Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

voszi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 213

"mivel szoktál élvezkedni?"

 

:) :) pedig tényleg szoktam. :) van nekem erre egy asztrám. asztra g, mert ugye az a leglesajnáltabb modell. opc, turbó, arden kék. ötödik éve van nálam. át van építve elég rendesen. egy széria inszignia opc-nél - a papír adatok alapján - jobban megy, de 380paci esetén már lehet, hogy lebőgnék. 2,5mp alatt van meg a 80-120. van torzen difim, meg minden, de egy fwd kocsi esetén akkor is ez a mérvadó érték, nem a 0-100. van mr. dyno-m, azzal sokat mértem a kocsit anno, programozásnál, meg csak úgy magamnak marháskodásból is.

Előzmény: fenderazigazi (200)
voszi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 212

én nem mondtam, nem is gondoltam. egyszerűen - nekem úgy tűnik - annyival drágább, hogy ahhoz 300ezer fölé kellene tekerni, hogy egyáltalán érdemben megérje. annyit viszont nem szeretnék menni egy kocsival. ennyi.

 

bocs a flódolásért. :)

Előzmény: mlas (208)
voszi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 211

oks, de van hozzá plusz 18LE is. gondolom valamit csak számít az...

 

a 7,8-as nagyátlag azért szép, nekem nem lesz már annyi. de ez a 8,2 se rossz, sokkal többet gondoltam, amikor átültem, azt hittem ez valami benzinpusztító lesz.

Előzmény: Eduscho34 (206)
voszi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 210

nagyjából azonosak a viszonyok nálam, mint nálad, a 8,2-t így eszi a vektra. az autópályán én tempomat, óra szerinti 140...145-öt szoktam menni. azzal még sose mértek be, tehát az ténylegesen 140 alatt van valamivel biztosan. szóval a 7 literes becslésem akkor pont bejött.

 

a 120 pacis dízel meg 8 szelepes technika, ami egyébként bizonyára nem is rossz egyáltalán, de eladásnál semmivel sem fog többet érni, mint a benyásom, valamint úgy láttam (igaz zafírián), hogy még többet is eszik, mint a 150 pacis nagytestvér.

 

azonkívül ne degradáld a gépsárkányom, 122LE :D :D :D

Előzmény: UseR (204)
voszi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 209

serényen olvasgattam, és láttam, hogy próbáltátok a piros opc-t! engem nem kell kétszer noszogatnod, hogy megnézzem a vasat, ebben sajnos biztos lehetsz! :)

Előzmény: edyv6 (202)
mlas Creative Commons License 2010.01.19 0 0 208
Nem akarok itt B-D vitát kezdeni, de 1ccer valaki leírhatná már, hogy a D szervizköltsége miért nagyobb...
Persze, hamar elromlik, ezért is raknak a kamionokba, hajókba, munkagépekbe, vonatokba nagy benzinmotorokat... :DDD

Az 1.9D Veki sajna rossz példa, mert igaz ugyan, hogy sok elromlik, de szinte mindig ugyanaz mindnél (konstrukció?) - egyébként meg olasz motor :))
Előzmény: Eduscho34 (206)
Eduscho34 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 207
Semmi komoly! Miután elküldtem, rájöttem, hogy Téged valószínűleg nem is érint.
Nagyon sok Insi tulaj panaszkodott a tükör koszolódására. És sajnos igaz!!! A dizájner jó munkát végzett :P csak az a baj, hogy esőben a tükörre megy minden kosz, és az ablakra. Ergo: sötétben, esőben tolatni szinte lehetetlen, de esős, ködös időben a külső visszapillantó tükör szinte nem használható:(
Ezért az új autók már ilyen tükörházat kapnak:

A MÁSIK PEDIG: Van a navinak is egy testmod-ja, ott mindent mutat:), többek között a sebességet is, amit egyébként nem szokott.
Előzmény: fenderazigazi (194)
Eduscho34 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 206
Szerintem is jó a logikád! Én is lejátszottam ezt a számolást mi minden vásárlás előtt. Ráadásul a dízel szervízköltsége is nagyobb. Érzelmileg: az traktor dízel, az autó benzines:) (de erről már ment egy nagy meccs a vectrac!!! fórumon!) Persze a mai dízelek halkabbak, és jóval nagyobb a nyomatékuk. De ha nem kell, mert elég a benzines is, ami ráadásul megbízhatóbb is? Nekem is a c vekim volt eddig a legjobb autóm, de az 1.9d-s vekire nagyon sokan panaszkodtak a márkatársak közül.

