Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vAzz3r Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10420

A nyitasnak is van ertelme. Melohelyen parkolok, kocsiban hagyom a cuccot en meg uton vagyok (ceges kocsival). Kollegaak kell a cucc es tavolrol kinyitom. De akarmilyenmas szitut el lehet kepzelni (nincs a kocsi kozeleben kulcs es kell belole valami vagy csak megnezni valamit).

Előzmény: Kard (10417)
Kard Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10419

Nem tudom mitől függ kinél megy meg kinél nem. Ha jól tudom ehhez valami előfizetés kell ami az új autókra 3 évig benne van az árban. A többiek ezt lehet jobban tudják.

Előzmény: GossenJon (10418)
GossenJon Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10418

Pontosabban:

 

No data was found for this Vehicle Identification Number.

Előzmény: GossenJon (10416)
Kard Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10417

Mondjuk a nyitást én sem értem. A zárásnak még van értelme, ha nyitva hagytad az autód akkor be tud csukni. Én igazán a climatize now featurenek örülök (ez csak a 330e-nél van akkor ha van elég delej az akksiban). Hétvégén voltunk a Premier Outletben és ott lógott az autó töltőn és amikor az utolsó helyen voltunk csak benyomtam, hogy akkor most fűtsön és mire odaértünk már meleg autó várt.

Előzmény: Aszpirin (10412)
GossenJon Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10416

Ha ezen az oldalon megadom az alvázszámomat, azt írja nem található. Pedig tuti nem írom el. Az autóban pedig van CD menüpont. F328448 amugy az alvazszam vége

Előzmény: Kard (10410)
RaveAce78 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10415

Nekem is nyikorgott.. WD40 neki... azóta semmi baja :)

Előzmény: Aszpirin (10391)
RaveAce78 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10414

Hali... ÉN 2 hete vittem rá az autómat

Előzmény: gregii (10413)
gregii Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10413

Bocs, hogy újra megkérdezem, de senkinél se volt ez a kormánymű ellenőrzéses gyári akció? 

Előzmény: gregii (10350)
Aszpirin Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10412

Málam ilyen funkciók nincsenek a remote cockpit-on (és a History-ban a Transmission Status) alatt mindig csak azt jeleníti meg, hogy “Currently No Transmission”.J Mondjuk az ajtónyitás funkciót örülök, hogy nem érem el, mert az egy kapitális baromság szerintem, mégis ki akarná interneten keresztül nyitni az autójat? Cserébe arra jó, hogy meg lehessen hekkelni, és könnyebb nyithatóvá váljon a tolvajok által.

Ajtónyitás web appal, interneten keresztül, mindössze egy usernév-jelszó megadásával... hat gratulaálok annak, aki ezt kitalálta, és annak is, aki ezt sec. oldalról engedélyezte.

Előzmény: Kard (10410)
vAzz3r Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10411

Es mi lenne a megoldas? Kis torlolapatok mint a lampaknal? Vagy mi? Mert felulre nem tudja rakni a radart... Minden kocsin ugyanott van es tuti mindegyiknel megvan ez a problema. Amugy meg saros es ahavs uton nem is hasznalnam a radart, szoval engem nem zavar. De eddig a 2-3 tel alatt nem sokszor volt problema, inkabb nagy havazasban, mikor felrakodik, meg egyszer egy iszonyatos felhoszakadsnal. 

Es szerintem ilyenkor is mukodne, csak ugye igy ha megis gaz van nem tudod oket perelni...

Előzmény: b4ndyTA (10409)
Kard Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10410

https://www.bmw-connecteddrive.hu/app/index.html#/portal

Nekem megy a CD. Főleg a G30 topicban beszélgettünk róla de van hozzá Andoridos app is. Innen letölthető: https://mobile.softpedia.com/apk/bmw-connected/ mert a play store-ban régió korlátozás van rajta.

Működik a távoli klimatizálás, meg tudom nézni a töltés épp hogy áll, be van-e zárva az autó, ki be lehet nyitni az autót (erről jön egy plusz email is minden esetben) stb.

 

b4ndyTA Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10409

Az az! És nyilván rámegy, mert alul van, de baszki ehhez nem kell mérnöknek lenni, hogy tudd ez így nem lesz oké. Pont a latyakos, hókásás időben probléma. Meg a kemény -1,5 fokos télben. :D

Előzmény: vAzz3r (10407)
vAzz3r Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10408

Baromsag, mert amikor deaktivalja magat a radaros resz (tavtartos tempomat, rafutes figyelo) attol meg megy a sima tempomat, sot irja is hogy csak az van

Előzmény: Rumcice (10404)
vAzz3r Creative Commons License 2018.12.17 0 0 10407

Nekem csak akkor kapcsol ki, ha ramegy a trutyi (hoesesben a ho, esoben a sar, stb.)

