Nem nem olyan láma már nem vagyok, minden keréknél jó, a bal hátsónál beleér, de lehet, nem az, nem tudom, már csavarokat átraktam a jobb oldalról, akkor is ciripel a bal, vagy valami máslehet...fene tudja.
A hosszú csavarok a nyári alufelnihez vannak, ehhez(csatornafedél)rövidebbek vannak.
szerintem vedd ki a csavarokat-és hasonlítsd össze!Ami hátúl van rövidebb(mivel ott van a kézifék). Lehet hogy előre tettél rövid-hátra meg hosszú csavart! Kicseréled-'oszt jó napot!
Sanyi, lecseréltem a felniket(télire)és sajnos megint beleér valahol a bal hátsónál szerintem valami, a kerékcsavarokból már le is köszörültem, nem látom hol mi érhet még valamibe ....ahogy megyek...kattog, valamikor megtudnád nézni?
majd nézzük meg 1 szombat esti disco után (Nascap törésteszt helyett...)melyikből másznak ki a saját lábukon... volt CRX-em (az asszonynak...),----félelmetes.
Sok reléje van a Diának.Nekem a motortérben van kettő(kompresszor,hűtőventi),meg még az utasoldali légzsák alatt,a polcon a vezérlőelektronika mellett vagy három.
Ha megengedsz egy hozzá szólás a csírátlanítást te is meg tudod csinálni. Csak keress egy klíma boltot végy egy gomba ölőt, és permetezd be, majd hagyd száradni. Miért fizetnél 10k-t egy permetezésért?
Az akksimerülés/fantomrelék történet újabb mérföldkőhöz érkezett.
A két relé közül az egyik biztosan a ?DIAVIA? klímához tartozik, de hogy pontosan mit csinál az még rejtély. 0,2A folyik azon a relén amikor be van kapcsolva a klíma, de hideg mintha e nélkül is képződne...
A klímát amúgy is csírátlanítani kéne, tudtok esetleg Budapesten vagy a környékén olyat akit ajánlanátok?
6 az biztosan nem, mert az OBD2-es benzin motort jelöl. A Common Rail meg szerintem 4-nél magasabb, legalábbis eddig nem láttam abból 4-est. Az elektronikusan vezérelt és szabályozott dieselek 7-től indulnak.
Persze, hogy érthető volt! Ez természetes. Egyedül a skotszivacsot nem tudom mi a fene lehet, de azt a boltban ha kérem, egész biztosan tudni fogják. Hisz amikor festettem a gépet, akkor is Te okítottál a munkamenetre, anyagokra a-tól z-ig.:-)) Amit nagyon köszönök! Jópár hibába beleszaladtam még így is, ( selyemfényű Merci fényes lakk helyett, utána szilikonra festés ) de nem számít, a végeredmény egész jó, és tanultam is menetközben. Vannak előnyei a házilagos festésnek, méghozzá nem kevés: 1. Ha törik az autó, nem fizetek horror összegeket. Elemcsere-lefújom, kész.
2.Ha fél méterről nézik, az átlagember nem mondja meg, hogy nem gyári, sőt,,sokan azt hiszik ez új fényezés szakszervízben.
3. Szép így is, sok régi autónál szebb a színe, megnézik az emberek.
4. Nem kellett az autóm vételárát mégegyszer ráköltenem csupán a festésre. Másrészt nem is tudtam volna ennyit. Egy jó fényezés szakműhelyben 250-300 ezer körül van.
5. Ha 300 ezerért fényezőkamrában csináltattam volna, örökké rettegnék, hogy na,,,mikor b@ssza szét valami szemétláda valamivel. És ez bizony elég nyomós érv a latban!
6. Szép a verda, egy 124-est nehéz lenne bármivel is lényegesen elrontani.
Vannak hátrányok is, egész biztosan, de azt én nem érzékelem.:-)) Ha eladósorba kerül egyszer, így is el fogják vinni, méghozzá egész jó áron. Mert rendbe van hozva, nem rohad sehol és mutatós. Egyik 124 sem maga a tökéletesség, nem mai gyerekek ezek a gépek, mégis mindegyiket megveszi valaki. Előbb-utóbb persze. Mindez persze a saját véleményem, a saját szemszögömből nézve, ezt hozzá kell tennem.
Szia! Követem a gyári trendet.:-)) Metálbordó selyem, de a lökősök meg a betétek is ugyanilyen színűek lesznek. Az új szín mindig szép, tuti frankó lesz.
Szia Toxic! Eltűntem?:-)) Dehogy tűntem. Hisz megbeszéltük mail-ban, hogy metál bordó piros lesz a színe, gyári színkód alapján márkás festékkel, aztán selyemfényű színtelen lakk megy rá végül szikkadás után. A gond a szabadidőmmel van. 2 albérlőt kivágtam a házamból kevesebb, mint egy hét leforgása alatt, sok balhé is volt, nagy cirkuszok.:(( Meglesz a festés, csak még nem tudom mikor. Projekt egyenlőre jegelve, de ígérem, hogy olyan lesz, ahogy mondtad nekem. A vizes festéket végül nem vettem meg.:-)) Ha nem jó semmire, akkor minek?
