Köszönöm szépen . bár senkinek sem káptalanfürdő az emlékezete , de szinte biztos az , hogy nem erre gondolok . Az a BEAG , amire gondolok , ott tükörszimmetrikusan állt a 3 hangszóró , nem volt elől karakterisztika--diagramm , és nem 2 , hanem 3 csoportban volt a 9--9--9 lyuk . Abban a boltban , ami a Rákóczi úton van , a volt Éjjel--nappali mögött , ott , ahol az Osvát utca torkollik be a Rákóczi útba , ott volt az a bolt , ahol most hangszereket árusítanak , és azt hiszem , Triál volt a neve valaha . Ott egyszer csak nagy kiárusításai voltak ennek meg még egy kis Videoton hangfalnak ( mellékvonalbeli valami volt , nincs a Csabai Dánielben megemlítve ), vettem belőlük több , mint 10 párat üzletelésre , úgyhogy szerintem kéne még kutassunk . . . Köszöni : a Sapirico , aki nagyon megijedt már ettől a pár nap rovatállástól .
Érzelmileg kötődöm ezekhez a dobozokhoz - életem első hangfalai, az első (diák)fizetésemből. 1982-ben vettem, 2eFt-ba került a pár.
Még most is megvannak, a mai napig hallgatom őket, bár a gyermekeim kissé leharcolták..
Amúgy az MK27-es után nagyon elégedett voltam a hangjukkal, büszkén mutogattam a haveroknak, egészen addig, amíg meghallgattam egy HS280-ast. Anno a HFM is nagyon leszólta. Jóllehet nem ok nélkül, de mint írtam, nálam ez érzelmi kérdés.
A Tunerek-rovatban is írtam, de itt hátha több esélyem lesz:
Eladnám az Orion ST-240-es Tunerem. Fekete színű, fekete műszerekkel, hibátlan, keveset használt, jó állapotban. Javítva, tuningolva nem volt. Irányára: 10.000.-Ft. Érdeklődni E-mailben, publikus.
(( többszörösen OFF )) Azt szeretném mondani , én a kis Sapirico , hogy mára volt egy álmom , ami a HI--FI-zés egy jövőbeli dolgáról szólt . Előre szeretném vetni , hogy ezen beírás , hogy ne sok itteni helyet foglaljon el , az Unitra --- lengyel szerelem nevű itteni rovatban fog érni véget . Biztos ismeritek , hogy az autóknál van egy talán furcsának is mond6ó faktor , és ez a légellenállási tényező , és ezt egy cW--értékkel jelölik . Biztos tudjátok azt is , hogy ez sok--sok dolognak az eredője , és , hogy tulajdonképpen nem lehet sokra menni vele , mert ettől még éppúgy nem feltétlenül jobb egy kocsi , csakmert kisebb a cW -értéke , mint a másiknak , mégis fontos . Aztán . Biztos van köztetek olyan , aki hallott már arról , hogy mi egy személygépkocsinál a "nyúlási gyorsulás "( ez egy olyan potenciája a kocsiknak , ami 3 elsődrendű és 4--5 másodrendű faktor végeredője , koeffifiense , és arról tudósít , hogy gyorsul a kocsid g1--gyel , és mennyit tudsz menetközben gyorsítani rá ) ( , és hogy a legdurvább az , hogy 80 km/h--nál 160--ig a pici Morgan a világelső benne...). Kitalált bennem valami egy kategóriát , s nem is lepne meg , ha már a tudománynak ebben a gezámtkunsztverk--korában ezt már valaki előttem kispekulálta volna . Nyilván , mivelhogy álom volt , azok közületek , akik csak 1 mondatban szoktak visszaválaszolni , azt mondhatnák , hogy sz...r az egész , és bizony magam is hajlok erre , de mint filozófiatanár , hajlok arra , hogy csak--csak van , lehet benne valami , mivelhogy az ész hideg darabontokjai aludtak , és ki--eresztettek valamit . Arra gondolt tehát bennem valami , hogy valószínűleg lesz egy olyan akusztikai , hangreprodukálási faktor , végkoefficiens , aminek a neve
EGEL . Ez az Egel több , különböző rendű--fokozatú akusztikai faktornak volna ( lesz ?? ) a végső mutatója , és ahhoz , hogy ...
Úgy ahogy mondod! Nekem is az első olyan bolti erősítőm volt az Orister, amit hifinek neveztek, de az a hangszínszabályozós meghajtás és a végén az a pszudokvadro fázistolásos barkácsolás rémisztő volt. Mindkettőt kibasztam belőle, és egy új előlappal szerintem a mai napig műxik valamelyik exnőmnél (ezekből annyi volt akkoriban, mint az oroszokból:-)))
Az Orister végfoka nem is _annyira_ rossz, a komplett erősítőn az előfok ront piszok sokat szerintem. Van-volt komplett Oristerem is, hallgattam sokáig, most van egy Orister végfokom, jobb táppal, csak egy bemenetválasztó kapcsolóval meg potival, és nem is rossz.
Szerintem te a HOX 41 re gondolsz. Azon volt 2db reflexnyilas 9 pici lyukkal es 2db 125mm es mely, es egy hasonlo kinezetu magas, csak a magasnak papir szele volt.
A HFM tenyleg AET 215 nek irta, de az "igazi" 215 az sokkal regebbi konstrukcio volt. Az elso stereo tranzisztoros beag. Sajna rendes kepem nincs rola csak ez:
Lehet . De én meg Viagrát kérek . A Beag HOX 43 más volt . Azon volt a 3X9 lyuk elől , és az egy egyutas 3-hangszórós dobozhangú , de viszont végre elgondolkodtató konstrukció vala .
A számokkal mindig bajban voltam de boltban vásárolt csunya narancs színű tolopocis példány volt. Valszeg igazad van 210 lehetett. Lapos mint az alföld a tolópocik fekve ...stb.