Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.17 0 0 504
A pénztáros Start alk. a sorompót pedig pályavasúti alk.kezeli!A sorompó 10-percen túl is zárva tartható...akár egész nap is...a 45-perc munkaközi szünet nem fizetett!Ilyenkor nem kell a szolg.helyén tartózkodni a dolgozonak...ezt is egy törvény irja elö állami cégeknél!
Előzmény: dontals (492)
István Gyuri Creative Commons License 2013.10.17 0 0 503

_karika: de nem látom, hogy bárki is kicsit gondolkodna a megoldáson

Pedig hidd el, hogy vannak, de ők (is) foglyaik a rendszernek.

Egyébként a Vmax=40-nel teljesen esélytelen, hogy bármit is lehessen csinálni ilyen biztberzavar esetén... Kb. óránként át tud menni egy vonat irányonként.

 

Előzmény: _karika (500)
lacosska Creative Commons License 2013.10.17 0 0 502

Hali!! Hoztam pár képet mert mostanában csak a szitkozódás meg a topicban, valahol megértem hiszen ami mostanában megy a vonalon az már megérne pár X-Akták epizódot.

 

Szlovén szállítmány TH közreműködésel: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820847-ee4766ae/461867

 

még mindig a szlovén szörnyeteg: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820849-4bbe8567/461867

 

angol különvonat: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820851-4d9f5b30/461867

 

PSZ mozdonyvonat: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820853-b14c6fd7/461867

 

MIREL-es szilikózis tehervasúttal: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820855-e495836c/461867

 

Traxx-os tehervasút irány Dunaújváros: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820857-402183b1/461867

 

PSZ 240 093 koksz vonat: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820859-461b73cf/461867

 

Dunakeszi - Záhony tehervonat: http://indafoto.hu/lacosska/image/19820861-8960e1da/461867

gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.17 0 0 501

de nem látom, hogy bárki is kicsit gondolkodna a megoldáson

 

Ha egyszer nincs mivel...

Előzmény: _karika (500)
_karika Creative Commons License 2013.10.17 0 0 500

Tudod Gyuri a haverom tegnap, amikor 3,5 óra alatt értünk haza, megfogalmazta: "oké, hogy előfordulnak gondok, de nem látom, hogy bárki is kicsit gondolkodna a megoldáson". Lnne a Nyugatiban bemondás, lenne tartalékbusz, lenne 2 fszt Gödön, hogy az egyetlen ne őrüljön meg, lenne egy épkézláb forgalomirányító, aki tisztában van az utasáramlás irányával, lenne döntéshozó, aki visszaforgat vonatot és 3 óra kihagyás után nem 5 percenként mennének a vonatok Szobra, a sokgyerekes család nem fagyna meg babakocsival az alig fűtött váróban...

Ja és jött 1 db szóló busz, órán keresztül csak Pest felé ment vonat.

 

Előzmény: István Gyuri (494)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.17 0 0 499

A 2149-es 33 percet késett. Indul a nap, hogy baszódnának meg ezek a szarháziak.

GARFIELD Creative Commons License 2013.10.17 0 0 498

De vannak. Csak senki sem foglalkozik vele, hogy ne csak a hibák legyenek elhárítva. Nincs gazdája a vonalnak, aki tenne érte....

Előzmény: gödi fuvarozó (487)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.17 0 0 497

(Egyébként, ha folytatódik a fikanickek etetése, akkor azokat is ignorálni fogom - nem csak ebben a fórumban -, akik szóba állnak a topikrombolókkal.)

 

Ki nem szarja le, hogy mit csinálsz?

Előzmény: István Gyuri (494)
szelektor 4 Creative Commons License 2013.10.17 0 0 496

"A Fórum nyitott, mindenki azt ír amit akar, amíg az MM keretein belül teszi, csak úgy mert nem tetszik valakinek a stílusa még nem ok a moderációra.
Ha nem ért valaki egyet a hozzászólás tartalmával, két út áll előtte: vagy figyelmen kívül hagyja vagy vitába száll vele. A vita nem azt jelenti, hogy melegebb éghajlatra küldik, és jelzős szerkezetekkel illetik."