Igaz, átírtam!:-)) Azért volt a sok nagybetű, mert ott még csak ismerkedtem a számítógéppel+német billentyűzet. Kis sztory: Sose felejtem el, amikor először "bejöttem" a fórumra.:-)) Azt hittem ez valami roma fórum, a hozzászólások alapján: "-Háá méé vettéé ilyet?" Gyorsan odébb is álltam.:-)))))))) Azt hiszem MBE Laci szokta riogatni ilyesmivel az új emberkéket.:-)) Aztán jó fél év múlva teljesen váratlanul egy emberke megkeresett mail-ban a fórumról: -Hogy áll most a géped?
Köszönöm a robbantott ábrát, elég érdekes szerkentyűnek tűnik. Mintha kicsit hasonlítana a benzines ac-pumpára. Nem tudok németül, de olyan membrános szerkezetnek nézem a rajz alapján. Ha nem esik az eső, megkísérlem ma, vagy holnap szétszedni, hátha használ neki a benzines átmosás amit Csabais ajánlott.
Link mégegyszer: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=77013207&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=136&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=148&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&maxPrice=4001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&tabNumber=2
Szép jó estét mindenkinek. Az utóbbi időkben csak csendes olvasóként voltam jelen, de most hogy ezt a külföldi behozatal dolgot felhoztátok szeretném a segítségeteket kérni. Miután végignyálaztam az itthoni felhozatalt a 126-osokból "néha sírva nevettem némelyiken" , eldöntöttem hogy ha a fene fenét eszik is nekem még az idén allni fog egy a garázsomban. Viszont kintről még soha nem vettem autót, és a szükséges német nyelvtudással meg nem rendelkezem, nem merek egyedül belevágni. Olyan emberek tanácsára ill segítségére lenne szükségem aki már túl van egy pár ilyen procedúrán. Az egyik kiválasztott ő lenne: <a href="http://http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=77013207&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=136&makeMo" target="_blank"></a> Vagy valami hasonló keliberű gép csak kettővel több hengerrel. Előre is köszönöm a segítséget.
Gyönyörű állapotban van a gép.. Egy kereskedő azt mondta mindent el lehet adni csak ki kell várni a megfelelő vevőt, mert egy 10 milliós orszában mindig van 1-2 ember akinek pont az kell.
Engedelmeddel én túlóra ellenes vagyok. Tapasztalat, hogy "elidegesednek" az emberek a monotonitástól, kell a pihenés mindenkinek. ( elnézést MERCEDES )
Nem akarom eladni,és ha át is alakíttatom akkor is,csak igényesen,de azért köszi, még egy kicsit forumozok itt és meggondolom magam,nem lesz átalakítás:-)
Mivel már megvetted az autódat, azt hiszem értelmetlen a vitázni veled az itthoni és külföldi autók közötti különbségen.
Biztos jól választottál és sokáig nem lesz vele bajod. Miért is lenne ? Azt azért el kell ismerned, hogy ahogy itt irják "madarász" aki egy full fapados 12 éves 124-es autót 2.5 millióért árul. (klima nélkül stb.... )
Az autómat jelen állapotában max, 500 ezerért tudnám eladni,amihez még nagyon sokat kellene sporolnom,hogy egy E500-ast tudjak venni,sajnos. De azért köszi a tippet!
persze, cska nekik ez a "főállásuk", ebből élnek... nekem sajnos egy hétvégém sem szabad, látástól ájulásig meló mindennap... ez a 2milla biztos? eleve 1,2től kezdődnek csak az autók.... mindegy, még el fog telni egy kevés idő, mire eljutok egy e500-ig:) calver megjegyzéseit meg már inkább elengedem a fülem mellett...
Vannak azért fokozatok. A gyári, nem kókányolt, a használat jeleit mutató, Németországból származó autó az én szememben érték, az itthon futott, Fusi Misi áltak okosba javított, kábelkötegelővel rögzített hűtős, elhanyagolt okádék meg 350e Ft-ért sem kellene, mert egyrészt nincs időm megcsinálni, másrészt meg ha nem tudok beleszeretni, akkor utáni fogom az emberi kor végső határáig. (Ismerem magamat.)
Amikor egy 124-esnek kinyitod a vezető ajtaját, már a kilincsen érzed, hogy miylen állapotú, az ajtóhatároló hangján hallod, hogy mi a helyzet. Ha az ajtó majdnem a lábadra esik, akkor már hiába minden.
Ha mész hússzal és a sebességmérő mutatója 80-ig ugrál....stb. stb.
Hülye nem vagyok, nem új autót kerestem, tudom mi a realitás.
Vitát nem akarok, tudom, hogy szubjektivitáson nem lehet vitatkozni, utaztam olyan autóért sok km-t, ami trágyadomb volt, de az eladó valóban hitte, hogy ez jó és szép. Még haragudni sem tudtam rá. Elköszöntem és hazajöttem, egy tapasztalatal több, tudjuk, hogy az élet iskolájában nincs szünidő.
