Keresés

Részletes keresés

maczko Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213759

Nem vagy egy kicsit beképzelt?

 

Két hét alatt 6896 találat.

Nem vagyok beképzelt.

Te viszont megint személyeskedsz.

Ezért nem találják a lényeget.

Előzmény: Indul a bakterház (213748)
FOMA Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213758
Ha ez így van, akkor a Balaton partján nyaranta napi több ezer autós fog +bolondulni :-)
Előzmény: zugkraft aargau (213753)
oldmumus Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213757
En sem sok ertelmet latom az egesznek, hacsak nem kombinalnak olyan eszkozt bele ami utatjaronal torteno athaladasnal mukodik. Tehat ott jon a mozdony, nem pedig Westend es mas helyeken ahol szinten elofordulhat. Viszont megin minden utatjaroba foleg ahol nincs biztositas beepiteni ilyen plusz muszereket horribilis osszeg!
Előzmény: zugkraft aargau (213753)
rg7 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213756

Végig van ez gondolva, vagy csak egy humbug? (kérdéseim költőiek)

 

De nagyon helyénvalóak!

Előzmény: BszHÉV (213752)
exmv Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213755
Az eredeti specifikációban gondoltak erre is: kiiktatás esetén cca. egy perc után újra kezdi. Persze ez nem oldja meg a Westend problémáját...
Előzmény: zugkraft aargau (213753)
Grimbi Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213754
Ha jól értelmezem, akkor az utasok ismét Bécsben maradtak a jegyükkel a kezükben?
Előzmény: Andó Gergely (213750)
zugkraft aargau Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213753
Eeeh, ha jól értettem a cucc leírását, akkor ez nem nem egészen az útátjárókról szól, mert akkor fütyül az autóban, ha a közelben (mozgó?) vonat (mozdony) van. Tehát, egy vasútvonallal párhuzamosan haladó közúton vagy egy állomáshoz közeli parkolóházban (pl. Westend) is fütyül, ha kell, ha se. Vélhetőleg ezt a problémát kivédendő az autóban lévő eszközt ki lehet iktatni. Innentől kezdve pedig az egész semmit nem ér.
Előzmény: BszHÉV (213752)
BszHÉV Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213752
Azért vannak ezzel még problémák, például:
Mi a helyzet a nem-MÁV ill. nem-magyar mozdonyokkal? Lehet-e ezt is kötelezővé tenni az országba behaladáshoz?
Mi a helyzet az ellenőrzéssel? A fűtőházak a napivizsga során ezt is mindig ellenőrzik? Ennek a technológiáját kidolgozták már? Mennyi egy ilyen sugárzásmérő kütyü, ebből hány darabot kell beszerezni, egy mozdony ellenőrzése mennyi idő? Ez utóbbi is bír idő=pénz alapon költségvonzattal...
Mi a helyzet a felelősséggel? Míg a fénysorompó nem mentesíti a vezetőt, addig ez fogja? Ahogy most a fénysorompókra rámászik a média, mindig első kérdés, hogy működött-e (miközben a fénysorompó működése/nem működése semmilyen jelentőséggel nem bír a baleseti felelősség, a baleset okai terén)? (vajon a Kavalecznek nem kellene kategorikusan visszautasítania a kérdést a KRESZ-re hivatkozva? Azzal talán letörné a fénysorompó mindenhatóságának mítoszát, meg azt, hogy a fénysorompó nem működése esetén az egyszeri ember szerint a vasút a felelős a balesetért...)
Vajon a nem működő füttysugárzóért ki a felelős?
A füttyvevő kezelése része lesz-e az autóvezetői tanfolyamoknak, mint ma a légkondi és az olajszintmérés?
A füttyvevőket kinek kell ellenőriznie? Csak hatóságilag engedélyezett, holomatricával lezárt dobozos füttyvevőket lehet majd forgalomba hozni, vagy nyílt specifikáció alapján Józsibácsi maga építi meg?
Vajon hányan fogják átkozni a berendezést, mikor megállnak Rákosrendezőnél, vagy Győrben (de akár egy sima vonatáthaladásnál is), és teszik fel az indulatos kérdést: "Mit vinnyogsz bazmeg, megálltam!"
Végig van ez gondolva, vagy csak egy humbug? (kérdéseim költőiek) B
Előzmény: oldmumus (213751)
oldmumus Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213751
A HirTV-n ebedidoben ismet szo volt a "futtyoszloprol", a tudositas szerint az osszes magyar mozdonyba olcsobb beszerelni mint egy atjaro fenysorompositasa..

