj meg a Castrol E 0w30 olajnál ... remek választás.

 

10w40-et azért használják mert a beszerzése több haszonnal kecsegtet.

(a hazai éghajlati viszonyok mellet nem okoz problémát a 10w40 sem)

 

Nem a viszkozitás a legfontosabb a helyes olaj választás tekintetében!

 

w

 

 

Előzmény: Dverez (40557)
Dverez Creative Commons License 2011.10.24 0 0 40558

Az evjarat sajnos lemaradt: 2002.09.01.

Előzmény: Dverez (40557)
Dverez Creative Commons License 2011.10.24 0 0 40557

Erdemes-e NGK/Denso (mindketto Japanbol) iridium gyertyakat rakni a Jazz-be es esetleg ritkabban is cserelni? pl. NGK BKR6EIX-11.

Ajanlott-e 0w-20-as szintetikus Eneos olajat a motorba tenni? (140000km-t futott 1.4-es)

Mindeddig (110000km, miota nalam van az auto) Castrol Edge 0w-30 ment bele (nincs olajfogyasztas). 

(A helyi Honda kereskedo 10w-40-es olajat hasznal ebbe az autoba.)

 

A valaszokat elore is koszonom!

Előzmény: wastegate (40556)
wastegate Creative Commons License 2011.10.24 0 0 40556

Denso 8 db ...

 

w

Előzmény: CivicCsaby (40555)
CivicCsaby Creative Commons License 2011.10.24 0 0 40555

Kedves Fórumozók!
Egy kis segítségre volna szükségem. 

 

Gyertyacsere előtt állok. A kézikönyv szerint NGK BKR6E-11 és DENSO K20PR-U11 gyertya kell bele. Azt tudom, hogy 2 sor gyertya megy bele, azaz 8 db. 

 

A kérdésem az lenne: hogy 4db NGK plusz 4 db Denso kell bele (tehát a 2 sorba más-más típus), vagy lehet bele tenni pl. 8 db NGK vagy 8 db Densot?

Ha mehet bele az egyfajta márka, akkor NGK vagy DENSO? Az NGK francia gyártmány, a DENSO japán. Melyik a jobb?

Előre is köszi a válaszokat: Csaba

wastegate Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40554

Gyere fel, nem kell itthagynod megcsinálok mindent ... van minden hozzávaló.

Ha meggondolod dobj mailt és mondom a részleteket.

 

w

Előzmény: bd_74 (40552)
wastegate Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40553

Már 2.5 x kellett volna (40ezrenként) ...

 

w

Előzmény: Jazzig (40550)
bd_74 Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40552

Ja, és a szelephézag miatt ott kéne hagynom.

Előzmény: bd_74 (40551)
bd_74 Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40551

Nem Bp., eléggé vidék. Szakszerviz is 60km-re. :(

Előzmény: wastegate (40549)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40550

100 ezernél már kell szelephézagot állítani?

Nem csattog, talán kicsit többet eszik már (6 l/100 km).

Előzmény: wastegate (40549)
wastegate Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40549

szakszerviz ...

 

ha Bp. gyere megcsinálom :o)

nem kell itthagyni, megvárhatod.

 

W

Előzmény: bd_74 (40548)
bd_74 Creative Commons License 2011.10.23 0 0 40548

Sziasztok,

 

Egy 2003-as Jazzel a 200e km-es szerviz előtt állok.  A szelephézag állítás miatt mindenképp szakszervizbe kéne vinnem. De a szokásos folyadék, szűrő cseréket szeretném házilag megoldani. Mire kell még odafigyelnem?

Sepety Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40547

kb 1 hete wastegate megtisztította az EGR-t. Csináltam néhány képet közben még koszosan és szép tistán is.

A Jazz-em egyébként 1.4-es, 5 éves, 38ezer km-rel.

 

 

   

 

  

 

   

 

 

seabound07 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40546

sziasztok, tudna nekem valaki segíteni, hogy Jazz-hez kiegészítőket hol lehetne beszereznem (sárvédő, szélterelő, védőcsík oldalt) ami vélhetően olcsóbb, mint a gyári cuccok, és megbízható, szép minőség?

 

 

Köszönöm szépen, 

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40545

nincs bekapcsolva

Előzmény: wastegate (40544)
wastegate Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40544

Klíma ... ???

 

w

Előzmény: Törölt nick (40543)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 -1 0 40543

Sziasztok,

 

nem tudom normális-e, de a hűtőventillátor ha kell, ha nem, kb. percenként bekapcsol s megy 10-20 másodpercet. Sokszor még akkor is, ha csak a gyújtás van rajta, s a rádiót hallgatom :-(

ronintilla Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40542
Előzmény: frey7 (40523)
wastegate Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40541

Lehet, de mégsincs ...