Csak annak kell Békéscsabára menni, aki úgy gondolja, hogy az általa behozott kocsi avultabb mint a tábla szerinti avultatás. No a tavasz óta mindössze 7 ilyen eset volt.
Elvileg a dolog nem annyira időigényes. Nagyon sokan foglalkoznak megbizásból német autók ügyintézésével a kint élő honfitársaink közül. Neked ki kell nézned az autót neten. Telefonon, e-mailban le lehet elég jól "káderezni " a kiválasztott gépet ,utána csak egy fax és egy szombat vasárnapi utazás . Ahogy kalkuláltam ( érdeklődtem ) kb. 2 millió Ft mindenestől egy jó E500-as.
mire nekem lesz annyi időm, meg energiám egy ilyet végigcsinálni, addigra aranyárban lehet majd kapni e500-at:) anno 8 éve először egy (off) 405-ös pugot, majd miután kiderült, hogy azt nem lehet (akkor még motorszámnál dőlt meg), utána egy 7 éves (off) 155-ös alfát akartam behozni svájcból, de azzal is ment a szórakozás, így végül letettem róla:(
Rendben! Mondtam,Ő egy nagyon megbízható ember! Ha mégis mellette döntesz,szerintem nem fogsz csalódni! Az a "pár" Km-es távolság,az sajnos megmarad. Nincs mit,szívessen!
Ha engem kérdezel, itt kell élni ! A magyar himnusz , a magyar karácsony ........csak itt "igazi". Dolgozni, pénzt keresni az más ........( nagyon egyéni véleményem !!!)
akkor meg ott az utánajárás, bürokrácia, rohangászás békéscsabára, vagy hova a bánatba, az embernek jól el tudják venni az életkedvét is az ilyenekkel. Mindettől függetlenül vicc, ami itt van:(
Hát egyetértek. "Kicsit" vicces, ami itt történik. Elképesztő adóteher súlyt minden beszerzést! Most vettem egy kamerát kicsit több mint 200 ezer-ért. Ha Angliából vagy Németországból be tudtam volna szerezni, legalább 20%-kal kevesebb lett volna az ára, mint nálunk.
Ugyanez van a kocsiknál is, legyen új vagy régi. Néha elgondolkozom szabad e ebben az országban megöregedni? Vagy még idejében tovább érdemes e állni!
Szép estét Urak!Sajnos rohannom kell,épp csak benéztem.
Robi köszönöm a méltató szavakat:-)))Nagyon örülök,hogy sikerült,de ez mindannyiunk érdeme.Beszéltünk erről,erőztem kicsit,Sasával is pedzegettük már...hosszú folyamat volt de megérte:-))Tényleg Baráti volt a találkozó:-))))
Más:elkeltek a kerekeim.Sírok is meg nem is...140esre szereli az új gazdája&remélem uígy vigyáz majd rá.Jövőre még szebbet veszek/csinálok:-)))
Azért a magas reg.adó mellett is aki 1,8 millió körűl gondolkozik 124/200D gép megvételében, szerintem érdemes németből behozni. A kinti kinálat a hazaiakhoz képest fényévre van.
ne is mondd! az elmúlt egy évben ahányszor kint voltunk, és jöttünk visszafelé, félóránként láttam ukrán, bolgár, és román rendszámú kistehereket, utánfutóval, platón is, utánfutón is németből cigőlt használtautók... magyaroknak addigra a szennye marad... pedig szívesen bevállalnék másodiknak én is egy e500-t...:(
Érdekesen gondolkozhat az a 94-es 140-es gazdája? Ki vesz ilyen autót ? Még egy "filléres" első rendszámtartót is elsporolni stb...... mennyi munka, mennyi kidobott pénz és idő ....... de lehet hogy én látom rosszul!
Hát,igen! Ha nem lenne ez az undorító lehúzás,ebben az országban,már én is rárepültem volna egyre! Mire,eltörlik már nem lesz miért kimenni! Addigra elhordják! (a körülöttünk lévő országok népei!) :(
na, pont az effélékkel szemezgettem tegnap éjjel, magamban sóhajtozva, hogy asszony meg ne hallja:))) de mégis botrány a másfél millás regadó egy gyönyörű, és viszonylag ritka autóra...
Figyelgetem az előző agymenést, hát elgondolkodtató egy 86-osból e500-at csinálni...mint a török rolex... look a like... de nem lesz belőle soha szép autó, ha adhatok egy tanácsot csinálj belőle eredetit...Nekem is az van gyönyörűű..:-)
Én ha választanom kell inkább a másodikat, de isten iagzándiból egyiket sem! Ha a tulaj tudja és a hordetésben is elismeri a váltó hibát, akko rmiért nem csináltatja meg. Szar váltóval, vagy inkább úgy fogalmaznék ha gyengélkedő váltóval próbálja ki egy komoly vevő, szerintem azonnal elszalad!
