Keresés

Részletes keresés

Felek Ferenc Creative Commons License 2021.03.31 0 0 32070

Épp tegnap találtam, hogy: 

 

1920 szeptemberében a gyulai állomáson 14 vagonlakó család élt, 30 kiskorúval…

Előzmény: 505519570004 (32069)
505519570004 Creative Commons License 2021.03.31 0 2 32069

róbertke Creative Commons License 2021.03.31 0 4 32068

RhB  2013.09.18    0 0 20336

 

Elvileg a Keletiben a veszélyes anyag szállító.

Elvileg már 2005-ben is ilyen volt (gumidani fotója szerint).

Elvileg Ky 264 572. Elvileg.

 

MTU-890  2013.09.18    0 0 20345

Keleti kerékeszterga műhelyben forgácsos kocsi. A kép ebben a hónapban készült, de a kocsi már nagyon régóta ott van.

Az előző pályaszáma: 40 55 537 1097-2.

Az eredeti (12 jegyű) pályaszámot nem tudom, de az 1962. évben, Amszterdamban gyártott 2 tengelyes nyitott kocsik az 500-as sorozatba, és azon belül a 7764-8078 pályaszámtartományba esnek. Ez alapján valószínűsíthető, hogy ez egy jó állapotban lévő, eredetileg E sorozatú kocsi (vonatnemváltó nincs rajta). 

 

 

MTU-890  2013.09.19    0 0 20353

A 7764-ben biztos vagy?

 

 

A volt Teherkocsi Divízió adatai között így szerepel:

 

- 7700-7763 1961. Amszterdam

- 7764-8078 1962. Amszterdam.

 

Előzmény: gumidani (32066)
Felek Ferenc Creative Commons License 2021.03.31 0 0 32067

Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nagyon szépen köszönjük!

Előzmény: gumidani (32066)
gumidani Creative Commons License 2021.03.31 0 7 32066

40 55 945 1 026-6 Yü ex 40 55 537 1097-2 E(s?)

Előzmény: paca664 (32064)
Felek Ferenc Creative Commons License 2021.03.30 -1 3 32065

Sajnos nincs. Majd járvány után MÁV Irattárban megnézem.

Előzmény: paca664 (32064)
paca664 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 32064

Az megvan hogy melyik széria milyen gyártás? A hollandról nem tudtam.

Előzmény: Felek Ferenc (32040)
Zolcsi67 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 32063

Köszönöm szépen!

Előzmény: róbertke (32062)
róbertke Creative Commons License 2021.03.30 0 2 32062

"ii" miatt lett új matrica 

Közben megtaláltam neked: 

https://dybas.de/dybas/gw/gw_s_7/g760.html 

Előzmény: Zolcsi67 (32059)
Zolcsi67 Creative Commons License 2021.03.30 0 1 32061

No, akkor abbahagyon a floodolást: ezzel a kocsival összehasonlítva már látható a különbség: a 274-esnek a tető középvonalában van egy vezetősín szerűség, ami az oldalfal eltolását segíti. Az általam fotózottakon pedig nincs.

 

Megint tanultam valamit :-) (Copyright Stan Marsh, Kyle Broflofski) :-DDD

 

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: róbertke (32058)
Zolcsi67 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 32060

A pályaszám 80 utáni része is más betűtípus.

Előzmény: Zolcsi67 (32059)
Zolcsi67 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 32059

Köszönöm, nekem nagyon úgy tűnt, hogy az S-sel kezdődő betűjelzést valami más helyett utólag festették fel.

Előzmény: róbertke (32058)
róbertke Creative Commons License 2021.03.29 0 0 32058

Ezek a Transwaggon kocsik mindig "S" sorozatúak voltak. 

Az oldalfallal együtt nyílnak a tetők, így akár darúzható áru is rakható belé.

Előzmény: Zolcsi67 (32056)
róbertke Creative Commons License 2021.03.29 -1 0 32057

1995

Előzmény: Zolcsi67 (32055)
Zolcsi67 Creative Commons License 2021.03.29 0 1 32056

Egy másik kérdés, ugyanazon "bambulással" kapcsolatosan: mikor váltottak nemet ezek a Transwaggon kocsik (2-esről 4-esre, H-ról S-re)? Az egész felépítmény leemelhető ezek szerint, vagy csak a kategória változott névleg?

