A fűtés még ment indításkor, 45 perc a ciklus és kb. 20 perc fűtés után próbáltam indítani. A szellőztetés ment, a kocsiban meleg volt.
Indítózáskor viszont leesett a feszültség, leállt a kályha, nullázódott a napi kilométer számláló, stb.
Indításkor mehet a kályha vagy érdemesebb közvetlenül előtte lekapcsolni? (Eddig nem volt gond, de lehet, hogy két nap állás és a hideg nem tett jót az aksinak)
mint írtam a kályhádat bárki megoldja akinek megvan a gyári softvere....mondanám h gyere el felém,de én biztos h nem dolgozom a 2 ünnep környékén.épp elég ami előtte meg utána van. :)
Sziasztok! Egy szakit keresek (nem márka szervizt) Webasato Thermo Top V 5kw állófűtés szivattyújának javításához/cseréjéhez vw touranban, Észak- Budapest/Pest megye környékén. Köszönöm előre is az ajánlásokat, jöhetnek az email címemre is, privátba.
ha cellazárlatos az akkud akkor tud ilyet produkálni....a fűtés 11 volt alatt(szoftverfüggő,de nagyjából 10.7 volt a küszöb) leáll.ha az akku jó és nem cellazárlatos még(nincs leszulfátosodva a rendszeres kisütésektől) akkor innen még 10 perc állás után észhez kell térnie és indítani az autót.
A problémám áttételesen kapcsolódik az állófűtéshez. Utoljára péntek délután mentem az autómmal (Ford Mondeo TDCI 2.0, az állófűtést utólag gibbonpitti szerelte) . Ma kb. 20 perc állófűtés után már nem indult az autó, az aksi miatt. 1 órával később kivettem, megmértem, 12,14V volt a feszültség. 3 éves Bosch Silver 74Ah-as aksi van benne. Most töltőn van. Most is elég kellemetlen volt, reggel még inkább az lett volt. Érdemes kiméretni az aksit? Fontos lenne, hogy üzembiztos legyen az autó az állófűtéssel együtt. Elég tanácstalan vagyok, hogy merre induljak.
Lenne eladó egy ilyen típusú állófűtés 98" Audi A4-be szeretném 1.9TDI esetleg valakinek van róla véleménye?tudom hogy a thermo top c típusú a legjobb de erre lenne lehetőség és ez is ilyen Audiba van benne
Sziasztok!adott egy bmw f01 730d állòfűtés javítása vagy diagja.gyárilag nem volt benne ezért vettem egy teljes szettet a bmw-től.beszereltem és nem bírom elindítani.a lényeg hogy keresek olyan embert aki ért hozzá és a megfelelő diagot is eltudja végezni.december 23-tòl december 31-ig van időm magyarországon lenni és ezzel foglalkozni.nem érdekel mennyibe kerül a javítás a lényeg hogy működjön.ha van aki tud rá időt szakítani azt megköszönöm és megfizetem!köszönöm!
Helló tanácsot szeretnék kérni. Vásároltam egy Eberspacher D3WZ tipusu állofüttést. Opelból bontották ki beépítettem a golf 4 be hiba jelenség következő első inditásra müködik de második inditásra nem is szelőztet semmit nem csinál majd rájöttem ha az üzemanyag szivatyun megforditom a vezetéket ujra megy következő indittásnál ujra fordittani kell. komplett köteggel kaptam utastérben az idözitője köteg végén pozitiv negativot kap és ennyi! köszönöm a segitséget!
Webasto termo top 5.2 kw vizes kályha lenne az alany.
Tavaj működött rendesen,idén pedig ezt produkálja indításkor.
Aku feszültség 12.5volt és nem is esik le közben.
Beinditom szellőztet majd pumpa indul " Kattog üzemanyagot szállítja ellenőrizve " majd gyújt a kályha hallani közben hogy begyulladt.majd mikor a teljesítményt adná rá gyorsabra vált a ventilátor ill a pumpa is gyorsabban kattog akkor egyszer csak pumpa leáll majd kialszik és szellőztet.
Újraindításkor ugyanez a jelenség.
A ciklus míg ezt műveli mindig kb ugyanannyi .2-3 perc.
Mi lehet a gond?találkozott valaki ezzel a problemával?