Egyetértek! Nem rossz az a 300 D, azt hiszem 113 Le-s, de azért azt irni, egy szivó dieselre, hogy nagyon megy, az túlzás. Apámnak volt ilyen motorral szerelt 124 -ese, nem rossz, aránylag megy is, de gyorsasági versenyekre nem ezzel neveznék be.......
Én még a 300 TD-re se merném azt irni hirdetésben, hogy nagyon megy, max azt, hogy kellemes utazóautó!
Voltam,ahogy kell! Mindent megcsináltam,ahogy kell... :)))) 1-re már végeztem... :))) Na,azért a tiédet sem kell dugdosni,az is rendben van nagyon! :) Tavasszal kap szép felniket... ,és gyönyörű lesz! :))
Szelepek vannak benne? Olyannak képzeltem a belsejét, mint egy vízpumpa kereke. Ebben az esetben nagyon valószínű, hogy nem zárnak, mert kifúj rajta a levegő. Gázadáskor lefeg rajta az a műanyag fedél, sportos benzines motor hangot kölcsönözve a dízelmotornak. Prúúú-prúúú, :-))) ilyen hangokat ad gázadásra, miközben mozog az a fedél, és szökik a levegőnyomás. Könnyen szétszerelhető?
Egyben cserélhető. De szerintem vedd le és mosd át a szelepeit benzinnel. Lehet hogy jó lesz még egy jó darabig.Ha a csapágy nincs szétesve benne akkor csak az lehet a baja hogy a szelepek nem zárnak.
Nem hála az égnek, ma a belső világitásom ment el, na mondom kiégett a műszerfal biztije, nem...egy forrasztás engedett el, majd holnap...megcsinálom..remélem.-))
Tudom, hogy nem az, persze a fontossági sorrenddel egyetértek! Biztos, jól megy, nem akartam leszólni a kocsid, távolról se ilyen célzattal irtam, csak az irásodból arra tudtam következtetni bejön neked a 500-as kaszni, ezért is ajánlottam, ilyen dolgokat. Bár a kaszni rendbehozatala se olcsó éppen, de szükséges, az tutti
E2800-as jó állapotban 100 ezer, automata váltóval 200....szóval nem egy nagyon nagy összeg, ha már jobb autót akarsz, a 200-s....nemtudom, valahogy kevésnek találom a súllyhoz:-((
Az én véleményem erről az - lehet hogy, távolról se passzol a véleményünk- ha 15 év körüli kombi merciket keresel, ha ilyen autókban gondolkodsz, akkor ne hibátlant keres, ilyen NINCS! a 124-esek gyártását egy ideje befejezte a gyár, abból új nincs! Ha 2.5 M körül názegetsz 124-est az se lesz hibátlan, maximum nagyon szépen "kicsinosítgatott" tip-top-nak látszó, de NEM AZ! Ha 1.5 M körül veszel egy jót, amire ugyan kell költeni, de azt magadnak teszed, még mindig nem 2.5 M-nál vagy és az már tényleg TUTTI lesz! W202-es típust konkrétan nem ismerem, mármint persze ismerem, de nem vezettem, nincs talasztalatom milyen, biztos újabb szebb, stb.... de nem 124-es!
De gratulálok a kocsidhoz és remélem nagyon meg leszel vele elégedve!
Szia Róka! Nem. A szervódobba csatlakozik egy cső, a motorról. A szervódobnak a fékrásegítéshez a levegőt a motoron termeli egy alkatrész, de nem tudom mi a pontos neve.
Szép estét! Csabais mester! Segíts egy kicsit légyszi: Hogy hívják azt a motorikus alkatrészt, ami a fékrásegítőnek a levegőt termeli? Bontóban hogyan kell kérni? Amíg a motor hideg 5-10 perc múlva van csak fékrásegítés az autómon, olyankor aztán izomból kell nyomni a féket, ha meg szeretnék állni. Kompletten kell valamit cserélni? Köszi.
Ha igazán változtatni akarsz rajta, akkor tegyél bele valamilyen V8-as motort, vagy cseréld erősebbre, de szerintem nem külsőre kell sportosnak hatni a kocsinak, amugy meg egy hegyre is alig vánszorog fel! Az ez kicsit ambivalens érzés nem ? Nekem biztos az lenne! Inkább kivülről nézzen úgy ki mint egy öreg füstös 22 éves szekér, nos ha meg gyorsulnia kell, akkor meg az összes modern autót meglepheted vele, nem ?
Köszi Toxic! lehet,hogy igazad van,viszont szerintem 100%-ig gyári autó nem létezik, persze lehet,hogy végül maradok a gyári sárvédőknél,mert az RS-TUNING-nál sem vállalták,pedig elsőre azt mondták,hogy 25 ezer per sárvédő,de később,az volt a válasz,hogy a telioldallal nem tudják összehozni a lökhárítót.
Milyen oldalakra,forumokra gondoltál ahol keresgélhetek?
Szerintem egy darabig inkàbb csak ulj és figyelj. Nem biztos, hogy ez a te topikod. Az ide irogato kollégàk tulnyomo részének az eredeti/gyàri àllapot visszaàllitàsa/megorzése a célja és biztos vagyok benne, hogy velem egyetemben jopàran osszevontàk a szemoldokuk a terveid hallatàn.