Nem írta, de Én tudom :O)

 

w

Előzmény: P*istD (40540)
P*istD Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40540

nincs messze Bp-től, rokona, dolga is lehet erre... és nem írta, hogy Bp...

Előzmény: wastegate (40539)
wastegate Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40539

Bp ...

Előzmény: P*istD (40537)
vidi313 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40538

Igaz nem Jazz tartályszűrő, de üzemanyagkúton tankoltam végig. Így nézett ki 130.000 km után. Másokik kép: szűrő megtisztítva.

 

 

 

 

Előzmény: wastegate (40534)
P*istD Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40537
Előzmény: wastegate (40533)
xhorvathx Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40536

(a sebváltóban a csapágyakat cserélik!)

Előzmény: xhorvathx (40535)
xhorvathx Creative Commons License 2011.10.22 0 0 40535

Üzemanyag szűrő (szivacs) cseréje - vezető ülés alatt - 9.000Huf volt a csepeli hondában!

 

más.

 

Akinek sebváltó problámája van - előre menetben is olyan hangja van mint hátramenetben - azt tudjátok kiterjeszett garanciában cserélik 2004-es modellig.

Csakhogy! Kilóméter korlátozás is van: 160.000 km a határ. (még éppen belefértem :)

Előzmény: Boci & Pipi (40531)
wastegate Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40534

:O))) ma is cseréltem AC pumpát pedig "benzinkúton" tankoltak minden esetben ...

 

w

Előzmény: fireman4 (40532)
wastegate Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40533

NKH ... kérsz időpontot ... előre kifizeted a vizsga díjat ... vizsgáztatod.

Ha rábízod valakire akkor annak nyílván ára van ...

Szerződött partner minimum 21.

 

A HONDA szervizes szűrő cserét nem kommentálnám :O))))

 

w

Előzmény: Boci & Pipi (40531)
fireman4 Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40532

Ha benzinkúton tankolsz - szerintem - nem kell szűrőt cserélni. Előző autómnál amikor cseréltek - kérdezés nélkül, én meg fizettem - azt kérdezte a szaki, hogy kúton tankolok-e, mert a szűrőn látszik milyen tiszta.

Előzmény: Boci & Pipi (40531)
Boci & Pipi Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40531

Szia !

 

Most voltam a Honda márkaszervízben ahol meglepetésemre azt mondta a főnök, hogy a Jazznél nem is kell egyáltalán benzinszűrőt cserélni mert az benne van a tankban. Csak azért van benne a szervízkönyvben, mert az a szervízkönyv az összes Honda típusra vonatkozik. Azt is mondta, hogy kb. 80 000 Ft munkadíjért kiszereli és kicseréli de szerinte felesleges... Mit szóltok ehhez?

(most van 125 000 km a kocsiban)

 

Tudtok olyan helyet ahol olcsó a műszaki vizsga? 16-20 000 a max amit kiadnék érte:)

 

köszi

Előzmény: wastegate (40506)
zozomax Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40530

Értem én, értem, hogy villanymotor, de mi hajcsa ?! ...  :-)

Szóval elhiszem, de magamtól sose gondoltam volna.

 

Más:
Vagy egy hónapja már, hogy végre - több mint egy év után - meguntam a motor ikont és szétszedtem, kipucoltam az EGR-t. Jól be volt rakódva. Azóta nyoma sincs a hibának.

Előzmény: wastegate (40519)
vááá Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40529

vááá Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40528

Teljesen patika tiszták.

vááá Creative Commons License 2011.10.21 0 0 40527

Hello! Újra eladó, mert egy kedves márkatárs, akinek hetekig tartogattam, elállt a vételtől, mikor házhoz akartam neki szállítani.

Szombati napon 40e Ft, budapesti házhozszállítással. Máskor vidék (Sopron) a lent áron. Teljesség kedvéért, nagyon jó gumik, egy telet használtam, de most 16" alut vettem téligumival, ezért eladó. Sajnálom, meg sokat bukok rajta, de már nincs rá szükség.

 

Eladó 4 db gyári Honda télikerék! 14x5.5. 175/65 Tigar forgásirányos gumival. Gyártás 3710. Első szerelés. 2x7mm, 2x8mm. Jó állapot, centírozva. 44e Ft

 

Üdv! 20 779 82 74

Előzmény: vááá (40426)
wastegate Creative Commons License 2011.10.20 0 0 40526

Amennyiben Bp. X. Ok dobj mailt ...

