"nekem a legfontosabb talán a megbízhatóság, fogyasztás, fenntartási költségek lennének"
Akkor felejtsd el a 2000-2003 évjáratot. Drága az útdíj és megbízhatatlan a legjobb technika is 10 évesen. Talán állandó Olasz kanyart be lehet vállalni, de a mentés ott is drága. Ilyen korú gépbe a legprofibb is találomra nyúl bele, zsákbamacska. Be is jöhet, meg az eddigi hasznod is elmehet.
Elég érdekes kérdést tettél fel,mert majd mindenki leírja a véleményét és lesz 5 autó ami mind fasza :) közbe meg szopni is lehet bármelyikkel rendesen.Nekem lenne egy tanácsom :) nézz körbe a bérautó piacon.Szerintem (lehet) jobban megéri mintha veszel egyet,legyen az bármilyen.
Előre elnézést kérek a kérdésemért, mert lehet, hogy ezt a témát már százszor kibeszéltétek (nem volt időm túl sokáig visszaolvasni) és biztos vagyok benne, hogy mindenkinek más a favoritja, az is lehet, hogy mindenki azt dícséri, amivel éppen jár, de mégis szeretném feltenni a kérdést:
Milyen nyergesvontatót érdemes venni, melyik a legjobb, legmegbízhatóbb?
Kis családi vállalkozásként fuvarozással foglalkozunk, de csak 3.5 és 7.5 tonnás kocsikkal dolgozunk, én is csak ilyeneket vezettem idáig. Idén raktam le az "E" kategóriát és jövőre szeretnénk venni egy kamiont, viszont az anyagi lehetőségeink nem túl fényesek, így csak maximum a 2000-2003-as évjáratú gépek között nézelődhetek, ezek is elég húzósak még nekünk.
A mai viszonyok között túl nagy kockázattal járna bevállalni, több százezres havi törlesztéseket, mivel soha nem lehet tudni meddíg van fizetős meló, így semmiképpen nem vennék ennél fiatalabb kocsit, ennél idősebbet meg már végképp nem merek.
A baj az, hogy ilyen évjáratnál már minimum 1 millió km van a kamionokban, és félek, hogy bevásárolok valamit, amit minden héten javítani kell.
Szabad egyáltalán ilyen korú kamiont vásárolni, főleg úgy, hogy nemzetközizni szeretnék vele, vagy felejtsem el az egészet???
Minden véleménynek, válasznak nagyon örülnék, olyan kollégák véleményét is várom, akik ilyen korú géppel járnak, milyen gyakran robbannak le vele az út szélén stb.
Gondoltam Ti, akik vezetitek a kocsikat őszintébben elmondjátok a véleményeteket, mint azok az autó tulajdonosok, akik árulják a neten az autójukat és agyon dícsérik, csak azért, hogy el tudják adni azokat, akármilyen állapotban is van.
Tudom több kategória szerint is lehetne csoportosítani a kamionokat (szépség, kényelem, teljesítmény, fogyasztás, alkatrész árak, megbízhatóság stb.), minden érdekel, de nekem a legfontosabb talán a megbízhatóság, fogyasztás, fenntartási költségek lennének.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Mindenkinek sikerekben gazdag, balesetmentes új évet kívánok!
Ha a leítakból csak az asszonyverés marad meg, akkor már jól jártunk.Az egy jó sport:-))))Tanítani kell velük sorozatosan a kutyafittyet, mert elkanászosodnak:-)))
Este néztük, elfogadható bár látszik, hogy sokadik bőr.
A VV meg izé... Kell valami rendszer az ember életébe, még ha kamionos is. Műszak vége, vacsora, kávé, reggeli kávé bekészítése, Tények, Barátok közt, VV, alvás.
Nálunk sajnos nem lehet a szokványos módit tartani : műszak vége, sör feles, sör feles, veszekedés, asszonyverés, vacsora, gyerekverés, asszonyverés, sör feles, alvás. :)))))
Áhh, itthon nem... Cilikével nem lehet. Csak az álarcos hősöket /pók-, denevér-, tehén-, nyúlember/, vagy a mission impossible-t szereti. Meg 1-2 egyéb, klasszikus filmet. Még a Való Világot se hagyja nézni. :(( Vagyis hagyná, csak nem bírom a becsmérlő pillantásait. :))))
Ennyi!Ezt kellene megérteni.Sokkal de sokkal több sofőr lenne a Waberersnél,ha nem ez lenne a felállás.4 hét-1 hét,ez a minimum.Ha az ember csak hétvégére mehet haza ennyi idő után,semmi,hogy a ruhája nem szárad meg,de nem tud elintézni semmit hétvégén.Meg ilyenek.