Köszi a választ! És még, ha tudnál erre is válaszolni megköszönöm az elsö adandó alkalommal., külömbözö biztik, melyeknek semmi tartalékot nem kaptam, vásárolhatok 2-3 fajtát a kereskedelemben ? Gondolom 1-et kihuzok és bemutatom...:-)) 1.4Lx
Nálam érdekes eset történt. Szeptember 22-én rendeltem egy 1.6-os benyás SW-t. November végére, december elejére ígérték. Október első felében (3 hétre a megrendelésem után) meggondoltam magam, hogy inkább készletről rendelek egy másik modellt, mert nem bírom kivárni ezt az időt, mivel közben a régi autómat eladtam. Így akkor már CRDi -re váltottam ugyanebben a felszereltségben (LX+), mert akkor inkább a dízelért fizetek többet, mint az EX felszereltségért. Nagyon rendesek voltak a kereskedésben, meg lehetett csinálni a váltást. Egy-két nap múlva csörög a telefonom, hogy megjött az autóm, de nem a dízel készletről, hanem az előzőleg gyártásból rendelt benyás. A kereskedésben sem gondolták (hiába mondták vissza az első rendelést), hogy gyártásból 3-4 hét alatt a szalonba lesz a verda. Aztán rá egy pár napra megjött persze a dízel szíd is.
Tehát a tapasztalatom alapján, ha készletről rendelsz, kb. 1 hét mire a kereskedésbe ér a kocsi és még egy hét mire át tudják adni. Ha gyártásból rendelsz, bármi lehet, mert lehet hogy közben érkezik egy pont a rendelésednek megfelő modell Magyarországra.
Én mondjuk jól megszoptam az átadást most ezzel a sok hosszú hétvégével.
OK! Ebben megeegyeztünk , mi ketten , de remélem a többi topicos is elfogadja... Ma is köröztem a városban és mind a ceed-eket vadásztam, jó lenne összejönni, sok cécó és felhajtás nélkül is, de a hétvégi talik se rosszak:-)) Sok mindent megosztani , a sok infó aranyat ér!- ime itt újra bizonyságot nyert. 1.4 Lx
Az alkatrészek lassú beszerzését nekem is mondta egy autószerelő ismerősöm. Remélhetőleg ez csak a Koreában gyártott modellekre vonatkozik, nem pedig a szomszédos Szlovákiában készülő Ceed-re. De végigolvasva a topicot, úgy látom még senkivel sem történt komoly meghibásodás.
Sziasztok, jó ötletnek tartom a topik végén a tipus jelzését! Könnyitésként a külömbözö ceed tipusokat betükkel egy kellene jelölni , (pl 1.4 benzin baze=A 1.4 " LX =B 1.4 " LX plus=C 1.6 " stb, stb stb.........) És egy kérdés : a régi topikokban olvastam , valaki égö készletében H4-es izzót kapot, én is.......! A lámpákban H7-es van? hogy ellenörizzem , vagy nyugodtan vásároljak mást? Köszönettel. 1.4 Lx
A Ti véleményetekre is kíváncsi volnék. Éppen egy SW 1.6CRDI vásárlásán gondolkodom. Jónéhány véleményt, tanácsot meghallgattam, és itt a fórumon is nap mint nap olvasom a hozzászólásokat. Sokan elővigyázatosságra intenek a típussal kapcsolatban, mondván, hogy a KIA szervizháttere még elég gyerekcipőben jár és az alkatrészek beszerzése igen hosszadalmas (sokszor hónapokat kell várni) és drága mulatság. Én éppen egy BMW E46 320d-ből kívánok átülni, ez az autó igen magasra tette a mércét mint minőségben mint a szerviz és alkatrészellátotságban. Ezért érthető, hogy ha valami meghibásodik nem szeretném hosszú hónapokra letenni az autót. Nektek mi a tapasztalatotok, véleményetek? Előre is köszi a hozzászólásokat!
Komoly erőfeszítés árán igyekeztem végigolvasni ez elmúlt egy év hozzászólásait, hogy képben legyek. Tetszik, hogy végre egy igazi pörgős topik alkult ki.
Nem kívánom befolyásolni a topikban kialakult szokásokat, de talán segítség lehetne némely a célirányos keresésekben, ha a hozzászólások végén odaírnánk az autónk tipusát (pl. 1,4 EX LIM, vagy 1,6 CRDI LX, stb.)
Persze csak akkor, ha a megjelölt típussal kapcsolatos az érintett téma.
A pár nap nekem kb. két hét ( legalábbis ennyit mondtak ) mert csak holnap fogom megrendelni, de úgy néz ki hogy van raktáron amit szeretnék. (piston gray :))) Egész jól lehetett alkudozni : téli gumi, metál, távirkpzár, valamilyen GPS ( ez ajándék a hitel miatt, de ehelyett még gondolkodom valami máson ).
A gumiméretet nemtom, de ahogy látom elég nagy a káosz, kinek hogy.. de valszeg 185 lesz. Nembaj.
Köszi a gyors választ! A felni sajnos most anyagi okokból nem aktuális(az autó és a téli gumi elvitte a pénzt), majd remélem tavaszzal meg tudom oldani. Egyébként elég pofás! Miért adod el ha megkérdezhetem? Nem tetszik a gépen?
Látom neked is LX+ CRDI SW lesz mint nekem. Gratulálok! Nekem is napok kérdése az átadás.
Remélem szerdáig meglesz (már egy hete megjött), mert megint lesz egy hosszú hétvége és nem szeretném, ha én itthon a kocsi meg a kereskedésben figyelne!
A távirányítóról:
Nekem sikerült az árba belealkudni a metál fényt és a riasztót. Viszont, mivel az LX+ alapból sajnos még nem bicskakulcsal jön (erről személyesen már meg is győződtem) a távirányítót már nem engedték felár nélkül, ezt 19e Ft-ért teszik bele. Úgy voltam vele, hogy egy ilyen értékű autónál ez már nem számít olyan nagy plusz költségnek.
Neked mit sikerült még kialkudnod? A téli gumikat én is próbáltam, de azt mondták, hogy az LX+ on elég kicsi az árrrésük, így ez már nem fér bele.
Mondom, szinte mindegyik benzines moci kb így pörög, ennyit megy 3000-nél az egyes fokozatokban, kézi 5 seb.: 20-40-60-80-100, tehát 150 kb 4500 V-ben.
Nagyobb a különbség, hogy mekkora fordulaton adja a legnagyobb nyomatékot és mennyit is. És ha valaki ment túl hosszú fokozatú géppel, mindíg tudja, az sem jó.
I30 és Cee'd mondhatni ikrek, nem kell a másikat fikázni.
Ez egyébként hülyeség, hogy rövid az áttétel, egy átlagos 1.4 16V motor már jópár éve ennyit pörög, ebben nem kivétel a Ceed. Céges Seat Cordoba és 4000körül forog autópályatempóban.