 

w

Előzmény: ggx (40524)
ggx Creative Commons License 2011.10.20 0 0 40525

még néhány információ ami kimaradt:

- 1.2s a pontos típus

- levettem tankolás után is a tanksapkát csak megnézni valamit (erre írták korábban, hogyha nincs rendesen visszatekerve akkor emiatt is kigyulladhat a sárga lámpa - mondjuk leellenőriztem és vissza van tekerve)

- az autót most vettem, menettulajdonságokkal minden rendben és legutóbb augusztusban volt alapszervizen

Előzmény: ggx (40524)
ggx Creative Commons License 2011.10.20 0 0 40524

sziasztok!

 

2004-es honda jazz (106E km) sárga check engine lámpája kigyuladt tegnap. Ha leveszem a gyújtást és visszateszem akkor újra égve marad.

Kérdés kezdjek nagyon izgulni mert ez mindig valami rosszat jelent, vagy lehet akár csak zavar a rendszerben?

 

Esetleg egy ötlet, hogy hova vigyem kiolvastatni? (Bp)

 

köszönöm

frey7 Creative Commons License 2011.10.19 0 0 40523

Nekem Topla akksim van, most 1 éves, 35 Ah. 13e volt az ára. Vartát akartam de épp nem volt a Jazzbe való jobb + os. Eddig nincs vele gond.

Jazzig Creative Commons License 2011.10.19 0 0 40522

Méret:187x127x227mm

Előzmény: Jazzig (40521)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.19 0 0 40521

Nekem ez lett:

Varta Blue Dynamic 12V 40Ah jobbplusz, Indítóáram: 330A, Méret:187x127x127mm, Személy autó akkumulátor Gondozásmentes, zártrendszerű, 2 év garancia.

 

Azonnal kellett, és ez volt a boltban az egyetlen amit jónak tartottam, de ez négyezerrel drágább :(

 

A régit leadtam a MÉH-ben, adószámot, címet, személyit kértek hozzá (!?), 700 Ft-t adtak érte.

Előzmény: xhorvathx (40515)
wastegate Creative Commons License 2011.10.19 0 0 40520

Előzmény: wastegate (40519)
wastegate Creative Commons License 2011.10.19 0 0 40519

Mivel ez a rugalmas kapcsolat a futómű és a kaszni között így láthatatlanul, de állandoan terhelve van.

A baj viszont az, hogy a csapadékvíz és a vele járó homok, stb mind oda verődik fel a kerék forgása miatt.

Bekerül a gumi és a fém közé és dörzsik egymást (képeken látható a szennyeződés) ...

 

w

Előzmény: zozomax (40518)
zozomax Creative Commons License 2011.10.19 0 0 40518

Életbe nem gondolnám, hogy ez a gumi megkophatik... hiszen gyakorlatilag szinte meg sem moccan... 

Előzmény: wastegate (40504)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.10.18 0 0 40517

Nekem hetedik éves és még szuperál.... :) Százezer van a géperejűben.

Előzmény: Mr_Rob (40516)
Mr_Rob Creative Commons License 2011.10.18 0 0 40516

Mennyi a várható élettartama a gyári akksinak? Az autóm 3 éves, 80e km-rel, tegnap és ma reggel már kicsit lomhábban forgatta az önindítót.

xhorvathx Creative Commons License 2011.10.18 0 0 40515

Köszi, meg is rendeltem. Ma reggelre a korábbi aksi ki is dőlt, pár órán belül pedig már be is szereltem az újat, mivel ma ki is hozták. Persze pöccre röffen ahogy kell.

Előzmény: wastegate (40495)
labiscsak Creative Commons License 2011.10.18 0 0 40514

Annyiert mar tobb szolamban is enekelhetne :D

Előzmény: Jazzig (40513)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.18 0 0 40513
Előzmény: labiscsak (40507)
beelaim Creative Commons License 2011.10.18 0 0 40512

Poliuretánból a régi mintája alapján.

Előzmény: Ptom71 (40479)
dhw Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40511

De most jó!!!

Akkor mi eszi meg a gyertyákat (hátsó sor) feketére? Konkrétan 27 ezer km alatt.

A hintát sajna tudom, már hányok is a sok hintázástól:(((

Előzmény: wastegate (40494)
labiscsak Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40510

Szűrőknél és az olajnál minőség vagy az olcsóság a szempont ...?