Ugyanakkor tudomàsom van arrol, hogy tobb olyan honlap is van, ahol az ilyen jellegu otleteket orommel felkaroljàk. Ne tétovàzz, làtogasd meg azokat is.
már igy vettem,az autószerelőmtől,telioldallal,meg kék bőr belsővel,magának csinálta az autót,nem gondolta,hogy el fogja adni.
a nyáron találtam hozzá 94-es alkatrészeket,most a sárvédők a géptető is,meg a csomtető is,lökösök is E-class 94-es kinézet,de ugy vagyok vele,hogy ha már lakatolni kell,meg fényezni is akkor már legyen 500-as replika,nézzen ki hibátlanul,én boztos nem fogom eladni!
Cuba, nem lóg ki a sárvédő alól egyébként? nekem a lori-k épphogy megvannak egy síkban a sárvédőkkel, elől pedig a gumi belső pereme, és a rúgó közé viszont a pókujjaim se férnek be:))
Olyan jellegű szélesítést szeretnék csinéltalni rá,van egy jó lakatos ismerősőm,de már nem vállal ilyen átalakítást,mert nehéz összehozni a lökhárítóval,meg a telioldallal....
Nem fényképezel valami ugyesen àm! A kép eloterében ez a rozsdaboglya kitakarja teljesen az autodat. Mondjuk egy ilyen platosra én se lennék àm annyira buszke... :)
Most nem arról van szó, hogy egy nem megfelelő ET-jű felnit nyomtávszélesítővel állítunk megfelelő vagy közel megfelelő ET-jűvé, hogy a terhelő erő hatásvonala a csapágyon menjen át, hanem arról, hogy szélesített sárvédőket teszünk normál nyomtávú 24-esre és a nyomtávot esetleg szélesítőkkel növeljük, ami ugyebár totál elviszi a dolgokat rossz irányba.
Azt meg, hogy Te kársztájlingos vagy-e, azt neked kell eldönteni, van dupla króm kipufogód és kék neonod? ;-)))))
"Nyomtávszélesítő + más ET-jű felni = kársztájling.hu"
Ez így nem igaz... Nekem,volt új Lorinser felnim,és a gyári Lorinser nyomtávok közül választhattam,mivelhogy 1 fajta ET-vel gyártották,és hogy milyen Mercedesre akartad tenni olyan méretű nyomtávsz. adtak hozzá! Én is úgy használtam... !!! Akkor,én is "kársztájling"-os voltam? :)
Az E500-nak azon túl, hogy a lámppája, első lököse is más, a nyomtávja is szélesebb elöl, a normál nyomtávval az szélesított első sárvédők elég bután fognak kinézni.
Nyomtávszélesítő + más ET-jű felni = kársztájling.hu
Én mostanság nagyon sok ilyen kombit megnéztem és végül vettem egy w202-est.
Azt tudom mondani, hogy el kell menni megnézni, mert a képeken azok a dolgok, amik elválasztják az ócsút a búzától nem látszanak. Biztos ki lehet fogni, de nekem az elmúlt időkben megnézett autók alapján az jött le, hogy amelyik nem 2 millió felett van, annak megvan az oka, mert az eladók is tudják, hogy mi a helyzet, mi a piaci ár. Hangsúlyozom: biztos ki lehet fogni, de nekem nem sikerült, én 2 milló alatt olyan autókat találtam, ami az én (kicsit kényes) ízlésemnek már nem volt elfogadható.
Van a hasznaltauto.hu-n egy ember, mindig hihetetlen regényeket ír az autókhoz, de a leghihetetlenebb az, hogy igazak. Neki van egy bornit metál kombi automata autója, 2.5millió, azt én is megnéztem, vezettem, azért adtam volna talán ennyit, ha nem így alakul az autóvásárlásom. Az szép. Most is hirdet egy ezüst kéziváltóst, kék belsejűt, szintén kisregénnyel. Megítélésem szerint korrekt figura, érdemes vele beszélni 124-es ügyben.
Megszakértenétek ezt: http://www.hasznaltauto.hu/2519464 ? Én csak annyit látok hogy a jobb első ajtó deszka egy kicsit csálé, de amúgy majdnem ideális (alufelnit lehet venni, tempomat meg nem a világ)!
Egyébként minden kombi szintszabályozós, vagy az egy extra?
Nagyon elszaladt az idő felettem, az első autóm 407-es Moszkvics volt külön engedélyel, utána jött a Warsava......... szóval "őskövület " vagyok közöttetek. ( elnézést a személyes ügyért !)
Ha valami "konkrétumot " leirnál itt biztos segitenének az eladásban. Fénykép kivülről és belülről? extrák ? müszaki állapot ?. A jó állapotu 126-os ( és a 124-es ) lassan egy "legenda", főleg a diesel !
