Barnának jönnie kell, nem szeretném, ha cserben hagyna. Az egyik srác lebetegedett (bízom benne, hogy nem kamuzik), ezt ma tudtam meg. Intézhettem helyette másik embert. Jah szintén Réauban parkol.
Biztos, hogy feltalálnánk magunkat, amiatt nem aggódok. ;)
Egész éjjel menne a talpalás, Te felülsz a buszra azt csucsu. Nekem meg akkor kezdődik a második kör...
Nekem is megtörik néha, neki meg ráadásul nem is saját gépe van. Lehet csak a szentlélek tartotta aztán néha az is kivesz egy 45-öst. ;)
Viszont a hibákban egyetértek, kontrolnál simán szándékosnak fogják venni. A szalagnyomtatás nem csodaszer, néha el lehet sütni. A hangsúly a NÉHA-n van... Csak hát kezdőként nehéz nemet mondani.
Elsején délután hívom. Tőle függ, ha valami nem megy, akkor este kell felmennem, mert másnap 8-ig ki kell érnem a BILK-be. Mire gondolsz? Sütünk-főzünk-filmezünk? :))))))
Mondjuk, ha belegondolok, ez már a másik véglet, mert annyira extra, hogy rengeteg ember ugrál körülötted, figyel, irányít, hogy neked szinte "csak" arra kell figyelned, hogy ki, mit mutat... ;)
Pl. a tükrök ennél a fuvarnál csak dísznek vannak az autón... :)
-Vajon mitől törik meg a levegőcső? Segítek: TREHÁNYSÁG/NEMTÖRŐDÖMSÉG. Vajon nekem a 15 év alatt miért nem tört meg soha, pedig néha ráteszem a fülkét a ponyvára:)
-Adblue lesz is a tartályban, mert a befecskendező eltömődött/elromlott=csökkent motorteljesítmény!
Mi változhat "tervben", ha megkezded a napi pihenőt?? Odaállsz a kollégád mellé és Te is nézed a hibát?
Semennyi dolog nem változtat "terven", beütöd mennyit pihensz ott és úgy sorol be (45percre máshová, mint 1h-ra). Max elmondod tel-ba, neked nincs lehetőséged mozdulni...
Én konkrétan megállok, ha tudom, hogy necces a hajózás. Nálad szándékos/tudott ténynek vehetik az állandó munkaidő túllépést!!
Pótátnézés: csodálatos találmány az elemlámpa, segít sötétben látni:P (igaz én pl szánok is időt rá naponta többször, pedig állandó a technika)
Waberers: nem tetszett otthagytad, de azért nem volt rosz dolgod ott (Gerob, Nemírokmár írt példákat). De azért ne ekézd, mert szerinted most jobb helyen vagy.
Majd amikor a révészt kell fizetned akkor is így vélekedj! Az aki telefonhajcsárkodik max pingvinezni fog amikor kifogsz egy "háklis" BAGost.
Pár hete néztem őket, még nem voltak kint a dátumok. Ha itt helyben nem jön össze akkor megpróbálom náluk. Úgyis mindent (nemzetközi, ADR) náluk csináltam ;)
Tegnapig azt hittem, nagy meglepetés már nem érhet vezetéssel kapcsolatban itt a cégnél, erre tegnap az osztrák telepen belül olyan helyre betolattatott póttal, hogy elment 12 perc vezetésem! :)
(A piros nyíl az előre, a kék a hátramenetet jelzi.)
Nagyjából értem, hogy mi a gondod de ehhez képest még mindig jól keresel. ( sajnos ez a szakma nem arról szól itt bármit tud tervezni az ember)
Írtad, hogy kb 350e körül keresel. Nekem októberben közelítette meg a fizum a 350 et ( elég közel volt hozzá). Ehhez cirka 15200km-t mentem. (magyar, szlovák, lengyel pályán). Gondolom ki tudod számolni, hogy ez mennyire volt szabályos. ( nem kényszerítettek, bevállaltam mert bevállaltam kész.)
De az a hónapom kb úgy nézett ki mint egy több hetet kint töltő uniósnak: Jöttem vissza a röid lenygel kanyarból(1000km) épp hogy magyarba értem és jött az sms hogy köv lerakó szlovák (870km). Gyakorlatilag pont annyi időm volt 2 fuvar között, hogy megállt a ház előtt, kajáltam fürödtem, mentem tölteni és go vissza. Ahhol éreztem hogy fáradok ott félre álltam aludtam annyit amennyi muszály volt, hogy tudjam folytatni az utam és kész. Talán mindegyik hétvégém úgy telt,hogy szombat délután este fele értem haza és vasárnap éjjel már indultam megint. így lett meg az említett km és a pénz.
Természetesen ezt nem sírás képpen írtam mert én választottam, tuttam mit válaszot mert ismeretem ezt a szakmát és szeretem is csinálni.
Csak úgy példaképpen hoztam fel, hogy ha "belföldes" egyessek szerint minden nap hazajárós melót szeretnél, ott vagy nem keresel annyit, hogy tudd tartani a megszokott szinvonalat, vagy ugyanúgy mész éjjel nappal és csalsz.