De ez meg csak a mozdonyokra szereles koltsege es hol marad a masik oldal???
Andó Gergely Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213750
Valaki már megint élenjár a marhaságban, elkezdték a Keletiben betartani azt az agyament ötletet, amit valamelyik nagytudású kitalált, és a SZVÖR-ben publikált, miszerint az érkező Avala késése esetén annak szerelvényét Budapesten kell tartani, és a Wienerrel továbbítani Bécsbe, a Wiener eredeti ülőkocsijait a hamburgi kusettet pedig "rendesen" közlekedő Avala menetidejében továbbitani Bécsbe.

Ezzel csak a következő a bökkenő: tegnap 16.18-kor +55-el érkezett az Avala Belgrádból. Ha továbbküldik azt, Budapestről el tudott volna indulni kb. 16.35-kor +45-el, Hegyeshalomban kb. +40-el jár, Bécsbe pedig kb. 30 perc késéssel érkezik meg. Ez esetben minden "csatlakozás" elérhető és a hamburgi kusett átsorozására is van idő, márha a Személyszállítási Üzletág véletlenül besoroztatja véletlenül a vonatba...

Így viszont kb. 2 órával később ért ki, és tele volt olyan utasokkal akik tovább utaztak volna Bécsből, persze ha lett volna mivel.

Az eredeti Avala (Wiener kocsijaival) kb. 20 olyan utassal lépett ki, akik Budapestről Bécsbe utaztak, továbbutazó talán 5-6 fő volt.

De ha már leközlekedik külön és rendesen az Avala Bécsbe, akkor miért is nem ment a hamburgi kusett a minap (sem) a késésre hivatkozva???

Most döntsük már el, hogy a nemzetközi vonatok nemzetközi utasai elé helyezzük a Budapest - Győr - Hegyeshalom reláció belföldi utasait, vagy sem... Ha nem, akkor a t. MÁV ZRt vállalja át a bécsi szálloda költséget, továbbá az éjszakai és nappali vonatjegy esetleges árkülönbözetét!
scsabi Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213749
Ez csak látványterv. A homlokszerelvények méretei aránytalanok és a látható szerelvények méretei arányukban sem szabványosak.
Előzmény: modellmania (213742)
Indul a bakterház Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213748

Van még a fórumon, aki nem ismeri e oldalt?

Nem vagy egy kicsit beképzelt?

Előzmény: maczko (213744)
maczko Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213747

Hurrá!

 

maczko Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213746

Úgy látszik, ez ma nem megy nekem :-)

http://maczko.engicomp.hu/filmek.html

 

Előzmény: maczko (213745)
maczko Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213745

Én meg Elba szigetére mentem:

http://maczko.engicomp.hu/filmek.htm

 

maczko Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213744

Mackó topictárs oldalának címét (ahol az a vonatos film is van..) fel tudnád tenni?

 

http://maczko.engiconp.hu/filmek.html

 

Üdv.: Maczko.

 

Ebből látszik ,hogy a sok személyeskedés meg egymással foglakozás miatt eltűnik a lényeg.

Van még a fórumon, aki nem ismeri e oldalt?

Előzmény: tweety83 (213606)
vaskerék Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213743
Elvetették a Porsche formatervet egy "konzervatívabb" forma kedvéért. Majd még meglátjuk mit főznek ki a Csehek. Csak aztán nagy önbizalmukban ne járjanak úgy, mint a Ganz a BVmot-al, méregdrága, de a miénk filozófiával...
Előzmény: BszHÉV (213737)
modellmania Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213742
Ez is jó csak ennek az ütközője egy katasztrófa ez már túl modern:-()
Előzmény: BszHÉV (213740)
Józsga Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213741
Sőt, nem csak Zágrábig, hanem Dobovaig (SLO).
Előzmény: oldmumus (213717)
BszHÉV Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213740
Igen, az előző változahoz képest határozottan a Taurus irányába mozdult el...
http://img.index.hu/imgfrm/7/5/1/4/THM_0001157514.jpg Előző változat http://img.index.hu/imgfrm/7/5/1/4/BIG_0001157514.jpg
Előzmény: modellmania (213738)
maczko Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213739

Ebben teljesenegyetértek.