Megkérdeztem a srácot, meddig fizetnek egy ilyen korú autóra...megnézte a táblázatot....egy milla a határ, de az már nagyon necces...totál hamarabb megy:-(((
Azért az biztosítóktól finoman szólva is undorító dolog, az avulásnak nevezett "mocskos eljárás". Tudom ma már minden biztosítónál szinte természetes, de akkor is!
Ez bíztatóan hangzik!:-))) A kezdetektől fogva szereltek ilyen színű fabetéteket a 124-esekbe? Persze, aki kérte. Szerintem ez azért valami extra lehet, amit kérni kellett a gyártól. Rosszul gondolom? Csak azért, mert a 3-500 ezer ft-os 124-esekben nem szoktam ilyet látni a használtautó-n, kizárólag csak a sokkal drágábbakban. További szép estét Mindenkinek, léptem dolgozni.
Szép estét mindenkinek! Fiatalabb Mercedes vásárlása miatt a garázsbol kiszorult, és eladó lett Mercedes W126 300 SD -m. 1983 as évjáratú erdeti USA verzió. Gyüjtőknek ajánlom, de napi használatra is alkalmas. Második autóként használtuk, szinte mindig a garázsban ált, és ez nem a tipikus nepper duma. (akit komolyan érdekel és megnézi úgyis meglátja) Kikiáltási ár 970 ezer huf. Tel 30-399-45-49. Hétközben 16,30 után, hétvégén egész nap elérhető vagyok.
Sziasztok!Bocs, hogy bele vau...Van 1 87 es w126 os 300SE SPORTLINE 5 sebességes kézi váltóval eladó.Ha netán tudtok reá valkit.Építkezem, az meg 1 feneketlen kút.
Szia! Köszi, megjegyzem. Ezt a fajta fabetétet nem tudod véletlenül, hogy mikori évjárattól építette be a gyár a 124-esekbe? Szokott ugyanilyen színű fabetét lenni a bontókban Pesten? Vagy ez még ott is ritka, mint a fehér holló?
Nagyon szépen köszönöm mégegyszer Gabi!! Zsigának szóltam, hogy menjen érte, talán már járt is Nálad. Ez igazi ritkaság lehet!! 94-es a legutolsó kiadás 124-nél. Igazi kincs!:-)) Ezt a fajta "pirosas" diófagyökér fabetétet csak a kifejezetten drága, 1 millió ft körüli ritkajó állapotú hirdetések fényképein szoktam látni a használtautó.hu -n. Vagy Pibácsi kereklámpásában. A legelitebb változat szerintem 124-nél.
Kösz, hogy szólsz, 19 éves az autóm, a lé...most jött a zsebembe(bementem érte), de nemfogom bizonygatni, ez van....ezzel nem csak én jártam jól, és nem felújítani akarom belőle az autóm, de ami sérült bőven letudom belőle fényeztetni, persze még azt is meggondolom, lökösöm van, lámpámnak nincs baja, talán egy kilóból lefényeznek egy hátsó sárvédőt:-))
Szebb napot Mindenkinek! Szia Róka! Háborút viselek az albérlőimmel.. Szombaton is repült egy, ma pedig mégegyet kiteszek. Fogynak az embereim.:-)) Még a gépembe is belepiszkált az egyik, amíg dolgoztam az éjszaka. Még jó hogy előrelátó voltam, és van egy titkos program a gépemen, ami minden leütött billentyűt naplóz.
A fórumtali nagyon szép lehetett, mondta Zsiga, hogy 13 Mercedes és Gazdája gyűlt össze abban a mélygarázsban. Az már szép szám! Vespatibinek mégiscsak sikerült összehoznia, pedig sokan nem hittünk már benne. Szép volt Tibi!:-)) Egyszer majd én is elmegyek, talán tavasszal, ha lesz még ilyen összejövetel.
na, ez meg a másik... arról nem is beszélve, hogy az üzlet előtt álltam félig a járdán, megállni tilos tábla után (nem volt már hely, az árut meg ki kell pakolni), ő meg bekanyarodott az egyirányúba forgalommal szemben, és nem fért el:) jobb volt ez így mindenkinek:)
Természetesen nem, de már messze nem új autókról beszélünk itt. Gondolom azon is, és az enyémen is vannak hasonló hibák. Ha túl sok összejön, akkor majd kap egy teljes fényezést. Nálam ez jövőre lesz. Egy apró húzás miatt nem érdemes tönkrevágni egy másik ember bónuszát, ha meg lehet egyezni normálisan.
az enyémet nyáron húzták meg a jobbelső sárvédő kerékívénél, minimálisan, épphogy érintette a srác a ford transittal, papírt nem akart töltögetni, így adott egy húszast:) abból vettem hibajavítót, lekentem, és mintha nem is lett volna semmi baja:D
Minden jót Uraim ! ( a jó estét Urak köszönést "letiltotta" a moderátor, verdiktje szerint : technikai okokból csak egyszer lehet teljesen azonos hozzászólást irni ) Hát..... szegény anyám hiába tanitott, hogy ........
