"Ma 13:22-kor egy piros CRDI rendszámát írtam fel a Stefánián, kicsit korábban vészvillantott köszönésképpen: kfy-149... jól néztünk ki egymás mellett a lámpánál, első helyen két CRDI Cee'd... :)"
Ugyanez volt a Swift2 megjelenésekor.... (ugye emlékszel? :-) ) Majd ha a ceed-ből is lesz néhány tízezer, akkor ez elmúlik. :-)))
Nekem a Fulda Kristall Montero2 nagyon bejön, most kerültek fel, már az előző autómon is bizonyítottak, itt eddig még jobb a véleményem róluk... az ADAC ajánlott minősítést adott neki, amúgy német gummák... :)
Ma 13:22-kor egy piros CRDI rendszámát írtam fel a Stefánián, kicsit korábban vészvillantott köszönésképpen: kfy-149... jól néztünk ki egymás mellett a lámpánál, első helyen két CRDI Cee'd... :)
Esetleg itt is előfordul az illető? :)
Más:
Ez az átvizsgálás mindenkinek ment, úgy fest... :) Akinek problémája volt a szellőzéssel (most had ne olvassak vissza), annak tényleg érdemes lehet, mert az is benne van a listában... figyelem, a szórólapon galád módon nettó árak vannak az akciós cuccokra!!! ;)
Egész jók ezek a Firestone Winterhawkok,az új felnijeimről ugyanez nem mondhato el:( Nem nagyon hallok gördüési zajban változást a nyári Michelin Energie gimmák után. Most olyan mintha alufelniket raktam volna föl,mintha hosszabb lenne a fékút és rosszabbul gyorsul:( Nehéz szar felnik:(
szisztok.milyen téli gumit ajánlotok a kocsihoz? ami viszonylag olcsó, jól tapad és nem hangos.Most vettünk rá egy garnitúrát és baromi hangos a gumi, mintha egy busz lenne.a nevét nem tudom.köszi
Nos megtekertem 130-al a téligummát... igaz rövidtávon, nedves aszfalton... tök faxa... nem zajos, sokkal rosszabbra számítottam... de élek a gyanúperrel továbbra is, hogy a nyári gumma is hangos, és azért nem érzem ezt annak...
Tapasztalatom a gumiról eddig nincsen, kb. 5 km-t tettem meg vele.
Nem érzem, hogy instabil lenne!
Az első 100 km-ig óvatosabban kell vezetni, mivel a gumis szerint ennyi idő kell, amíg a szilikon bevonat (amivel bevonják) a felszínéről lekopik. Könnyebben csúszhat addig
Már eleve csak nagyon peres gumikhoz csinálják, sportkocsikra, ahol tényleg nem fér el a pótkerék. De egy 195/65 gumi biztos nem lesz defekttűrő, és nem is biztos, hogy használnám. Gondolom én, hogy annyira kemény az oldalfala egy ilyen guminak, hogy kábé olyan komfortos lehet, mint egy fakerekű lovasszekér. Inkább hordom magammal a pótkereket.
Velem egyszer megtörtént az, hogy tízegynéhány éve a Moszkviccsal defektet kaptam, és sajnos a pótkerék sem állt a helyzet magaslatán. Ott kellett hagyni a kocsit az országút szélén, hazastoppolni (akkor még nem volt mobil), és mire visszaértem, a kocsit kifosztották. Elvinni szerencsére nem tudták, mert nem volt ki a négy kereke.
Ezért abban a helyzetben én biztos hívtam volna az assistancot, és rájuk förmedtem volna, de nagyon. Ugyanis az autó mozgásképtelen lett, az ő hibájukból. Ha ugyanis pótkereket adtak volna, akkor az autóval el lehetett volna menni egy szervízig, viszont az általuk gyárilag adott módszer (defektjavító) nem használható ilyen esetben.