Keresek Verhovinát,Rigát,Kárpátit,Deltát jó műszaki és esztétikai állapotban reális áron.Minden változat érdekel,de Verhovina 5 és Riga 12 leginkább. Rozsdamentesség,gyári fényezés,üzemképesség alapfeltétel.Apróbb hibák(pl bowdenszakadás,karcolások,kisebb hiányok) lehetnek.E-mail címem publikus.Tel.06 20 9116 580 sms-t kérek,ha lehet. Hátha valaki megunta a Rigáját :)
áá nem csak ideges vagyok,nem adnám el,nem kell az a pár ezer ft és családi vonatkozása is van.Talán egyszer majd ha lesz több pénzem akkor restaurálom külsőleg is.
Nem hinném hogy selejt,mert elég jól megy,csak sokat kell vele foglalkozni.
Annyit én is adok érte, amennyit a Vasban kapnál. Tudom, hogy nem a legjobb, engem is bosszantott már fel, de egyszerűen megszállot vagyok :) Sajnos a tied gyári selejt lehet, ekkora példányszám mellett ilyennek is lennie kellett. Ha tényleg megválnál tőle, dobd fel riga.hu Adok-Veszekjébe, de gondolom magadtól se tetted volna másképp ;)
leszeded a deknit és egyszerüen lehuzod kézzel a kosarat a tengelyről.fogsz egy csavarhuzót,kipiszkálod a régit és berakod az újat,utána visszaraksz mindent ugyanugy.gyerekmotor,nem lehet elrontani.Próbálkozz baj nem lehet belölle.Lesznek ennél nagyobb gondjaid is vele ugyhogy sózd rá valakire de tüstint,mielött felmegy a vérnyomásod.Bár mondjuk nem olyan szar mint mondják használható kis távokra,jobb mint gyalog menni és koptatni a talpam,a betonkemény CCCP-és gumik ugyse kopnak el soha,csak arra vigyázz hogyha fékezel nehogy felgyürje az aszfaltot!
Korábban Laciapu voltam, de nem fogadja el a régi regemet, ezért a továbbiakban Toneros leszek :)
Szóval van egy Riga-4-em, amin a szimeringcserét én is el akartam végezni, ami a gyújtásoldalival sikerült is, de a kuplungnál megakadtam.
Ahogy itt leírtad, az piszkosul egyszerűnek tettszik, de hogy emelem ki a kuplungkosarat? Nem kell a kuplungot szétszedni? Milyen szerszám kell a kiemeléshez?
Ja, ráadásul a régi olajban találtam egy kb. 1,5X1,5cm-es 1mm vastag fém lapocskát. Ez nem hiányzik nekem valahonnan? :)
Miért jó az, ha 3-asban 130-at megy?Inkább egyen keveset, húzzon már kis fordulaton is. Egyszer kipróbáltam egy 125-ös Apriliát.65-öt ment.Bőgetni és kuplungozni kell állandóan.Nem nekem való moci. A Riga...az más.Az nyomaték a köbön.Elég is neki 2 sebesség. :)
rigát pár kilométerre kell használni nem arravaló amire egy Mz,csak arra jó hogy faluban postára,kocsmába venni kenyeret tejet stb.
Ha többet akarsz akkor mást vegyél.Ez erre jó és erre találták ki!
Na de válaszolva a kérdésedre,kb.10évig biztosan tudnád használni.Azért nem megy olyan hamar tönkre.De a gyújtás idővel mivel kopik a kalapács is elfog állítódni.De azok is évek.Télen tartsd garázsban hogy ne érje nedvesség és esőben se használd inkább.
Ha nem húzod neki akkor csak 2litert de az a minimum.Nem köbcentitől függ a fogyasztás egy 2ütemü 125ös többet fogyaszt jóval mint egy 4ütemü 600as sportmotor normálisan használva!!!
Úgy értettem, hogy hány kilométert tudok megtenni egy dugattyúval, hengerrel a következő felfúrásig. 3 literrel az MZ-vel járok.A rigával csak szépen, óvatosan bánnék.Az egy ékszer, egy kincs, amire vigyázni kell, megőrizni az utókor számára. :)
Nem értem a kérdést,mi az hogy hány kilométert bír ki??
kicseréled a szimmeringeket ,felfuratod ez megvan kb.4000ft ból!
a szimmering cseréhez nem kell széthúzzni a blokkot,csak lekell szedni a lendkereket mondjuk egy nagyobb csapágylehúzóval ,lekapod a gyújtáslapot és alatta van szimmering,fogsz egy csavarhuzot és kipiszkálod,nem érdekes ha tönkre megy,ugyis megy a kukába,utána fogod az újat kicsit bezsírozod a szélét és benyomod a helyére.A másik oldalt leveszed a karternek a dekliját,de elötte engedd le az olajat,után kuplungkosarat kiemeled és már meg is látod a szimit ugyanugy kipiszkálod ahogy kijön,és beleteszed az ujat.Csinálsz kartonpapirból új tömitést esetleg mehet rá paszta is és visszateszek a deklit,utána feltöltöd olajjal a szintjelző csavarig!ennyi!!
Csapágyat nem érdemes cserélni mert azok általában jók!nem futottak ezek annyit hogy szétmenjenek!A két szimmering kb.7-800ft