Üdv! Lenne egy kis elektromos bajom... Nem rég lett újravillanyozva kocsi, és szopikálja az akksit. a 100 AH-s akksi 2 nap alatt csontra lemerül, amikor felrakom a sarut nem szikrázik.. jah és eléggé nehezen indul.... Hová menyjek, elektromos emnerhez, vagy önindítóshoz, vagy a méhbe?
:-)))Köszönöm:-)Naon baxós vele,szerelmes is vagyok meg minden...de sajnos be kell látnom/vagy tényleg örexem?/nem való a bébibenznek.....a mérnök urak nem véletlenül tervezték ezt a kereket a kereklámpásra:-((Sima aszfalton fenséges,jó vele a féktáv/:-)/mindenkinek naon tetszik&sztem jól is áll neki,de a fent említettek miatt....egy nagyobb Mercedes-nek biztos uilyen jól áll&azon kényelmes is:-)
:-)Köszönöm,pár éve volt szerencsém az országhoz.....ahogy a felnire mondtad:szépnek szép...sőt gyönyörű,de egy zx nyergében áldottam én mindenkit:-))Most komolyan:nem ajánlom 15nél nagyobb kerék felszerelését.Én is várom a holnapot,amikor felszereljük a téli garnitúrát:195/65/15.Nem 'divatos'de kényelmes,nem féltem&futóműbarát..
Aztán majd tavasszal lehet azt fogom várni,hogy lekerüljün végre:-D
Ajanlom figyelmedbe a szekelyfoldi utakat - ha majd Magyaroraszagra visszaerve aldani akarnad az ottaniakat :-))) Szepnek szepek a 17-es Zenderek... csak hat jarni is akarok a kocsival, nem csak nezegetni :-(
W210-esemre szeretnék venni 18as felnit, lehetőleg gumival együtt. Ha valakinek lenne eladó, kérem jelezze. Valamint felni vásárlásnál milyen lyukelosztásu felni való az autora?
Dehogynem:-)Ritka xar lesz vezetni/Budapesti-Magyarországi utak/de kegyetlen szép vele:-))Mennyit ér?Én a gyári 17est 30ért vettem&uennyit tuti költöttem rá mire fel 'mertem'szerelni:-)ezután vásátam rá gumikat...ellenben 60ért van 5ágú OZ gumival a duenen...kinek mi-mennyit ér...
sztem egyről van szó, az nem elgurult (ami elgurult, az más volt:D), hanem állvahagyott mindent... árkalkuláció meg csak becsléseken alapult az esti "msn-vita" alatt:))
Csabais Mester! Lassan aktuális lenne a váltómban egy olajcsere. Két kérdésem lenne: -bevállalod-e? -kb milyen költségekkel számoljak? Voltam már párszor nálad,egy narancsárga W123 240D Automatic-om van.
Volt ott vagy négy trabi:-))) végül is korban hozzá illő:-))
Nagyon örültem a találkozónak. Legközelebb szerintem valamikor tavasszal tudok újra résztvenni hasonló megmozduláson:-((( , vagy vidékre szervezzük és hétvégén.
Szerelő kérdésben ismerős által MB szervizben dolgozó otthon ha javasolhatom, mert sajnos ahogy hallom sok a sarlatán. :-(((
Nem keresek itt,csak megirtam.Kicsit beteg a motorja,de nem tudják mi a baj.Rögtön közölték az egyik Márkaszervizben hogy motorgenerál,holott nem is mérték műszerrel sem.Néha az egyik henger nem megy,Elektromosan más átnézte,nem talált semmi hibát.
Az enyém meg főleg,mert sajnos nincsen mercim,de álmom!Most lehet h lesz,mert amit irtam h van egy e320 4matik,99 es,lehet h hozzám kerül,csak kéne egy jó szerelő,de nagyon!!!!!!!!!!!!!!!
Jah, urak: mennyit erhet kb 4 db hasznalt 17-es Zender alufelni? A C250-esen volt, de nem lehet ezeken az utakon kozlekedni vele, a 220-asra meg tul nagy is sztem, 215/45-os gumik nem valok egy bekes szivodizelre :-)
Mióta vannak ilyen "lányos" színei a fórumunknak ? Már épp tegergettem volna színeket.
Legalább 1 csoportkép jól jött volna :-((( Na majd legközelebb többen lesznek. Sajnos csak ilyenkor érek haza álltalábam, igy nekem csak a hétvége a nyerő. :-(((
En sem egeszen ertettem... En a 190 D 2.0-t hasonlitottam a C220-as dizelhez, egyertelmuen jobban megy a C. Turbos 190 D 2.5-ot nem vezettem - de kb ugy mehet, mint az erosebb, de nehezebb C250-es tade - az meg ugy megy... :-))) hogy nagyon jol
nálam volt fényképező, de kissé hülyén éreztem volna magam, hogy ott ugrálok kocsiról kocsira, meg senki más nem fotózott... na, majd akkor legközelebb:)
szép estéket, én haza is értem a taliról, sokan voltunk, de nem elegen:) meg én se tudtam 1 óránál tovább időzni, de voltak szép gépek:) Legközelebbit tényleg valami hétvégi időpontok kellene talán egyeztetni, hogy többen összefuthassunk.