 

Köszönöm szépen :-)

 

 

Zolcsi67 Creative Commons License 2021.03.29 -1 0 32055

Egy villámkérdésem lenne a T. Topictársakhoz: a kocsiszekrény sarkán levő fékjelzés hivatalosan mikor szűnt meg? A múltkor egy vasútállomáson elbambulva jutott eszembe...

 

Köszönöm szépen!

róbertke Creative Commons License 2021.03.27 0 1 32054

Hat levélben elküldtem mindazt amiket találtam. 

Előzmény: MilosGrimasz (32053)
MilosGrimasz Creative Commons License 2021.03.27 0 0 32053

Sajnos én is így jártam múltévben. Nekem is csak az anyagaim töredéke maradt. Előre is köszi a fotókat.

Előzmény: róbertke (32052)
róbertke Creative Commons License 2021.03.27 0 0 32052

2016-ban Hacker támadás érte a gépem, tönkretett mindent.

Van egy lementett CD-m. Átnézem ma éjjel és küldök képeket. 

Új gép van. Samsung  fényképezőgép 2014-ben kipurcant. 

Előzmény: MilosGrimasz (32051)
MilosGrimasz Creative Commons License 2021.03.27 0 0 32051

Elírtam a dátumot vagy van más Eas fotód is? :)

  

Előzmény: róbertke (32050)
róbertke Creative Commons License 2021.03.27 0 0 32050

Biztos ez a MÁV Cargo kocsi kell 2009 -ből? :-))

Előzmény: MilosGrimasz (32049)
MilosGrimasz Creative Commons License 2021.03.27 0 0 32049

Szia róbertke!

 

Elnézést, hogy ideírok de sajnos az emil címed nem publikus. Ennek a kocsinak az eredeti méretű fotóit szeretném elkérni tőled (emil címem publikus). 

 

Előre is köszi: Krisztián!

 

H-MÁVC Eas 31 55 5959 163-5. Érd, 2009.12.29.

 

Előzmény: róbertke (32048)
róbertke Creative Commons License 2021.03.27 0 1 32048

Fedett = Gedeckte >>> "G" vagon

Előzmény: alkotasu (32047)
alkotasu Creative Commons License 2021.03.27 0 1 32047

A G kocsi is teherkocsi volt...

Előzmény: Felek Ferenc (32046)
Felek Ferenc Creative Commons License 2021.03.26 -1 1 32046

   Félreérhetően fogalmaztam, javítani fogom, legnagyobb darabszámú teherkocsi típusról (?) van szó természetesen.

   A I. Vh. megérő fedett kocsi állomány feltehetőleg több száz féle-fajta típus lehetett a magánvasutaktól örökölt vénségektől a hazai vagonkarteltől frissen gyártott egységvagonokig.

Előzmény: rezgaras (32044)
Felek Ferenc Creative Commons License 2021.03.26 0 1 32045

Talán 4-5 darab... :-(

Előzmény: division by zero (32042)
rezgaras Creative Commons License 2021.03.26 -1 0 32044

"...voltak a MÁV történetének legnagyobb darabszámú tehervagonjai..."

 

Ebben biztos vagy? Úgy tudom, az 1. Vh. előtt a MÁV-nak több, mint 40000 fedett teherkocsija volt, aminek túlnyomó többsége közönséges G-kocsi volt.

Előzmény: Felek Ferenc (32040)
Pályaőr Creative Commons License 2021.03.26 0 2 32043

                                    

 

                  

                                                 

 

 

Relikvia Komáromból.

division by zero Creative Commons License 2021.03.26 0 1 32042

És manapság még mennyi maradt meg ezekből?

Előzmény: Felek Ferenc (32040)
tom sawyer Creative Commons License 2021.03.26 0 1 32041

Kedvenc típusom. Bakancslistán van, hogy egyszer valami böhömnagy méretarányban megcsinálom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!