Mindkét üzemanyagtartály és annak felfogatása használatos volt verhovina 6-os típusokalt="" src="https://img.index.hu/imgfrm/0/4/9/0/THM_0005660490.jpg" border=0>
Ugyanez a kérdésem lenne csak éppen ülésekről!!?
Az egyik beakasztós nyitású,a másik rendes zsanéros.
Mindkettőt használlták 5-ös és 6-osokalt="" src="https://img.index.hu/imgfrm/0/5/0/0/THM_0005660500.jpg" border=0>
A műanyag dobozok között volt többféle is?Mert az enyém,amint a képen is látszik,nem akar a helyére menni!A levegőszűrő műanyag háza miatt nem lehet jobban ballra tolni ezért sem egy vsrc="https://img.index.hu/imgfrm/0/5/0/3/THM_0005660503.jpg" border=0>
És végül,valaki leírná hogy az adattáblán melyik szám mit jelent?
Üdv,ha valakit érdekel,lenne egy szép állapotban levő verho6 eladó,tavaly ment idén nem,én nem foglalkozok már vele,hozzá jobban értő kezek meg tudnák csinálni,zöld,szép eredeti festéssel továbbá egy másik ami Moto feliratos volt és bordó,ennek váz,tank,kormány,villa,blokk,üllés,csomagrató,sárvédők,lámpa megvan,lényegében csak a kerekei hiányoznak és a bovdenezés,a többi apróság.(akár alkatrésznek) Ha valakit érdekel priv email,képeket is emailra küldök,helye Dunántúl. Külön nem eladó csak egybe!
A RIGA KLUB REÁLIS ÁRON VENNE VAGY FELAJÁNLÁSOKAT VÁR A KÖVETKEZŐ ALKATRÉSZRE UTÁNGYÁRTÁSHOZ :
Jó állapotú,hibátlan Verhovina műanyag légszűrő doboz, - párban !!!!!
Akinek van,kérem jelezze hogy megkezdhessük az utángyártás folyamatát,szervezését vagy esetleges gyártók,fröccsöntők jelentkezését is várjuk.A felajánlásokat,ajánlatokat a következő címre várjuk : rigakep@gmail.com
Köszönettel :
Magyar Riga Motoros Klub
www.riga.hu
Keresek Verhovinát,Rigát,Kárpátit,Deltát jó műszaki és esztétikai állapotban reális áron.Minden változat érdekel,de Verhovina 5 és Riga 12 leginkább. Rozsdamentesség,gyári fényezés,üzemképesség alapfeltétel.Apróbb hibák(pl bowdenszakadás,karcolások,kisebb hiányok) lehetnek.E-mail címem publikus.Tel.06 20 9116 580 sms-t kérek,ha lehet. Hátha valaki megunta a Rigáját :)
áá nem csak ideges vagyok,nem adnám el,nem kell az a pár ezer ft és családi vonatkozása is van.Talán egyszer majd ha lesz több pénzem akkor restaurálom külsőleg is.
Nem hinném hogy selejt,mert elég jól megy,csak sokat kell vele foglalkozni.
Annyit én is adok érte, amennyit a Vasban kapnál. Tudom, hogy nem a legjobb, engem is bosszantott már fel, de egyszerűen megszállot vagyok :) Sajnos a tied gyári selejt lehet, ekkora példányszám mellett ilyennek is lennie kellett. Ha tényleg megválnál tőle, dobd fel riga.hu Adok-Veszekjébe, de gondolom magadtól se tetted volna másképp ;)
leszeded a deknit és egyszerüen lehuzod kézzel a kosarat a tengelyről.fogsz egy csavarhuzót,kipiszkálod a régit és berakod az újat,utána visszaraksz mindent ugyanugy.gyerekmotor,nem lehet elrontani.Próbálkozz baj nem lehet belölle.Lesznek ennél nagyobb gondjaid is vele ugyhogy sózd rá valakire de tüstint,mielött felmegy a vérnyomásod.Bár mondjuk nem olyan szar mint mondják használható kis távokra,jobb mint gyalog menni és koptatni a talpam,a betonkemény CCCP-és gumik ugyse kopnak el soha,csak arra vigyázz hogyha fékezel nehogy felgyürje az aszfaltot!
Korábban Laciapu voltam, de nem fogadja el a régi regemet, ezért a továbbiakban Toneros leszek :)
Szóval van egy Riga-4-em, amin a szimeringcserét én is el akartam végezni, ami a gyújtásoldalival sikerült is, de a kuplungnál megakadtam.
Ahogy itt leírtad, az piszkosul egyszerűnek tettszik, de hogy emelem ki a kuplungkosarat? Nem kell a kuplungot szétszedni? Milyen szerszám kell a kiemeléshez?
Ja, ráadásul a régi olajban találtam egy kb. 1,5X1,5cm-es 1mm vastag fém lapocskát. Ez nem hiányzik nekem valahonnan? :)