Nem tudsz/tudtok erre ( tempomat W124 ) egy megközelítő árat bontott alkatrészre? Írtad hogy ha megvan hozzá minden akkor nem egy nagy gond beszerelni. Van ami nem szokott meglenni, amit egy kevésbé hozzáértő nem vesz észre? Bocs ha hülye a kérdés.
hát az a navidnak a beszélőkéje:-))) a hivatalos neve nem ugrik be és nincs nálam az enyém könyve, kapcsold be és a feltelelepített nyelven közli veled, hogy nincs benne a navigációs lemez:-)))
Ne haragudj, hogy ellentmondok. Elöszőr azt szeretnél tisztázni, jól értem e amit irsz? A w202 220 D-t hasonlítod össze a 190 2.5 TD-vel? Mármint menettulajdonságok terén? Az egyik szívó diesel, abból is a lomhábbik , a másik meg egy jó öreg TD. A szivó 96 LE, az öreg 190-es 126 LE. Nekem ez utóbbi van, igaz automata, de szerintem a kettő gyorsulását nem érdemes összevetni, messze a TD a fürgébb! Max akkor jön ki más, ha a TD-nek valami baja van, de én abból indultam ki, hogy mindkettő egészséges..... Ha félreértettem valamit abból amit irtál, akkor az állításom megkérdőjelezhető!
Mennék nagyon, de sajnos 150 km :( Jó lenne egy hosszabb valahova beülős tali, arra beneveznék. Talán ünnepek körül jobban ráér mindenki. Képeket csináljatok ám!
Olyan kérdésem lenne hogy 124-esbe komoly mutatvány beszerelni egy tempomatot utólag? Meg a középkonzolban lévő égőket én ki tudom otthon cserélni mit " kevésbé hozzáértő" ?
En ugytom a 220-as szivodizelt a CDI-kel parhuzamosan gyartottak talan 2000-ig. Amugy valoban 16 szelepes, de meg elokamras motor. Azt meg, hogy "olyan jol megy" azert paran megmosolyogjak itt :-) Teny, hogy a meglehetosen porgos 16 szelepes kisdizel a nagyon rovid valtoattetelekkel azert sokkal jobban megy mint a 190 D a negygangos valtojaval. ( persze a C250-es tadenak vizet sem vihet, de hat az mar mas mese... )
A rugóim egy éve lettek cserélve... A nyári gumim nekem is barokk felnin van,és 185-ös. Ez a 175/65 a lemezfelnin lenne csak most télen(kényszermegoldás,ez van kéznél),hogy ne csúszkáljak vele össze-vissza. Az optika most sajnos másodlagos,de azt sem szeretném,ha ez hátrányosan hatna a menettulajdonságokra..
Ha még nincsenek összeülve a rugóid, akkor a 175/70 sem túl szép rajta, a /65 meg pláne, befér a fejem a sárvédőiv és a kerék közé.
A 123-ason a 185/70-es gumi a jó, az áll rajta valahogy. Pl. egy szép garnitúra barokk felnin.
Szerintem.
Egyébként ha a két általad említett gumit cseréled fel, akkor a különbség leginkább optikai lesz 175/70 vagy /65. A 65-össel kicsit direktebb lesz a kormány, bár ez is inkább gumifüggő.
alakulunk, alakulunk:) én nemtom, asszem az időjárástól függetlenül lett "végleges" a mélygarázs, már csak a meleg(ebb) miatt, bár nekem hótmindegy:) majd arra kanyarodok, ahol sok csillagot látok:)
Télinek akarom a 175-öst,a nyári 195-ös. A per érték lett volna a lényeg,hogy befolyásolja-e a menettulajdonságokat,vagy csak simán alacsonyabb lesz tőle az autó,meg nyílván csal az óra..
Én is kb egy 50 percre. De miért mélygarázs? Szép idő van, szerintem nem fagynánk meg kint sem. Mondjuk nekem amúgy mindegy, de úgy volt hogy csak eső esetén lent, nem?
Az én W202-esem ESP-s. Tegnap meg is tréfàlt. Egy alsobbrendu utrol kanyarodtam volna balra a nagyforgalmu foutra, aztàn mikor volt egy kis rés a keresztirànyu forgalomban, nyomtam egy kovéret és hajrà. Megindult a gép, a vizes faleveleken kiporogtek egy pillanatra a hajtott kerekek, abban a pillanatban meg is fogta az ESP, és szép elegànsan, de kb 5 km/h-val sikerult kikanyarodnom (pedig én nyomtam a gàzpedàlt mint a hulye). Hàt volt nagy fékezés minden irànybol, meg gondolom anyàzàs is. Dudàlàs nem, mert kultur orszàgban élek. :)
Biztos láma kérdést teszek fel,de w123-as Mercedesre nagyon gáz a 175/65 R14-es gumi? Most 175/70-es van rajta. Lenne tőle valami érezhető különbség,hogy "peresebb" gumit raknék rá?