Az Insigniánál egy dolog miatt érdemes elgondolkodni: menetkészen 1-2 fővel közel 2 tonna...

Ja! Az én 1.8-as vekim 108.430 Km-t ment nálam, fogyasztása: 7,83!
Előzmény: voszi (199)
UseR Creative Commons License 2010.01.19 0 0 205
ezt én se értettem egyébként, h egy fehér bálna mitől nem üzleti... :-)
Előzmény: mlas (203)
UseR Creative Commons License 2010.01.19 0 0 204
2 helyen nem hibátlan meg a gondolatmenet - egyrészt az 1.8 120LE benzin helyett egy 1.9 120LE dízelt nézhettél volna, ez egy pár százas spórolás.

Másrészt a dízel ott, ahol a benyás 8 litert kér, 6 körül vagy alatta megvan. Én most 27e km-nél járok a Vekivel (1.9 CDTI 150LE) 7.1-es átlagfogyival, és 50% reggel megyek rövideket városi dugóban, meg 50% ésszel sietek autópályán (140-150).

De persze a benzines megbízhatóbb, a turbó hiánya miatt - mit is mondtál az 1.6T-ről? :D
Előzmény: voszi (199)
mlas Creative Commons License 2010.01.19 0 0 203
"A fehér gyönyörű!!!! Ha nem kellene üzleti okokból használnom én is azt vettem volna!"
eztetet írtad, meg a kopasz frizura, ebből gondoltam, hogy új munkaköröd van... :DDDD
Tudod: kigyúrt-kopasz-feketeautóval :DDDDD
Előzmény: fenderazigazi (201)
edyv6 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 202

hááát...

 

 

ha minden jól megy,akkor 1 TOPIC tali berkein belül,valamikor Április könyékén kipróbálhatod az OPC változatát az INSIGNIA-nak,1 kis + KRAFT-al........(380LE 510NM)

Előzmény: voszi (198)
fenderazigazi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 201

???????? Nem értem Apa!

Mim van kinn és hol is???:))

Előzmény: mlas (196)
fenderazigazi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 200

Jogos a logika!!:)

És a diesel fogyasztásról is annyit, hogy nekem bár automata és igencsak szeretek lépni, de a 190.000 km alatti átlag fogyasztásom 8.1L volt. Lehet vele persze mindenhol szabályosan közlekedve megcélozni a 6L-t, de még az sincs 3L különbség. Én ugyanígy gondolkodom. ráadásul sokat megyek folyamatosan nagy sebességgel és szinte 0 város, ahol egy benzines is jól tud fogyasztani.

Abban is igazad van, hogy egy 1,6T-nél az ember meghallja a turbót és elkezd egy kicsit élvezetesebben vezetni....

Mivel szoktál "élvezkedni"? Kiváncsivá tettél!!!

Előzmény: voszi (199)
voszi Creative Commons License 2010.01.18 0 0 199

köszönöm a fogadtatást, még nincs is inszigniám, de nagyon jól esik!

 

a diesel vs benya jogos kérdésedre a válaszom:

 

- 1db 1,8-as benyás veki, új ára volt 7,7, kp-re megvettem 6,2-ért, megevett 200ezer km alatt 8,2-es átlagot, 280Ft-tal számolva 4,6MFt benya ment le a torkán, mindösszesen 10,8 MFt

- 1db 1,9-es 150 LE dízel, új ára volt 9,1, kp-re vihettem volna 7,6-ért, megevett volna 200ezer km alatt 7-es átlagot mondjuk (de talán inkább többet, volt nálam 2000 km-t egy próbára anno), 260Ft-tal az 3,6M, mindösszesen 11,2M. plusz eladásnál pár százezret nyerek a dízellel, ez még egy bizonytalan csökkentő tényező.

 

akárhogy is nézem bukta lett volna a dízel gép, vagy legfeljebb nullszaldó, úgy, hogy a lóvét előre ki kell pengetni, a benyásnál meg 4 év alatt apránként... az, hogy jobban megy, engem nem izgat, dolgozni járok vele, nem pedig racsingolni. a kisbenzines motor még mindig a legolcsóbb... ez persze csak az én véleményem.

 

lehet egy 3 lityós kisebb fogyival lepett volna meg, de az meg rendesen súrolja a 10 milkát. ott még több lenne a veszteség. a bmw-ből persze más, ott kell a presztízs miatt, de ez egy opel (jó értelemben véve).

