Jó hát tudod én ezzel a basztatással vállalkozóként folyamatosan basztatnak! De akikkel dolgoztunk együtt azok tudják ,hogy odaér a cucc! voltak cégek akiknek már nem vettem fela telót! 1 órán belül 4x hívott először még volt 3 órám 20 perc elteltével már csak 1 mondom jó gyorsan telik az idő!
Én általában ezt szoktam mondani: Rám biztátok a fuvart majd megoldom ahogy tudom de kérlek ne hívogass attól nem leszek előbb ott!! Ezt van aki megérti meg van aki nem!
De pl amikor az óvszert hordjuk a te anyacégednek akkor elküldi az ember a megbízást és csak azt kérdezi,hogy megraktam e utánna semmi kérdés esetleg csak annyi ,hogy lenne még1 raklap mennyiért vállalnád be :)
Deamugy ha valaki basztat akkor ugyis mindig közbe jön valami...
No ez igaz. Se a céget, se a szituációt nem ismerem. Életemben nem zargattak még, hogy "gyerünk gyerünk, hajts, ne úgy csináld, az úgy nem volt jó...". Mondjuk ezért is szeretek a főnökeimmel dolgozni. Kiadják a munkát, aztán várják a visszajelzésem, hogy mikor lesz kész. Én mondok egy időpontot, a következő munkát meg akkorra küldik. Közben van, hogy egy hétig nem is beszélünk.
Nem azt írtam,hogy 10 óra vezetéssel érsz le a kikötőbe,hanem a 10. munkaórában.Mondjuk aznap rakodtál 4 órát,5 órát vezettél,plusz ugye 45 perc valamikor közte,ez kb. 10 óra.De mindegy is,nem ismeritek a céget.Itt elképzelhetetlen,hogy a 10. munkaórában ne álljak hajóra.
Úgy csináljuk, hogy a 10. órában nem megyünk hajóra... Én mindig legalább 4 órának számolom a kompot. Így akkor 1 óra munkaidőd marad parkolót keresni Dover környékén. Nehéz mutatvány. Ezen kívűl a már megtett 10 óráddal ez kicsit sok vezetésből.
Ezt hogy érted?Elromlott, szóltam,de nem nyúltak hozzá.Leírtam,ha ilyen lesz januárban is,nem indulok el vele.Mit tudnék még tenni?
nem tojtam le a levcsövet se.10 km-re voltam a telephelytől,igyekeztem bemenni,mert így gyorsabb volt,mint ha telefonálok,várok,mire valaki ráér kijönni,út szélén javítani.
Úgy értettem a változó tervet,hogy mondjuk 8 óra 30 percet vezettél,és mondjuk a következő pihenőnél egy kolléga bajba kerül,Te meg 10 órás vezetésig el tudsz menni,hogy segíts neki.Indulnál,de előtted-mögötted-melletted állnak.Nem úgy,hogy nincs meg a pihenő,vagy ilyesmi.Egymillió olyan helyzet lehet,amikor "szabályosan változik a terv",hogy úgy mondjam.
A hajózásnál meg,miért Ti mit csináltok?Hogy tartjátok be a pihenőidőt,ha 5 óra múlva kaptok jegyet?Ott maradtok a kikötőbe?Kértek jegyet a még későbbi hajóra?És akkor melyik sorba állítanának?Nekem így volt egy csomó munkaidőtúllépésem mostanában a hajók miatt,amit nem tudok előre,csak a kikötőbe,amikor a jegyet adják.Hogy kerüljem ki,amikor a 10. munkaórában leérek,5 órával később indul a hajó,2,5 órát megy,és utána még le is kell jönni róla a 18. órában.Maradjak rajta?
Adblue volt a tartályban a műszer szerint,tudtam,hogy mennyit fogyasztott az elmúlt időkben a gép,nem fogyhatott el.
Az "akasztásnál átnézed a pótot"-ra volt nagy botrány a két ünnep között egy céges összejövetelen,hiszen sokszor éjjel 2-kor akasztunk,lehetetlenség átnézni rendesen.Erről hosszú vita volt.
Szabályos napok:Mivel nyílt a fórum,jópár dolgot kihagyok a történetekből,de valóban,ha valaki végigköveti időben a történéseket,gyanús lehet neki a dolog,valami nincs rendjén.Maradjunk annyiban,hogy egyedülálló lehet ez a cég a többi között a mai büntetési tételek mellett,hogy itt nem mindig minden zajlik szabályosan.
A Waberers téma idegesít.A Waberersnél a 12-es Unitban voltam.A felmondásom idején a folyosón lévő plazmatévé szerint a 12-es Unitban 6000 km volt a sofőrök átlagos havi futásteljesítménye.Ehhez 6-7-8 heteket vannak kint és utána 2 nap szabadságot kapnak.Tessék kiszámolni ehhez a fizetést a Wabererses normával.Másik Unitba átmenni nem engedtek. Itt munkahetenként kettő nap szabadság jár,azaz 4 hét után itthon lehetek min. 1 hetet,6 hét után majdnem kettőt.Most 3,5 hét alatt 11500 km-t mentem,amire összesen 350.000 Ft fizetés jár. NEM JÓ ez a cég sem.De akkor is inkább itt dolgozom,mint a Waberersnél.
Dolgozik a cégnél jópár magyar ember, meg nagyon sok a lengyel is (van is irodájuk a polákoknál). Ami nagyon fontos német vagy angol nyeltudás. Enélkül szóba sem állnak senkivel.
Pontosan fizetnek (2 hetente), korrektek. Kapcsolatban vannak sok fuvarozócéggel így gyakorlatilag bérbeadják a sofőrt olyan cégnek akinél nincs elég sofőr. Sok múlik azon, hogy kit melyik cégnél tudnak elhelyezni.
Akit érdekel melo holland cégnél annak érdekes probálkozni náluk. Van vendégházuk, így hétvégén oda lehet menni mosni, pihenni stb.
Egy baj van csak. Hollandia messze van így hétvégére hazaugrani nem nagyon lehet.
Ezek a pihenőidők valahogy nekem is gyanúsak voltak.Szerintem a wabinál is haza lehetne szólni, hogy elfogyott az időm.Nem hinném, hogy bárkit is kényszerítenének.
Azért vegyük azt is számításba, hogy Ö még nembiztos, hogy meg meri mondani ezt.Tudod, új seprű... Csak az a baj, hogy a vezénylők ezt ki is használják.Ez csak feltételezés.