Négy éve itthon alszik már, de a fiaimat nem ragadta el annyira a motor, mint engem (meg a lányokat :-) XT400, 150 kiló. Ha százéves koromban a Teneréről lefordulok már, akkor ez lesz A MOTOR :-)
Ja csak még pár dolgot meg kéne csinálnom, de most picit elment a kedvem a szerelgetéstől :D van más amivel el vagyok maradva és azokat kell csinálgatnom. Így most pihenőre rakom a tenerét.
Tegnap este elkészült az tenere, ma mentem egy 5-6Km-es kis próbakört és feltankoltam a kúton 100-as benyát, hogy ne legyen gond a sok állás miatt majd az indítás (meg ne rohadjon bele ez a szuper 95ös benya), már nincs kopogó hang aminek örülök :) viszont a csilingelés nem szűnt meg :( idén már szerintem pihenő állásra rakom.
ennek a képnek a másik felén(patak másik partján, meg állandó jelleggel táboroztatás van, elég frankó kis fa tákolatok vannak itt). Persze nyáron, gyerekeknek :D
Ejj, az alsó képen az a három hegy ott hátul, az nagyon megragadta a szömemöt' :-))))
Csak belerondít vmi sárga... ;-)
-
Egyébkéntmeg, sárban lehet megtanulni motorozni! Kemény földúton semmi kihívás, max a nyomvályúk elkerülése - ami pont, kicsit..., nem sikerült Becske fölött nekem és majdnem a térdembe került. Úgy elvitte a fű alatt az elejemet, hogy csak pislogtam :-( Mondjuk, a homok se rossz, de kellene vmi limiter, hogy max 40 - aztán ott lehet "okoskodni" - meg ügyeskedni :-)))
110-zel könnyű a homok is persze, ott nem sok kihívás van már megint ;-)
Érdekes ám. Az ötszelepes 660-as (91-98) soha nem volt rugdosós, (bár a helye megvan), abban a harmadik szívó szelep (a középső) van megpiszkálva ezzel az auto-deko-val.
A 400-hoz, aminek a blokkja erős rokon a 600-zal, nincs doksim (se berúgóm :-( - erről sem tudom.
De a 600-as blokkokba még nem raktak mindenféle fölösleges ketyerét, ha csak önindítós (az évjáratból tippelve szerintem az) akkor nincs benne dekompresszor.