Én nem tudnám azt csinálni amit nemirokmárék ( Xf és a többikek) is csinálnak de akkor is belátom azt, hogy százszor tisztább nyugodtabb munka az , hogy kint vagy 4-5 hétig azért a 300-350 ezerét, mint az amit én csináltam, hogy sokszor sűrűbben cseréltem a korongot mint az alsó gatyát és úgy jött ki a 300 pénz.
Valaki keresett gps szoftvert nekem igo8volt a kamionos verzio nem nagyon jött be mert pl sosem vitt körbe a nulláson Pest körül azt szurkálnom kellet köztes pontokat, de most kaptam egy progit Becker active50 és ugy néz ki bejön legalláb is ha beütöm pl Vác -Györ akkor körbevisz szépen. Ja és nem kér ilyen hülye kérdéseket h. tengelyek száma v. ilyesmi egyszerüen átnyomom teherautos beállitásba. Kiprobálni nem nagyon tudtam mert annyira uj azt nem dolgozom de igéretesnek tünik. Ja amugy igo alapu de mégis más nekem jobbnak tünik.
Zotya kemény vagy -de meddig?- Olvasgatam a beszámolot jol belehasitottál,de a helyedben maximálisan betartanám vezetés és pihire von. előirásokat mert könnyen megégetheted magad azt az egész évi fizudat otthagyod egy kontrolon. Akkor még a Wabit is visszasirnád. Amugy én csak egy belföldes vagyok de amikor jönnek a telefonok h. hol vagyok mit csinálok 2szor már fel sem veszem. Szerintem nem ér oda senki hamarab ha 25ször felhivják csak felidegesitik legalább is én igy vagyok vele.
Csináltam, de az nekem nem tetszik. Csak azért 4kéz, mert 11 órából lehet megütni. Így 1-2 órát hoz a tanuló, talán 120 km/nap. Ráadásul Szenesen rakodás előtt ki kell venni a pihenőt. Kicsi a km.
Megvan a menetrendem.Vasárnap este 10-kor indulunk Németország.Ez állandó kör,egy héten 3-szor megyünk meg jövünk.Jó,mert 7végén itthon leszek,rossz,mert Angliába menést,kompot,vonatot,ilyesmit nem látok.
Az semmi! Én a tanulójáratra is emlékszek. ;) Német körfuvar, egyik héten kettő, másikon három kanyar. Minden hétvége otthon. Sokkoló adatok. :))))))))
Teljesen nem emlékezem a tanulójáratod minden napjára. Abban biztos vagyok, hogy a kocsiberhordásban részt vettél. Ugye nem kell ragozni, hogy nyáron mekkora buli lehetett jönni - menni. Minden hétvége itthon, új autó, hofban alszok, kb. mindent elszámolnak...
Ha jól emlékezem utána Józsi bácsival angoloztál kicsit, tudom, mert én helyettesítettem akkor a VAS 2-n. Oda - vissza munkák, jogos hazajutni így is nehéz. De a fuvarok között elég jó, km van vele dögivel, rendszeresen bejöttetek magyarba (ergo ha van vmi javítani való, azt könnyen meg lehet oldani, Móváron járatot leadni, magyar kajákat venni, ilyesmi), tankolással nem kell görcsölni (kb. azon, h belgában vagy a telepen vágd tele).
Utána kerültél (volna) vissza Pistiékhez. Az, hogy 6000 km-et mentek akkor a kocsik átlagban. Utánajártál, hogy esetleg miért - melyik hónap volt az? Gőzöm sincs, hogy pontosan mikor alakult meg az említett unit, de tuti, hogy a kezdeti szakaszból láttál egy adatot.
Ezek szerint hozzánk sem jöttél volna dolgozni, hogy ha meglátod, hogy mondjuk októberben tegyük fel 3000 km-et futottak átlagban a kocsijaink. Persze, szeptember 1-el alakult a mi csapatunk, hó végére volt kb. 6 sofőrünk, akik már tudtak önállóan dolgozni, a többiek meg még tanultak. A kocsikat mondjuk október közepére megkaptuk, jah csak még idő kellett hozzá, amire minden kocsira embert tudtunk ültetni, így jó hogy az álló autó rontja a számadatokat. Mindegy, nem is ez a lényeg!
Ez a cég sajnos ilyen, én sem tudnám garantálni, hogy 4 hét után otthon legyél 1 hetet.
Tudom, hogy a jelenlegi cégednél jobb a pénzed+többet vagy itthon, de látod, hogy milyen áron. Tudod mire gondolok, azokra amiket nem írsz le. Jó nekem tökmindegy, hogy mit csinálsz, csak azért magadat ne borítsd be az árokba!
Ne vedd b@sztatásnak, csupán nekem ez a véleményem!
Amúgy jók a sztorik, de kérlek néha üssél már 1-1 enterrel többet, vagy szúrd közbe, h mondjuk 1. hét, 2. hét, stb!