 

A ketto linearis kombinacioja :D Viccet felreteve, inkabb jo legyen mint olcso, de pl aktivszenes pollenszurohoz nem ragaszkodom (masik automba azt teszik a markaszervizben de halottnak a szenteltviz :) )

Előzmény: wastegate (40509)
wastegate Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40509

Mosolyogva olvasom a dugaszolós ötleted ... :O)

Inkább neeee!

 

Szűrőknél és az olajnál minőség vagy az olcsóság a szempont ...?

 

w

Előzmény: labiscsak (40508)
labiscsak Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40508

A multkor csereltem a baloldali helyzetjelzot. Akkor tunt fel, hogy elolrol a (rendszam alatt bal oldalt) van egy kis muanyag csatorna, ami az akksi ala engedi be a friss, hideg levegot gondolom a motornak.

Most a hideg bealltaval azon gondolkodtam, hogy bedugaszolom. Vki probalta? Ervek/ellenervek?

 

Tovabba lassan olajcsere es szurok csereje jon.

Olajra Eneos 0w20-ra gondoltam. Van vkinek vele tapasztalata itt? Illetve olaj, levego es pollenszurobol melyik markat javasoljatok es honnan beszerezni?

Elore is koszonom.

labiscsak Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40507

Nekem is hidegen mar nehezen indult, sot a vegen mar elfelejtette az atlag fogyit, a radio csatornakat es az automata ablakemeles funkciot is. Ekkor mondtam, hogy eddig es nem tovabb.
En Bosch S4-et vettem, mert csak ez volt keznel.

Előzmény: xhorvathx (40492)
wastegate Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40506

Ezt kell kicserélni ... át kell szerelni a pumpát és a jeladót.

 

max 1 óra ...

 

w

Előzmény: Boci & Pipi (40505)
Boci & Pipi Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40505

Köszi a választ! hát ez nem tűnik nagyon egyszerűnek. Mennyi idő lehet szerinted a kicserélése? 3-4 óra?

Előzmény: wastegate (40503)
wastegate Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40504

Előzmény: wastegate (40480)
wastegate Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40503

Nincs utángyártott szűrő ... nem is úgy néz ki hanem egy komplett AC pumpa ház ebben is van szűrő.

 

Az AC-n lévő nagy előszűrő csak pumpával együtt kapható :O(

(tisztítani szoktam UH berendezéssel)

 

Márka szervízben tudsz venni ...

Át kell szerelni az AC pumpát és a szint jelzőt ...

 

Közép konzol ki - kézi fék kar ki - csövek le - stekker le - nagyanyó leteker - komplett egység kiemel - szétszerel, átszerel és vissza.

 

w

 

Előzmény: Boci & Pipi (40502)
Boci & Pipi Creative Commons License 2011.10.17 0 0 40502

sziasztok,

 

eljött az idő, hogy a jazz új benzinszűrőt kapjon. a netről letöltött leírások és rajzok alapján elég bonyolultnak tűnik a csere,

mert elég sok mindent le kell bontani. Van valakinek tapasztalata ezzel a művelettel kapcsolatban?

Tapasztalt autószerelővel állnánk neki, de hátha érdemesebb vmi szakszervízbe vinni.

Illetve az is érdekelne, hogy milyen benzinszűrőt lenne érdemes venni? az alkatrészkereskedésekben nem sokat találtam...

 

köszi a válaszokat

üdv.

wastegate Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40501

A gyári müa burkolatba nem fog beférni ... nélküle beszerelhető.

 

w

Előzmény: Jazzig (40499)
wastegate Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40500

Beszereltem, müxik ... ennél többet nem tudok :O)

 

w

Előzmény: Hornet-007 (40497)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40499

Erre gondoltál?

 

Yuasa 54584 CA  12 V / 45 Ah Honda jobb+ normál 325 SAE

237 * 128 * 225

Magas

14 900 Ft

Raktáron

 

Ez hosszabb 3,5 cm-el. Befér a a Jazzbe biztosan??

Előzmény: Hornet-007 (40497)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40498

A Bosch-ra amióta átrakta a gyártást spanyolországba sok a panasz, a VARTA-t sem ajánlották, ott is sok a garanciás probléma.

Előzmény: Jazzig (40493)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40497

Tudsz valamit bővebben erről az akkuról? Elég jónak néz ki... Bár nekem még mindig a YUASA a favorit! :) A motoromba is az bírta a legtovább.

Előzmény: wastegate (40495)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40496

Szerintem ezt is érdemes megnézni! www.lestiakku.hu Van náluk YUASA is, ami ugye a gyári beszállító... És az ára sem sokkoló.

