Sziasztok. Adott egy 2005-ös 1,4-es Grande Punto. P2299 hibakódot olvastak ki. Az autó az első indításkor nehezen akar elindulni. Esetleg lenne tippetek, hogy merre induljunk el?
Ha nem lennék egy lakásfelújítási program közepén,komolyan mondom eljöhetnél megnézni az autóm.Mert cserélni szerettem volna focus 1.6 ecoboostra vagy Ti-vtc-re 5ajtós.
Grandém 3a 2007 152000km (és ez nem sok,garantált ! )garázsba áll no rozsda rajt,szivargyujtóba garantáltan csak a fed.kamera dugója van.Hölgynek nem vagyok hölgy ,de talán a kuplunghasználat miatt csak nem bánod.Igen garantált az élmény,amit akkor lehet kihasználni,ha megfelelően felmelegedett az olajad,valamint pár percet rászánsz a visszahűtésre.
Így az eladást halasztanom kell a fontosabb dolgok miatt.
Több mint vsz a venti csatlakozója kontakhibás (jobb egyből alul egy tornász hozzáfér)
Ha szerencséd van a réz érintkezők nem melegedtek még fel (a kontakthiba miatt) annyira hogy a rugalmasságot elveszítsék, így ha tisztítod esetleg picit hajlítasz rajta akkor megszűnik a hiba.
Ha kilágyult akkor vagy cseréled az egész csatit vagy direktbe kötöd a vezetékeket (ez egyszerűbb, de ezt is el lehet rontani pl pillanatpákával,szigszalaggal a hőfokszabályzós páka és a zsugorcső helyett).
Persze ez csak az én meglátásom, tévedés jogát fenntartom.
A narancsliget utastéri szellőzés ventillátora mostanában úgy gondolja, hogy ingadozik, random emel, ejt a fordulaton. Ha manuálisan állítok neki sebességet is csinálja, bár kevésbé.
Az autó mely pontjára öntsem a benzin+gyufa párost a javítás érdekében?
Még nem vettem fel a fonalat, csak gondoltam elsírom magam első körben. Rémlik valami, hogy ennek is van ellenállása, elsőre ezt tippelném, de addig is várom, hogy valaki megszánjon és kiokosítson. :)
Mostanában megyegetek vele többet, jönnek is csőstől is a problémák! Pár hónapja egy kuplung pedál mikrokapcsolója ugye, aztán pár hete izzót kellett cserélnem (a jobb oldali továbbbra is nagy élmény a légszűrőtől :D), most meg ez! Őrület.
Hát, nekem már elég lenne a három ajtó, de csak kevés km-est vennék meg, amit nem lelek a piacon.
Ha még azt is hozzáteszem, hogy csak nem dohányzó lehetne, amibe a szivargyújtót sohasem használták, akkor olyan a világon sincs, tudom. Ja és persze, garázsbantartott hölgytulajdonostól.
Biztosan nagyobb élményt adna, mint az 1.4 8V, ami azért annyira, nem rossz ám! :)
És hogy mi a kevés? Nálam a 100e km alatti, amihez még nem nyúltak!
Kiforrott konstrukció ,csak ráaggadtak egy turbót.Én nagyon imádom.6éve van nálam.Csak azért válnék meg tőle,mert négyünknek pici a háromajtós.Nyáron van is gond a pakolással.Motorja miatt van csak meg.