A pénztáros Start alk. a sorompót pedig pályavasúti alk.kezeli!A sorompó 10-percen túl is zárva tartható...akár egész nap is...a 45-perc munkaközi szünet nem fizetett!Ilyenkor nem kell a szolg.helyén tartózkodni a dolgozonak...ezt is egy törvény irja elö állami cégeknél!
_karika: de nem látom, hogy bárki is kicsit gondolkodna a megoldáson
Pedig hidd el, hogy vannak, de ők (is) foglyaik a rendszernek.
Egyébként a Vmax=40-nel teljesen esélytelen, hogy bármit is lehessen csinálni ilyen biztberzavar esetén... Kb. óránként át tud menni egy vonat irányonként.
Hali!! Hoztam pár képet mert mostanában csak a szitkozódás meg a topicban, valahol megértem hiszen ami mostanában megy a vonalon az már megérne pár X-Akták epizódot.
Tudod Gyuri a haverom tegnap, amikor 3,5 óra alatt értünk haza, megfogalmazta: "oké, hogy előfordulnak gondok, de nem látom, hogy bárki is kicsit gondolkodna a megoldáson". Lnne a Nyugatiban bemondás, lenne tartalékbusz, lenne 2 fszt Gödön, hogy az egyetlen ne őrüljön meg, lenne egy épkézláb forgalomirányító, aki tisztában van az utasáramlás irányával, lenne döntéshozó, aki visszaforgat vonatot és 3 óra kihagyás után nem 5 percenként mennének a vonatok Szobra, a sokgyerekes család nem fagyna meg babakocsival az alig fűtött váróban...
Ja és jött 1 db szóló busz, órán keresztül csak Pest felé ment vonat.
"A Fórum nyitott, mindenki azt ír amit akar, amíg az MM keretein belül teszi, csak úgy mert nem tetszik valakinek a stílusa még nem ok a moderációra. Ha nem ért valaki egyet a hozzászólás tartalmával, két út áll előtte: vagy figyelmen kívül hagyja vagy vitába száll vele. A vita nem azt jelenti, hogy melegebb éghajlatra küldik, és jelzős szerkezetekkel illetik."
"Lehet, hogy a kérésedet meghallgatják (a főfőnökök), de nem fognak az utasok ettől jobban járni - sőt, még akkor is hosszabb lesz menetidejük, amikor nincs semmi gubanc."
Tudod, hogy ezzel a mondattal azt próbáltam érzékeltetni, hogy hetente 3x-4x van biztberzavar Göd-Vác között, így erre stabilan lehetne tervezni, ha már mindig elromlik a berendezés. :-(
V43-2299: Kérjük a tisztelt menetrendszerkesztőket, hogy a folyamatos biztber zavarok miatt írjanak állomástávolságú menetrendet Göd-Vác közé. Köszönjük!
Lehet, hogy a kérésedet meghallgatják (a főfőnökök), de nem fognak az utasok ettől jobban járni - sőt, még akkor is hosszabb lesz menetidejük, amikor nincs semmi gubanc.
Két külön dolog a zavarhelyzetkezelés és a menetrend (elő) tervezése. Sajnos, az a baj, hogy a döntéshozók sem akarják ezt tudomásul venni.
(Egyébként, ha folytatódik a fikanickek etetése, akkor azokat is ignorálni fogom - nem csak ebben a fórumban -, akik szóba állnak a topikrombolókkal.)
Rákosrendező állomás 16 óra körül. A sorompónál legalább 100 méteres kocsisor.
A "váróterembe" (hogy hogyan néz ki maga az épület, arról szót se ejtsünk) egy láthatóan feldúlt hölgy lép és az egyetlen kiszolgálóablakhoz menne, ahol viszont függöny elhúzva, tábla kitéve "munkaközi szünet". (Felhívom mégegyszer a figyelmet: 16 óra, vagyis mikor már igencsak tart a csúcsforgalom.)
"Ja, hogy itt ilyen is van" - mondja megdöbbentően és szánalmasan - milyen igaza van.
Később elhúzzák a függönyt, mire ismét az ablakhoz siet a hölgy, akinek a következő volt a problémája: 45 perce (!!!) állnak a sorompónál. A pénztároshölgy közli, hogy ő nem tud semmit a problémáról, egy kisebb épületbe irányítja az állomás mellett. 2 perccel később megnyílt a sorompó. A hölgy elejtette még költői kérdésként, hogy ilyenkor vajon alszanak, vagy mit csinálnak? Tényleg jó lenne tudni.
Na igen...nem fog változni itt semmi azzal hogy Vác átépül.Amig nyugati,rendezö és palota a régi ócska biztberrel dolgozik,addig itt minden marad a régi.Illetve,talán rosszabb lesz...
Kérjük a máv szakemebreit, hogy ha meglepetésszerűen felújítás kezdődik az egyik vasútvonalon, akkor készüljenek fel rá. Tudom, a hóra nem lehet, az csak úgy jön....
Azért Csepel kicsit más. Tudod mi van a 3-as úton befelé reggelente? Ezért kellene kötöttpályán a lehetőségekhez képest normális közlekedést összehozni. Még egyvágányos közlkedéssel is lehetne, csak akarni kellene.
Ami nagyon eltér a példádtól, mert az, hogy Te mivel jössz be csepelről az kb 6 féle busz + hév. Az hogy mivel jössz be Vácról, az már nem egészen....
Egy aprócska bökkenő van csak: nincs olyan buszjárat, ami a tipikusnak mondható utazóközönség számára helyettesíteni tudja a vonatot. Illetve van, persze, de ennyi erővel a magánhelikpter is tudja.
Saját példa: 4 évig buszoztam be Csepelre és jópárszor volt, hogy a 15km-t fél óra helyett 1-1,5 óra alatt tette meg a járat a dugók miatt. Egyszer nagyon felhúztam magam, amikor a másfél órán keresztül álhattam, mert induláskor már nem volt szabad ülőhely. Következő hónapban váltottam a ráckevei hévre és onnantól kezdve sokkal kiszámíthatóbban értem be.
Mérgelődhetsz azon, amikor felvetik, hogy választhatsz másmilyen közlekedési módot is, de ez az igazság, a döntés a te kezedben van. Még akkor is, ha te életvezetési tanácsnak vagy személyeskedésnek hívod, és mint ilyet nagyon nem akarsz mástól elfogadni.
Én is azt mondom, hogy nem kell mindenáron a vasúttal utazni, ha számodra nem jó a szolgáltatási színvonala. Ezt az átépítés során sokan a magukévá fogják tenni, váltanak a buszra és emiatt nagy valószínűséggel borítékolható lesz a MÁV-nak az utasvesztés... Ennek mértéke nyilván nem mindegy, de majd a kész állomás és az új motorvonatok érkezése azért vissza fogja csábítani az utasokat (vagy egy részét). Legalább a Nyugati - Rákosrendező projekt kezdetéig :)
Akkor,tudod mit?!Tégy belátásod szerint... ;-) De,sok jóra ne számits.A véleményem az,hogy lesz ez még rosszabb is...amikor majd vissza sirjátok a mostani "rosszat"!
Nézd.Én úgy gondolom,ha nem tudjuk a céget megreformálni (márpedig nagyon sok vezetőnek igy jó) akkor nekünk kell változni,változtatni a szokásainkon.Én is használom be,ill.hazajárásra a 70-es vonalat.Ugyanúgy elszenvedem a hibáit.Éppen ezért inkább elindulok egy órával korábban,vagy ha nagyon sietös ill.pontos munka van,akkor marad az autó.Ez csak két alternativa.De van még,hidd el.