Előzmény: István Gyuri (494)
V43-2299 Creative Commons License 2013.10.17 0 0 495

"Lehet, hogy a kérésedet meghallgatják (a főfőnökök), de nem fognak az utasok ettől jobban járni - sőt, még akkor is hosszabb lesz menetidejük, amikor nincs semmi gubanc."

 

Tudod, hogy ezzel a mondattal azt próbáltam érzékeltetni, hogy hetente 3x-4x van  biztberzavar Göd-Vác között, így erre stabilan lehetne tervezni, ha már mindig elromlik a berendezés. :-(

Előzmény: István Gyuri (494)
István Gyuri Creative Commons License 2013.10.17 0 0 494

V43-2299: Kérjük a tisztelt menetrendszerkesztőket, hogy a folyamatos biztber zavarok miatt írjanak állomástávolságú menetrendet Göd-Vác közé. Köszönjük!

Lehet, hogy a kérésedet meghallgatják (a főfőnökök), de nem fognak az utasok ettől jobban járni - sőt, még akkor is hosszabb lesz menetidejük, amikor nincs semmi gubanc.

Két külön dolog a zavarhelyzetkezelés és a menetrend (elő) tervezése. Sajnos, az a baj, hogy a döntéshozók sem akarják ezt tudomásul venni.

(Egyébként, ha folytatódik a fikanickek etetése, akkor azokat is ignorálni fogom - nem csak ebben a fórumban -, akik szóba állnak a topikrombolókkal.)

 

 

Előzmény: V43-2299 (483)
GARFIELD Creative Commons License 2013.10.17 0 0 493

Mi a biztber baja? Karbantartás hiánya? 

Előzmény: Törölt nick (488)
dontals Creative Commons License 2013.10.16 0 0 492

Mai történet:

Rákosrendező állomás 16 óra körül. A sorompónál legalább 100 méteres kocsisor.

A "váróterembe" (hogy hogyan néz ki maga az épület, arról szót se ejtsünk) egy láthatóan feldúlt hölgy lép és az egyetlen kiszolgálóablakhoz menne, ahol viszont függöny elhúzva, tábla kitéve "munkaközi szünet". (Felhívom mégegyszer a figyelmet: 16 óra, vagyis mikor már igencsak tart a csúcsforgalom.)

 

"Ja, hogy itt ilyen is van" - mondja megdöbbentően és szánalmasan - milyen igaza van.

 

Később elhúzzák a függönyt, mire ismét az ablakhoz siet a hölgy, akinek a következő volt a problémája: 45 perce (!!!) állnak a sorompónál. A pénztároshölgy közli, hogy ő nem tud semmit a problémáról, egy kisebb épületbe irányítja az állomás mellett. 2 perccel később megnyílt a sorompó. A hölgy elejtette még költői kérdésként, hogy ilyenkor vajon alszanak, vagy mit csinálnak? Tényleg jó lenne tudni.

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.16 0 0 491
Neked is csak azt javaslom: olvass!Ott van az adatlapomon,hogy hol,és mivel foglalkozom... ;-)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 490

Fogadjunk, hogy váltókezelő vagy. :)

Előzmény: Törölt nick (489)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.16 0 0 489
Dogozz Vácon.Akkor nem kell bejárni Pestre ;-)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.16 0 0 488
Na igen...nem fog változni itt semmi azzal hogy Vác átépül.Amig nyugati,rendezö és palota a régi ócska biztberrel dolgozik,addig itt minden marad a régi.Illetve,talán rosszabb lesz...
Előzmény: a Zsóti (481)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 487

A mávnál nincsenek szakemberek. A szakemberek meg tudnák csinálni a biztbert, és nem halna meg minden nap.

Előzmény: GARFIELD (486)
GARFIELD Creative Commons License 2013.10.16 0 0 486

Kérjük a máv szakemebreit, hogy ha meglepetésszerűen felújítás kezdődik az egyik vasútvonalon, akkor készüljenek fel rá. Tudom, a hóra nem lehet, az csak úgy jön....

Előzmény: V43-2299 (483)
GARFIELD Creative Commons License 2013.10.16 0 0 485

Azért Csepel kicsit más. Tudod mi van a 3-as úton befelé reggelente? Ezért kellene kötöttpályán a lehetőségekhez képest normális közlekedést összehozni. Még egyvágányos közlkedéssel is lehetne, csak akarni kellene.

