Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Tudjátok én úgy gondolom, hogy ez a társaság csúcsszuper, ha segítségről van szó. Erről számtalanszor megbizonyosodtam. Ha kellett valami többen ugrottak, ha szaktanács kellett telefonon hívtak, képeket küldtek, sokan. Sorolhatnám a neveket, de nem lenne vége. Úgyhogy azon megsértődni, hogy valaki segít, mégha esetleg többet is... Besenyő Pista bácsi jutott eszembe: " dehát ez hülyeség, kérem..."
Nem tünt el, nem volt "továbbképzésen" sehol. Nem messze lakom tőle, havonta egyszer biztosan látom vagy láttam őt. Kiegyensúlyozott és családszerető embernek ismertem meg, aki rajong a kappákért.
Majd egyszer talán megtudjuk az okát a miérteknek.
Goldmatic kigyúrt nehézfiú?Meg sitt?Ez valami tréfa?Rémlik egy fotó, amit berakott ide, valami virágos parkban álldogált, azon nem tűnt se kigyúrtnak, se bűnözőnek, bár elég nagyra nőtt.Már ha ő volt a képen.Viszont a mimózasága lejött a képről.Nem csipázta a Thésist vagy a Kappát érő kritikákat sem, de tény, hogy akkoriban tűnt el, amikor Mykappa aktivizálta itt magát.
Felteszek egy képet, amin a Goldmatik féle oldalról lementett pdf-ek nevét tartalmazza. Ha esetleg ezek hiányoznak valakinek, akkor szóljon nekem és elérhetővé teszem.
Érdekes, én ezt másról hallottam, szintén valakiről, akiről nem is olyan régen volt itt szó a fórumba, bár ennél cifrábbat is hallottam róla! :)
Aztán, hogy mi igaz, meg mi nem, azt már a fene se tudja.
Én már csak akkor lettem Kappa-s, amikor goldmatik messze járt, így az egészből én már semmit sem tapasztaltam. Visszaolvasgattam még és valami Thesis-kapcsán jött tőle az utolsó bejegyzés (nem sokkal előtt még a weboldalával kapcsolatban is üzent, amikor az extra fizetőssé tette a tárhelyszolgáltatást). De az igazságot szerintem csak ő tudja. Egyszer én is láttam az "aranykappa"-t 2 évvel ezelőtt, azóta sem jött velem szembe.
De azt tudom, hogy még 20-21 évesen ha beírtam a keresőbe, hogy "lancia kappa" az első találatok egyike a goldmatik extra-s oldala volt, mindig vártam, hogy mikor kerül fel valami új dolog a szereléssel kapcsolatban (jelzem, mintegy 5 év telt el azután, hogy egyáltalán tulajdonos lettem - de az irány már fiatalon adott volt :P), szerettem olvasgatni és néha most is jól jönnének azok az útmutatók, szerintem itt többen régen is azok alapján tudták, hogy mihez kell egyáltalán nyúlni.
Jól jönne még egy ilyen oldal, de, hogy MyKappa is írta itt, hogy valami szerverhiba folytán elszállt az elmúlt időszakban feltöltött útmutatók mindegyike a lanciak.hu-n is. :S Reméljük nem véglegesen.
Nekem fogalmam sincs, hogy miért. De az miként lehetséges, hogy az itthoni Kappa közösségre egyszerre, komplett, minden egyes tagjára? Erre nehezen adhatna magyarázatot, számomra biztosan nem.
Ha valaki biztosan tudja, az meg ugye nem fogja elmondani itt, nyiltan.
De ki lehet az? :DDD
MyKappa maximum azért lehet szálka bárkinek is a szemében, mert a segítokészsége túlszárnyalja az övét és ez bántja az önérzetét, mert rávilágít arra, hogy vannak jók, jobbak is, akik önzetlenül és szakszeruen tényleg segítséget nyújtanak. Ha ez így van, akkor a hiba a másik oldalon keresendo.
Teljesen magánügy, ha valaki távozik valahonnan, firtatni sem kell az okát az o esetében, hiszen be is jelentette elore. Ez korrekt így. De amit az "adatokkal" muvelt, az vérlázítóan gusztustalan volt. Annak tükrében meg, hogy egy korrekt, rendes, kedvelheto embernek ismertük meg, egyszeruen eszeveszettul gány-ostoba húzás volt a részérol. Érthetetlen!
Hát, az eltünése után itt azért kapta az ívet rendesen. Nem hiszem, hogy ilyen provokációnak ellen lehet állni, ha olvassa. Azt meg, hogy ne olvassa azok után, hogy a legaktívabb volt minnyájunk közt, nem nagyon lehet elképzelni. Fene tudja. Én még mindíg nem értem a lelépése okát.
Minannyiótoknak nagyon köszönöm a hozzászólásokat, segítségeket!!!
Egy apró érdekesség; Ma délben az érdi Spar körforgalomban kétszer láttam Goldmatikot, egykori "vezérünket". És bizony az aranymetállal volt, ami látszólag nagyon jó állapotban van. Eszembe jutott hogy lelépett innen...érdekes hogy a Kappa megvan, és le sem ejt minket, na mindegy...
Na mégegyszer: a kombi és limó rugója nem egyezik, a kombié kevesebb menetszámú, vékonyabb, mert ott besegít a spéci nivomatos lengéscsillapító.Ezért nem jó egy normál gátlókkal szerelt limuzinba.Szimplán gyenge.
A gumipogácsa azért nem jó,mert ugyan emel az amúgy ülő verdán, keményít a felfüggesztésen, de a gumibogyó alátámasztási pont, mellette közvetlenül törhet a rugó, avagy éppen az első rugók kapnak nagyobb terhelést, azok törhetnek.
Nyári Dunlopok 4 felnivel és Brembo-szett már nincs. Hasonlóan akciós áron még várja gazdáját 4 Speedline-felni, kupak nélkül (mint a képen), egy szezonra jó Goodyear UG6-okkal, és a két kupak külön, akit érdekel. Emailt nézem :)
Nem SW rugó volt, hanem limó. Eredetileg limuzinba volt. Az SW rugója egy menettel kevesebb és vékonyabb anyagból is van. Azt be sem rakták volna, mert sokkal gyengébb.
A kombi rugója tán gyengébb, de ott besegít a lengéscsillapító a teherviselésbe.A gumipogácsákat nem ajánlom, mellettük szépen törik az amúgy is gyengébb rugó.Venni kell vagy csináltatni.
Ez a gumibak a legegyszerűbb. Nem kell kivenni a rugót sem hozzá csak megemelni a kocsit, ezt meg a menetek közé bepattintani. Lehet csak egy szem mindkét oldalára, vagy hármat cikk-cakkban ahogy megfelel a kocsi magassága. Ez nekem tizenéve hánykolódik, de biztos van az autósboltban fillérekért.
Segítség kéne. Múlthéten ki lett cserélve a két hátsó rugóm. Bontottat tettem bele, és lehet hogy fáradt volt, vagy eleve rövidebb ( SW-t tettem limóba, nem tudom egyezik-e..) de a végeredmény hogy jobban ül mint törött rugókkal. A kérdés; meg lehet-e emelni esetleg, hogy a rugók alá rakok bakot, vagy gumitányért, stb. Sok autónál van ilyen megoldás. Kappánál csinál már valamelyikőtök ilyet? Köszönöm!!!!