minden kocsinál a karteba köt ki az olaj, ha nem igy volna az volna a baj. a dugyattyú gyűrű mellet nem lefelé hanem felfelé az égéstérbe kerülhet olaj. az égéstérbe honnan kerülhet motor olaj??????? oda nem fecskendezik soha!!!!
A fönököm Új Renault Megan Sportjában (225Le) nincs még mankókerék se!! Ezért ott kellett hagynia az autót pécs mellett az erdőbe éjszakára,mert nem tudod menni. A 17" alufelniket meg nem akarta kinyirni...:D Én örülök a mankókerekemnek :)))
Én is hasonló helyzetben vagyok. Nov. végére, december elejére jön meg az autó. Ezért is írtam hogy többeknek ebből a szempontból biztosan a november lenne a nyerő, annak is a vége. Ha lesz autó megyek, ha nem, akkor én is csak a következőre. :)
" Havi törlesztés: 0 Ft egy éven át Egy év után autóját visszavesszük és a fenti befizetések mellett újat adunk Önnek úgy, hogy a következő évben ismételten nem fizet havi törlesztőt! "
De valakinek csak fel kell venni a hitelt, és biztos nem a kereskedés fogja. egy 38ezres tölesztő tuti 10 éves hitel, akkor egy év múlva még több a tőketartozás mint a kocsi piaci értéke nem?
Veszszek meg, de Én ezt a konstrukciót nem értem na!
Igy van Kiberlovag,én megkérdeztem,ez egy szimpla bérlés.Annak nem jó aki tényleg autot akar venni viszonylag hosszútávra(3-10 év)! Kiszámoltad menyibe kerül az autó? És melyik felszereltséggel adják ennyiért? jó ötlet a buli ,de mikor?Én is elég elfoglat vagyok,de azért talán megoldható a jelenlétem:)
Gyerekek, ez ugyanaz, mintha bérelnéd a kocsit... évi 600-700ezerért... az alulról nézve havi 50000, ez elég olcsó piaci viszonylatban, de ne felejtsük, itt minden mást Te magad fizetsz (biztosítás egyebek), és a végén garantáltan bérelsz tovább, hisz kapsz egy másik (újat) bérelni tovább, és persze így tovább...
a cég pedig miután Te jól bérelted, eladja használtan... a cég általában jól jár, mert egy év alatt nem bukik az ára ennyit, vagy ha mégis, akkor az eladott autó hitelén megtérül...
mikor nem jár jól? Ha valaki ebben a konstrukcióban mondjuk egy év alatt beletesz 50-70e km-t... na de azért ez ritka... ergó az állandóan bérlő emberke fizeti azt az összeget, amit a szalon elhagyásakor minden autó veszít... viszont hosszútvon nem tesz jót, mivel sok lesz a használt autó a típusból, és ez lenyomja a használt árat, ami visszaüt a fenti konstrukcióra... ráadásul globál a márkának is xar...
Ha én KIA Motors Hungary volnék, nagyon anyáznék...
persze lehet az egészet csak én most találtam ki, és tök másról van szó, de ennyi infóból ez jön...
Mondom, hogy nem a hely, hanem az idő a szűk keresztmetszet, felőlem bárhol lehet az országban elmennék, de jó eséllyel nem érek rá... :)))))))))))))))))))))))))