Előzmény: xhorvathx (40492)
wastegate Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40495
Előzmény: xhorvathx (40492)
wastegate Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40494

Összesen 8 db trafó van ... 4 "elöl" és 4 "hátul" .

Trafó nem tudja elégetni a gyertyákat, ez badarság.

 

Azt hiszem Te jó ideje "hintában" csücsülsz ezzel a rángatósdival ... :O(

 

w

Előzmény: dhw (40490)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40493

Én is nézegetem már az aksikat, és össze is szedtem az adatokat:

 

40 AH kapacitású,

330 A indító áramú aksi kell. (Mindenűtt gyengébbet akartak rámsózni!)

Mérete: 201 x 127 x 227 mm.

A legfontosabb, hogy "jobbos" azaz jobb pozitívos, és abból  is a vékonyabb sarus (a +saru 12,7 mm és nem 19,5 mm vtg.) legyen.

 

Nekem az eredeti: FB HiDash japán akku van benne,

van még:

Bosch Ashia Silver 14.500,- Ft körül,

Varta 11.500,- körül,

Yuasát dícsérte lentebb Hornet-007.

 

(Jobb+ vagy bal+. Az határozza meg, hogy az akku elejét nézve (feléd fordított saruknál) melyik oldalon található a pozitív saru.)

 

Javítsatok ki, ha rosszul írtam volna.

 

Előzmény: xhorvathx (40492)
xhorvathx Creative Commons License 2011.10.16 0 0 40492

Hilfe, 6.5 éves az akkum és bizony a reggeli hidegekben már gyengélkedik.

Segítség hol és milyen akkut érdemes vennem. 1.2 Cool Jazz-be.

Előre is köszi. (tudom volt már régen téma, de nem találtam meg... b :(

vidi313 Creative Commons License 2011.10.15 0 0 40491

Szerintem nem nehéz cserélni a hátsó gyertyasort. Nem tudom... Én 40.000 km-nél vettem ki és cseréltem a gyertyákat, de szinte alig látszott rajta valami, nyugodtan visszarakhattam volna.

Előzmény: dhw (40490)
dhw Creative Commons License 2011.10.15 0 0 40490

Sziasztok!

 

Félig oldódott a problémám, mivel látom ez elég gyakori hiba (rángatás - leállás alacsony fordulatszámon), gondoltam megosztom:

Úgy néz ki, a hátsó gyertyasor mögötti trafó a rossz.

A gyertyákat (csak a hátsó sort) 23ezer km alatt elégette, de már az előző gyertyacserénél is azt mondták, hogy szerintük nem volt cserélve. Úgy tűnik volt, csak a trafó rossz.

Az autó most nem rángat, nem áll le, hónapok óta először. (Thanks to gyertyacsere - 8 ezer Ft)

Azt meg nem kommentelném, hogy ha megkérem a szerelő(ke)t, hogy nézzék meg, jók-e a gyertyák, akkor csak az első sort nézik meg, mert állítólag a hátsókat sz..r kiszedni.

De legalább másodjára is kecserélték a főtengely jeladót (41 ezer Ft). Yess.

Most bontott trafóra várok...

 

Előzmény: ms.toideus (40430)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.10.13 0 0 40489

YUASA! Behozza az élettartamával a nagyobb vételárat! :)  És itt még nem is drágább!! www.lestiakku.hu

Előzmény: kisfo (40484)
wastegate Creative Commons License 2011.10.13 0 0 40488

Papírral azt csiszolászhatod napestig ... arról nem beszélve, hogy körkörösen nem tudod egyformára.

Forgasd meg egy kissé az többet ér a gumi kopását illetően (egyes-teligáz)

 

:O)

w

Előzmény: Nagyhusi (40486)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.13 0 0 40487

Sok panaszt olvastam mostanában a Vartáról.

Előzmény: kisfo (40484)
Nagyhusi Creative Commons License 2011.10.13 0 0 40486

tapintásra valóban érsesebb a zajos gumi.

Megyek és finom papirral megcsiszolom...

Előzmény: vidi313 (40485)
vidi313 Creative Commons License 2011.10.13 0 0 40485

"...feltételezni kell a gumik kopásából eredő hangokra!"

 

Bizony! A Golffal én is voltam így. A kopott guminak bizony zaja van, még akkor is, ha kézzel nem lehet észrevenni rajta semmit, illetve szemmel láthatóan hullám, csipkézettség nem tapasztalható rajta!

Előzmény: Nagyhusi (40483)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!