 

hát kb. ennyi :)

Előzmény: fenderazigazi (193)
voszi Creative Commons License 2010.01.18 0 0 198

köszi, elolvasok mindent!

 

mennyi az annyi egyébként az inszignia esetén? a veki behappol vagy 8,2-t 100-on, így télen már volt 8,7 is. de le tudok menni 8 alá is, odafigyeléssel. ez jó sztem a méretekhez képest. régen volt egy korza gsi-m ugyanezzel a 125 pacis motorral, és ennél többet harapott.

 

az 1,6T a korzában 8,6-os átlagot kért eddig 21ezer km alatt. az se rossz, de félek az inszignia torkosabb lenne. évi 50-60ezer km-t megyek, át kell gondolni. ha csak úgy magamnak venném hobbira, csakis opc lenne :) még szép :)

Előzmény: Eduscho34 (191)
voszi Creative Commons License 2010.01.18 0 0 197

igenis, meg lesz. :)

 

az 1,6T gondolat nem is olyan eretnek. eszembe se jutott. köszi az ötletet! feleségem is 1,6T-vel nyomja (corsa opc) :)

 

viszont nem biztos, hogy akarok 180 pacit a fenekem alá, van erős hobbi autóm, és tudom, hogy milyen vaddisznó vagyok, annyit préselek ki a kocsiból, amennyi van benne.... :) járkálni épp jó volt a veki, nagyon megszerettem ezt a szerencsétlen lesajnált macit. és egyébként a világ legjobb kocsija, azon kívül, hogy enni kért, semmi dolgom nem volt vele eddig. 160ezernél kellett féktárcsát cserélni rajta. meg ilyesmik.

Előzmény: edyv6 (190)
mlas Creative Commons License 2010.01.18 0 0 196
Nem is mondtad, hogy átnyergeltél a kintlévőség-kezelő iparágba...
Előzmény: fenderazigazi (193)
edyv6 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 195

szia

 

nincs téli üzemmód,mert átkapcsolod a váltot kézibe,és felkapcsolsz 3-ba :)

Előzmény: fenderazigazi (193)
fenderazigazi Creative Commons License 2010.01.18 0 0 194

Eduscho!

Mit takarnak ezek a titokzatos szavak:"Ha segítség kell, hogy ne koszolódjon a tükör, lásd a GPS sebességét, csak szólj!"??????

Please

Előzmény: Eduscho34 (185)
fenderazigazi Creative Commons License 2010.01.18 0 0 193

Isten hozott!:)

Szóval szerintem sem fogsz a motorban csalódni, mert ez a legmegbízhatóbb motor, amit valaha a Vectrába és Insigniába szereltek ( a 2.2-es mellett)! Ugyanakkor a szuper futóművet, a karosszéria merevségét, a már alapfelszereltségben is nagyon szép és minőségi külsőt, belsőt megkapod hozzá!

Szerintem ehhez a motorhoz nincs 4*4-bár nem néztem utána...

A fehér gyönyörű!!!! Ha nem kellene üzleti okokból használnom én is azt vettem volna!

Kiváncsi lennék, hogy a sok km/év ellenére miért nem dieselt veszel? (Én is most szállok át diesel-ről benzinesre)

 

edy!

Egy kérdés: nekem a vektrában az automata váltóhoz van téli kapcsolás, de az Insigniánál nem látom. Nincs benne téli üzemmód? (mondjuk igazából baromság, mert csak annyit csinált, hogy 3-ból indult).

 

Eduscho!

Igazad van!:) A körömbenövés sucks... Nekem is kétszer műtötték a lábam miatta:((((

Kitartás!

Azért néha a hétvégén hajtsd ám meg a kocsit, nehogy a feleséged ellustítsa!:)))

 

Előzmény: voszi (187)
Eduscho34 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 192
Kösz a jó hírt!