- "Enyim, enyim, nem adom."

Előzmény: M40 120 (213575)
modellmania Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213738
Nem egy katasztrófa de engem nagyon emlékeztet egy taurusra csak kicsit hosszabb de elfogadnák egy ilyet itthonra:-)))))
Előzmény: BszHÉV (213737)
BszHÉV Creative Commons License 2006.01.15 0 0 213737

Üdv!

 

A Skodánál előrehaladtak a mozdonyuk fejlesztésével: új látványterv készült, ami eltér a korábbitól, nem csak színezsében, de formájában is. Ebből azt sejtem, hogy a mérnökök a belbecsen is dolgoznak.

Íme:

 

 

Skoda kétfrekvenciás nagysebességű mozdony

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B

P.stephenson Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213736
Erről tud valaki valamit? Nemrég rakták be az elveszett sínesbe:


The_Diablo válasz | megnéz | könyvjelző 2006.01.14 18:19:02 (5207)
Kedves Topiklakók!
Ma hallottam egy érdekes történetet egy "elveszett" pályaudvarról! A történet szerint valamikor, amikor még zajlott a háborús készülődés építettek egy katonai rendező-pályaudvart Herceghalmon (a pontos helyét nem tudom...). A síneket földdel borították, és befüvesítették. Szükség esetén kevés földmunkával üzembe helyezhető lett volna!
Állítólag a területet a kárpótlás során parcellázták, és szétosztották...
Érdeklődöm, tud-e erről valaki valamit? Tényleg létezett? Mikor építették? Használták valamikor?
---> Sajnos a forumot csak nem régóta olvasom és időm is kevés. Nem tudom, e téma szerepelt-e már a topicban. Ha igen elnézést, ezesetben visszakeresem... <---
Diablo


P.s
Andó Gergely Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213734

A háló-és fekvőhely árlistából hiányoznak az orosz és ukrán viszonylatok.

 

Persze, hogy hiányzik mert az már máshol publikálásra került! Kelet-Nyugat Díjszabás II. rész... A most elhelyezett árlista a TCV Különleges Melléklet kivonata!

Előzmény: bodecsabi (213710)
oldmumus Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213733
Koszi az infokat. Azt hittem valami bonyolultabb atalakitasra volt szukseg.
Előzmény: rg7 (213720)
Vendégsín Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213732
Kőbánya alsó -> felső.
Aztán a további villamosításokkal Kőbánya-alsó - Kőbánya-felső között is, ott a mai napig megvan a korábbi feszültséghatár összes felsővezetéki szerelvénye, bár több, mint 30 éve - a népligeti alállomás megépültével, amikor a 16 kV-s határ Fc - Klf közé került - csak fázishatárként funkcionál.
Előzmény: radio100jozsi (213731)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213731

Tehát akkor a Keleti csak 16kV-os volt.

Kőbánya alsó és Rákos között meg a Leók, és a Szilik pedig átkapcsolatak másik feszültségre.

 

Köszönöm, tisztázódott egy szerintem érdekes kérdés a múltból. 

Előzmény: Vendégsín (213730)
Vendégsín Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213730
A Kőbánya-felső - Rákos állomásközben levő fázishatár egyben feszültséghatár is volt, onnan keletre 25 kV a Landler alállomásból, nyugatra 16 kV a biatorbágyi alállomásból.
A V 41, V 42 mozdonyokon (a V 41 501, 502 kivételével) volt kézi működtetésű feszültségátkapcsoló. A V 43-asokon pedig 1114-ig ugyancsak volt elektropneumatikus működtetésű feszültségátkapcsoló. Így a két feszültségű üzem különösebb gondot nem okozott.
Előzmény: radio100jozsi (213729)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.01.14 0 0 213729

Köszönöm a pontosítsát.

 

De továbbra is foglalkoztat, hogy a Keletiben miként működött 10 évig a 16kV-os és a 25kV-os üzem egy időben? 

Előzmény: Vendégsín (213726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!