Előzmény: b4ndyTA (10400)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.12.16 0 0 10406

Garanciális még az autó.... ;)

 

Ez az alsó radaros rész a lökhárítónál (adaptív tempomat), nem hiszem, hogy ezt optikailag lehetne helyettesíteni. Illetve mindegy, hogy lehet-e, mert jelzi, hogy ezen funkciója nem aktív.

Előzmény: Rumcice (10404)
Rumcice Creative Commons License 2018.12.16 0 0 10405

...direkt nem tudják megoldani...

Előzmény: Rumcice (10404)
Rumcice Creative Commons License 2018.12.16 0 0 10404

+5 fok alatt automatikusan bekapcsol a lencsefűtés, ami mindig része volt a távolságtartó tempomatnak.

 

Indítás után a vezérlő leellenőrzi a lencsefűtést, és ha hibás, deaktiválja magát. Természetesen nyáron is, tehát külső hőmérséklettől függetlenül.

 

És ha deaktiválja magát, akkor még normál tempomat sincs. Szóval vagy megveszed újonnan, az új ára olyan 600..700e forintos úri móka...

 

...vagy szoftveresen kiberhelik, hogy akkor is maradjon aktív, ha hibás a fűtőáramkör. Ilyenkor történik az télen, ami nálad is.

 

Tessék szépen zsebbe nyúlni, és mosolyogva venni egy újat, ezzel is tovább tömve a BMW feneketlen pénztárcáját, közben gondolj arra, hogy a 21. században direkt nem tudják oldani, hogy egy tenyérnyi üveglap fűtése ne menjen tönkre néhány év rázkódástól, vagy hogy lehessen kapni hozzá külön csak a fűtött lencsét.

 

Érdekesség, hogy pl. a Suzuki Swift hátsóablak fűtése évtizedeken keresztül bírja, sose megy tönkre.

Előzmény: b4ndyTA (10400)
borgasz Creative Commons License 2018.12.16 0 0 10403

Már E65-ön is fűtötték a távolságtartó radarját. Azután pont ez a fűtés szerette tönkremenni rajta és dobhattad az egészet a kukába...

Előzmény: ToldiE (10402)
ToldiE Creative Commons License 2018.12.16 0 0 10402

Nekem is volt ilyen, de a G30-ban már fűtik a szenzort.

Nem is értem, hogy régebben nem gondoltak erre.

Előzmény: b4ndyTA (10400)
Aszpirin Creative Commons License 2018.12.16 0 0 10401

Köszi, ezmindent megmagyaráz.  De balószínűleg így is törlöm. Egyrészt mert informatikus vsgxok, kicsit konyítok a UX-hez, és én még életemben ilyen amatőr módon megvalósított “festure”-t, ami mindenkinek hibának tűnik inkább, még nem láttam. Az a minimum, higy egy ilyen jelentős változást alapból kikapcsolnak, és bekapcsolhatod, ha akarod. De az, hogy ha már fenn vagyok egy fizetős szakaszon, akkor még utat sem talál (mintha mehőn lennékj), az a hülyeség netovábbja. Ez a tipikus “fejlesszünk valamit fejetlenül” eset, mert ugye muszáj fejleszteni, pedig lenne mit a kurva szerverükön, hogy ne afjon állandóaf “Uh. Oh. Something happened” hibaüzenetet vagy request timeout-ot, ha mondjuk 600 km-re van egymástól az indulópont és cél.

Másrészt meg csesszék meg, nem kell nekem big brother. F@szomat érdekli őket, hogy milyen matricám van. Van alternatíva, Waze megy a szemétbe, úgyis a bögyömben van már egy ideje.

Előzmény: 318ti (10397)
b4ndyTA Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10400

Nem tudom, hogy másnál is jelentkezik-e a probléma, de én ma felbasztam magam azon, hogy ebben a "rettenetesen nagy" télben, 20 km-en belül elkezdett visítani a ráfutás jelző szenzora, hogy deaktiválta magát... Komolyan b+? A taknyos, csúszós úton kikapcsolsz? Ugyanis képtelen megbirkózni egy kis jéggel, fagyott hóval, de még annak sem nevezném. Nem bírtak beletenni fűtést? Senki nem próbálta ki ezt télen a teszt során? Régebben is volt hasonló, de akkor elég cudar idő volt, akkor sem értettem, de elfogadtam, de ez a mai... Ez kész.