"azt mondták, hogy amikor üzembe helyezték a gépet, a számítógépben még csak 10-ig voltak besorolások J."
Na, erre majdnem írtam valamit, úgy felbosszant ez, no és a sok hasonló (!) balkáni eljárás 2010-ben, egy EU-s tagállamban....
Mit szólna az illetékes, ha fájós lábbal (pl. körömbenövés) elmenne az orvoshoz, az hümmögne, majd ráírná a kórlapra: "Amputálás"! Ugyanis az ő gépén még csak az "A" betűs gyógymódok vannak fenn...
Előzmény: Armchair Quarterback (188)
Eduscho34 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 191
Szia!
Ha megnézed a hozzászólásaimat, láthatod, hogy eleinte morogtam, mert az 1.8-as Veci csendesebbnek és gyorsabbnak tűnt. Tűnt! Ugyanis ebben más a sebességérzeted. Az első 1000 után pedig sokat javul a motor dinamikája. Elbírja az autót, de ha menni akarsz vele, azt is lehet, csak akkor ki kell húzatni 3-4000-ig. (Persze nem 1-ben:P) Végül is ez miért lenne baj? Én többször kipróbáltam: az átlag autósokra így is rávertem 30-40 métert. Szóval mindennapos egyszerű közlekedésre u.olyan, mint a Veci. A fogyasztás is kiváló.
De Edy-nek igaza van... Azért jó tudni - és néha érezni - hogy megvan a ménes:)
Előzmény: voszi (187)
edyv6 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 190

szia.

 

 

szerintem megleszel ellégedve vele,Eduscho is elvan az 1.8-al,habár én személy szerint akkor már az 1.6 TURBO-t választanám,csak párszázezer FORINT a különbség,és azért lényegesen dinamikusabb.......

 

DE EZ CSAK AZ ÉN SZERÉNY VÉLEMÉNYEM :)

 

MINDEN ESETRE AMINT MEGLESSZ KÉPET,MEG BESZÁMOLOT KÉRÜNK :)

Előzmény: voszi (187)
UseR Creative Commons License 2010.01.17 0 0 189
hát ez mókás :) habár nekem az is "tetszik", h egy vadiúj 2 éves DPF-es Vectra csak EuroIV-re sikerült, és emiatt a fekete füstöt okádó dízel Transitokkal együtt csapják ki a városból szmogriadókor - szinte ugyanaz a szint, ugye :)
Előzmény: Armchair Quarterback (188)
Armchair Quarterback Creative Commons License 2010.01.17 0 0 188

Az jó. A 14-es a benzinesekre vonatkozó EURO V besorolás. EZ azt jelenti, szmog riadó alatt nyugodtan közlekedhetsz Budapesten.

Elkezdtem utánajárni, hogy miért van 10 az enyémben; a kereskedésben azt mondták, hogy amikor üzembe helyezték a gépet, a számítógépben még csak 10-ig voltak besorolások J.

 

Előzmény: Eduscho34 (186)
voszi Creative Commons License 2010.01.17 0 0 187

sziasztok!

 

egy jó kis insignia-ra benevezek én is asszem az idén. nekem málhás pacinak kell, 1,8-as motor lesz asszem a befutó emiatt. kivétel, ha összkerék, ezen még töröm a fejem, de nem akarok elszállni. :) túl sokat megyek ahhoz / év.

 

fehéret szeretnék, az semleges, és meglepő módon szép is. (1999 óta fekete autóm volt mindig, meg kék, ahhoz képest jó váltás lesz)

 

valakinek van tapasztalata 1,8-as insignia-val esetleg? hogy viszonyulhat az 1,8-as (125 pacis) vectra c-hez? ha ugyanolyan lomha, akkor az pont jó, járkálni hibátlan. csak vérszegényebb ne (nagyon) legyen....

 

üdv,

voszi

Eduscho34 Creative Commons License 2010.01.16 0 0 186
Üdv a táborban!

Nekem 1.8-as, benzines. A forgalmiban, a V9-nél nekem 14! van beírva...
Előzmény: Armchair Quarterback (182)
Eduscho34 Creative Commons License 2010.01.16 0 0 185
Örülök, hogy visszatértél. Már azt hittem disszidáltál...:) De az ünnepek alatti net-elvonás egy jó döntés volt!!!

Mi újság a Fekete Gyönggyel? Ha depressziós alkat lennék, azt írnám: mit tudom én? Lassan annyit látom, mint a filmbeli társát. Néha felbukkan. Alig vezetem. Akkor is csak szinte városban, meg haza a szülőkhöz. Lassan 4 hónapos, és még csak 3200 Km van benne. Szerintem ezt el sem tudod képzelni... Tkp. a feleségem autója:)
Pedig egyre jobb!!!
Te viszont közel vagy a nagy dátumhoz, látod, milyen hamar eltelt?
Ha segítség kell, hogy ne koszolódjon a tükör, lásd a GPS sebességét, csak szólj! Egyébként pedig várjuk az élménybeszámolót:)
Előzmény: fenderazigazi (180)
fenderazigazi Creative Commons License 2010.01.15 0 0 184

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!