Ami nagyon eltér a példádtól, mert az, hogy Te mivel jössz be csepelről az kb 6 féle busz + hév. Az hogy mivel jössz be Vácról, az már nem egészen....

Előzmény: a Zsóti (481)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 484

Előzmény: V43-2299 (483)
V43-2299 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 483

http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=1525eb0edc8796

 

Bár nem vagyok szenvedő alanya, de inkább nem mondok semmit.

 

Kérjük a tisztelt menetrendszerkesztőket, hogy a folyamatos biztber zavarok miatt írjanak állomástávolságú menetrendet Göd-Vác közé. Köszönjük!

gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 482

Egy aprócska bökkenő van csak: nincs olyan buszjárat, ami a tipikusnak mondható utazóközönség számára helyettesíteni tudja a vonatot. Illetve van, persze, de ennyi erővel a magánhelikpter is tudja.

Előzmény: a Zsóti (481)
a Zsóti Creative Commons License 2013.10.16 0 0 481

Szia!

 

Saját példa: 4 évig buszoztam be Csepelre és jópárszor volt, hogy a 15km-t fél óra helyett 1-1,5 óra alatt tette meg a járat a dugók miatt. Egyszer nagyon felhúztam magam, amikor a másfél órán keresztül álhattam, mert induláskor már nem volt szabad ülőhely. Következő hónapban váltottam a ráckevei hévre és onnantól kezdve sokkal kiszámíthatóbban értem be.

 

Mérgelődhetsz azon, amikor felvetik, hogy választhatsz másmilyen közlekedési módot is, de ez az igazság, a döntés a te kezedben van. Még akkor is, ha te életvezetési tanácsnak vagy személyeskedésnek hívod, és mint ilyet nagyon nem akarsz mástól elfogadni.

 

Én is azt mondom, hogy nem kell mindenáron a vasúttal utazni, ha számodra nem jó a szolgáltatási színvonala. Ezt az átépítés során sokan a magukévá fogják tenni, váltanak a buszra és emiatt nagy valószínűséggel borítékolható lesz a MÁV-nak az utasvesztés... Ennek mértéke nyilván nem mindegy, de majd a kész állomás és az új motorvonatok érkezése azért vissza fogja csábítani az utasokat (vagy egy részét). Legalább a Nyugati - Rákosrendező projekt kezdetéig :)

Előzmény: GARFIELD (473)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 480

Megvagyunk a bölcs tanácsaid nélkül is, köszi.

Előzmény: Törölt nick (479)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.16 0 0 479
Akkor,tudod mit?!Tégy belátásod szerint... ;-) De,sok jóra ne számits.A véleményem az,hogy lesz ez még rosszabb is...amikor majd vissza sirjátok a mostani "rosszat"!
Előzmény: GARFIELD (477)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 478

Jah. Mondjuk én örülnék, ha nem pont egy vasutas osztaná az észt arról, hogy miként kell megfelelően vezetni az életet. :)

Előzmény: GARFIELD (477)
GARFIELD Creative Commons License 2013.10.16 0 0 477

Mondom, jönnek az életvezetési tanácsok. 

Előzmény: gödi fuvarozó (476)
gödi fuvarozó Creative Commons License 2013.10.16 0 0 476

Éppen ezért inkább elindulok egy órával korábban

 

Mások meg szeretik ezt az egy órát a családjukkal tölteni, nem pedig mocskos vonatokon.

Előzmény: Törölt nick (475)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.16 0 0 475
Nézd.Én úgy gondolom,ha nem tudjuk a céget megreformálni (márpedig nagyon sok vezetőnek igy jó) akkor nekünk kell változni,változtatni a szokásainkon.Én is használom be,ill.hazajárásra a 70-es vonalat.Ugyanúgy elszenvedem a hibáit.Éppen ezért inkább elindulok egy órával korábban,vagy ha nagyon sietös ill.pontos munka van,akkor marad az autó.Ez csak két alternativa.De van még,hidd el.
Előzmény: GARFIELD (473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!