 

Autópályán és városban is előjön...

borgasz Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10399

eh... elég buta a kommunikációjuk... az app ezt sehol nem jelezte

Előzmény: 318ti (10397)
borgasz Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10398

Ugyanez nekem is, kb két napja :(

Előzmény: Aszpirin (10395)
318ti Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10397
Előzmény: Aszpirin (10395)
BarG Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10396

Csütörtök hajnalban hazafele a reptérről ugyanez.

Előzmény: Aszpirin (10395)
Aszpirin Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10395

Cak nálam vacakol a Waze pár napja, vagy Ti is találkoztatok azzal, hogy nem akar autópályára tervezni útvonalat? (a beállítások jók, fizetős dzakadzok engedélyezve). 

Nagyon fura, megyek az autópályán, és úgy tervezek, olyan utat tervez, mintha nem is létezne az autópálya... Totál használhatatlanná vált, törlöm le a telefonról., 

GossenJon Creative Commons License 2018.12.15 0 0 10394

Hátha valakinek volt már hasonló: indítok, önindító elkezd normalisan hajtani, aztán egy pillanatra önindító nem hagy tovább 0.5-1mp fenyszoro is “elhalkul” aztán gondol egyet megint hajt és indul is. Aksit feltöltöttem 7ig ctek 5.0 töltővel, de nem változott ez a dolog semmit. Akkun a csatlakozás szoros, színben semmi elváltozás rajta. 318d 2013.06/2014.02 62.000km

Aszpirin Creative Commons License 2018.12.14 0 0 10393

Ez egy vadiúj C-220D-T volt, automata váltóval és elég sok jósággal felszerelve (adaptív temponat, adaptív Led-fényszórók, navi RTTI-vel, mindenféle vezetésfigyelő, beleértve a sávelhagyás-figyelmeztetőt meg a holttér-figyelőt is, parkolóaddzidztens, stb, szóvsl egy rakat extra). Nem az infotainment-tel volt gondom, mentem vele több mint 500 km-t városban és autópályán is, két napig volt nálam (egyik nap reggeltől második nap késő estig), és annak ellenére, hogy egyértelműen negyobb, mint a 3-as bömös, messze nem éreztem olyan stabilnak, ráadásul a jobb motor ellenére öregurasabb volt, mint az én mezei 318d-m. Hozzátartozik a dologhoz, hogy a BMW után erősen szokni kell a kezelését, az jobboldali bajuszkapcsoló pl. maga a váltókar, tehátminden “bajuszkapcsolós dolog” a baloldalin kapott helyet, ami aztán így meglehetősen komplikáltra sikeredett. Ennek eredmenyeként xsak a második napon jöttem rá, hogyan kell a szélvédőmosót használni, es két nap alatt nem jöttem rá a vészvillogó bekapcsolásának módjára, sem a hátsó szélvédőmosó használatra (kombiról van szó, ugye). Ez persze az én hülyeségem, nem álltam neki átolvasni a használati útmutatót, mert egy bérautó használati eszköz, amivel időre el kellett jutnom A-böl B-be... Ezen dolgok nagy részét siman meg lehet szokni, de nem intuitív egy csöppet sem (kivéve a bajuszkapcsolós 9 sebeséges váltót, ami überkirály, es kva intuitív, 5 perc alatt megszokja az ember), főleg, ha BMW-hez vag szokva. Azt külön nehezményztem, hogy meg kellett állnom egy benzinkútnál, hogy kistudírozzam, hogyan fog működni az ablakmosó, mert már muszáj volt. 

De a legbagyobb gondom a vezetési érzettel volt (amit nehéz leírni, de nyilvánvaló, ha beülsz egy bömös után), valamint a belső dizájnnal, ami szerintem ótvar, kivéve a kormány mögötti műszerfalat, mert azt irigyeltem...

Előzmény: puki33 (10392)
puki33 Creative Commons License 2018.12.14 0 0 10392

hatnemtom, en most epp kiprobaltam az elobb egy MOLLimo Merci-t, nem tudom az milyen felszereltsegi szint a Merdzsonal, de azert a BMW marketingesei egy kicsit korulnezhetnenek a piacon hogy mi a "Minimum Viable Product"  mondjuk egy infotainment szempontbol ... :)

Előzmény: Aszpirin (10391)
Aszpirin Creative Commons License 2018.12.14 0 0 10391

TIgen, most épp a csomagtérajtó nyikorog veszettül. Valahogy kibírom még egy-két évig, aztán agyő bmw. Bár még nem tudom, mi legyen helyette, mert a C-Merci, amit a múlt héten Némethonban vezettem, nem győzött meg. Egyedül a 9 sebességes váltója volt istenkirály.

Előzmény: tomkrúzzz (10390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!